abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:06:20 #76
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154037725
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee als ze hadden verloren had zuid korea niet bestaan

das niet helemaal hetzelfde
Half vol of half leeg. :) Gelijk spel
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154038586
quote:
Kiev (AFP) - A new public relations war raged Thursday between Moscow and Kiev after Ukraine deported a reporter with Russia's Channel One television for allegedly running "destructive" stories about the crisis-torn ex-Soviet state.

Ukraine's State Security Service (SBU) said it had expelled Alexandra Cherepnina for basing one of her stories on a home video in which a Ukrainian child was shown performing a Nazi salute and wielding a knife while calling for the murder of Russians.
http://news.yahoo.com/rus(...)raine-181619447.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_154038643
Ukraine Says Russian Generals Lead Separatists
http://www.bloombergview.(...)als-lead-separatists
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator vrijdag 3 juli 2015 @ 19:48:01 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154038724
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:06 schreef Cherna het volgende:

[..]

Half vol of half leeg. :) Gelijk spel
nee de noord koreanen verloren, de rest (incl. de chinezen gek genoeg) won
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_154038751
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:06 schreef Cherna het volgende:

[..]

Half vol of half leeg. :) Gelijk spel
Ik vind nog steeds dat er anders maar bitter weinig terecht komt van al die landen waar de VS hun 'democratie, vrijheid, vrede en welvaart' ofwel hun 'war on terror' ofwel wat voor 'goedbedoelde' reden dan ook komen brengen..Goedschiks of kwaadschiks.. het draait uit op een mislukking en dan kan je niet van een 'overwinning' spreken

[ Bericht 2% gewijzigd door ZOA op 03-07-2015 19:56:21 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154039467
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:49 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat er anders maar bitter weinig terecht komt van al die landen waar de VS hun 'democratie, vrijheid, vrede en welvaart' ofwel hun 'war on terror' ofwel wat voor 'goedbedoelde' reden dan ook komen brengen..Goedschiks of kwaadschiks.. het draait uit op een mislukking en dan kan je niet van een 'overwinning' spreken
Duitsland, Japan, Oostenrijk, Zuid Korea, etc.
Maar je mag best toegeven dat het een domme opmerking van je was.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_154039768
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_154040331
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Duitsland, Japan, Oostenrijk, Zuid Korea, etc.
Maar je mag best toegeven dat het een domme opmerking van je was.
Duitsland komt op zeker meer op het conto van de Sovjet Unie dan die 70000 Amerikanen.. Japan wel iets meer maar alsnog in een alliantie om dan ook nog maar te zwijgen over het nutteloze gebruik van atoombommen
Zuid Korea is natuurlijk een megascucces...dus blijft nog steeds.. na de burgeroorlog van de VS hebben ze geen oorlog meer 'gewonnen' maar er in de wereld een teringzootje van gemaakt
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154040466
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:44 schreef crystal_meth het volgende:
Ukraine Says Russian Generals Lead Separatists
http://www.bloombergview.(...)als-lead-separatists
Durft Poroshenko, een klein jaartje na MH17, zijn BUK's al weer op scherp te zetten door weer eens melding te maken van Russische militaire vluchten vanaf de Krim die het Oekrainse luchtruim schenden of ligt dat nog iets te gevoelig?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 3 juli 2015 @ 21:06:04 #85
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_154040721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:51 schreef ZOA het volgende:

[..]

Duitsland komt op zeker meer op het conto van de Sovjet Unie dan die 70000 Amerikanen.. Japan wel iets meer maar alsnog in een alliantie om dan ook nog maar te zwijgen over het nutteloze gebruik van atoombommen
Zuid Korea is natuurlijk een megascucces...dus blijft nog steeds.. na de burgeroorlog van de VS hebben ze geen oorlog meer 'gewonnen' maar er in de wereld een teringzootje van gemaakt
Sorry hoor maar je praat nu echt complete onzin. Vooral vanuit je eigen kader. Omdat jij het zo ziet is dat maar ook zo en daar ben ik het niet mee eens..en ik denk velen met mij. D-day vergeten soms??
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_154040923
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Sorry hoor maar je praat nu echt complete onzin. Vooral vanuit je eigen kader. Omdat jij het zo ziet is dat maar ook zo en daar ben ik het niet mee eens..en ik denk velen met mij. D-day vergeten soms??
Nee nee..maar ondanks D-day vind ik het geen Amerkaanse overwinning ik vind dat nogal denigrerend t.o.v. al die andere nationaliteiten
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_154043405
quote:
Zelf zou ik er niet op willen klikken, mij kennende ga ik me er druk over maken en wakker over liggen, wat er ook genoemd wordt komt wel akelig dichtbij. Nouja in mijn ogen dan.
pi_154043440
quote:
Maar heel wat veronderstellingen, en weinig kennis van geschiedenis.
Zoals de bewering dat de "nieuwe" Russiche doctrine, het inzetten van kernwapens bij een conventioneel conflict als Rusland/Moskou bedreigd wordt, het risico op een kernoorlog flink zou verhogen tov de koude oorlog. NAVo hanteerde precies dezelfde doctrine toen het WArschau pact over een conventioneel overwicht beschikte. Zeggen dat het gevaar op een nucleair conflict nu veel groter is impliceert eigenlijk dat de NAVO een groter gevaar voor Rusland vormt dan het vroeger Warschau pact voor West-Europa...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_154043766
http://www.themoscowtimes.com/article/524988.html

quote:
Derk Sauer, the Dutchman who founded The Moscow Times in 1992, should be forced to leave his current job as president of the RBC news agency, a nationalist firebrand Russian politician was quoted as saying Friday.

Vladimir Zhirinovsky said his LDPR party would ask the State Duma, the lower house of the Russian parliament, to remove Sauer from his position at the business news agency because it is important that the country's media is headed by Russians, the Regnum news site reported.

“He's been living in our country for 25 years; you have to wonder: Why are you living in a foreign country? I couldn't live in the Netherlands for five days. He has latched on like a boil. His leadership of RBC is having a negative influence," Zhirinovsky was quoted as saying, complaining that RBC frequently cited Russian analysts who have moved abroad and voiced opposition to the current regime.

It was not immediately clear on what legal foundation Zhirinovsky intended to base his complaint. RBC is a private company whose majority stake is owned by Russian billionaire entrepreneur Mikhail Prokhorov.

Zhirinovsky's outburst came the day after Yelizaveta Osetinskaya, editor-in-chief at RBC, won a prize in the electronic media category at Russia's Media Manager awards.

Sauer, 62, moved to the Soviet Union in 1989. He founded The Moscow Times three years later, using it as a base to build up Independent Media, a major newspaper and magazine publishing business. He sold his media empire to Finnish publishing giant Sanoma in 2005, while staying on as the company's CEO and later chairman of its supervisory board until becoming president of RBC in late 2013. He was not in Moscow and unavailable for comment Friday, his aide Irina Tokareva told The Moscow Times.

Zhirinovsky told reporters that his party would be willing to take part in protests against the Dutchman, and that its ultimate aim was for Sauer to leave Russia, Regnum reported.

The notoriously rabble-rousing veteran politician's comments about Sauer came days after rallies were held against the publishing tycoon earlier this week, with demonstrators gathering Tuesday outside RBC's offices on Profsoyuznaya Ulitsa in southern Moscow with placards saying “Down With Sauer,” and “Russian Media, Russian Director,” the LifeNews tabloid news agency reported at the time.

“It [RBC] is an extremely important media outlet that defines the position of business. And it is headed by a citizen of NATO, whose main task is to organize crises and sanctions in Russia,” Duma Deputy Yevgeny Fyodorov, who was present at the protests, was quoted as saying in the report.

Fyodorov, a deputy with the ruling United Russia party who like Zhirinovsky is known for his provocative, fervently anti-Western statements, told LifeNews that the protesters would continue to picket the RBC building until Sauer resigned.

Marina Tavruyeva, a receptionist at RBC, told The Moscow Times that while about 150 people had gathered outside the offices on Tuesday, there had been no gatherings on Wednesday or Thursday. No protesters were outside the building as of midday Friday, she added.

The government moved to curb the influence of foreigners on Russian media last year by passing a law that limits foreign ownership of media assets to 20 percent by the beginning of 2017.

The demands for Sauer's dismissal come days after an American professor working at a central Russian university was dismissed from his post, after being accused of working against Russia's interests by a state-run television channel host.
Wat een nationalistische gekken zijn er toch in Oost-Europa zeg. Je vraagt je echt af waar het vandaan komt, tijdens de Soviet-Unie maakte je nationaliteit niet veel uit. Russen hadden het iets slechter dan de rest
pi_154043968
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:39 schreef BEFEM het volgende:
http://www.themoscowtimes.com/article/524988.html

[..]

Wat een nationalistische gekken zijn er toch in Oost-Europa zeg. Je vraagt je echt af waar het vandaan komt, tijdens de Soviet-Unie maakte je nationaliteit niet veel uit. Russen hadden het iets slechter dan de rest
Zhirinovsky lult zoveel, vergelijkbaar met Wilders, JM Le Pen en andere populisten. Als we aan elke scheet aandacht moeten besteden..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_154044020
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Zhirinovsky lult zoveel, vergelijkbaar met Wilders, JM Le Pen en andere populisten. Als we aan elke scheet aandacht moeten besteden..
Want hij is vast ook de enige nationalist in Oost-Europa...

Dit is natuurlijk een verlengde ervan:

quote:
The government moved to curb the influence of foreigners on Russian media last year by passing a law that limits foreign ownership of media assets to 20 percent by the beginning of 2017.
Overigens komen Le Pen, Wilders etc ook groot in het nieuws, niet alleen hier maar ook daar. De 'onafhankelijke' waarnemers vergeten bij de 'verkiezingen' op de Krim?

En verder valt er niet zo heel veel te melden over Oekraine momenteel. Reageer niet overal eens zo vijandig op joh.
pi_154044058
quote:
Heb even gezocht naar meer informatie ik vond dit:

quote:
Vox Media Inc. (previously known as SportsBlogs, Inc and publicly known as Vox) is an American digital media company that currently has eight editorial brands: SB Nation, The Verge, Polygon, Curbed, Eater, Racked, Vox and recently Re/code. All Vox Media sites are built on Chorus, its proprietary digital publishing platform.

Vox is headquartered near Dupont Circle, Washington, D.C and across from Bryant Park, in New York City. Founded in 2003 as SportsBlogs, Inc., by political strategist Jerome Armstrong, freelance writer Tyler Bleszinski, and Markos Moulitsas (creator of Daily Kos), the network now features over 300 sites with over 400 paid writers.
pi_154044153
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:45 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Want hij is vast ook de enige nationalist in Oost-Europa...

Dit is natuurlijk een verlengde ervan:

[..]

Overigens komen Le Pen, Wilders etc ook groot in het nieuws, niet alleen hier maar ook daar. De 'onafhankelijke' waarnemers vergeten bij de 'verkiezingen' op de Krim?

En verder valt er niet zo heel veel te melden over Oekraine momenteel. Reageer niet overal eens zo vijandig op joh.
hoezo vijandig, ik zeg dat Zhirinovsky een lul is, that's all.

Die wet over foreign media ownership is vergelijkbaar met de Canadese dacht ik.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_154046328
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 22:48 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

hoezo vijandig, ik zeg dat Zhirinovsky een lul is, that's all.

Die wet over foreign media ownership is vergelijkbaar met de Canadese dacht ik.
Enkel vergelijkbaar met de Australische tot een jaar of 10 geleden, wetgeving is toen aanzienlijk versoepeld/afgeschaft.
pi_154046455
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 23:46 schreef J.B. het volgende:

[..]

Enkel vergelijkbaar met de Australische tot een jaar of 10 geleden, wetgeving is toen aanzienlijk versoepeld/afgeschaft.
quote:
Canada also has strict laws around non-Canadian ownership of cultural industries; a media company in Canada may not be more than 20 per cent foreign-owned.
https://en.wikipedia.org/wiki/Media_ownership_in_Canada

quote:
Two-thirds of Canadians believe that foreign ownership of broadcast and cable companies would lead to less Canadian-made cultural content, a poll commissioned by Friends of Canadian Broadcasting suggests.

In an online survey of 2,022 adult Canadians, 77 per cent said they believed that Canadian media was “too important for culture and national security” to be foreign owned. Only 23 per cent said they believed Canadian media owners should be able to sell to foreigners to be competitive.

Sixty-five per cent of respondents said they believed if foreign companies gained permission and acquired control of Canadian broadcasting and cable companies, Canadian content on radio and TV would decrease. Eighteen per cent said they thought it would remain the same, five per cent suggested Canadian content would increase and 12 per cent said they didn’t know.

The poll comes as Ottawa debates relaxing foreign ownership rules in the telecom sector in order to increase investment and spur competition.
http://www.huffingtonpost(...)sting_n_1272282.html
quote:
Canadian law currently features both foreign ownership restrictions and content requirements. The foreign ownership rules generally limit licensees to 20 percent foreign ownership (up to 33 percent for a holding company). This covers all types of broadcasters including television, radio, and broadcast distributors.
http://www.michaelgeist.c(...)oadcast-column-post/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_154051883
quote:
Ja mooi, maar in tegenstelling tot het Russisch beleid heeft het Canadese geen betrekking op geprinte en online media; en zover ik weet valt The Moscow Times onder die twee noemers.
pi_154052530
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:51 schreef ZOA het volgende:

[..]

Duitsland komt op zeker meer op het conto van de Sovjet Unie dan die 70000 Amerikanen.. Japan wel iets meer maar alsnog in een alliantie om dan ook nog maar te zwijgen over het nutteloze gebruik van atoombommen
Zuid Korea is natuurlijk een megascucces...dus blijft nog steeds.. na de burgeroorlog van de VS hebben ze geen oorlog meer 'gewonnen' maar er in de wereld een teringzootje van gemaakt
Hoe groot is die plaat voor je kop :')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_154054065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 08:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hoe groot is die plaat voor je kop :')
Ach hij is flink geïndoctrineerd daar in Kamenka Buzka, als ie daar sowieso ook echt woont, of dat ie er misschien 3x is geweest maar het gebruikt om zijn mening extra kracht bij te zetten. 'Ik weet hoe het echt is! Want heb familie/vrienden/whatever in Oekraine zitten!'/'heb er gewoond/woon er!'...

Anyway, in zijn hoofd is Rusland de absolute held, de grote redder en deed de USA maar een beetje mee. Is niet erg, maar je moet er wel gewoon rekening mee houden dat wat je ook probeert je toch geen steek verder komt. Het is net als een discussie over religie.

De USA heeft echt niet in zn uppie Europa of Duitsland bevrijd maar alles op conto van Rusland gaan schrijven is gewoon pure geschiedenisvervalsing. Ja het was hard daar aan het Oostfront, en Rusland is daar ook flink doorgestoten. Maar aan het Westfront was het echt niet anders.

Overigens hebben beide landen echt niet geholpen uit altruïstische overwegingen en heeft Rusland haar 'bevrijd' gebied meteen weer bezet met zijn USSR. En de USA heeft natuurlijk het ook niet nagelaten zijn invloed uit te oefenen op haar bevrijd gebied. Wel op een heel andere manier dan Rusland dit deed.

Anyway het is niet voor niets dat al die landen rondom Rusland Amerikaanse legerbasissen en aansluiting bij de EU willen. Die hebben al jaren ervaring met een bezetting door Rusland en willen gewoon bescherming tegen een verplicht vrijwillige 'kameraadschap' met dit land.

[ Bericht 0% gewijzigd door teckna op 04-07-2015 11:23:09 ]
pi_154054778
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:51 schreef ZOA het volgende:

[..]

Duitsland komt op zeker meer op het conto van de Sovjet Unie dan die 70000 Amerikanen.. Japan wel iets meer maar alsnog in een alliantie om dan ook nog maar te zwijgen over het nutteloze gebruik van atoombommen
Zuid Korea is natuurlijk een megascucces...dus blijft nog steeds.. na de burgeroorlog van de VS hebben ze geen oorlog meer 'gewonnen' maar er in de wereld een teringzootje van gemaakt
Och ja die goede Sovjet Unie die samen met de nazi's Polen hadden verdeeld en tijdens de verwarring die later in de oorlog ontstond zoveel mogelijk landen hebben geprobeerd over te nemen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')