Ben je een newbiequote:
dan ben je een kut-newbiequote:
heb al bijna 1,5 liter spa op, dak van school is van glas... lekker warm (niet lekker)quote:
wij hebben dat ook. Maar heb lekker terras opgezocht en ben heel druk aan het nakijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:29 schreef just me het volgende:
[..]
heb al bijna 1,5 liter spa op, dak van school is van glas... lekker warm (niet lekker)
ik kijk ook altijd mensen na op een terrasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:15 schreef Ole het volgende:
[..]
wij hebben dat ook. Maar heb lekker terras opgezocht en ben heel druk aan het nakijken
Lieve Yvonne heeft m'n ban gehalveerd. Daarom deze prinses in de TT geëerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tong! Lang geleden alweer, hoe is ie jongen?
Yvonne verdient sowieso iedere steun in deze tijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieve Yvonne heeft m'n ban gehalveerd. Daarom deze prinses in de TT geëerd.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Yvonne verdient sowieso iedere steun in deze tijd.
Wat lief!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieve Yvonne heeft m'n ban gehalveerd. Daarom deze prinses in de TT geëerd.
En ze heeft meer mooie dingen voor FOK! gedaan.quote:
Jij ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ze heeft meer mooie dingen voor FOK! gedaan.
Te triestquote:
Ik neem aan dat er een FOK! sport reportage komt van de proloog??quote:
Achter de schermen staat wat klaar.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een FOK! sport reportage komt van de proloog??
Oe. Uitslag =quote:
7-5, 3-6, 6-4 en 6-4.quote:
Z'n beste tijd gehad ? Hij kan niet op z'n techniek teren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
7-5, 3-6, 6-4 en 6-4.
Nadal in de grote toernooien dit jaar = niks.
Blessuregevoelig en na een lange blessure van vorig jaar nooit meer op zijn allerbeste niveau gekomen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n beste tijd gehad ? Hij kan niet op z'n techniek teren.
Krachttennisert. Dan houdt het een keet op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Blessuregevoelig en na een lange blessure van vorig jaar nooit meer op zijn allerbeste niveau gekomen.
Zeg Tong... Mart is er niet meer voor een jasjestopic. Is het een idee om een Dione-opvolger te doen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krachttennisert. Dan houdt het een keet op.
Ha ha haquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeg Tong... Mart is er niet meer voor een jasjestopic. Is het een idee om een Dione-opvolger te doen?
Vroeg opgestaan. Daarna weer terug naar bed. Nu redelijk. Weet eigenlijk nooit wat de dag brengt.quote:
Ha ha ha haquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:36 schreef Bos81 het volgende:
Zo Eindelijk even 2 weken vakantie. Ik kan even geen gleuf meer zien..
Vooral met deze periode is het best pittig om te bezorgen, Dus zorgen dat je genoeg drinkt onderweg..quote:
En opweg Bossie en tussendoor en oprechtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral met deze periode is het best pittig om te bezorgen, Dus zorgen dat je genoeg drinkt onderweg..
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:29 schreef borisz het volgende:
Hockeyers Pakistan niet naar de OS. Moesten ook het WK in Den Haag ook missen. In 1994 nog wereldkampioen.
Leuk toch ?quote:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:45 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een Weihenstephaner Hefe Weissbier
Logischquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Veel Weizen-bier ingeslagen voor deze dagen..
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:57 schreef borisz het volgende:
Radio aangezet. Radio Grand Depart komend uur als gast Maarten van Rossem
Van Rossum gaat nu door de bocht.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso een leuk programma de laatste dagen
Boris, nog iets dat ik moet zien op TV ?quote:
Tour de Jour? Wimbledon? Al is Murray - Seppi niet spannend.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boris, nog iets dat ik moet zien op TV ?
Ik zet nu het geluid uit. Wil niks meer horen over de hitte.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Tour de Jour? Wimbledon? Al is Murray - Seppi niet spannend.
Er is vrij weinig. Ik luister naar de radio.
beetje je hoofd koel kunnen houden ?quote:
Cool mothafokka......quote:
daar krijg ik het dan weer warm vanquote:
quote:
Ha ha haquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:21 schreef borisz het volgende:
Wat doet de NOS halverwege een WK-finale?
De uitzending beëindigen
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:13 schreef borisz het volgende:
Trouwens Tong gefeliciteerd met je nieuwe koning http://nos.nl/artikel/2045087-koning-van-tonga-gekroond.html
De FOK!koningin.quote:
geen idee zoquote:
fijn om er weer te zijn, vorige was echt opquote:
Je koopt een PC maar weet de specs niet?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee zo
[..]
fijn om er weer te zijn, vorige was echt op
dat weet ik toch niet uit mn hoofdquote:Op zondag 5 juli 2015 20:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je koopt een PC maar weet de specs niet?
een acerquote:
Hier is het ook een dramaquote:Op zondag 5 juli 2015 21:57 schreef Ole het volgende:
Moet ook een nieuwe. Deze begint wel erg traag te worden.
leukquote:Op zondag 5 juli 2015 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet uit mn hoofd
[..]
een acer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |