Ben je een newbiequote:
dan ben je een kut-newbiequote:
heb al bijna 1,5 liter spa op, dak van school is van glas... lekker warm (niet lekker)quote:
wij hebben dat ook. Maar heb lekker terras opgezocht en ben heel druk aan het nakijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:29 schreef just me het volgende:
[..]
heb al bijna 1,5 liter spa op, dak van school is van glas... lekker warm (niet lekker)
ik kijk ook altijd mensen na op een terrasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:15 schreef Ole het volgende:
[..]
wij hebben dat ook. Maar heb lekker terras opgezocht en ben heel druk aan het nakijken
Lieve Yvonne heeft m'n ban gehalveerd. Daarom deze prinses in de TT geëerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tong! Lang geleden alweer, hoe is ie jongen?
Yvonne verdient sowieso iedere steun in deze tijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieve Yvonne heeft m'n ban gehalveerd. Daarom deze prinses in de TT geëerd.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Yvonne verdient sowieso iedere steun in deze tijd.
Wat lief!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieve Yvonne heeft m'n ban gehalveerd. Daarom deze prinses in de TT geëerd.
En ze heeft meer mooie dingen voor FOK! gedaan.quote:
Jij ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ze heeft meer mooie dingen voor FOK! gedaan.
Te triestquote:
Ik neem aan dat er een FOK! sport reportage komt van de proloog??quote:
Achter de schermen staat wat klaar.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een FOK! sport reportage komt van de proloog??
Oe. Uitslag =quote:
7-5, 3-6, 6-4 en 6-4.quote:
Z'n beste tijd gehad ? Hij kan niet op z'n techniek teren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
7-5, 3-6, 6-4 en 6-4.
Nadal in de grote toernooien dit jaar = niks.
Blessuregevoelig en na een lange blessure van vorig jaar nooit meer op zijn allerbeste niveau gekomen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n beste tijd gehad ? Hij kan niet op z'n techniek teren.
Krachttennisert. Dan houdt het een keet op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Blessuregevoelig en na een lange blessure van vorig jaar nooit meer op zijn allerbeste niveau gekomen.
Zeg Tong... Mart is er niet meer voor een jasjestopic. Is het een idee om een Dione-opvolger te doen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krachttennisert. Dan houdt het een keet op.
Ha ha haquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeg Tong... Mart is er niet meer voor een jasjestopic. Is het een idee om een Dione-opvolger te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |