Rolluikenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:17 schreef roislecxe het volgende:
Binnen op 25 graden. Heel de dag alles potdicht gehouden maar ik vrees dat het wel dik de 30 over gaat als het komende dagen écht opwarmt![]()
Echt niks tegen te doen met bijna heel de dag de zon erop en volle bak ramen op de zonkant. Daar helpt geen zonnescherm + lamellen dicht tegen...
Ach ja, 50 van e 52 weken per jaar heb je er profijt van, zullen we maar denken.
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar niet helemaal wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:22 schreef Nattekat het volgende:
http://www.bol.com/nl/l/e(...)s/N/10760/index.html
Nah...
Lamellen helpen niet nee, maar een zonnescherm echt wel. Het wordt nog steeds warm, maar je houdt de zon enigszins van de ruiten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:17 schreef roislecxe het volgende:
Binnen op 25 graden. Heel de dag alles potdicht gehouden maar ik vrees dat het wel dik de 30 over gaat als het komende dagen écht opwarmt![]()
Echt niks tegen te doen met bijna heel de dag de zon erop en volle bak ramen op de zonkant. Daar helpt geen zonnescherm + lamellen dicht tegen...
Ach ja, 50 van de 52 weken per jaar heb je er profijt van, zullen we maar denken.
Voor die paar dagen per jaar vind ik 100 Euro al te veelquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar niet helemaal wat ik bedoel.
Degene die ik bedoel kosten rond de 1500 euro, en worden gemonteerd op het dak van je huis. Deze split unit kunnen tot 3 kamers verkoelen.
Mwah, het probleem is bij de meeste gewoon dat als je 1 zo'n week als deze hebt de temperatuur niet snel meer gaat zakken daarna in huis. Dat duurt echt wel tot half september dat het weer een beetje een normale temperatuur gaat worden binnenshuis.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor die paar dagen per jaar vind ik 100 Euro al te veel
Op je zolderkamer vast wel. In een gewoon huis echt niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, het probleem is bij de meeste gewoon dat als je 1 zo'n week als deze hebt de temperatuur niet snel meer gaat zakken daarna in huis. Dat duurt echt wel tot half september dat het weer een beetje een normale temperatuur gaat worden binnenshuis.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Op je zolderkamer vast wel. In een gewoon huis echt niet.
Ben je niet goed ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, het probleem is bij de meeste gewoon dat als je 1 zo'n week als deze hebt de temperatuur niet snel meer gaat zakken daarna in huis. Dat duurt echt wel tot half september dat het weer een beetje een normale temperatuur gaat worden binnenshuis.
3 dagen regen met 20 graden en de hitte is ook wel uit het dak.. KoeKoeKquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Huizen met een plat dak![]()
KoeKoeK. Succes ermee met die hitte!
Mijn ervaring is anders. Die warmte gaat niet zomaar uit huis.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
3 dagen regen met 20 graden en de hitte is ook wel uit het dak.. KoeKoeK
Buiten ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je niet goed ofzo
Weekje regen en het is opgelost de warmte
In jou wereld blijft het huis ook nog 2 maanden -10 als het een week gevroren heeft?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Die warmte gaat niet zomaar uit huis.
Je hebt dus een kuthuis?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Die warmte gaat niet zomaar uit huis.
Dat zou andersom dan ook zo moeten werken toch?quote:
Blijkbaar is het bij iedereen 27 graden in huis en is dit binnen 1 dag verdwenen als het buiten weer 20 graden is. Knap.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou andersom dan ook zo moeten werken toch?
Na 1 dag bloedhitte is alle koelte helaas alweer verdwenen.
Als jij je ramen de hele nacht open gaat houden is dat goed ja. Zodra jij ze dicht doet keert de warmte weer keihard terugquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin. Nu is het best koel buiten , zet even alle ramen open en het is meteen hartstikke fris in huis. Ik krijg het zelfs een beetje koud nu.
Dat ga ik ook doen, ze blijven de hele nacht open.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij je ramen de hele nacht open gaat houden is dat goed ja. Zodra jij ze dicht doet keert de warmte weer keihard terug.
1 dag is toch niet zelfde als wat jij stelt dat het tot medio september blijft hangen .quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijkbaar is het bij iedereen 27 graden in huis en is dit binnen 1 dag verdwenen als het buiten weer 20 graden is. Knap.
Goed man, ben trots op jequote:Op woensdag 1 juli 2015 00:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jaren 20 huis, schuin dak en muren van 40cm dik. Nergens last van.
Je hebt het over half september voordat de hitte het huis uit isquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijkbaar is het bij iedereen 27 graden in huis en is dit binnen 1 dag verdwenen als het buiten weer 20 graden is. Knap.
goed lezenquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt het over half september voordat de hitte het huis uit is![]()
Hij is net voor t eerst vader geworden vergeef hem.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt het over half september voordat de hitte het huis uit is![]()
En een winterjas aan had...quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:11 schreef bloodymary1 het volgende:
En dan te bedenken dat ik vorige week de verwarming nog aan gehad heb.
Wel een goeie hor tegen de stekebeestjes?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:11 schreef roislecxe het volgende:
Ramen ook open gegooid. Buiten 21 graden, dus het kan inmiddels. Al koelt het maar 2 graden af vannnacht, dat zou alweer mooi zijn.
Ik heb me kunnen inhouden het niet te doen, was op een gegeven moment nog wel maar 18 graden binnenquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:11 schreef bloodymary1 het volgende:
En dan te bedenken dat ik vorige week de verwarming nog aan gehad heb.
Dank je. Maar lijkt me een beetje domme uitspraak?quote:
Tsja...quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is net voor t eerst vader geworden vergeef hem.
Ah, last van z'n hormonen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is net voor t eerst vader geworden vergeef hem.
Gelukkig wel. Al heb ik net toch al een mug gevonden. Hoe die dat voor elkaar heeft gekregen is echt knap, heel de dag niemand thuis, savonds even op het balkon, dikke hor ervoor. Rest ramen dicht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel een goeie hor tegen de stekebeestjes?
Lekker met jou meegelift.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Al heb ik net toch al een mug gevonden. Hoe die dat voor elkaar heeft gekregen is echt knap, heel de dag niemand thuis, savonds even op het balkon, dikke hor ervoor. Rest ramen dicht.
Slechtste uitvinding ooitquote:
Ik moet alleen geen muggen en wespen. De rest vind ik wel liefquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slechtste uitvinding ooit
Net als 90% van de andere insecten lekker roosteren allemaal
Ik normaal ook nooit. Zit denk te hoog ofzo. Kan best dat dit de enige is die er heel de zomer binnen komt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helemaal geen last van muggen hier. Maar mensen zullen mij wel weer niet geloven
Je overleeft het wel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik normaal ook nooit. Zit denk te hoog ofzo. Kan best dat dit de enige is die er heel de zomer binnen komt.
Mhm, in de kelder slapen ook geen prettig idee dusquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:23 schreef Alleforums het volgende:
Oja, de kelder zit helemaal vol met spinnen die volgensmij extra verkoeling zoeken
telde er vanmiddag al een stuk of 20 op 2 m2.
Prima, dat wordt tot laaaaaat terrassen in stad.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n hoge CAPE, maar zo'n droge lucht
Morgenavond gewoon niks, zelfs geen regen.
Niet als je donderdag om 7 uur moet werkenquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Prima, dat wordt tot laaaaaat terrassen in stad.
Dan niet nee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:26 schreef Alleforums het volgende:
[..]
Niet als je donderdag om 7 uur moet werken
Ben ik blij dat ik redelijk in het westen woonquote:
Te fanatiek. 40+ers horen hier niet thuis, laat staan op grote schaal.quote:
Waarom zouden 40+ers hier niet thuishoren?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te fanatiek. 40+ers horen hier niet thuis, laat staan op grote schaal.
37, wellicht, maar 40. Ik geloof het voorlopig nog niet.
Leuk als het een keer in een kaartje voorkomt en alles, maar als puntje bij paaltje komt halen we gewoon tussen 36 en 38 bij een topdag.
Het record staat niet voor niks al meer dan 70 jaar...
Records zijn er om verbroken te worden héquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te fanatiek. 40+ers horen hier niet thuis, laat staan op grote schaal.
37, wellicht, maar 40. Ik geloof het voorlopig nog niet.
Leuk als het een keer in een kaartje voorkomt en alles, maar als puntje bij paaltje komt halen we gewoon tussen 36 en 38 bij een topdag.
Het record staat niet voor niks al meer dan 70 jaar...
Maar met gelijk 3 graden? Ik denk t nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Records zijn er om verbroken te worden hé
25.1quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:38 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een boos gezwijn hier opeens, zal de hitte zeker zijn?
Hier nu 25,4 graden.
Of 60.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op mijn vrije dag, dacht het even niet, gewoon 30 graden
Nah, dan begin ik de dag in een zwembad en eindig ik de dag op de bodem van wat ooit een zwembad was.quote:
Echt? Moet morgen m'n fiets uit de kelder halen... Hoop niet dat ik allemaal spinnen aantref... Heb er nogal een fobie voorquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:23 schreef Alleforums het volgende:
Oja, de kelder zit helemaal vol met spinnen die volgensmij extra verkoeling zoeken
telde er vanmiddag al een stuk of 20 op 2 m2.
Die records tellen alleen bij officiële meetstationsquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
In 2010 was het toch ook een keer 40? Dat was vrijdags met Werchter. Nederland speelde die dag tegen Brazilie. Ik dacht dat het daar toen 42 graden aangaf.
Het brein is een raar ding.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:45 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan je een spinnenfobie hebben? Ik moet zo'n ding absoluut niet in mijn kamer hebben, maar fobie?
Ik heb op het balkon in de zon uit de wind wel eens 58 gezien op mn meetstation. Denk niet dat die ook geldtquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
In 2010 was het toch ook een keer 40? Dat was vrijdags met Werchter. Nederland speelde die dag tegen Brazilie. Ik dacht dat het daar toen 42 graden aangaf.
Ja snap ik, die borden geven wellicht ook net iets te veel aan. Maar het was verrekes warm!quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die records tellen alleen bij officiële meetstations
Maar wel een glorieuze dag. Blij dat ik aan de kust zat in Vlissingen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja snap ik, die borden geven wellicht ook net iets te veel aan. Maar het was verrekes warm!
Er zijn ook mensen die slangen superschattig vinden maar spinnen doodengquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:45 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan je een spinnenfobie hebben? Ik moet zo'n ding absoluut niet in mijn kamer hebben, maar fobie?
En nou weer 25,6. Opeens stijgt het.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:38 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een boos gezwijn hier opeens, zal de hitte zeker zijn?
Hier nu 25,4 graden.
Lekker warm in Breda.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En nou weer 25,6. Opeens stijgt het.
Raam dicht gewaaid. Was hier net ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En nou weer 25,6. Opeens stijgt het.
Ja de grap over forcefield Breda moet ik nog wel eens tegen d'r makenquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gezellig samen onweer kijken in Breda.
NOU VERGEET HET MAAR
Welke grap.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja de grap over forcefield Breda moet ik nog wel eens tegen d'r maken
Heul welquote:
hahahaquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NOU VERGEET HET MAAR
Binnenstad van Breda is prima vertoeven iddquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heul wel
Ben overigens een paar weken geleden in Breda geweest, voor het eerst in mn leven, leuke stad. Station is wel chaos met die verbouwing
Breda forcefield houd alle temperatuur lekker vastquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NOU VERGEET HET MAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |