Mhm, in de kelder slapen ook geen prettig idee dusquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:23 schreef Alleforums het volgende:
Oja, de kelder zit helemaal vol met spinnen die volgensmij extra verkoeling zoeken
telde er vanmiddag al een stuk of 20 op 2 m2.
Prima, dat wordt tot laaaaaat terrassen in stad.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n hoge CAPE, maar zo'n droge lucht
Morgenavond gewoon niks, zelfs geen regen.
Niet als je donderdag om 7 uur moet werkenquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Prima, dat wordt tot laaaaaat terrassen in stad.
Dan niet nee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:26 schreef Alleforums het volgende:
[..]
Niet als je donderdag om 7 uur moet werken
Ben ik blij dat ik redelijk in het westen woonquote:
Te fanatiek. 40+ers horen hier niet thuis, laat staan op grote schaal.quote:
Waarom zouden 40+ers hier niet thuishoren?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te fanatiek. 40+ers horen hier niet thuis, laat staan op grote schaal.
37, wellicht, maar 40. Ik geloof het voorlopig nog niet.
Leuk als het een keer in een kaartje voorkomt en alles, maar als puntje bij paaltje komt halen we gewoon tussen 36 en 38 bij een topdag.
Het record staat niet voor niks al meer dan 70 jaar...
Records zijn er om verbroken te worden héquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te fanatiek. 40+ers horen hier niet thuis, laat staan op grote schaal.
37, wellicht, maar 40. Ik geloof het voorlopig nog niet.
Leuk als het een keer in een kaartje voorkomt en alles, maar als puntje bij paaltje komt halen we gewoon tussen 36 en 38 bij een topdag.
Het record staat niet voor niks al meer dan 70 jaar...
Maar met gelijk 3 graden? Ik denk t nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Records zijn er om verbroken te worden hé
25.1quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:38 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een boos gezwijn hier opeens, zal de hitte zeker zijn?
Hier nu 25,4 graden.
Of 60.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op mijn vrije dag, dacht het even niet, gewoon 30 graden
Nah, dan begin ik de dag in een zwembad en eindig ik de dag op de bodem van wat ooit een zwembad was.quote:
Echt? Moet morgen m'n fiets uit de kelder halen... Hoop niet dat ik allemaal spinnen aantref... Heb er nogal een fobie voorquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:23 schreef Alleforums het volgende:
Oja, de kelder zit helemaal vol met spinnen die volgensmij extra verkoeling zoeken
telde er vanmiddag al een stuk of 20 op 2 m2.
Die records tellen alleen bij officiële meetstationsquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
In 2010 was het toch ook een keer 40? Dat was vrijdags met Werchter. Nederland speelde die dag tegen Brazilie. Ik dacht dat het daar toen 42 graden aangaf.
Het brein is een raar ding.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:45 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan je een spinnenfobie hebben? Ik moet zo'n ding absoluut niet in mijn kamer hebben, maar fobie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |