Ik heb op het balkon in de zon uit de wind wel eens 58 gezien op mn meetstation. Denk niet dat die ook geldtquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
In 2010 was het toch ook een keer 40? Dat was vrijdags met Werchter. Nederland speelde die dag tegen Brazilie. Ik dacht dat het daar toen 42 graden aangaf.
Ja snap ik, die borden geven wellicht ook net iets te veel aan. Maar het was verrekes warm!quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die records tellen alleen bij officiële meetstations
Maar wel een glorieuze dag. Blij dat ik aan de kust zat in Vlissingen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja snap ik, die borden geven wellicht ook net iets te veel aan. Maar het was verrekes warm!
Er zijn ook mensen die slangen superschattig vinden maar spinnen doodengquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:45 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan je een spinnenfobie hebben? Ik moet zo'n ding absoluut niet in mijn kamer hebben, maar fobie?
En nou weer 25,6. Opeens stijgt het.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:38 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een boos gezwijn hier opeens, zal de hitte zeker zijn?
Hier nu 25,4 graden.
Lekker warm in Breda.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En nou weer 25,6. Opeens stijgt het.
Raam dicht gewaaid. Was hier net ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En nou weer 25,6. Opeens stijgt het.
Ja de grap over forcefield Breda moet ik nog wel eens tegen d'r makenquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gezellig samen onweer kijken in Breda.
NOU VERGEET HET MAAR
Welke grap.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja de grap over forcefield Breda moet ik nog wel eens tegen d'r maken
Heul welquote:
hahahaquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NOU VERGEET HET MAAR
Binnenstad van Breda is prima vertoeven iddquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heul wel
Ben overigens een paar weken geleden in Breda geweest, voor het eerst in mn leven, leuke stad. Station is wel chaos met die verbouwing
Breda forcefield houd alle temperatuur lekker vastquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NOU VERGEET HET MAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |