Ken ik niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wees blij dat het Hork is en niet Monopoly
In gtst nog wel.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:47 schreef HPLC het volgende:
Hey Hermann, Jesse Pinkman zit op FOK!:
WGR / Gevolgen van inwonen bij een vriend
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat er wel iemand was van crew die het wist. Blijkbaar niet. Zou leuk zijn als ze ooit wat liet weten, ook al is het 'maar' internet
Meer een levendige behoefte om zoiets ook daadwerkelijk uitgebreid uiteen te zetten.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij heeft een vrij levendige fantasie
Je dat eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Meer een levendige behoefte om zoiets ook daadwerkelijk uitgebreid uiteen te zetten.
quote:
Mag van mij ook wel stoppen nu. De verhaallijnen zijn niet meer wat ze geweest zijn.quote:
sticky zou wel beter zijn jaquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De content die ik bij dat soort mensen in DM drop is ongeveer hetzelfde wat Mono in mijn DM dropt.
letterlijk nog nooit in MyAT geweestquote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet hierheen komen door MyAT
wch heeft toch een helm opquote:Op maandag 29 juni 2015 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is sjiek toch? Zou zo iemand meteen aannemen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet toto weer ff het topic onder spuiten
Dat is mijn best bezochte pagina.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
letterlijk nog nooit in MyAT geweest
ik gebruik die shit ook niet, alleen klb en de pagina met nieuwe topicsquote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
letterlijk nog nooit in MyAT geweest
Jullie ook met jullie gespuit.quote:
klb en sex jwzquote:Op maandag 29 juni 2015 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik gebruik die shit ook niet, alleen klb en de pagina met nieuwe topics
Je bent een brave jongen.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Wees blij dat hij sticky/open is in plaats van alleen sticky.
Ik snap deze grap niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:53 schreef LompeHork het volgende:
is dit een vagina referentie?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Je hebt een brave collega.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was het niet, deze eer is voor mijn collega.
Zat dus geen grap in.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We hebben maar twee opties, "sticky/open" en "sticky", in het laatste geval is 'ie dicht.
Whehe, same mind.quote:
goede eigenschapquote:Op maandag 29 juni 2015 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee zelden, ben ik sowieso veel te zuur voor.
ZureHorkquote:Op maandag 29 juni 2015 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wel een zure man, ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.quote:
Soms hoor, ik ben af en toe ook best vriendelijk in tijden van nood.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wel een zure man, ja.
Dat is m'n nichtjequote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee allemaal mijn zus met rust laten
quote:
Alleen in tijden van nood?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soms hoor, ik ben af en toe ook best vriendelijk in tijden van nood.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, huilen in een hoekje van de badkamer dan maar.
ja en ik ben je neefjequote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is m'n nichtjekan echt niet dit.
etto had een paint over je gemaaktquote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ging gewoon mijn internetkabel er opnieuw indoen
Laten we dat niet doen.quote:
Iedereen op FOK! zit in nood.quote:
U riep?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar is die tekening heen? We moeten huge er ook nog in kwijt kunnen.
Na deze post heeft Hermann zijn internetkabel uit de muur gerukt.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HET IS HERMANN, ZOU JIJ HET LEUK VINDEN ALS IK JE HUGECOOL NOEMDE
DACHT HET NIET
Herman plsquote:Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HET IS HERMANN, ZOU JIJ HET LEUK VINDEN ALS IK JE HUGECOOL NOEMDE
DACHT HET NIET
Zoon van Frank en Willoow?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes
Nou, waar zouden we huge kwijt kunnen?
Ik krijg een beetje een misselijk gevoel bij deze stamboom.quote:
Love youquote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben prins op witte paard, kom je redden bby
één maar, eend112. Aber is de vriendin van eendquote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow sinds wanneer heb ik 2 kinderen met madeliefff gekregen?
Misschien de zoon van mij en Frank toen we nog aan biologische experimenten deden in onze jonge jaren.quote:
omg is dit een liefdesverklaring?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een misselijk gevoel bij deze stamboom.
[..]
Love you
MAAR WANNEER HEB IK MET MADELIEFFF GENEUKT DANquote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
één maar, eend112. Aber is de vriendin van eend
Toen je je pener in haar pussy stoptequote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MAAR WANNEER HEB IK MET MADELIEFFF GENEUKT DAN
Ik ook, kind zijn van totoquote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een misselijk gevoel bij deze stamboom.
[..]
Love you
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien de zoon van mij en Frank toen we nog aan biologische experimenten deden in onze jonge jaren.
dus ik ben geen maagd meer?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen je je pener in haar pussy stopte
je mist nog de heilige geestquote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe moeilijkik ben de zoon en vader van Remqo, tegelijkertijd.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg is dit een liefdesverklaring?
Je hebt wel een toffe moeder.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, van harte gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, ga ik gelijk op mijn cv zetten
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, ga ik gelijk op mijn cv zetten
Is huge echt huge?quote:
Wat is nou het plaatje naast dp?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, van harte gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:06 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben dp z'n zusje maar hou dat altijd geheim.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik veel.mods zijn altijd een mysterie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Goede OPquote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef HPLC het volgende:
Over dp ook al een klacht:
KLB / magere witte jongens met petjes
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef Willoow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel een kuttopic.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef HPLC het volgende:
Over dp ook al een klacht:
KLB / magere witte jongens met petjes
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef Willoow het volgende:
[..]Jazeker, zie Frank en HaywoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had UI's moeten gebruiken.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik merk dat ik kleiner moet gaan schrijven want anders past niet iedereen in stamboom
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
ja wat is erquote:Op maandag 29 juni 2015 22:05 schreef HPLC het volgende:
KLB / horrorzomer voor fatties...
Hey Hermann
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:10 schreef Willoow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wincestquote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hork is de vader van Huge en BlueMage die een stel zijn
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
daarvoor moet je bij haas zijnquote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik dacht misschien kon je hem steunen in deze moeilijke tijden
Ik kom er nog relatief goed vanafquote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]dit kon niet erger worden riep nog iemand vorige week. Nou, there you have it.
Godver, heb ik 2 kinderen met die hork.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Tywin, Jaime en Cerseiquote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hork is de vader van Huge en BlueMage die een stel zijn![]()
Klopt wel ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom er nog relatief goed vanafquote:Op maandag 29 juni 2015 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Godver, heb ik 2 kinderen met die hork.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom er nog relatief goed vanaf![]()
Ik heb jouw hart altijd bij me.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb jouw hart altijd bij me.dacht dat je oprecht was kutwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevoelens gekwetst alles![]()
Ja, dat moet ik ooit nog eens kijken.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leer je Game of Thrones karakters man![]()
![]()
is dp een dwerg?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus door de geboorte van dp ging willoow dood?![]()
Zo laat ik mijn liefde blijken, bbyquote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat je oprecht was kutwijf
gevoelens gekwetst alles
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Tywin is een ontzettende baas dus het is een complimentquote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ooit nog eens kijken.![]()
Ja, ben inderdaad dood.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus door de geboorte van dp ging willoow dood?Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Oneluv in dat geval. Ik vertrouw je op je woord in deze.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Tywin is een ontzettende baas dus het is een compliment![]()
maar zijn dochter en zoon neuken, vandaar de vergelijkingquote:Op maandag 29 juni 2015 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oneluv in dat geval. Ik vertrouw je op je woord in deze.![]()
live waren ze erg sterkquote:TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Willoow houdt meer van het ruige stamp werk met veel uitwisseling van lichaamssappen anders.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks mis met knuffelen met WilloowTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
die gaat bij de gedachte aan een druipende vlees grot in volle ornaat salueren als een stevig fallus in de ochtend glorenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe het met zijn snor gaatTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
oh best goed dusquote:Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
die gaat bij de gedachte aan een druipende vlees grot in volle ornaat salueren als een stevig fallus in de ochtend gloren![]()
Tyrion > Tywinquote:Op maandag 29 juni 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Tywin is een ontzettende baas dus het is een compliment![]()
ik heb geen facebookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je kan even op z'n facebook kijken natuurlijk![]()
Afgeven op hoeren en dan de hoer van je zoon neukenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn compleet verschillend en allebei baas dus ik kan die beslissing niet makenTerechte moord dus van Tyriongod
![]()
carice doet gwn haar dingquote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sws dat jon ook gwn terugkomt wantja zo rollen die magiërs![]()
Ja, dat wel. Alleen in de boeken is hij helemaal niet zo coolquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bronn > alles en iedereen bij elkaar keer 2![]()
![]()
in de boeken bestaat hij niet eens vlgns mijquote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen in de boeken is hij helemaal niet zo cool![]()
hij had wel mazzel eerst die redhead wildling en toen Carice fucking van Houten meeen wat een wijf wat een wijfquote:TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
da's achterlijk waarom zou je een serie verschrijven en dan complete personages weglaten ;squote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de boeken bestaat hij niet eens vlgns mijTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de boeken bestaat hij niet eens vlgns mij![]()
lelijke vrouwenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalen
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
zooo, spoiler.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalen![]()
oja dan gaat die met die kale kop zonder tong die ned zo'n kop eraf jaagde naar die landen toequote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalen![]()
Jongens zo ver ben ik nog niet in de serie"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
ja maar de acteur die die kale gast speelde kreeg kanker dus gebruiken ze bronn maarquote:Op maandag 29 juni 2015 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja dan gaat die met die kale kop zonder tong die ned zo'n kop eraf jaagde naar die landen toe![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van alles wat er tot nu toe is gezegd noem je dat een spoiler?![]()
![]()
het internet is een mijnenveld als het aankomt op Game of Thrones spoilers, je moet het gewoon accepteren Remqoquote:![]()
geen internet meer gebruikenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het internet is een mijnenveld als het aankomt op Game of Thrones spoilers, je moet het gewoon accepteren Remqo![]()
Gelukkig heb ik over het meeste heengelezen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het internet is een mijnenveld als het aankomt op Game of Thrones spoilers, je moet het gewoon accepteren Remqo
straks weer even verder kijken"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
beter wordt Arya je favoriete personage anders gaan we problemen krijgenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik over het meeste heengelezen.
straks weer even verder kijken![]()
irritante aansteller is dat manquote:Op maandag 29 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter wordt Arya je favoriete personage anders gaan we problemen krijgenTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Ik ookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik over het meeste heengelezen.
straks weer even verder kijken![]()
![]()
Gewoon 300 kijken. Krijgt ze er snoeihard van langsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cersei moet in d'r blote punami over straat.![]()
hopelijk blijft ze blind.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter wordt Arya je favoriete personage anders gaan we problemen krijgen![]()
Daar heb ik wel sympathie voor.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter wordt Arya je favoriete personage anders gaan we problemen krijgen
Ik vind die dwerg wel geniaal, die lult zich overal uit"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
dwerg is beste characterquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik wel sympathie voor.
Ik vind die dwerg wel geniaal, die lult zich overal uit
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
als de Tyrion niet tof vindt heb je geen zielquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik wel sympathie voor.
Ik vind die dwerg wel geniaal, die lult zich overal uit![]()
Moet nog steeds kijken eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor tetten en punani's moet je hele serie Spartacus kijken![]()
![]()
dat is alleen leuk voor die eerste acteur komt te overlijden.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor tetten en punani's moet je hele serie Spartacus kijken![]()
ben ik ook niet, maar hij is wel een baas. heb ik altijd al gezegdquote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga niet doen alsof jij ineens fan bent van de serieStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
wie is je top 3quote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Arya zeker niet de beste
En nu wachten tot Hermann gaat haten![]()
oh dan snap ik idd waarom Arya je favoriet niet isquote:Op maandag 29 juni 2015 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, weet ik toch niet. Nog nooit Game of Thrones gekeken![]()
Ik ben er pas mee begonnen op aanraden van Hermann, geen spijt van gekregenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, weet ik toch niet. Nog nooit Game of Thrones gekeken"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Oké, omdat Hermann het fantastisch vindt ga ik het wel kijken, vanaf zaterdag dan, want vrijdag moet ik eerst Jurassic World in de bios gaan bekijken. Anders is de timeline fucked.![]()
Jurassic World is ook leuk.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Oké, omdat Hermann het fantastisch vindt ga ik het wel kijken, vanaf zaterdag dan, want vrijdag moet ik eerst Jurassic World in de bios gaan bekijken. Anders is de timeline fucked.
Hermann weet wat kwaliteit is"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
GoT en Breaking Bad zijn de 2 series die ik iedereen zou aanradenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Oké, omdat Hermann het fantastisch vindt ga ik het wel kijken, vanaf zaterdag dan, want vrijdag moet ik eerst Jurassic World in de bios gaan bekijken. Anders is de timeline fucked.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef BozeHaas het volgende:
godverdomme ik dacht ff dat dit de feedback was
Stop the violence
Down with the hate
dacht zeker dat er sicke rel was omdat er keiveel gepost wordtStop the violence
Down with the hate
Ik ben benieuwd, weet nog hoe ik als kind het eerste deel in de bios zagquote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jurassic World is ook leuk.
Hermann weet wat kwaliteit isecht jeugdsentiment.
BB heb ik ook niet gekeken, ik ben dan altijd bang dat het te langdradig gaat zijn (vooral in mijn geval, want een serie mag van mij wel 3 seizoenen max hebben, lang zat)quote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GoT en Breaking Bad zijn de 2 series die ik iedereen zou aanraden![]()
ja ging snel naar pagina 1 en kom erachter dat het de SC isquote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
dacht zeker dat er sicke rel was omdat er keiveel gepost wordt![]()
![]()
sws k heb je back broquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
11 uur winkelcentrum Woensel, prez zal er ook zijnStop the violence
Down with the hate
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja ging snel naar pagina 1 en kom erachter dat het de SC is
Stop the violence
Down with the hate
Winkelcentrumquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
11 uur winkelcentrum Woensel, prez zal er ook zijn![]()
![]()
Oké, kunnen we voor het vechten nog een lijntje nemenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
11 uur winkelcentrum Woensel, prez zal er ook zijn![]()
Stop the violence
Down with the hate
check dat filmpje![]()
Stop the violence
Down with the hate
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
'Betogers bestormen politiebureau Den Haag'
RELLENquote:Verschillende tokkies betogers zijn in Den Haag massaal de straat op gegaan om hun frustraties te uiten.![]()
![]()
![]()
er zijn idd series die veels te lang doorgaan maar Breaking Bad vond ik perfect met 5 seizoenen. gewoon een keer aan beginnen als je je verveelt, ik zou mijn linker testikel opgeven om die serie nog een keer te kunnen zien zonder te weten wat er gebeurtquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef LompeHork het volgende:
BB heb ik ook niet gekeken, ik ben dan altijd bang dat het te langdradig gaat zijn (vooral in mijn geval, want een serie mag van mij wel 3 seizoenen max hebben, lang zat)![]()
tsjaquote:
Stop the violence
Down with the hate
pep erin en we kunnen uren gaan klappenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, kunnen we voor het vechten nog een lijntje nemen![]()
ik vind Reek ook wel tof ja maar hou ook van sadisten. Joffrey vind ik ook baasquote:Op maandag 29 juni 2015 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow sadist
Of vind je Reek wel een leuke jongen?![]()
politie op de fietsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
'Betogers bestormen politiebureau Den Haag'
RELLEN![]()
politie ter paard!
![]()
Dat geld voor mij ook, als jochie toen naar JP gegaan, dat was echt een sensatie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, weet nog hoe ik als kind het eerste deel in de bios zagecht jeugdsentiment.
Ben nog steeds fan van de eerste JP, wat na al die jaren nog steeds niet gedateerd aanvoelt
Breaking Bad zit geniaal in elkaar, vanaf seizoen 3 wordt het juist spannend en donkerder van sfeer.quote:BB heb ik ook niet gekeken, ik ben dan altijd bang dat het te langdradig gaat zijn (vooral in mijn geval, want een serie mag van mij wel 3 seizoenen max hebben, lang zat)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Zal ik eens doen dan, op zich heb ik nu wel even wat tijd omhanden dus dat komt mooi uit. 5 seizoenen valt inderdaad nog best mee vergeleken met andere series.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn idd series die veels te lang doorgaan maar Breaking Bad vond ik perfect met 5 seizoenen. gewoon een keer aan beginnen als je je verveelt, ik zou mijn linker testikel opgeven om die serie nog een keer te kunnen zien zonder te weten wat er gebeurt![]()
politie op paard is tof ik mocht een keer met mijn zatte kop zo'n beest aaienquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
politie op de fiets![]()
politie ter paard!
Stop the violence
Down with the hate
ja lekker man, lekker met paard door centrum heen rijden overal schijt echt chill is datquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
politie op paard is tof ik mocht een keer met mijn zatte kop zo'n beest aaien![]()
valt best meequote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja lekker man, lekker met paard door centrum heen rijden overal schijt echt chill is datStop the violence
Down with the hate
Ik ging letterlijk juichen dat hoofdstuk dat hij doodging. Wilde het eigenlijk nog 10 keer lezenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind Reek ook wel tof ja maar hou ook van sadisten. Joffrey vind ik ook baas![]()
in eindhoven rijden die standaard rond op zaterdagavond rond stratumseind
Stop the violence
Down with the hate
TRquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
politie op paard is tof ik mocht een keer met mijn zatte kop zo'n beest aaien
politie beesten noemen![]()
![]()
ik vind paarden en koeien echt allemaal moker eng schapen gaan nog net maar alles daar boven is echt een gruwelquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
politie op paard is tof ik mocht een keer met mijn zatte kop zo'n beest aaien
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? alsof jij ooit in groningen komtquote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
in eindhoven rijden die standaard rond op zaterdagavond rond stratumseindStop the violence
Down with the hate
Idemquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat geld voor mij ook, als jochie toen naar JP gegaan, dat was echt een sensatie.
Ben nog steeds fan van de eerste JP, wat na al die jaren nog steeds niet gedateerd aanvoeltvoelt inderdaad ook nog echt aan als een vrij recente film. De twee opvolgende films waren helaas wel minder, mooi dat ze de verhaallijn van deel 1 oppakken en de rest negeren. Doen ze mij écht een lol mee. (hoewel The Lost World niet heel slecht was, het boek was ook best oké)
Check. Dat mag ik wel, binnenkort maar eens gaan kijken dan.quote:[..]
Breaking Bad zit geniaal in elkaar, vanaf seizoen 3 wordt het juist spannend en donkerder van sfeer.![]()
Oké, sorryquote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme blijf nou niet doorgaan met die spoilers, dadelijk krijgt Remqo een hartaanval![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
in eindhoven rijden die standaard rond op zaterdagavond rond stratumseind
Stratumseind is dan ook wel een aantal jaar al behoorlijk kansloos(ja, ik woonde er zo'n beetje om de hoek)
![]()
slechte boer ben jequote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik vind paarden en koeien echt allemaal moker eng schapen gaan nog net maar alles daar boven is echt een gruwel
maar ik heb t normaal ook niet op paarden, maar alcohol + het feit dat die politiepaarden toch halve robots zijn brengt daar wel verandering inStop the violence
Down with the hate
Niets gelezen, maar bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme blijf nou niet doorgaan met die spoilers, dadelijk krijgt Remqo een hartaanval"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
jep, al zitten er wel een paar leuke kroegen. the jack is tof en altstadt gaat ook welquote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Stratumseind is dan ook wel een aantal jaar al behoorlijk kansloos(ja, ik woonde er zo'n beetje om de hoek)
Stop the violence
Down with the hate
Los Pollos Hermanosquote:Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gustavo Fring, opperbaas der opperbazen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
vroeg ik me ook al af iddquote:Stop the violence
Down with the hate
The Jack ken ik niet, maar het is ook iets van tien jaar terug dat ik er woonde. Altstadt ken ik wel en was best okay. Vroeger had je ook nog een bikertent aan het einde (geen idee meer hoe dat heette toen), daar was ik ook wel eens te vinden.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jep, al zitten er wel een paar leuke kroegen. the jack is tof en altstadt gaat ook wel
Qua uitgaan was het ook best oké, als je de tokkies gewoon negeerde.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
om dit tijdstip is het geen date meer.ik gun 't hem.
![]()
En dat dan ook gewoon hier posten. Anders is de "date" onacceptabel.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook, moet ze wel een opmerking over zijn kuif maken![]()
Ik hoop het ookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopen dat we dat nog een keertje zien in Better Call Saul![]()
- Ian Malcolm![]()
die bikertent ken ik volgens mij alleen nog van de tijd dat ik weleens met m'n ouders ging eten bij een pizzeria daar ongeveer naast. Maar idd, allerlei boerentokkies uit de dorpjes rondom Eindhoven komen in het weekend naar stratum en dat zijn echt randdebielenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
The Jack ken ik niet, maar het is ook iets van tien jaar terug dat ik er woonde. Altstadt ken ik wel en was best okay. Vroeger had je ook nog een bikertent aan het einde (geen idee meer hoe dat heette toen), daar was ik ook wel eens te vinden.
Qua uitgaan was het ook best oké, als je de tokkies gewoon negeerde.![]()
Daarom is het op zich ook wel fijn dat er veel politie is. Ze zijn niet echt streng ofzo, maar treden wel op bij vechtpartijen en shit.Stop the violence
Down with the hate
Precies, account maken en allesquote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dat dan ook gewoon hier posten. Anders is de "date" onacceptabel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: