Ken ik niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wees blij dat het Hork is en niet Monopoly
In gtst nog wel.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:47 schreef HPLC het volgende:
Hey Hermann, Jesse Pinkman zit op FOK!:
WGR / Gevolgen van inwonen bij een vriend
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat er wel iemand was van crew die het wist. Blijkbaar niet. Zou leuk zijn als ze ooit wat liet weten, ook al is het 'maar' internet
Meer een levendige behoefte om zoiets ook daadwerkelijk uitgebreid uiteen te zetten.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij heeft een vrij levendige fantasie
Je dat eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Meer een levendige behoefte om zoiets ook daadwerkelijk uitgebreid uiteen te zetten.
quote:
Mag van mij ook wel stoppen nu. De verhaallijnen zijn niet meer wat ze geweest zijn.quote:
sticky zou wel beter zijn jaquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De content die ik bij dat soort mensen in DM drop is ongeveer hetzelfde wat Mono in mijn DM dropt.
letterlijk nog nooit in MyAT geweestquote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet hierheen komen door MyAT
wch heeft toch een helm opquote:Op maandag 29 juni 2015 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is sjiek toch? Zou zo iemand meteen aannemen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet toto weer ff het topic onder spuiten
Dat is mijn best bezochte pagina.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
letterlijk nog nooit in MyAT geweest
ik gebruik die shit ook niet, alleen klb en de pagina met nieuwe topicsquote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
letterlijk nog nooit in MyAT geweest
Jullie ook met jullie gespuit.quote:
klb en sex jwzquote:Op maandag 29 juni 2015 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik gebruik die shit ook niet, alleen klb en de pagina met nieuwe topics
Je bent een brave jongen.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Wees blij dat hij sticky/open is in plaats van alleen sticky.
Ik snap deze grap niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:53 schreef LompeHork het volgende:
is dit een vagina referentie?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Je hebt een brave collega.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was het niet, deze eer is voor mijn collega.
Zat dus geen grap in.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We hebben maar twee opties, "sticky/open" en "sticky", in het laatste geval is 'ie dicht.
Whehe, same mind.quote:
goede eigenschapquote:Op maandag 29 juni 2015 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee zelden, ben ik sowieso veel te zuur voor.
ZureHorkquote:Op maandag 29 juni 2015 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wel een zure man, ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.quote:
Soms hoor, ik ben af en toe ook best vriendelijk in tijden van nood.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je bent inderdaad wel een zure man, ja.
Dat is m'n nichtjequote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee allemaal mijn zus met rust laten
quote:
Alleen in tijden van nood?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soms hoor, ik ben af en toe ook best vriendelijk in tijden van nood.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, huilen in een hoekje van de badkamer dan maar.
ja en ik ben je neefjequote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is m'n nichtjekan echt niet dit.
etto had een paint over je gemaaktquote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ging gewoon mijn internetkabel er opnieuw indoen
Laten we dat niet doen.quote:
Iedereen op FOK! zit in nood.quote:
U riep?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar is die tekening heen? We moeten huge er ook nog in kwijt kunnen.
Na deze post heeft Hermann zijn internetkabel uit de muur gerukt.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HET IS HERMANN, ZOU JIJ HET LEUK VINDEN ALS IK JE HUGECOOL NOEMDE
DACHT HET NIET
Herman plsquote:Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HET IS HERMANN, ZOU JIJ HET LEUK VINDEN ALS IK JE HUGECOOL NOEMDE
DACHT HET NIET
Zoon van Frank en Willoow?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes
Nou, waar zouden we huge kwijt kunnen?
Ik krijg een beetje een misselijk gevoel bij deze stamboom.quote:
Love youquote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben prins op witte paard, kom je redden bby
één maar, eend112. Aber is de vriendin van eendquote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow sinds wanneer heb ik 2 kinderen met madeliefff gekregen?
Misschien de zoon van mij en Frank toen we nog aan biologische experimenten deden in onze jonge jaren.quote:
omg is dit een liefdesverklaring?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een misselijk gevoel bij deze stamboom.
[..]
Love you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |