Oké, kunnen we voor het vechten nog een lijntje nemenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
11 uur winkelcentrum Woensel, prez zal er ook zijn
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
'Betogers bestormen politiebureau Den Haag'
RELLEN
quote:Verschillende tokkies betogers zijn in Den Haag massaal de straat op gegaan om hun frustraties te uiten.
er zijn idd series die veels te lang doorgaan maar Breaking Bad vond ik perfect met 5 seizoenen. gewoon een keer aan beginnen als je je verveelt, ik zou mijn linker testikel opgeven om die serie nog een keer te kunnen zien zonder te weten wat er gebeurtquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef LompeHork het volgende:
BB heb ik ook niet gekeken, ik ben dan altijd bang dat het te langdradig gaat zijn (vooral in mijn geval, want een serie mag van mij wel 3 seizoenen max hebben, lang zat)
tsjaquote:
pep erin en we kunnen uren gaan klappenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, kunnen we voor het vechten nog een lijntje nemen
ik vind Reek ook wel tof ja maar hou ook van sadisten. Joffrey vind ik ook baasquote:Op maandag 29 juni 2015 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow sadist
Of vind je Reek wel een leuke jongen?
politie op de fietsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef deadprez het volgende:
'Betogers bestormen politiebureau Den Haag'
RELLEN
Dat geld voor mij ook, als jochie toen naar JP gegaan, dat was echt een sensatie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, weet nog hoe ik als kind het eerste deel in de bios zagecht jeugdsentiment.
Breaking Bad zit geniaal in elkaar, vanaf seizoen 3 wordt het juist spannend en donkerder van sfeer.quote:BB heb ik ook niet gekeken, ik ben dan altijd bang dat het te langdradig gaat zijn (vooral in mijn geval, want een serie mag van mij wel 3 seizoenen max hebben, lang zat)
Zal ik eens doen dan, op zich heb ik nu wel even wat tijd omhanden dus dat komt mooi uit. 5 seizoenen valt inderdaad nog best mee vergeleken met andere series.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn idd series die veels te lang doorgaan maar Breaking Bad vond ik perfect met 5 seizoenen. gewoon een keer aan beginnen als je je verveelt, ik zou mijn linker testikel opgeven om die serie nog een keer te kunnen zien zonder te weten wat er gebeurt
politie op paard is tof ik mocht een keer met mijn zatte kop zo'n beest aaienquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
politie op de fiets![]()
politie ter paard!
ja lekker man, lekker met paard door centrum heen rijden overal schijt echt chill is datquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
politie op paard is tof ik mocht een keer met mijn zatte kop zo'n beest aaien
valt best meequote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja lekker man, lekker met paard door centrum heen rijden overal schijt echt chill is dat
Ik ging letterlijk juichen dat hoofdstuk dat hij doodging. Wilde het eigenlijk nog 10 keer lezenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind Reek ook wel tof ja maar hou ook van sadisten. Joffrey vind ik ook baas
TRquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind paarden en koeien echt allemaal moker eng schapen gaan nog net maar alles daar boven is echt een gruwelquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |