MAAR WANNEER HEB IK MET MADELIEFFF GENEUKT DANquote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
één maar, eend112. Aber is de vriendin van eend
Toen je je pener in haar pussy stoptequote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MAAR WANNEER HEB IK MET MADELIEFFF GENEUKT DAN
Ik ook, kind zijn van totoquote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een misselijk gevoel bij deze stamboom.
[..]
Love you
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien de zoon van mij en Frank toen we nog aan biologische experimenten deden in onze jonge jaren.
dus ik ben geen maagd meer?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen je je pener in haar pussy stopte
je mist nog de heilige geestquote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe moeilijkik ben de zoon en vader van Remqo, tegelijkertijd.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg is dit een liefdesverklaring?
Je hebt wel een toffe moeder.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, van harte gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, ga ik gelijk op mijn cv zetten
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, ga ik gelijk op mijn cv zetten
Is huge echt huge?quote:
Wat is nou het plaatje naast dp?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, van harte gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:06 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben dp z'n zusje maar hou dat altijd geheim.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik veel.mods zijn altijd een mysterie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Goede OPquote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef HPLC het volgende:
Over dp ook al een klacht:
KLB / magere witte jongens met petjes
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef Willoow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel een kuttopic.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef HPLC het volgende:
Over dp ook al een klacht:
KLB / magere witte jongens met petjes
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef Willoow het volgende:
[..]Jazeker, zie Frank en HaywoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had UI's moeten gebruiken.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik merk dat ik kleiner moet gaan schrijven want anders past niet iedereen in stamboom
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
ja wat is erquote:Op maandag 29 juni 2015 22:05 schreef HPLC het volgende:
KLB / horrorzomer voor fatties...
Hey Hermann
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:10 schreef Willoow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wincestquote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hork is de vader van Huge en BlueMage die een stel zijn
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
daarvoor moet je bij haas zijnquote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik dacht misschien kon je hem steunen in deze moeilijke tijden
Ik kom er nog relatief goed vanafquote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]dit kon niet erger worden riep nog iemand vorige week. Nou, there you have it.
Godver, heb ik 2 kinderen met die hork.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Tywin, Jaime en Cerseiquote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hork is de vader van Huge en BlueMage die een stel zijn![]()
Klopt wel ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom er nog relatief goed vanafquote:Op maandag 29 juni 2015 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Godver, heb ik 2 kinderen met die hork.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom er nog relatief goed vanaf![]()
Ik heb jouw hart altijd bij me.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb jouw hart altijd bij me.dacht dat je oprecht was kutwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevoelens gekwetst alles![]()
Ja, dat moet ik ooit nog eens kijken.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leer je Game of Thrones karakters man![]()
![]()
is dp een dwerg?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus door de geboorte van dp ging willoow dood?![]()
Zo laat ik mijn liefde blijken, bbyquote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat je oprecht was kutwijf
gevoelens gekwetst alles
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Tywin is een ontzettende baas dus het is een complimentquote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ooit nog eens kijken.![]()
Ja, ben inderdaad dood.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus door de geboorte van dp ging willoow dood?Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Oneluv in dat geval. Ik vertrouw je op je woord in deze.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Tywin is een ontzettende baas dus het is een compliment![]()
maar zijn dochter en zoon neuken, vandaar de vergelijkingquote:Op maandag 29 juni 2015 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oneluv in dat geval. Ik vertrouw je op je woord in deze.![]()
live waren ze erg sterkquote:TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Willoow houdt meer van het ruige stamp werk met veel uitwisseling van lichaamssappen anders.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks mis met knuffelen met WilloowTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
die gaat bij de gedachte aan een druipende vlees grot in volle ornaat salueren als een stevig fallus in de ochtend glorenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe het met zijn snor gaatTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
oh best goed dusquote:Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
die gaat bij de gedachte aan een druipende vlees grot in volle ornaat salueren als een stevig fallus in de ochtend gloren![]()
Tyrion > Tywinquote:Op maandag 29 juni 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Tywin is een ontzettende baas dus het is een compliment![]()
ik heb geen facebookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je kan even op z'n facebook kijken natuurlijk![]()
Afgeven op hoeren en dan de hoer van je zoon neukenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn compleet verschillend en allebei baas dus ik kan die beslissing niet makenTerechte moord dus van Tyriongod
![]()
carice doet gwn haar dingquote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sws dat jon ook gwn terugkomt wantja zo rollen die magiërs![]()
Ja, dat wel. Alleen in de boeken is hij helemaal niet zo coolquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bronn > alles en iedereen bij elkaar keer 2![]()
![]()
in de boeken bestaat hij niet eens vlgns mijquote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen in de boeken is hij helemaal niet zo cool![]()
hij had wel mazzel eerst die redhead wildling en toen Carice fucking van Houten meeen wat een wijf wat een wijfquote:TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
da's achterlijk waarom zou je een serie verschrijven en dan complete personages weglaten ;squote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de boeken bestaat hij niet eens vlgns mijTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de boeken bestaat hij niet eens vlgns mij![]()
lelijke vrouwenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalen
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
zooo, spoiler.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalen![]()
oja dan gaat die met die kale kop zonder tong die ned zo'n kop eraf jaagde naar die landen toequote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: