quote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? alsof jij ooit in groningen komt
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
in eindhoven rijden die standaard rond op zaterdagavond rond stratumseind
Idemquote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat geld voor mij ook, als jochie toen naar JP gegaan, dat was echt een sensatie.
Ben nog steeds fan van de eerste JP, wat na al die jaren nog steeds niet gedateerd aanvoelt
Check. Dat mag ik wel, binnenkort maar eens gaan kijken dan.quote:[..]
Breaking Bad zit geniaal in elkaar, vanaf seizoen 3 wordt het juist spannend en donkerder van sfeer.
Oké, sorryquote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme blijf nou niet doorgaan met die spoilers, dadelijk krijgt Remqo een hartaanval
Dit.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
in eindhoven rijden die standaard rond op zaterdagavond rond stratumseind
slechte boer ben jequote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik vind paarden en koeien echt allemaal moker eng schapen gaan nog net maar alles daar boven is echt een gruwel
Niets gelezen, maar bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme blijf nou niet doorgaan met die spoilers, dadelijk krijgt Remqo een hartaanval
jep, al zitten er wel een paar leuke kroegen. the jack is tof en altstadt gaat ook welquote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Stratumseind is dan ook wel een aantal jaar al behoorlijk kansloos(ja, ik woonde er zo'n beetje om de hoek)
Los Pollos Hermanosquote:Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gustavo Fring, opperbaas der opperbazen
vroeg ik me ook al af iddquote:
The Jack ken ik niet, maar het is ook iets van tien jaar terug dat ik er woonde. Altstadt ken ik wel en was best okay. Vroeger had je ook nog een bikertent aan het einde (geen idee meer hoe dat heette toen), daar was ik ook wel eens te vinden.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jep, al zitten er wel een paar leuke kroegen. the jack is tof en altstadt gaat ook wel
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
om dit tijdstip is het geen date meer.
En dat dan ook gewoon hier posten. Anders is de "date" onacceptabel.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook, moet ze wel een opmerking over zijn kuif maken
Ik hoop het ookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopen dat we dat nog een keertje zien in Better Call Saul
die bikertent ken ik volgens mij alleen nog van de tijd dat ik weleens met m'n ouders ging eten bij een pizzeria daar ongeveer naast. Maar idd, allerlei boerentokkies uit de dorpjes rondom Eindhoven komen in het weekend naar stratum en dat zijn echt randdebielenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
The Jack ken ik niet, maar het is ook iets van tien jaar terug dat ik er woonde. Altstadt ken ik wel en was best okay. Vroeger had je ook nog een bikertent aan het einde (geen idee meer hoe dat heette toen), daar was ik ook wel eens te vinden.
Qua uitgaan was het ook best oké, als je de tokkies gewoon negeerde.
Precies, account maken en allesquote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dat dan ook gewoon hier posten. Anders is de "date" onacceptabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |