Dat zien jullie pipo's niet. Jullie zien t verschil niet eens tussen een Somaliėr en een Marokkaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe herken je de Marokkaan dan precies? Want ik ga op basis van drie foto's niet concluderen hoeveel mensen er van welke afkomst wel of niet zijn, maar leer het me vooral.
van nederland nog wel, zo zoquote:Op maandag 29 juni 2015 22:12 schreef Houtenbeen het volgende:
De schilderswijk is het afvoerputje van Nederland
Het gaat erom of de filmpjes van vandaag gewist zijn en niet meer terug te vinden op Internet, maar daar weet je zelf al het antwoord op.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, vertel. Ga jij eens mensen op straat vragen of ze weten dat als ze een bestand wissen alleen de verwijzing cq. indexering kwijt is. Waarom zou een politieagent wel die ICT-kennis moeten hebben?
Jammer van die mensen. Wel lekker voor die mensen hier die vooral Marokkanen menen te spotten terwijl ik vnml anti en tatta zie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wedden dat daar nog geen 5 kennissen bij lopen van die man? Waarschijnlijk weer de helft van die mensen niet eens meer hoe die man heette.
Dat het alleen maar moslims zijn geloof ik ook niet. Maar wel beroepsrelschoppers, zodat ze weer wat te vernielen hebben.
Geen handicap, het zegt wat over je als je geen Marokkanen en Surinamers uit elkaar kan halen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu is het opeens een handicap als je op afstand geen afkomst kan spotten? Mooie troll weer.
twitter:johnvandertol twitterde op maandag 29-06-2015 om 22:13:59Opnieuw stenen richting de ME. 'Fuck the police, kankerjoden' #mitch #denhaag #aruba http://t.co/4G6MnZz47B reageer retweet
Ah, de database van de politie staat tegenwoordig vrij toegankelijk op internet. Linkje?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erom of de filmpjes van vandaag gewist zijn en niet meer terug te vinden op Internet, maar daar weet je zelf al het antwoord op.
Een van de afvoerputten van Nederland.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:12 schreef Houtenbeen het volgende:
De schilderswijk is het afvoerputje van Nederland
Dat was de vraag niet, maar bedankt voor je antwoord?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zien jullie pipo's niet. Jullie zien t verschil niet eens tussen een Somaliėr en een Marokkaan.
Goh, van wie zouden die leuzen nou toch komen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op maandag 29-06-2015 om 22:13:59Opnieuw stenen richting de ME. 'Fuck the police, kankerjoden' #mitch #denhaag #aruba http://t.co/4G6MnZz47B reageer retweet
Royal sadness wel ja. Waar the fuck ben je dan opgegroeid?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zien jullie pipo's niet. Jullie zien t verschil niet eens tussen een Somaliėr en een Marokkaan.
Ow ja. Door de NFI.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
ff tussendoor. Word nu sectie verricht op het lichaam van Mitch.
he fijn, even weer een inhoudelijke feitelijke postquote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
ff tussendoor. Word nu sectie verricht op het lichaam van Mitch.
Je denkt toch niet serieus dat de politie alleen hun eigen databasejes raadpleegt gekkiequote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, de database van de politie staat tegenwoordig vrij toegankelijk op internet. Linkje?
Graag gedaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, maar bedankt voor je antwoord?
Dit incident heeft in het Zuiderpark plaatsgevonden. Wie zegt dat de betrokken agenten van bureau Heemstraat waren? Kunnen ook van bureau Zuiderpark of een ander bureau afkomen, toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alle misstanden in Den Haag van de afgelopen 3 jaar concentreren zich daar. Dat ik alle agenten die daar werkzaam zijn verantwoordelijk hou voor die misstanden is onzin.
Worden opnames van arrestanten verblijven dan (ook) op internet geplaatst, ja? Waar baseer je dat precies op?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat de politie alleen hun eigen databasejes raadpleegt gekkie![]()
Vast Leiden ofzo. Of waar Twiitch vandaan komt. Vast een gat.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Royal sadness wel ja. Waar the fuck ben je dan opgegroeid?
Is altijd het zelfde verhaaltje, wij mogen niet demonstreren omdat we zwart zijn, zij dagen ons uit en daarom zijn we met stenen gaan gooien. Als de politie normaal had gedaan doen wij dat ook. Dit is niet de eerste en zeker niet de laatste demo stratie die zo verloopt.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Handig he? Nu kunnen figuren zoals jij gedrag van rellende droeftoeters misbruiken om te suggeren dat het slachtoffer vast ook wel fout zat en dat ook bij het dodelijke slachtoffer onterecht wordt gedaan alsof het de fout van de politie is. Want hey, die rellende kneuzen zitten toch ook fout!
Dat is hier toch helemaal niet van belangquote:Op maandag 29 juni 2015 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Worden opnames van arrestanten verblijven dan (ook) op internet geplaatst, ja? Waar baseer je dat precies op?
triestquote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens twitter zijn er een politieruiter en een paard verwond.
Ah, ik had het over opnames van arrestantenverblijven waar bij een eerder onderzoek op miraculeuze wijze ineens het tijdsvak van de bewuste mishandeling uit was geknipt.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is hier toch helemaal niet van belangde beelden van de aanhouding circuleren overal op het net, en daar richt het onderzoek zich dan ook terecht op.
Ga alsjeblieft racial profiler worden, doe wat met het talent om op afstand de afkomst van mensen te weten. Zonde dat talent weg te gooien. Koppel dat met je aluhoedje en je betwetersgedrag en CSI heeft een prachtige hoofdrol voor je weggelegd.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Royal sadness wel ja. Waar the fuck ben je dan opgegroeid?
Leiden kent wel minder culturen inderdaad maar dan nog.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vast Leiden ofzo. Of waar Twiitch vandaan komt. Vast een gat.
Geknoei met bewijsmateriaal moet keihard worden bestraft.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, ik had het over opnames van arrestantenverblijven waar bij een eerder onderzoek op miraculeuze wijze ineens het tijdsvak van de bewuste mishandeling uit was geknipt.
Eens.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft racial profiler worden, doe wat met het talent om op afstand de afkomst van mensen te weten. Zonde dat talent weg te gooien. Koppel dat met je aluhoedje en je betwetersgedrag en CSI heeft een prachtige hoofdrol voor je weggelegd.
Kroeshaar en donkerbruin pigment, dat zal vast iemand uit IJsland zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft racial profiler worden, doe wat met het talent om op afstand de afkomst van mensen te weten.
Wrm herken jij ze wel danquote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Leiden kent wel minder culturen inderdaad maar dan nog.
Tja, dat is vrij lastig als een instituut niet helemaal transparant werkt.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geknoei met bewijsmateriaal moet keihard worden bestraft.
Ik ben nooit zo obsessief bezig geweest om mensen in hokjes te plaatsen op basis van hun uiterlijk, maar ik begrijp dat het bij jouw opvoeding heel normaal is en je daar zelfs in getraind werd?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kroeshaar en donkerbruin pigment, dat zal vast iemand uit IJsland zijn.
Je ziet de rijksrecherche en de politie als 1 instituut?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, dat is vrij lastig als een instituut niet helemaal transparant werkt.
Was Mitch een motorrijder?quote:
Ik wou zeggen, de rijksrecherche heeft het over het algemeen niet zo best voor met de politie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet de rijksrecherche en de politie als 1 instituut?
jammer dat we hun waarschijnlijk niet terug zullen zien in de nieuwsrubriekenquote:
Collega's en studiegenoten uit Iran, Suriname, Marokko, Turkije, Kaapverdiė etc. Maar dat lijkt me niet echt uitzonderlijk ofzo.quote:
Nee dat is het ook niet...quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Collega's en studiegenoten uit Iran, Suriname, Marokko, Turkije, Kaapverdiė etc. Maar dat lijkt me niet echt uitzonderlijk ofzo.
Ik kan me voorstellen dat je niet per sé kan onderscheiden of iemand uit Marokko of Afghanistan komt. Maar Antillianen lijken in de verste verte niet op Turken of Marokkanen. Alleen al qua huidskleur.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo obsessief bezig geweest om mensen in hokjes te plaatsen op basis van hun uiterlijk, maar ik begrijp dat het bij jouw opvoeding heel normaal is en je daar zelfs in getraind werd?
Appa komt weer even de nuance aanbrengen.twitter:thisisAppa twitterde op maandag 29-06-2015 om 22:05:01Dit is hoe de Haagse helden reageren op t onbegrip van t volk.. Men komt verhaal halen, geen klappen! #MitchHenriquez http://t.co/vn6UXgpsSr reageer retweet
Appaquote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]Appa komt weer even de nuance aanbrengen.twitter:thisisAppa twitterde op maandag 29-06-2015 om 22:05:01Dit is hoe de Haagse helden reageren op t onbegrip van t volk.. Men komt verhaal halen, geen klappen! #MitchHenriquez http://t.co/vn6UXgpsSr reageer retweet
Hier hebben ze het nog wel naar hun zin.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker rellen
Een rel is geen feest totdat Appa is geweestquote:
Ach ach, moet je er weer Marokkanen bij betrekken. Als we dan toch bezig zijn, ik als Amsterdammer ervaar ieder jaar met koningsdag grote overlast van asociaal tuig uit de provincie, tuig dat de leefbaarheid van Amsterdam aantast, volk dat denkt zich in groepsverband alles te kunnen permitteren. Gewoon Nederlanders zijn dat, maar daar heb je zeker geen moeite mee?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef Twiitch het volgende:
Gelukkig is het Ramadan, dus die kansenparels trekken zich straks allemaal terug om hun buikje rond te eten na een lange dag vol noeste arbeid.
Dat terwijl ze in de meerderheid zijn. Maar de vredige demostranten hebben zich volgens mij gescheiden van de rellers.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jammer dat we hun waarschijnlijk niet terug zullen zien in de nieuwsrubrieken
Hoezo duidelijk, die vent is gewoon onwel geworden van de drank en drugsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef FoodForThought het volgende:
[..]
Ach ach, moet je er weer Marokkanen bij betrekken. Als we dan toch bezig zijn, ik als Amsterdammer ervaar ieder jaar met koningsdag grote overlast van asociaal tuig uit de provincie, tuig dat de leefbaarheid van Amsterdam aantast, volk dat denkt zich in groepsverband alles te kunnen permitteren. Gewoon Nederlanders zijn dat, maar daar heb je zeker geen moeite mee?
ON topic, het is duidelijk dat de politie hier excessief geweld gebruikt, niets rechtvaardigt het vermoorden van een arrestant. Waarschijnlijk wordt dit weer een gevalletje doofpot.
Bewijs?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hoezo duidelijk, die vent is gewoon onwel geworden van de drank en drugs
Ik kan heel flauw nu een blanke Antilliaan plaatsen, maar laten we dat maar niet doen, je snapt het punt wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet per sé kan onderscheiden of iemand uit Marokko of Afghanistan komt. Maar Antillianen lijken in de verste verte niet op Turken of Marokkanen. Alleen al qua huidskleur.
Mja, ik kan het me dan wel weer voorstellen als je in een dorp woont met maar een paar Marokkaanse gezinnen. Redelijk dichtgetimmerd allemaal, maar dan nog, of je nu MBO, HBO of universiteit doet, uiteindelijk kom je toch mensen tegen die uit heel andere contreien komen?quote:
Dat verwacht je wel he...quote:Op maandag 29 juni 2015 22:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, ik kan het me dan wel weer voorstellen als je in een dorp woont met maar een paar Marokkaanse gezinnen. Redelijk dichtgetimmerd allemaal, maar dan nog, of je nu MBO, HBO of universiteit doet, uiteindelijk kom je toch mensen tegen die uit heel andere contreien komen?
Nee, dat snap ik niet. Een blanke Antilliaan lijkt ook niet op een Marokkaan. Maar goed, zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan heel flauw nu een blanke Antilliaan plaatsen, maar laten we dat maar niet doen, je snapt het punt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |