SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee je zei dit:quote:Op maandag 29 juni 2015 22:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde er is toch ook geen bewijs voor excessief politiegeweld, ofwel?
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hoezo duidelijk, die vent is gewoon onwel geworden van de drank en drugs
Sinds wanneer? Ik krijg die vraag altijdquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je zelf autochtoon bent is het heel ongebruikelijk om te vragen, 'waar kom je vandaan?' Want dan ben je al gauw bang voor racistisch te worden aangezien
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Paard![]()
Zo doet men dat, al vredige demonstrantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2015 22:43:20 ]
jaquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
Maar hadden ze niet beter de sectie kunnen afwachten voordat ze gingen rellen?
Je kunt toch gewoon vragen waar iemands ouders of grootouders vandaan komen?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je zelf autochtoon bent is het heel ongebruikelijk om te vragen, 'waar kom je vandaan?' Want dan ben je al gauw bang voor racistisch te worden aangezien
Ja, als sommige hier ongegrond beweren dat hij overleden is aan excessief politiegeweld, dan kan ik dit ook beweren.quote:
Dit zag jij ook wel toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij mag ook meedoen aan CSI met je opmerkelijk scherpe analyses.
wat jij wil meid. niet iedere autochtoon is tokkie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik krijg die vraag altijd
Paard![]()
damn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schandalig dit
Die mensen die dit vragen zijn dus echt niet allemaal tokkies.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat jij wil meid. niet iedere autochtoon is tokkie.
Want je bent een tokkie als je vraagt waar iemands roots liggen. Mkay.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat jij wil meid. niet iedere autochtoon is tokkie.
Dus als iemand dood is, dan is het moord en de dader is de politie, pfoehe, dat is nogal wat als je bedenkt hoeveel mensen er elke dag wel niet doodgaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt de tampon, opgeblazen hoofd en bloed gezien?
waarom zou je? En vraag jij dat ook aan iemand met blond haar en blauwe ogen?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon vragen waar iemands ouders of grootouders vandaan komen?
er zijn tot nu toe geen aanwijzingen voor drank en drugsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Ja, de doodsoorzaak is volgens mij nog niet bekend
Is toch gewoon een hele normale vraag? Ok niet de eerste vraag die je aan iemand moet stellen, maar geen vreemde lijkt me.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Paard![]()
Iets met Sharia driehoek, het zal wel iets cultureels zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dit slaat dus nergens op.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:43 schreef eP2e het volgende:
[..]
Dus als iemand dood is dan is het moord en de dader is de politie, pfoehe, dat is nogal wat als je bedenkt hoeveel mensen er elke dag wel niet dood gaan.
Ook geen bewijzen voor excessief politiegeweldquote:Op maandag 29 juni 2015 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er zijn tot nu toe geen aanwijzingen voor drank en drugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |