Appa komt weer even de nuance aanbrengen.twitter:thisisAppa twitterde op maandag 29-06-2015 om 22:05:01Dit is hoe de Haagse helden reageren op t onbegrip van t volk.. Men komt verhaal halen, geen klappen! #MitchHenriquez http://t.co/vn6UXgpsSr reageer retweet
Appaquote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]Appa komt weer even de nuance aanbrengen.twitter:thisisAppa twitterde op maandag 29-06-2015 om 22:05:01Dit is hoe de Haagse helden reageren op t onbegrip van t volk.. Men komt verhaal halen, geen klappen! #MitchHenriquez http://t.co/vn6UXgpsSr reageer retweet
Hier hebben ze het nog wel naar hun zin.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker rellen
Een rel is geen feest totdat Appa is geweestquote:
Ach ach, moet je er weer Marokkanen bij betrekken. Als we dan toch bezig zijn, ik als Amsterdammer ervaar ieder jaar met koningsdag grote overlast van asociaal tuig uit de provincie, tuig dat de leefbaarheid van Amsterdam aantast, volk dat denkt zich in groepsverband alles te kunnen permitteren. Gewoon Nederlanders zijn dat, maar daar heb je zeker geen moeite mee?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef Twiitch het volgende:
Gelukkig is het Ramadan, dus die kansenparels trekken zich straks allemaal terug om hun buikje rond te eten na een lange dag vol noeste arbeid.
Dat terwijl ze in de meerderheid zijn. Maar de vredige demostranten hebben zich volgens mij gescheiden van de rellers.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jammer dat we hun waarschijnlijk niet terug zullen zien in de nieuwsrubrieken
Hoezo duidelijk, die vent is gewoon onwel geworden van de drank en drugsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef FoodForThought het volgende:
[..]
Ach ach, moet je er weer Marokkanen bij betrekken. Als we dan toch bezig zijn, ik als Amsterdammer ervaar ieder jaar met koningsdag grote overlast van asociaal tuig uit de provincie, tuig dat de leefbaarheid van Amsterdam aantast, volk dat denkt zich in groepsverband alles te kunnen permitteren. Gewoon Nederlanders zijn dat, maar daar heb je zeker geen moeite mee?
ON topic, het is duidelijk dat de politie hier excessief geweld gebruikt, niets rechtvaardigt het vermoorden van een arrestant. Waarschijnlijk wordt dit weer een gevalletje doofpot.
Bewijs?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hoezo duidelijk, die vent is gewoon onwel geworden van de drank en drugs
Ik kan heel flauw nu een blanke Antilliaan plaatsen, maar laten we dat maar niet doen, je snapt het punt wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je niet per sé kan onderscheiden of iemand uit Marokko of Afghanistan komt. Maar Antillianen lijken in de verste verte niet op Turken of Marokkanen. Alleen al qua huidskleur.
Mja, ik kan het me dan wel weer voorstellen als je in een dorp woont met maar een paar Marokkaanse gezinnen. Redelijk dichtgetimmerd allemaal, maar dan nog, of je nu MBO, HBO of universiteit doet, uiteindelijk kom je toch mensen tegen die uit heel andere contreien komen?quote:
Dat verwacht je wel he...quote:Op maandag 29 juni 2015 22:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, ik kan het me dan wel weer voorstellen als je in een dorp woont met maar een paar Marokkaanse gezinnen. Redelijk dichtgetimmerd allemaal, maar dan nog, of je nu MBO, HBO of universiteit doet, uiteindelijk kom je toch mensen tegen die uit heel andere contreien komen?
Nee, dat snap ik niet. Een blanke Antilliaan lijkt ook niet op een Marokkaan. Maar goed, zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan heel flauw nu een blanke Antilliaan plaatsen, maar laten we dat maar niet doen, je snapt het punt wel.
de meerderheid trekt ook niet genoeg sensatiequote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dat terwijl ze in de meerderheid zijn. Maar de vredige demostranten hebben zich volgens mij gescheiden van de rellers.
Op die foto's zie ik wel veel mensen op een kluitje maar ik zie niemand rellen, slaan, vechten of met stenen gooien.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker rellen
Nee, ik bedoelde er is toch ook geen bewijs voor excessief politiegeweld, ofwel?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee je claim over drank en drugs gebruik.
Mij is anders nog weinig duidelijk, enkel een filmpje van 3 min waarop heel eerlijk gezegd niet zoveel te zien is. Dus wat nou met je "moord"?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef FoodForThought het volgende:
[..]
ON topic, het is duidelijk dat de politie hier excessief geweld gebruikt, niets rechtvaardigt het vermoorden van een arrestant. Waarschijnlijk wordt dit weer een gevalletje doofpot.
not this shit againquote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hoezo duidelijk, die vent is gewoon onwel geworden van de drank en drugs
Hij is dood....quote:Op maandag 29 juni 2015 22:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde er is toch ook geen bewijs voor excessief politiegeweld, ofwel?
Ja hoor, gaan we dit weer krijgenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de meerderheid trekt ook niet genoeg sensatie
beelden van me charges zijn spectaculairder
als je zelf autochtoon bent is het heel ongebruikelijk om te vragen, 'waar kom je vandaan?' Want dan ben je al gauw bang voor racistisch te worden aangezienquote:Op maandag 29 juni 2015 22:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, ik kan het me dan wel weer voorstellen als je in een dorp woont met maar een paar Marokkaanse gezinnen. Redelijk dichtgetimmerd allemaal, maar dan nog, of je nu MBO, HBO of universiteit doet, uiteindelijk kom je toch mensen tegen die uit heel andere contreien komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |