Dat is hier toch helemaal niet van belangquote:Op maandag 29 juni 2015 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Worden opnames van arrestanten verblijven dan (ook) op internet geplaatst, ja? Waar baseer je dat precies op?
triestquote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens twitter zijn er een politieruiter en een paard verwond.
Ah, ik had het over opnames van arrestantenverblijven waar bij een eerder onderzoek op miraculeuze wijze ineens het tijdsvak van de bewuste mishandeling uit was geknipt.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is hier toch helemaal niet van belangde beelden van de aanhouding circuleren overal op het net, en daar richt het onderzoek zich dan ook terecht op.
Ga alsjeblieft racial profiler worden, doe wat met het talent om op afstand de afkomst van mensen te weten. Zonde dat talent weg te gooien. Koppel dat met je aluhoedje en je betwetersgedrag en CSI heeft een prachtige hoofdrol voor je weggelegd.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Royal sadness wel ja. Waar the fuck ben je dan opgegroeid?
Leiden kent wel minder culturen inderdaad maar dan nog.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vast Leiden ofzo. Of waar Twiitch vandaan komt. Vast een gat.
Geknoei met bewijsmateriaal moet keihard worden bestraft.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, ik had het over opnames van arrestantenverblijven waar bij een eerder onderzoek op miraculeuze wijze ineens het tijdsvak van de bewuste mishandeling uit was geknipt.
Eens.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft racial profiler worden, doe wat met het talent om op afstand de afkomst van mensen te weten. Zonde dat talent weg te gooien. Koppel dat met je aluhoedje en je betwetersgedrag en CSI heeft een prachtige hoofdrol voor je weggelegd.
Kroeshaar en donkerbruin pigment, dat zal vast iemand uit IJsland zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft racial profiler worden, doe wat met het talent om op afstand de afkomst van mensen te weten.
Wrm herken jij ze wel danquote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Leiden kent wel minder culturen inderdaad maar dan nog.
Tja, dat is vrij lastig als een instituut niet helemaal transparant werkt.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geknoei met bewijsmateriaal moet keihard worden bestraft.
Ik ben nooit zo obsessief bezig geweest om mensen in hokjes te plaatsen op basis van hun uiterlijk, maar ik begrijp dat het bij jouw opvoeding heel normaal is en je daar zelfs in getraind werd?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kroeshaar en donkerbruin pigment, dat zal vast iemand uit IJsland zijn.
Je ziet de rijksrecherche en de politie als 1 instituut?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, dat is vrij lastig als een instituut niet helemaal transparant werkt.
Was Mitch een motorrijder?quote:
Ik wou zeggen, de rijksrecherche heeft het over het algemeen niet zo best voor met de politie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet de rijksrecherche en de politie als 1 instituut?
jammer dat we hun waarschijnlijk niet terug zullen zien in de nieuwsrubriekenquote:
Collega's en studiegenoten uit Iran, Suriname, Marokko, Turkije, Kaapverdiė etc. Maar dat lijkt me niet echt uitzonderlijk ofzo.quote:
Nee dat is het ook niet...quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Collega's en studiegenoten uit Iran, Suriname, Marokko, Turkije, Kaapverdiė etc. Maar dat lijkt me niet echt uitzonderlijk ofzo.
Ik kan me voorstellen dat je niet per sé kan onderscheiden of iemand uit Marokko of Afghanistan komt. Maar Antillianen lijken in de verste verte niet op Turken of Marokkanen. Alleen al qua huidskleur.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo obsessief bezig geweest om mensen in hokjes te plaatsen op basis van hun uiterlijk, maar ik begrijp dat het bij jouw opvoeding heel normaal is en je daar zelfs in getraind werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |