Hoe herken je de Marokkaan dan precies? Want ik ga op basis van drie foto's niet concluderen hoeveel mensen er van welke afkomst wel of niet zijn, maar leer het me vooral.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gap ik kan op basis van die foto's van net zien dat jouw soort er ook bij zit.
Tis een leuk multiculti festijn.
Mwoa wildvreemden ja of BN'ers etc. Maar hechtere groepen niet per definitie hoor.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
In welk land leef jij? Nederlanders zitten vol zelfhaat en zijn dol op het elkaar neerhalen. Dit is de VS niet.
Dat klopt, maar wedden dat daar nog geen 5 kennissen bij lopen van die man? Waarschijnlijk weer de helft van die mensen niet eens meer hoe die man heette.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gap ik kan op basis van die foto's van net zien dat jouw soort er ook bij zit.
Tis een leuk multiculti festijn.
Oh, nu is het opeens een handicap als je op afstand geen afkomst kan spotten? Mooie troll weer.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jezus, ben je echt zo'n tatta dat je niet eens kan zien of iemand Marokkaans of Antilliaans is?
Dat zien jullie pipo's niet. Jullie zien t verschil niet eens tussen een Somaliër en een Marokkaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe herken je de Marokkaan dan precies? Want ik ga op basis van drie foto's niet concluderen hoeveel mensen er van welke afkomst wel of niet zijn, maar leer het me vooral.
van nederland nog wel, zo zoquote:Op maandag 29 juni 2015 22:12 schreef Houtenbeen het volgende:
De schilderswijk is het afvoerputje van Nederland
Het gaat erom of de filmpjes van vandaag gewist zijn en niet meer terug te vinden op Internet, maar daar weet je zelf al het antwoord op.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, vertel. Ga jij eens mensen op straat vragen of ze weten dat als ze een bestand wissen alleen de verwijzing cq. indexering kwijt is. Waarom zou een politieagent wel die ICT-kennis moeten hebben?
Jammer van die mensen. Wel lekker voor die mensen hier die vooral Marokkanen menen te spotten terwijl ik vnml anti en tatta zie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wedden dat daar nog geen 5 kennissen bij lopen van die man? Waarschijnlijk weer de helft van die mensen niet eens meer hoe die man heette.
Dat het alleen maar moslims zijn geloof ik ook niet. Maar wel beroepsrelschoppers, zodat ze weer wat te vernielen hebben.
Geen handicap, het zegt wat over je als je geen Marokkanen en Surinamers uit elkaar kan halen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu is het opeens een handicap als je op afstand geen afkomst kan spotten? Mooie troll weer.
twitter:johnvandertol twitterde op maandag 29-06-2015 om 22:13:59Opnieuw stenen richting de ME. 'Fuck the police, kankerjoden' #mitch #denhaag #aruba http://t.co/4G6MnZz47B reageer retweet
Ah, de database van de politie staat tegenwoordig vrij toegankelijk op internet. Linkje?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erom of de filmpjes van vandaag gewist zijn en niet meer terug te vinden op Internet, maar daar weet je zelf al het antwoord op.
Een van de afvoerputten van Nederland.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:12 schreef Houtenbeen het volgende:
De schilderswijk is het afvoerputje van Nederland
Dat was de vraag niet, maar bedankt voor je antwoord?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zien jullie pipo's niet. Jullie zien t verschil niet eens tussen een Somaliër en een Marokkaan.
Goh, van wie zouden die leuzen nou toch komen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op maandag 29-06-2015 om 22:13:59Opnieuw stenen richting de ME. 'Fuck the police, kankerjoden' #mitch #denhaag #aruba http://t.co/4G6MnZz47B reageer retweet
Royal sadness wel ja. Waar the fuck ben je dan opgegroeid?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zien jullie pipo's niet. Jullie zien t verschil niet eens tussen een Somaliër en een Marokkaan.
Ow ja. Door de NFI.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
ff tussendoor. Word nu sectie verricht op het lichaam van Mitch.
he fijn, even weer een inhoudelijke feitelijke postquote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
ff tussendoor. Word nu sectie verricht op het lichaam van Mitch.
Je denkt toch niet serieus dat de politie alleen hun eigen databasejes raadpleegt gekkiequote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, de database van de politie staat tegenwoordig vrij toegankelijk op internet. Linkje?
Graag gedaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, maar bedankt voor je antwoord?
Dit incident heeft in het Zuiderpark plaatsgevonden. Wie zegt dat de betrokken agenten van bureau Heemstraat waren? Kunnen ook van bureau Zuiderpark of een ander bureau afkomen, toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alle misstanden in Den Haag van de afgelopen 3 jaar concentreren zich daar. Dat ik alle agenten die daar werkzaam zijn verantwoordelijk hou voor die misstanden is onzin.
Worden opnames van arrestanten verblijven dan (ook) op internet geplaatst, ja? Waar baseer je dat precies op?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat de politie alleen hun eigen databasejes raadpleegt gekkie![]()
Vast Leiden ofzo. Of waar Twiitch vandaan komt. Vast een gat.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Royal sadness wel ja. Waar the fuck ben je dan opgegroeid?
Is altijd het zelfde verhaaltje, wij mogen niet demonstreren omdat we zwart zijn, zij dagen ons uit en daarom zijn we met stenen gaan gooien. Als de politie normaal had gedaan doen wij dat ook. Dit is niet de eerste en zeker niet de laatste demo stratie die zo verloopt.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Handig he? Nu kunnen figuren zoals jij gedrag van rellende droeftoeters misbruiken om te suggeren dat het slachtoffer vast ook wel fout zat en dat ook bij het dodelijke slachtoffer onterecht wordt gedaan alsof het de fout van de politie is. Want hey, die rellende kneuzen zitten toch ook fout!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |