Er wonen daar alleen maar mensen die willen rellen, ga me niet vertellen dat dit een verrassing voor je is.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Jammer dat er mensen bij zaten die moesten gaan rellen.
Gelukkig is daar de politie om het normale volk te beschermen tegen dit soort rapaille!quote:Op maandag 29 juni 2015 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Echt jammer dit. Hoe verneuk je je eigen zaak.
Dag van de slavernij begint vroeg dit jaar.quote:
Ja, en dit soort acties zijn natuurlijk goed te keuren.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dag van de slavernij begint vroeg dit jaar.
Politie is gewoon fout. Nog proberen het te verdoeselen ook. In 2015. Met dat iedereen een mobiel heeft.
Wat denk je wel niet
Rellen? Nee joh de politie en ME hebben het uitgelokt let maar op. Komt allemaal door de politie....quote:Op maandag 29 juni 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Jammer dat er mensen bij zaten die moesten gaan rellen.
Nee. In dit geval zijn het nu allemaal enorme droevige figuren.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en dit soort acties zijn natuurlijk goed te keuren.
Ja alles in brand en dood, want racisme, stoute agenten, discriminatie, je weetzzzzzquote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en dit soort acties zijn natuurlijk goed te keuren.
ik snap de link met pb heemstraat ook niet eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Echt jammer dit. Hoe verneuk je je eigen zaak.
Geen idee.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap de link met pb heemstraat ook niet eigenlijk
of woont de familie in dat gebied ?
Dit is niet demonstreren.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:54 schreef Inspireme het volgende:
Mooi dat hier tegen gedemonstreerd wordt. Tijd voor rechtvaardigheid.
Leuk ook op auto's staan. Benieuwd hoeveel ze slopenquote:
Alsof dat wat uitmaakt, al het ''kanker politie'' ''ACAB'' en ''alle agenten moeten dood'' volk komt hier op af.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap de link met pb heemstraat ook niet eigenlijk
of woont de familie in dat gebied ?
Haha, ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is een persoon overleden he? Een man, een mens, een zoon, partner. Kun je begrijpen dat die nabestaanden pijn ervaren? In shock zijn? Waarschijnlijk ongeloof ervaren, gezien de politie binnen 24u al met een verhaal komt die naar later blijkt niet eens klopt?
Snap je dat deze mensen troost zoeken en een duidelijke nee willen tonen aan agenten die dit op hun geweten hebben?
Toon die mensen wat respect man. Doe niet alsof dit uitschot is.
Nee, er is juist enorm veel onderzoek geweest in die wijk en men kwam tot de conclusie dat er helemaal geen sprake is van een 'regeren' door radicale danwel fundamentalistische moslims. Als dat wel het geval zou zijn zou die journalist natuurlijk niet ontslagen zijn.quote:
Flikker eens op met je getroll. Het zijn voornamelijk jongens met roots in Aruba die daar staan.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef Twiitch het volgende:
Gelukkig is het Ramadan, dus die kansenparels trekken zich straks allemaal terug om hun buikje rond te eten na een lange dag vol noeste arbeid.
Handig he? Nu kunnen figuren zoals jij gedrag van rellende droeftoeters misbruiken om te suggeren dat het slachtoffer vast ook wel fout zat en dat ook bij het dodelijke slachtoffer onterecht wordt gedaan alsof het de fout van de politie is. Want hey, die rellende kneuzen zitten toch ook fout!quote:Op maandag 29 juni 2015 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Rellen? Nee joh de politie en ME hebben het uitgelokt let maar op. Komt allemaal door de politie....
ik heb niet gezegd dat t wat uitmaaktquote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, al het ''kanker politie'' ''ACAB'' en ''alle agenten moeten dood'' volk komt hier op af.
Zei ik vanmiddag al, maar toen had IK geen respect.
[..]
Haha, ja.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk ook op auto's staan. Benieuwd hoeveel ze slopen
Ik denk omdat dit bureau wel vaker slecht in het nieuws is geweest.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat t wat uitmaakt
ik vraag me af waarom ze naar dat specifieke bureau zijn gegaan en niet naar bv pb zuiderpark waar t vlakbij gebeurd is
Lulkoek. Kijk de videos dan.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Flikker eens op met je getroll. Het zijn voornamelijk jongens met roots in Aruba die daar staan.
Om te rellen dus.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat t wat uitmaakt
ik vraag me af waarom ze naar dat specifieke bureau zijn gegaan en niet naar bv pb zuiderpark waar t vlakbij gebeurd is
Even gekeken. Er wordt toch echt wel gedemonstreerd met hier en daar wat rellen. Hoe dan ook, buitensporig en onrechtmatige politie geweld met de dood tot het gevolg kan niet getolereerd worden.quote:
Nee maar nu verpest je het natuurlijk helemaal. Vind dit echt kansloos gedrag. Zijn gewoon mensen gekomen om dit als hun feestje te misbruiken.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Even gekeken. Er wordt toch echt wel gedemonstreerd met hier en daar wat rellen. Hoe dan ook, buitensporig en onrechtmatige politie geweld met de dood tot het gevolg kan niet getolereerd worden.
Laat de Rijksrecherche eerst maar eens vaststellen of daar echt sprake van was. Tot de tijd dat die er conclusies over kunnen trekken roept iedereen feitelijk maar wat.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Even gekeken. Er wordt toch echt wel gedemonstreerd met hier en daar wat rellen. Hoe dan ook, buitensporig en onrechtmatige politie geweld met de dood tot het gevolg kan niet getolereerd worden.
maar heemstraat heeft er nu volgens mij geen rol inquote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk omdat dit bureau wel vaker slecht in het nieuws is geweest.
Allemaal ras Arubanen, dat zie je zo.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We weten nog niet eens wat er precies heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Nee nja ik weet het niet. Ze moeten toch ergens heen ofzo :pquote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar heemstraat heeft er nu volgens mij geen rol in
maar goed
Wauw....gewoon wauw.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik reed er net nog langs. Maar goeie troll poging weer.
nee...quote:Op maandag 29 juni 2015 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze willen een tegengeluid laten, horen. Jij met je pleuris. Alsof die mensen daar aan denken.
Misschien moet je bij CSI gaan werken, daar hebben ze binnen 2 seconden ook de meest bizarre zaken opgelost. Je hebt iig al een handje van het snel veroordelen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Want die familie is zeker ook aan t rellen toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, al het ''kanker politie'' ''ACAB'' en ''alle agenten moeten dood'' volk komt hier op af.
Zei ik vanmiddag al, maar toen had IK geen respect.
[..]
Haha, ja.
Tja, probleem is dat agenten die daarbij betrokken zijn elkaars rug dekken en verklaringen op een dusdanige manier schrijven dat je na onderzoek nog niet veel wijzer wordt. Dat maakt natuurlijk niet alle gevallen meteen de schuld van de politie, maar er verdwijnt daar ook wel eens op mysterieuze wijze bewijsmateriaal. Het zaakje stinkt daar aan alle kanten.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Laat de Rijksrecherche eerst maar eens vaststellen of daar echt sprake van was. Tot de tijd dat die er conclusies over kunnen trekken roept iedereen feitelijk maar wat.
Eens, vind het ook jammer. Leidt ook af van de demo en 't onderwerp. Nu wordt er voornamelijk gefocust op de jongens die daar rellen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar nu verpest je het natuurlijk helemaal. Vind dit echt kansloos gedrag. Zijn gewoon mensen gekomen om dit als hun feestje te misbruiken.
Lees nu op NU. dat er 500 man is geweest. Verpesten het voor de rest.
Heb echt geen respect voor stenengooien, auto's slopen en meer van die onzin.
Als ze dan perse willen demonstreren bij een politiebureau had de Soesterbergstraat beter geweest, ligt naast het Zuiderpark waar het voorval was.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nja ik weet het niet. Ze moeten toch ergens heen ofzo :p
Precies en dat wordt tegen ze gebruikt. Fucking dom dit weer.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:05 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Eens, vind het ook jammer. Leidt ook af van de demo en 't onderwerp. Nu wordt er voornamelijk gefocust op de jongens die daar rellen.
Hardop gelachen. Je gaat wel echt ver om je gelijk te proberen te halen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik reed er net nog langs. Maar goeie troll poging weer.
Dat was toch ook mijn post?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want die familie is zeker ook aan t rellen toch?
quote:Op maandag 29 juni 2015 14:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, mensen die die vent voor geen ene meter kennen, en dan gezellig mee gaan doen omdat ze een hekel hebben aan de politie, en dit als een mooie aanleiding zien om te rellen.
Dat is triest.
Mi gado, de bitterheid. Is Mootje over je heen gegaan zonder je weer te bellen?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:57 schreef Twiitch het volgende:
Gelukkig is het Ramadan, dus die kansenparels trekken zich straks allemaal terug om hun buikje rond te eten na een lange dag vol noeste arbeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |