Wij hebben donderdag ook een uitje met werk...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:28 schreef nannyogg het volgende:
Pff, ik mag donderdag fijn naar dierenpark Emmen want personeelsuitje. Lekker sjokken in de hitte en kijken naar dieren die amechtig onder een struikje liggen.. Fun..
Zo`n rooster heb ik ook. Werk daarbij ook nog in een keukenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op donderdag en zaterdag moet ik werken, vrijdag vrij. Troll
Bouwmarkt met metalen plat dakquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zo`n rooster heb ik ook. Werk daarbij ook nog in een keuken.
Met een beetje pech/geluk heb ik eind van de week een sollicitatie gesprekquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bouwmarkt met metalen plat dak[ afbeelding ]
Maar moet iets over hebben voor het baantje; grote kans dat ik er weg ben binnenkort, en daar heb ik geen trek in
Gewoon de korte broek meenemenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met een beetje pech/geluk heb ik eind van de week een sollicitatie gesprekLekker in de lange nette kleren
Scheelt nog dat je op gesprek moet, ik moet in een lange spijkerbroek en een niet al te dun shirt rondlopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met een beetje pech/geluk heb ik eind van de week een sollicitatie gesprekLekker in de lange nette kleren
RIPquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bouwmarkt met metalen plat dak[ afbeelding ]
Maar moet iets over hebben voor het baantje; grote kans dat ik er weg ben binnenkort, en daar heb ik geen trek in
In de auto op de parkeerplaats omkledenquote:
Maar daar telt 1e indruk iets minder...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheelt nog dat je op gesprek moet, ik moet in een lange spijkerbroek en een niet al te dun shirt rondlopen.
Dat is lachwekkend.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hopelijk naar t zwembad ;-)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:29 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wij hebben donderdag ook een uitje met werk...
Ik ken het bedrijf en de functie (heb ik al eens gezeten..) dus laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is lachwekkend.
Wil je die baan kleed je dan casual korte broek met slippers kan prima wel je voeten in orde maken.
Convective available potentional energy. (Geheel uit mijn hoofd, eventuele fouten voorbehouden)quote:
Ben wel benieuwd waar Estofex mee aan komt zetten later deze week.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat blok boven Centraal Europa is echt iets wat ik nog nooit van mijn leven gezien heb, er komt gewoon geen beweging in. Geweldig gewoon
De natuur wil ons echt dood hebben hequote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
35 graden en een CAPE waar je u tegen zegt
Houdt dat in dat we na de komende hittegolf voor de verandering nog gewoon mooi weer houden met acceptabele temperaturen?? (dus: 20 graden of iets hoger?)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat blok boven Centraal Europa is echt iets wat ik nog nooit van mijn leven gezien heb, er komt gewoon geen beweging in. Geweldig gewoon
Best wel ja, alleen iets minder droogquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Houdt dat in dat we na de komende hittegolf voor de verandering nog gewoon mooi weer houden met acceptabele temperaturen?? (dus: 20 graden of iets hoger?)
Ach, dat is nog wel acceptabel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Best wel ja, alleen iets minder droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |