Vrijdagquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op welke dag kan ik beter naar utreg gaan, vrijdag of zaterdag? Minst hete dag want die hitte is niet bevorderlijk voor 'n enorm litteken
Dus tochquote:
Leukste dag van de week qua onweerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus tochvalt t die dag ook nog enigszins mee qua onweer en zo voor zover de kaartjes nu aangeven?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Andere onweerskaarten zijn niet lief voor de kust, dus die post ik niet
Niet zo lief als in 'niets', of niet zo lief als in 'er staat niets meer als ze over zijn'?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:50 schreef Nattekat het volgende:
In de trand van; het oosten vergaat en het westen krijgt helemaal nada.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:01 schreef Resistor het volgende:
[..]
Niet zo lief als in 'niets', of niet zo lief als in 'er staat niets meer als ze over zijn'?
Hoax. 4 juni was dit jaar op een donderdag. Volgend jaar misschien?quote:
4 juli bedoelen ze zeker, kwam dat plaatje tegen op een andere site.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hoax. 4 juni was dit jaar op een donderdag. Volgend jaar misschien?
Ah toe, rampkaarten zijn het leukstquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:50 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Wij hebben donderdag ook een uitje met werk...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:28 schreef nannyogg het volgende:
Pff, ik mag donderdag fijn naar dierenpark Emmen want personeelsuitje. Lekker sjokken in de hitte en kijken naar dieren die amechtig onder een struikje liggen.. Fun..
Zo`n rooster heb ik ook. Werk daarbij ook nog in een keukenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op donderdag en zaterdag moet ik werken, vrijdag vrij. Troll
Bouwmarkt met metalen plat dakquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zo`n rooster heb ik ook. Werk daarbij ook nog in een keuken.
Met een beetje pech/geluk heb ik eind van de week een sollicitatie gesprekquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bouwmarkt met metalen plat dak[ afbeelding ]
Maar moet iets over hebben voor het baantje; grote kans dat ik er weg ben binnenkort, en daar heb ik geen trek in
Gewoon de korte broek meenemenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met een beetje pech/geluk heb ik eind van de week een sollicitatie gesprekLekker in de lange nette kleren
Scheelt nog dat je op gesprek moet, ik moet in een lange spijkerbroek en een niet al te dun shirt rondlopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met een beetje pech/geluk heb ik eind van de week een sollicitatie gesprekLekker in de lange nette kleren
RIPquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bouwmarkt met metalen plat dak[ afbeelding ]
Maar moet iets over hebben voor het baantje; grote kans dat ik er weg ben binnenkort, en daar heb ik geen trek in
In de auto op de parkeerplaats omkledenquote:
Maar daar telt 1e indruk iets minder...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheelt nog dat je op gesprek moet, ik moet in een lange spijkerbroek en een niet al te dun shirt rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |