Oooohh, storm in een glas water, nog maar 38,5 graad zaterdag bij onstwitter:MeteoGroupWeer twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 10:17:52De nieuwste verwachting voor #zaterdag is iets minder #heet. Ook komt er vanuit het westen eerder zeewind opzetten. http://t.co/hl6RXVkkPX reageer retweet
Het kan vriezen het kan dooienquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
In de winter wel, ik geloof dat ik in het verleden jouw klimaat wel eens kutklimaat heb genoemd, lijkt me een goeie omschrijving
Alles kan, maar waarschijnlijk is het niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:29 schreef VacaLoca het volgende:
Hahaha buienradar zegt nu 42 graden in Arnhem zaterdag. Kan toch nooit man.
God zij geprezen, ik woon aan de kust. Rip in peace aan de mensen in het oosten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:19 schreef MaLo het volgende:
Oooohh, storm in een glas water, nog maar 38,5 graad zaterdag bij onstwitter:MeteoGroupWeer twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 10:17:52De nieuwste verwachting voor #zaterdag is iets minder #heet. Ook komt er vanuit het westen eerder zeewind opzetten. http://t.co/hl6RXVkkPX reageer retweet
Dank jequote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
God zij geprezen, ik woon aan de kust. Rip in peace aan de mensen in het oosten.
Elke half uur op :00 en :30. Anders maken we ons zorgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dank je
Ik probeer zaterdag nog zo lang mogelijk door te posten
'S nachts en in de ochtend ventileren, overdag de ramen dicht houden. Hier is het op dit moment 23 graden binnen. Zal wel niet lang zo blijven vermoed ik, het is nu al flink warm in de zon.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:36 schreef kalinhos het volgende:
Een appartement op 't oosten is qua zonuren voor je plantjes in je woon- en slaapkamer verre van ideaal maar het scheelt wel dat het 's nachts een graad of 18 maximaal is zegals ik verhalen hier lees qua temperaturen 's nachts
Huilenquote:
Ik heb een feestje zaterdag, buitenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dank je
Ik probeer zaterdag nog zo lang mogelijk door te posten
2 graden minder is 2 graden minderquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:19 schreef MaLo het volgende:
Over welke verwachting hebben ze het? De 06h run van GFS?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:19 schreef MaLo het volgende:
25 graden is prima te doenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:01 schreef Dven het volgende:
Nieuwe pluim niet echt gewijzigd ten opzichte van die daarvoor
[ afbeelding ]
Op donderdag en zaterdag moet ik werken, vrijdag vrij. Trollquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:01 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaan dan inderdaad niet werkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Om die dikke tegen te houden heb ik lijmklemmen nodig in plaats van wasknijpers
Deze geeft voor vrijdag ineens ~28?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:01 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen is nog veel te druk met de Hittegolf Des Doodsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:36 schreef Koelkastje het volgende:
Waar blijven de onweer kaartjes des doods?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:36 schreef Koelkastje het volgende:
Waar blijven de onweer kaartjes des doods?
Op welke dag kan ik beter naar utreg gaan, vrijdag of zaterdag? Minst hete dag want die hitte is niet bevorderlijk voor 'n enorm littekenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Andere onweerskaarten zijn niet lief voor de kust, dus die post ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |