Dat is lachwekkend.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met een beetje pech/geluk heb ik eind van de week een sollicitatie gesprekLekker in de lange nette kleren
Hopelijk naar t zwembad ;-)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:29 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wij hebben donderdag ook een uitje met werk...
Ik ken het bedrijf en de functie (heb ik al eens gezeten..) dus laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is lachwekkend.
Wil je die baan kleed je dan casual korte broek met slippers kan prima wel je voeten in orde maken.
Convective available potentional energy. (Geheel uit mijn hoofd, eventuele fouten voorbehouden)quote:
Ben wel benieuwd waar Estofex mee aan komt zetten later deze week.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat blok boven Centraal Europa is echt iets wat ik nog nooit van mijn leven gezien heb, er komt gewoon geen beweging in. Geweldig gewoon
De natuur wil ons echt dood hebben hequote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
35 graden en een CAPE waar je u tegen zegt
Houdt dat in dat we na de komende hittegolf voor de verandering nog gewoon mooi weer houden met acceptabele temperaturen?? (dus: 20 graden of iets hoger?)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Dat blok boven Centraal Europa is echt iets wat ik nog nooit van mijn leven gezien heb, er komt gewoon geen beweging in. Geweldig gewoon
Best wel ja, alleen iets minder droogquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Houdt dat in dat we na de komende hittegolf voor de verandering nog gewoon mooi weer houden met acceptabele temperaturen?? (dus: 20 graden of iets hoger?)
Ach, dat is nog wel acceptabel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Best wel ja, alleen iets minder droog
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het het voor een uurtje goed is maar dan ben je ook gewend en is het niet zo leuk meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:35 schreef JDude het volgende:
Ik overweeg in de Albert Heijn te gaan wonen. Al is het thuis voorlopig ook nog prima met 22,4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |