Ja of je leert gewoon Roemeens en zegt dat ze moeten oprotten.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
Op zich is het helemaal geen raar idee, als methode om alarm te slaan.
Dat werkt toch niet? Daar zou de politie een dagtaak aan hebben.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
Op zich is het helemaal geen raar idee, als methode om alarm te slaan.
Ik snap ook niet wat er te vieren valt. Met de kleinst mogelijke meerderheid hebben die Amerikaanse rechters een uitspraak gedaan. Het is allemaal zo wankel als de pest en het barst wereldwijd van de landen waar mensenrechten niet worden gerespecteerd.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik word zo moe van al die aandachtshoeren die hun profielplaatjes op Facebook hebben veranderd in regenboogjes. Het equivalent van vroeger een roosje voor je MSN naam doen voor gebeurtenis X.
Dus? Kan er toch nog wel gevierd worden dát het nu mag.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat er te vieren valt. Met de kleinst mogelijke meerderheid hebben die Amerikaanse rechters een uitspraak gedaan. Het is allemaal zo wankel als de pest en het barst wereldwijd van de landen waar mensenrechten niet worden gerespecteerd.
Nee.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus? Kan er toch nog wel gevierd worden dát het nu mag.
Flauw hoor, papa.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet je maar op tijd naar bed gaan.
Je kunt zo veel vieren.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus? Kan er toch nog wel gevierd worden dát het nu mag.
Niet zoveel eigenlijk. Ik vroeg mij gewoon af of dit kan.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Facebook en de troep die er gepost wordt?
Jij post dat hier elke week wel een keer of 4.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het interessanter om te vragen wat jij hebt met mijn eventuele obsessie met facebook en de troep die er op wordt gezet
Fatima gaat ook al hierheen.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Facebook en de troep die er gepost wordt?
quote:Op maandag 29 juni 2015 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmmm.
https://www.facebook.com/events/863094380406688/
Maar 4 keer.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij post dat hier elke week wel een keer of 4.
Ik vond dit grappiger eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 14:48 schreef Etsu het volgende:
http://speld.nl/2015/06/2(...)iet-uit-profielfoto/
Natuurlijk nav t incident gister in Leeuwarden.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond dit grappiger eigenlijk
[ afbeelding ]
Ga jij nu serieus anderen verwijten dat ze bepaalde dingen 4 keer posten in dit topic?quote:Op maandag 29 juni 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij post dat hier elke week wel een keer of 4.
Zo ben ik gewoon.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga jij nu serieus anderen verwijten dat ze bepaalde dingen 4 keer posten in dit topic?
Dat is net zoiets als die doorstuurmailtjes van vroeger: als je het niet doorstuurt ga je doooodddd!quote:
Pfff gelukkig heb ik het al naar iedereen in mijn lijst gestuurd :pquote:Op maandag 29 juni 2015 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als die doorstuurmailtjes van vroeger: als je het niet doorstuurt ga je doooodddd!
Ik heb toevallig ook nieuwe t-shirts.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:09 schreef Fylax het volgende:
Kwam net trouwens wel kleren tekort dus heb nieuwe tshirts
Kan trouwens Achmed en Kwame wel gebruiken, heb nog een tuin die afgegraven moet wordenquote:
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook nieuwe t-shirts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |