A right, okay. Ben benieuwd wat ze er van vindt.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Onder andere looks, maar me zusje heeft wel veel gekeken naar anderen, alleen de R6 is terugkerende topper. Deze ziet er goed uit met dyno kit er al op, enige nadeel
is dat die een tandwiel heeft zodat ie op koppel wheelies kan trekkenmaar gelukkig zit origineel erbij.
Ze is nog bezig met lessen, dus voorlopig kaap ik hem vast welquote:Op zondag 28 juni 2015 20:59 schreef Nero22 het volgende:
hahaha thanks
[..]
A right, okay. Ben benieuwd wat ze er van vindt.
fixedquote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Onder andere looks, maar me zusje heeft wel veel gekeken naar anderen, alleen de R6 is terugkerende topper. Deze ziet er goed uit met dyno kit er al op, enige nadeel
is dat die een tandwiel heeft zodat ie op koppel het gebrek aan koppel compenseert zodat hij wheelies kan trekkenmaar gelukkig zit origineel erbij.
De tenere is nu weer 100% showroom staatquote:Op zondag 28 juni 2015 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
fixed
En niet te vergeten 'hierdoor een schamele top van 190 km/u heeft'
Jij had toch ook die Tenere? Of is die inmiddels ter ziele?
Pic?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De tenere is nu weer 100% showroom staateen man heeft hem overgenomen en compleet gerestaureerd.
Ik heb nu een XJ550 maar dan aangepast richting cafe.
Zou voor mij al een nee zijn. Wheelies zijn nu niet echt goed voor een motor.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Onder andere looks, maar me zusje heeft wel veel gekeken naar anderen, alleen de R6 is terugkerende topper. Deze ziet er goed uit met dyno kit er al op, enige nadeel
is dat die een tandwiel heeft zodat ie op koppel wheelies kan trekkenmaar gelukkig zit origineel erbij.
quote:Op zondag 28 juni 2015 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pic?
Vind die BMW in V&A ook wel erg kewl, maar ik wil er niet nog een buikschuiver bij.. kijk nog steeds soms naar Twins, maar de spoeling wordt steeds dunner.. Ik hoop dat er een zooitje terug op de markt komen straks als de nieuwe er is
Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zou voor mij al een nee zijn. Wheelies zijn nu niet echt goed voor een motor.
omdat je zoiets om de verkeerde reden monteert en waarschijnlijk als een mongool rijdt. Zeg niet dat t zo is, maar ik zou hem laten staan .quote:Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zichtbaar?
[..]
Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.
Zichtbaarquote:Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zichtbaar?
[..]
Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.
Die heb ik helaas niet op foto ergens opgeslagen.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Zichtbaar. Maar ik denk dat ie doelde op een foto van de Tenere
![]()
.
Wat is dezequote:Op zondag 28 juni 2015 23:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet op foto ergens opgeslagen.
Daarom gaan we wel even kijken. En als alles gewoon netjes en recht is, dan zie ik geen probleem, aangezien het de eerste motor van me zusje is zal het ook nog wel een paar keer omdonderen of dergelijke. Uiteindelijk moet ze het zelf beslissen.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat je zoiets om de verkeerde reden monteert en waarschijnlijk als een mongool rijdt. Zeg niet dat t zo is, maar ik zou hem laten staan .
De helft jaquote:[im]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zichtbaar?
[..]
Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.
Wat hij gedaan heeft is dat hij al 2 andere tenere's had, en eigenlijk wou hij deze kleurstelling, dus alle originele goede onderdelen van een reeds gerestaureerde over gezet op mijne, en de kappen hersteld of goede 2e hands of nieuwe opgezet. Kerel had echt liefde met het model. Uiteindelijk heeft hij me een keer een foto gestuurd, maar dat was of op mijn oude telefoon of ik heb hem per ongeluk verwijdert.quote:
Het KM aantal ligt dacht ik op 30.000 wat voor 2001 model prima is lijkt me, en als er aan de lagers en frame geen gekke dingen te vinden is dan zou het goed moeten zijn. Er zit ook al een dyno kit op en titanium uitlaat. Dus al met al kan het best wat leuks zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De helft jaLooking good
![]()
Je moet het net zo zien als een verlaagd Golfje met brulpijp, autostyle stickertjoening en 18 inch blingbling wielen die 2 keer de dagwaarde van het hok vertegenwoordigen; het kan een liefhebber zijn, of de mongool die het uiterlijk doet vermoeden
Downgrade wat power betreft, maar ik merk dat het erg leuk is dat je met zo'n 550 toch wel erg veel plezier hebt op de kleine bochtige wegen, je maakt veel meer gebruik van de power die aanwezig is dan met bijvoorbeeld een dikke racer.quote:De helft jaLooking good
![]()
Ja ben wel een paar keer op 12k geweest. Toen werd het leukquote:Op maandag 29 juni 2015 01:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, zo'n lichtere vertanding is toch best nice. Zit het voor de Bandit ook te overwegen. Die 220km op top doe je toch niet voor je lol op een naked.
@Catch22 dringt het nu dan ook door waarom ik zei dat het onzin was toen jij postte dat 'het pas bij 100pk leuk begint te worden'?GSXR600 komt ook pas echt los op zo'n 9k rpm trouwens. Weet niet of je daar al geweest bent? 8.5k draaien, in zijn 3, en dan open trekken. Da ga hard
Mjah, wheelies voorhanden in elke versnelling... sja.. leuk... maar... 220 rijden kost een hoop geld (áls ze je niet van de weg trekken en het alleen een flitsert is) en een wheelie is instant artikel 5quote:Op maandag 29 juni 2015 01:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, zo'n lichtere vertanding is toch best nice. Zit het voor de Bandit ook te overwegen. Die 220km op top doe je toch niet voor je lol op een naked.
@Catch22 dringt het nu dan ook door waarom ik zei dat het onzin was toen jij postte dat 'het pas bij 100pk leuk begint te worden'?GSXR600 komt ook pas echt los op zo'n 9k rpm trouwens. Weet niet of je daar al geweest bent? 8.5k draaien, in zijn 3, en dan open trekken. Da ga hard
Hij en veel andere GP rijders zijn ook echt motorcross fans, mooi dat je ook zag dat ie even het gas lostrekt om zijn voorband omhoog te brengenquote:
Goed om te horen! En waarom is het werken in de stad? Bij lage toeren last van bokken of zo? Of is het de zithouding?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef KneusTeun het volgende:
nou R6 is gekocht, ding zag er echt super net uit. Kerel was er super zuinig op en onderhoud was ook allemaal netjes. Moet wel
zeggen dat met zo'n beest door hartje Nijmegen wel bijna werk is, op de snelweg wel even doorgetrokken naar 14k en damn wat een beest!!! stiekum wil ik ook wel eens kijken of het er in zit. Vandaag me titel ingenieur verdiend dus opzoek naar harde baan
Het wegtrekken bij stoplichten, en elke lichte beweging in de weg gaat direct door in je rechterhand wat zorgt voor te vaak te snel rijden.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Goed om te horen! En waarom is het werken in de stad? Bij lage toeren last van bokken of zo? Of is het de zithouding?
Gefeliciteerd.
inderdaad. Ik mis de busa nog steeds en zeker de acceleratie, maar als ik eerlijk ben is de duc wel meer fun for the buck.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, wheelies voorhanden in elke versnelling... sja.. leuk... maar... 220 rijden kost een hoop geld (áls ze je niet van de weg trekken en het alleen een flitsert is) en een wheelie is instant artikel 5![]()
Ik reed gisteren ook weer effe een rondje op de CB, en eigenlijk is er geen lol aan; alles wat er om je heen rijdt is supertraag voor je gevoel, je móet bijna overal inhalen voor je gevoel, en ik gaf een paar keer een beetje gas, en dan zit je ineens aan de 200 binnen een paar tellenAls je met de CB terugschakelt op een provinciale weg en je trekt de 4 een beetje 60 -70% door en je doet daarna in 5 ook nog een klein beetje gas, zit je al aan de 210 - 220 en dat gaat allemaal ongeveer 15 keer zo snel als je het kunt typen
![]()
Ik moet er niet aan dénken om daar ook nog een andere vertanding op te gooien, dan wordt het ding levensgevaarlijkEn nu bedenk ik me ineens dat er ook een mafketel rondrijdt op een CB1300 turbo
![]()
Jij een R6 ?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef KneusTeun het volgende:
nou R6 is gekocht, ding zag er echt super net uit. Kerel was er super zuinig op en onderhoud was ook allemaal netjes. Moet wel
zeggen dat met zo'n beest door hartje Nijmegen wel bijna werk is, op de snelweg wel even doorgetrokken naar 14k en damn wat een beest!!! stiekum wil ik ook wel eens kijken of het er in zit. Vandaag me titel ingenieur verdiend dus opzoek naar harde baan
Jup, maar moet zeggen dat ik stiekum wel erg tof vond. Alleen echt lekker toeren zal het niet zijn.quote:
Ik heb met de CB elke keer als ik rijd gewoon domweg het gevoel dat je constant op 5% rijdt, zeker op zo'n (provinciaal en binnen de kom) weggetje als van hier naar Nijmegen; je ergert je kapot aan van die knaljosti's die 45 wel hard genoeg vinden, en dan ga je tóch elke keer maar weer de mongool uithangen en ze inhalen over die doorgetrokken streep met uiteraard het nodige drama.. het maakt je gewoon tot een idioot, kan er niks aan doen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
inderdaad. Ik mis de busa nog steeds en zeker de acceleratie, maar als ik eerlijk ben is de duc wel meer fun for the buck.
Wat niet wegneemt dat als alles loopt zoals ik hoop er volgend jaar waarschijnlijk een busa naast komt te staan
en de wendbaarheid van een vuilcontainerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb met de CB elke keer als ik rijd gewoon domweg het gevoel dat je constant op 5% rijdt, zeker op zo'n (provinciaal en binnen de kom) weggetje als van hier naar Nijmegen; je ergert je kapot aan van die knaljosti's die 45 wel hard genoeg vinden, en dan ga je tóch elke keer maar weer de mongool uithangen en ze inhalen over die doorgetrokken streep met uiteraard het nodige drama.. het maakt je gewoon tot een idioot, kan er niks aan doen.![]()
Beter weer op zoek naar een mooie dikke allroad om op te bouwen, maar de AT's zijn heel dun gezaaid de laatste tijd
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:10 schreef KneusTeun het volgende:
eigenlijk moet je verstandig zijn en leuke fiets hebben
de weg maakt de fiets wel of niet verstandig. Ik heb 2 transalps gehad en er waten wegen waarmee ik op dat ding als een varken te keer kon gaan die ik met een sportmotor niet zou durven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:10 schreef KneusTeun het volgende:
eigenlijk moet je verstandig zijn en leuke fiets hebben voor verstandig rijden en een cheape cbr voor het circuit. af en toe een trackday is goedkoper dan geflitst worden.
Draaicirkel valt wel mee, al is het geen AT idd, die veel lomper oogt, maar toch makkelijker hanteerbaar is.. Die kut GTR moet de schuur uit, dan is er plek voor iets erbij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
en de wendbaarheid van een vuilcontainer
Bij de cb is het vast minder erg dan de busa, maar ik vergis me nog steeds in de draaicirkel van de duc
en ik sta erachter/tussenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:51 schreef Maegrim het volgende:
salatrel staat daar ergens in het midden, en ik sta een beetje links maar niet helemaal
ik ontken allesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:51 schreef Maegrim het volgende:
salatrel staat daar ergens in het midden, en ik sta een beetje links maar niet helemaal
helemaal rechtsachterquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:17 schreef mstx het volgende:
[..]
helemaal rechtsachter m'n ketting aan het stellen
De enige echte man (baard)quote:
zie facebookquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Met mijzelf is er niks hoor, maar de camera besloot er maar een einde aan te maken. 20 minuten onderweg vanmorgen in de ochtendspits kwam de Drift ineens los, landde op m'n dijbeen waarna, toen mijn poging 'm te vangen mislukte, hij over de A13 richting het medeverkeer stuiterde.
Aangekomen op het werk bleek dat het metalen draadeinde waar je dat ding op vastschroeft compleet was verdwenen; afgebroken van het plastic clipje. Daag 360 euro. Na het werk ben ik even teruggegaan naar de plek des onheils, waar ik al snel vond wat er nog van over was - een compleet verpletterde outer casing.
Klaagmail naar Drift is al verstuurd. Ik vertrek over minder dan 2 weken, verdomme... dit soort meuk mag gewoon niet gebeuren.
Aan de casing te zien is er echt een paar tiental ton aan vrachtverkeer overheen gedenderd - spits op de A13 richting Den Haag betekent immers ook nog eens geen vluchtstrook. Ik vond 'm terug naast een afritquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:09 schreef Salatrel het volgende:
Een gopro had dit overigens gewoon overleefd just sayin....
volgens mij ligt het gewoon aan het wegnummer want richting Rotterdam is mijn zumo gesneuveldquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Aan de casing te zien is er echt een paar tiental ton aan vrachtverkeer overheen gedenderd - spits op de A13 richting Den Haag betekent immers ook nog eens geen vluchtstrook. Ik vond 'm terug naast een afrit
Ik heb er ook nog één met de nodige accesoires. Via Sala is natuurlijk makkelijker voor je maar mocht het nodig zijn dan weet je me te vindenquote:
Wat een drama is dat hequote:Op woensdag 1 juli 2015 19:46 schreef Nero22 het volgende:
Zojuist op een ER5 gereden als leenmotor. Man man man.![]()
![]()
Waarvan akte, cheersquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:48 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb er ook nog één met de nodige accesoires. Via Sala is natuurlijk makkelijker voor je maar mocht het nodig zijn dan weet je me te vinden
Had je daar ook nog een goede reden voor?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:24 schreef Dekatria het volgende:
Och, zolang je gewoon die clip gebruikt zal er nooit zoveel aan de hand zijn denk ik - die zijn redelijk foolproof, en da's bij mij ook nooit misgegaan. Mijn clipje had ik in de houder vastgezet, waarop ik de camera er steeds opschroefde - schijnbaar kan dat ding dat dus minder goed handelen dan zou moeten.
dat kan die. Bovendien heb ik 4 accu's en een sigarettenplug/stopcontact lader voor dat dingquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:03 schreef Dekatria het volgende:
Belangrijkste is dattie de accu's van m'n Ghost kan slikken, wat volgens mij bij elke laatste generatie Drift wel het geval is.
Dat is'ie ook, maar bij het clipje wat erin zit was 1 van de pootjes afgebroken. Die heb ik toen gelijmd, met een luciferhoutje ertussen om het op z'n plek te houden. Toen klikte hij wel weer in de houder, maar zit er nu dus vast inquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:25 schreef BlackLining het volgende:
Had je daar ook nog een goede reden voor?Ik vind die quickrelease juist ideaal.
Topquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:31 schreef Salatrel het volgende:
dat kan die. Bovendien heb ik 4 accu's en een sigarettenplug/stopcontact lader voor dat ding
Hmja, da's toch ook vrij knudde.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is'ie ook, maar bij het clipje wat erin zit was 1 van de pootjes afgebroken. Die heb ik toen gelijmd, met een luciferhoutje ertussen om het op z'n plek te houden. Toen klikte hij wel weer in de houder, maar zit er nu dus vast in
[..]
Top
Die remmen zijn niet te vertrouwen. Mijn 250 remt nog stukken beter.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat een drama is dat heIk had na afloop kramp in mijn reet zo eng vond ik het.
Daar was Nero in ieder geval al mee bezigquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:22 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)mer+hoe+zit+dat.aspxIn hartje zomer met de pekelfiets gaan touren.
Ik vond het vooral doodeng dat het frame van dat ellendige ding in de bochten begint te flexen alsof het van puberaal rubber gemaakt isquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die remmen zijn niet te vertrouwen. Mijn 250 remt nog stukken beter.
lol, ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daar was Nero in ieder geval al mee bezig
Man man man. En dan heeft de mijne ook nog eens een vierkante achterband, en een "nieuwe" voorband. Het stuurt allemaal maar heel raar. Normaal gesproken vind ik het schitterend om even op een andere motor te rijden, maar deze heb ik weer zo gauw mogelijk naar huis gebracht.quote:[..]
Ik vond het vooral doodeng dat het frame van dat ellendige ding in de bochten begint te flexen alsof het van puberaal rubber gemaakt is
Ik moet maar eens doorwaai jas lopen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:01 schreef Erasmo het volgende:
Note to self, volgende doorwaai jas in het wit aanschaffen.
Wtf, hoe dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb bijna een kwartier stilgestaan op dat punt. Stomme Belg.
Zoiets vragen aan iemand die de weg moedwillig geblokkeerd? Nah. Maar de motorrijder naast mij en ik stonden wel bijna op het punt de auto hardhandig weg te duwen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:55 schreef Erasmo het volgende:
Ontactisch van baan wisselen.
Je had ook even kunnen vragen of ie een halve meter naar achter wou rijden.
Nope, ook dat heb ik geprobeerd. Afstand tot de voorligger was te klein.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:09 schreef Erasmo het volgende:
Bij nader inzien had je er links voorbij gekund. U gaat terug naar AVB
Hoe kwam die zo scheef dan? Moedwillig een stuk achteruit gestoken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoiets vragen aan iemand die de weg moedwillig geblokkeerd? Nah. Maar de motorrijder naast mij en ik stonden wel bijna op het punt de auto hardhandig weg te duwen.
Om er dan achter te komen dat het toch net niet past.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:16 schreef Nero22 het volgende:
Mwuah, ik ben nog wel zo'n idioot die hem er rechts door drukt.
Waar een wiel is is een weg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:16 schreef Nero22 het volgende:
Mwuah, ik ben nog wel zo'n idioot die hem er rechts door drukt.
Afstand bewaren tot de voorligger, uiterst rechts rijden en daarna het stuur naar links draaien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:14 schreef Nero22 het volgende:
Links is het wel tricky hoor... Volgens mij is dat strookje naast de streep maar half geasfalteerd.
En volgens mij is die BMW nog wel in staat om naar voren te rijden en je alsnog te blokkeren...
[..]
Hoe kwam die zo scheef dan? Moedwillig een stuk achteruit gestoken?
In Luxemburg is de brandstof veul goedkoperquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:19 schreef Amoeba het volgende:
Bepakking zit vastgesnoerd, tank zit vol. Op naar een weekend Luxemburg![]()
Moet er nog heen hequote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
In Luxemburg is de brandstof veul goedkoper
Ik hoop niet dat mijn bericht al te louche klinkt. Ik doel simpelweg op een voertuig dat mij "kan laten voelen dat ik leef"quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:24 schreef Nero22 het volgende:
Een puur hypothetische vraag zoals die, na die vorige vraag
... Hm hmm.
sowieso 2takt, en dan een 250 of 300cc. Wegkomen van politie ligt eerder aan jezelf en je rijkunst dan aan de snelheid van de brommer in kwestie.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:06 schreef DiceMan het volgende:
Vergeleken met de slowchat lijkt dit topic een betere plaats voor mijn vraag. Alvast bedankt voor het lezen en antwoorden
Stel ik wil als volwassene een crossmotor om het leven een beetje leuk te houden. Richting hoeveel cc zou je moeten gaan als je het adrenaline niveau hoog wil houden in de gemiddelde bos en eventueel succesvol aan de politie wil ontsnappen (niet dat ontsnappen aan de politie iets is om verheerlijkt te worden begrijp me niet verkeerd, maar puur hypotetisch; slechts om een beeld van de gewenste kracht te schetsen)
Bedankt voor de informatie. En wat je laatste zin betreft moet ik je uiteraard gelijk geven.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
sowieso 2takt, en dan een 250 of 300cc. Wegkomen van politie ligt eerder aan jezelf en je rijkunst dan aan de snelheid van de brommer in kwestie.
Iets teveel van het goede voor het kleine Nederland, maar daarbuiten zal het echt het ultieme wezen.quote:
bij een moedwillige blokkade geef ik gewoon een 285M stempel ter goedkeuringquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zoiets vragen aan iemand die de weg moedwillig geblokkeerd? Nah. Maar de motorrijder naast mij en ik stonden wel bijna op het punt de auto hardhandig weg te duwen.
Oh, jij kent het verhaal achter die foto ook?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet als je daar terechtkomt wanneer je de bocht niet redt...
Nope.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh, jij kent het verhaal achter die foto ook?
Herkenbaar, ja. Die foto is 3 jaar geleden genomen in Schotland, toen ik erachter kwam dat ondanks dat je daar overal 100 mág buiten de bebouwde kom, je niet overal 100 kán. Kwam met 80 aangereden, ineens een bord met 'Keep in low gear', met een 8% daling en een scherpe bocht naar rechts. Vol in de ankers, ging alsnog te hard, stukje door de buitenberm maar hij bleef nog overeind... kwam er meteen een scherpe bocht naar links achteraanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nope.
Tijdens een van de lessen ben ik op een dijkweg uit de bocht gevlogen. Een meter verder en ik zat in het water.
Instructeur moest mij letterlijk omhoog trekken.
tanktas omdat het nogal zwaar word allemaal. Anders zou ik rugzak nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Vraagje: wat voor tas kan ik het beste gebruiken voor woon-werkverkeer waarbij ik een paar schoenen, een 12" laptop en eventueel een broek+shirt moet vervoeren? Tanktas, tail bag of rugtas?![]()
Voor een Thundercat, dus ik zit niet helemaal rechtop.
250cc KTMquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
zo'n ktm is leuk, maar niet om door het bos te crossen. Gewoon een lichte 2takt is makkelijk zelf onderhoud en ook lekker licht en wendbaar. KTM is mooi, maar zwaar en log in een bos en tyfus duur in onderhoud.
dit zal niet stoppenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:16 schreef Nero22 het volgende:
en dan nog wat kleine boodschappen die ik meekrijgmee terug te nemen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dit zal niet stoppenik ben bijna 30 en dit is nog steeds van toepassing
Hoe is het eigenlijk met jouw moeder?quote:
Ha, ja prima. Eigen bedrijfje nu, en misschien kan ze terug komen naar dezelfde werkgever in een andere stad.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw moeder?
Hier staat trouwens ook de hele vriezer vol met in tupperware gehulde stamppot ja.
Moet wel zeggen dat ik ook minder mee krijg dan wanneer ik met de trein kom hoor. Mijn ma begrijpt ondertussen wel dat ik niet een hele boodschappentas mee kan krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik weiger porties mee te nemen. "Ma, dat past niet in mijn tas..."Als het aan haar ligt krijg ik telkens genoeg eten mee voor een week ofzo.
![]()
![]()
Die Kriega tas heb ik ook gezien.. Kan op zich ook. Die is iets groter dan mijn Dakine Wonder 15L die mij soms toch nét iets te klein is..
Pffquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:09 schreef KneusTeun het volgende:
1 Tupperware bak vol met stamppot en buiten de bebouwde kom moet de groene pijl over het fietspad.
Zelfs in de Redbull Rookies Cup hebben ze er van geleerd. Die kerel klapt hem ook mooi over de grindbak... (Gebeurt zo rond de 25 sec)quote:
give them nothing but take from them EVERYTHING!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:39 schreef stinkie het volgende:
Mijn hemel waar is jullie zelfstandigheid. En zelfrespect.
Eentje werkt bij de NS, zelfrespect is hetgeen wat je als eerste kwijt bent daarquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:39 schreef stinkie het volgende:
Mijn hemel waar is jullie zelfstandigheid. En zelfrespect.
is dat niet meer? ben al tijden niet met de trein geweest. Ze hadden altijd van die mooie petjes op.quote:
ja die dingen! ik zie sala al met zo'n sein ding in ze klauwen! fluitend als een gekquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja die dingen! ik zie sala al met zo'n sein ding in ze klauwen! fluitend als een gek
er zit tegenwoordig geen stok meer aan het spiegelei.... Bovendien ben ik inmiddels alweer bijna een jaar een conducteur meerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja die dingen! ik zie sala al met zo'n sein ding in ze klauwen! fluitend als een gek
Ik heb zojuist ook een doorwaai jas gekocht. Wat een verademing zeg. Gelijk ook maar een Kevlar jeans erbij genomen. Past ook wat meer bij mijn Bulldogquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet een doorwaai jas gekocht. Had ik eerder moeten doen!
Ik moet wel even een rits over laten zetten, want Revit past niet op Alpinestars.
Ja, het is echt heerlijk zo'n jas...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:59 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook een doorwaai jas gekocht. Wat een verademing zeg. Gelijk ook maar een Kevlar jeans erbij genomen. Past ook wat meer bij mijn Bulldog
ben je nu twee conducteurs?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er zit tegenwoordig geen stok meer aan het spiegelei.... Bovendien ben ik inmiddels alweer bijna een jaar een conducteur meer
Tijdens de afgelopen dagen had ik er een compressie shirt onder van Adidas met extra ventilatie. Heerlijk juist.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, het is echt heerlijk zo'n jas...Het was net wel wat frisjes met alleen een T-shirt eronder trouwens.
als je op tijd vertrekt valt t wel mee volgens mijquote:Op zondag 5 juli 2015 00:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet morgen naar de andere kant van het land en er wordt regen/hagel/onweer voorspeld... Niet echt een geschikte dag voor de doorwaai jas geloof ik.
Ja, je wordt er wel extra nat in. Ik kan uit ervaring spreken.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet morgen naar de andere kant van het land en er wordt regen/hagel/onweer voorspeld... Niet echt een geschikte dag voor de doorwaai jas geloof ik.
Volgend jaar als ik een kilo of 10-15kg lichter ben zal ik een fortuin uitgeven aan motorkleding. Nu even niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:25 schreef Maegrim het volgende:
daarom doorwaai leer/mesh pak met regenvoering
Eens kijken of ik morgen nog regenkleding van de hema ofzo kan fixen.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, je wordt er wel extra nat in. Ik kan uit ervaring spreken.
Mwoh, toen ik verrast werd door een ontzettende bak regen had ik toch echt wel langer nodig dan een kwartiertje om weer droog te worden. Gelukkig was ik toen thuis, maar anders was het wel zuur.quote:Op zondag 5 juli 2015 01:29 schreef Erasmo het volgende:
Waarom toch altijd die angst om nat te worden. Met een kwartiertje ben je weer droog gewaaid.
En nu? Gevallen dan?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Rijdende op de A12 (vanaf Rotterdam) ging ik de A2 op (richting Amsterdam). Halverwege die bocht (waar ik voor mijn kunnen best hard ging) zag ik opeens niets meer door de zon.
Bleh.
Nee. Op goed geluk en met verhoogde hartslag de bocht uitgekomen.quote:
Maar de prijs blijft een absolute no-no voor mij.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
GoPro heeft geluisterd, eindelijk wat minder lomp profiel!
Drift is ook aan het luisteren hier. Technische afdeling is erop gezet, morgen waarschijnlijk meer nieuwsquote:Op maandag 6 juli 2015 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
GoPro heeft geluisterd, eindelijk wat minder lomp profiel!
Jup, alleen is dat dan weer klote als je een keer voor een andere toepassing een chestmount wilt gebruiken.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:12 schreef Nero22 het volgende:
Als ik ooit een camera koop wordt het toch wel een Drift. Zo'n blok aan je helm lijkt me gewoon niks. Dan zijn die bullet cams toch wel wat sjieker.
Ik heb de contour roam 2. echt een prima ding.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:12 schreef Nero22 het volgende:
Als ik ooit een camera koop wordt het toch wel een Drift. Zo'n blok aan je helm lijkt me gewoon niks. Dan zijn die bullet cams toch wel wat sjieker.
Of de Contour inderdaad, maar ik dacht dat ze failliet waren?quote:Op maandag 6 juli 2015 19:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik heb de contour roam 2. echt een prima ding.
Ja das alweer even geleden inderdaad. Hoe ze het nu financieel doen weet ik niet maar ze brengen weer nieuwe camera's uit en er is ondersteuning voor alle modellen.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Of de Contour inderdaad, maar ik dacht dat ze failliet waren?
Vlotters kapot?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:44 schreef whY... het volgende:
Wat is er aan de hand als de motor benzine lekt uit de carbarateur? Hij verzuipt zichzelf 's nachts en uit de rubberen buisjes (overloop?) komt benzine
Zou kunnen, of een gasnaald.quote:
ha-haquote:Op maandag 6 juli 2015 23:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat ik een brommer heb.
Niet echt 100% super motard toch? Hier zit wat meer toermogekijkheden op en wat kalmer gok ik? Wel mooie dingen! wil d'r ook wel een hebbenquote:Op maandag 6 juli 2015 23:10 schreef Nero22 het volgende:
Zit er aan te denken deze week een supermotard uit te testen. De XT660X: de SM versie van dat brulmonster van Sala.
Het is geen KTM 690 nee. Het heeft dan ook "maar" 48 pk, en dus geschikt voor mijn rijbewijs. Wel een 1-cilinder.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niet echt 100% super motard toch? Hier zit wat meer toermogekijkheden op en wat kalmer gok ik? Wel mooie dingen! wil d'r ook wel een hebben
Pas daar maar mee op. Die meuk loopt ook je cilinders in en hij vindt het niet leuk als je hem dan start. Het beetje wat niet in de cilinders blijft staan gaat naar je carter om daar je lagers te verneuken.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:44 schreef whY... het volgende:
Wat is er aan de hand als de motor benzine lekt uit de carbarateur? Hij verzuipt zichzelf 's nachts en uit de rubberen buisjes (overloop?) komt benzine
shitquote:Op maandag 6 juli 2015 23:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen als het Kreidlers of Zündapps zijn.
Of bereden worden door Nero
Ik parkeer hem al een paar dagen schuin dan gaat het goed. Dat is echter geen oplossing natuurlijk. Thanks voor de tips.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Pas daar maar mee op. Die meuk loopt ook je cilinders in en hij vindt het niet leuk als je hem dan start. Het beetje wat niet in de cilinders blijft staan gaat naar je carter om daar je lagers te verneuken.
Overigens gaat het op twee punten fout. Even er vanuit gaande dat je een vacuumgeschakelde brandstofkraan hebt: die zit vast. Anders zou die dicht moeten gaan als de motor uit staat en komt er geen benzine bij de carbs. De carbs kunnen ook zélf hun benzine toevoer afsluiten middels vlotter en vlotternaald. Die kunnen vuil zijn, en dan blijft het doorlopen.
Ik zou die brandstofkraan even nakijken, en de carbs goed schoonmaken. Waarschijnlijk is er in de carbs gewoon een vuiltje gekomen.
Da's wel apartquote:Op maandag 6 juli 2015 23:26 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik parkeer hem al een paar dagen schuin dan gaat het goed. Dat is echter geen oplossing natuurlijk. Thanks voor de tips.
Hoezo pas deze week? Het is al sinds mei heel goed motor weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
Deze week weer eens de brommer van stal halen
nieuwe vonkjes altijd +1... Mijn ketting zit nog steeds goed trouwensquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:43 schreef Dekatria het volgende:
Mooi trouwens, maanden geen probleem gehad, terug van de garage, lekt er ineens een KVS toevoer. Heb die bewuste al eens uiteengehad met het vervangen van de klepdekselpakking en had nog een verse O-ring liggen, maar wel even gebeld om ze hierop te attenderen.
Oude ringetje was gewoon voor de helft doorgescheurden voor dat kleine pestding moest ik natuurlijk weer de halve motor uit elkaar halen omdattie precies tussen de 2 cylinders zit. Topshow
Boel in elk geval weer gefikst, nieuwe pitjes er ook meteen in gefrommeld (mét extra vonkjes natuurlijk), dus nu wacht enkel nog een nieuwe kettingset.
hoiquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:04 schreef Nero22 het volgende:
Er zijn er nog veel meer die hier niet posten.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:04 schreef Nero22 het volgende:
Er zijn er nog veel meer die hier niet posten.
ripquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn motor nu ook. Onderuit gegaan op een rotonde.
en wat voor motor was het?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn motor nu ook. Onderuit gegaan op een rotonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn linkervoet zat vast. Omstanders hebben de motor iets moeten optillen om me te bevrijden. Toevallig reed een rechercheur ook op die weg en stond ie dus stil voor de rotonde en kwam polshoogte nemen. En daarmee werd het hele circus opgestart.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb al wel geleerd dat je helemaal bij eenzijdige ongelukken geen politie erbij moet hebben. Als t kan gewoon zelf verder rijden . als je een wok aan je broek krijgt ben je de Sjaak
Ja das dan niet anders. Fiets en jij nog wel gangbaar?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn linkervoet zat vast. Omstanders hebben de motor iets moeten optillen om me te bevrijden. Toevallig reed een rechercheur ook op die weg en stond ie dus stil voor de rotonde en kwam polshoogte nemen. En daarmee werd het hele circus opgestart.
Ik heb wel hier en daar wat pijn, maar afgezien daarvan prima. Motor staat nu bij bergingsbedrijf te wachten op mijn seintje om het naar een garage te brengen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja das dan niet anders. Fiets en jij nog wel gangbaar?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Klote baas. Glad op de weg? Dat krijg je als het zo lang droog geweest is en dan ineens gaat regenen. Dan komt alle olie die gedurende die tijd in het wegdek getrokken is naar boven, en is het verschrikkelijk glad. R6'jes zijn al behoorlijk enthousiaste fietsen en dan gaat het mis op de rotondes ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de schade ziet er niet onherstelbaar uit tochKuipschade is ff kut, maar zo'n carterdeksel is vaak nog wel aan te komen, third party voor hele acceptabele prijzen. Heb toen ik zo'n geintje had 35 euro betaald voor zo'n ding
Ik kan je uit ervaring vertellen dat alles dan zó snel gaat en je dusdanig gedesoriënteerd bent dat voor je uberhaupt doorhebt wat er gebeurt is de politie al over je heen gebogen staat, de ambulance aan komt racen en de brandweer je motor weg aan het slepen isquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb al wel geleerd dat je helemaal bij eenzijdige ongelukken geen politie erbij moet hebben. Als t kan gewoon zelf verder rijden . als je een wok aan je broek krijgt ben je de Sjaak
Wokmelding krijg je niet zomaar. Mijn voorvork was dubbel geklapt, het carter gescheurd, tank lek, maar niks aan de hand.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Nooo, wat kut zeg. Was het inderdaad een glijpartij, of moest je remmen voor iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
echt he..... ik zag de ene na de andere vlek op de weg liggen op weg naar werk gisterenquote:Op donderdag 9 juli 2015 02:09 schreef BlackLining het volgende:
Klote baas. Glad op de weg? Dat krijg je als het zo lang droog geweest is en dan ineens gaat regenen.
Kan ik me wel wat bij voorstellen hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:09 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat alles dan zó snel gaat en je dusdanig gedesoriënteerd bent dat voor je uberhaupt doorhebt wat er gebeurt is de politie al over je heen gebogen staat, de ambulance aan komt racen en de brandweer je motor weg aan het slepen is
Wokmelding krijg je niet zomaar. Mijn voorvork was dubbel geklapt, het carter gescheurd, tank lek, maar niks aan de hand.
Gisteren bij het terug rijden enorm veel schuim op de weg tijdens een hevige bui.quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt he..... ik zag de ene na de andere vlek op de weg liggen op weg naar werk gisteren
Zowel de rechercheurs als de agenten waren tof.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen hoor.
Ik hoorde dat als je een zeikagent hebt, ze je er vrij hard bij kunnen naaien.
Rustig.quote:
Is niet te zienquote:
Geef dat geld gewoon uit aan een echte motorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:16 schreef Salatrel het volgende:
Honda MSX vol met mods als big bore kit en power commander
ORRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geef dat geld gewoon uit aan een echte motor
eindelijk motorrijden! wel leuke dingen, nog beetje toermogekijkhedenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:55 schreef Nero22 het volgende:
Heb dus de XT660X voor vandaag. Wat een gekkigheid.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die klappen uit de uitlaat.![]()
![]()
die MIVV heeft mstx ook volgens mijquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:55 schreef Nero22 het volgende:
Heb dus de XT660X voor vandaag. Wat een gekkigheid.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die klappen uit de uitlaat.![]()
![]()
Ja, nu lijkt mijn Ninja helemaal nergens meer op. Bij het ophalen was het ook weer even wennen aan de andere "power delivery". De lui van de verhuur konden er ook wel om lachen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
eindelijk motorrijden! wel leuke dingen, nog beetje toermogekijkheden
Inderdaad, ben benieuwd of ze iets kunnen zien bij Scorpion op de foto's..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:40 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi klote zeg
wel raar dat dat niet past.
Je zou het bijna denkenquote:
Kon je nog goed met je voeten bij de grond met die XT?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, nu lijkt mijn Ninja helemaal nergens meer op. Bij het ophalen was het ook weer even wennen aan de andere "power delivery". De lui van de verhuur konden er ook wel om lachen.
Stiekem ook nog op een Fazer 600 gereden van een collega. "Probeer maar eens!" Die was helemaal gek. 100 pk.
Ja, het viel me best mee achteraf. Vering zakt nog wel wat in, en dan gewoon een kwart van de kont van het zadel afschuiven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:11 schreef mjan het volgende:
[..]
Kon je nog goed met je voeten bij de grond met die XT?
En nog steeds maken ze winstquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:10 schreef Dekatria het volgende:
Drift gaat me 30% korting geven op een nieuwe camtopshow.
Och, ze hadden ook me ook kunnen laten zitten met die verlopen garantie. Zij blij, ik blijquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En nog steeds maken ze winstdus iedereen happy
Toch grappig, ik moet een motor vinden waar ik uberhaupt nog op pas, jij moet er 1 zoeken waar je nog met je voeten aan de grond komtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, het viel me best mee achteraf. Vering zakt nog wel wat in, en dan gewoon een kwart van de kont van het zadel afschuiven.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Toch grappig, ik moet een motor vinden waar ik uberhaupt nog op pas, jij moet er 1 zoeken waar je nog met je voeten aan de grond komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achteraf viel het gelukkig mee, en zat het eigenlijk perfect. Gewoon wat onwennig in het begin. En nu zit die baby Ninja ontzettend onwennig laag en kort.
It's funny
But not ha-ha funny.
Was meer dat ik zelf nog net met beide voeten bij de grond kom op dat soort modellen, en ik weet dat Nero een tikje korter isquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Toch grappig, ik moet een motor vinden waar ik uberhaupt nog op pas, jij moet er 1 zoeken waar je nog met je voeten aan de grond komt
Ik kwam ook net met 100 aanvliegen waar je 50 mocht, stond er zo'n politie auto voor linksaf. Ik deed ook alsof m'n neus bloedde.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:52 schreef BlackLining het volgende:
Godsamme. Politie hield een alcohol controle vlak na een stukkie weg waar ik me net gigantisch misdragen hadschrok me de vinkentering toen ik zo'n geel hesje met zo'n gloeiende zuurstok zag zwaaien
Wel de eerste keer dat ik ooit heb moeten blazen op de motor trouwens. Mag meestal gewoon doorrijden..
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:55 schreef Nero22 het volgende:
Heb dus de XT660X voor vandaag. Wat een gekkigheid.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die klappen uit de uitlaat.![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die MIVV heeft mstx ook volgens mijook met killers
Er is een nieuw akkoord, waarschijnlijk gaan ze weer schrijven een dezer dagenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:52 schreef BlackLining het volgende:
Godsamme. Politie hield een alcohol controle vlak na een stukkie weg waar ik me net gigantisch misdragen hadschrok me de vinkentering toen ik zo'n geel hesje met zo'n gloeiende zuurstok zag zwaaien
Wel de eerste keer dat ik ooit heb moeten blazen op de motor trouwens. Mag meestal gewoon doorrijden..
Electronische startonderbreker?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er is een nieuw akkoord, waarschijnlijk gaan ze weer schrijven een dezer dagen![]()
Ik moet ook altijd blazen op de motor. Hoe zouden ze dat doen met een alcoholslot op de motor voor sukkels die met drank rijden?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Het lijkt net of ik nu 1,50 ben of zo.Dat idee kreeg ik wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achteraf viel het gelukkig mee, en zat het eigenlijk perfect. Gewoon wat onwennig in het begin. En nu zit die baby Ninja ontzettend onwennig laag en kort.maar dat valt nog wel mee. Ik ben 1.96, maar heb niet zulke lange benen (lengtemaat 34 broeken)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Er worden geen nieuwe alcoholsloten meer opgelegd sindskort: http://nos.nl/artikel/204(...)den-alcoholslot.htmlquote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er is een nieuw akkoord, waarschijnlijk gaan ze weer schrijven een dezer dagen![]()
Ik moet ook altijd blazen op de motor. Hoe zouden ze dat doen met een alcoholslot op de motor voor sukkels die met drank rijden?
Weet je zeker dat je wel een Tiger hebt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:18 schreef Tankiej het volgende:
Uitlaat nummer twee die niet out-of-the box past op m'n Tiger, terwijl hij er wel voor bedoelt is![]()
Eerst al een Mivv, waarvan iedereen bij de motorzaak verrast was dat hij niet goed paste i.c.m. de originele Triumph zijkofferset. Nu een Scorpion Serket Parallel (maar dan de carbon variant), het bevestigingsoogje van de uitlaat is niet in lijn met de bevestiging op de motor. Hij overlapt ongeveer half, daar past dus nooit een bout door. Als ze er nou gewoon zo'n losse ophangbeugel bij zouden leveren was het geen enkel probleem geweest, maar de bevestiging zit met popnagels vast op de uitlaat![]()
Foto's gestuurd naar Scorpion en de webshop waar ik hem gekocht heb, daar gaan ze kijken of ze iets kunnen zien wat afwijkt. Daarnaast ook contact met iemand op MF die dezelfde uitlaat onder z'n Tiger heeft hangen. Hij gaat de foto's ook even vergelijken met hoe het bij hem zit.
Nu maar hopen dat er een oplossing komt. Als dit ook niets wordt ga ik wel naar Pajic, kies een leuke demper en laat een linkpijp op maat maken. Dan moet ie zeker goed zijn
Hoop dat ze zsm de regelgeving aanpassen zodat het wel weer ingevoerd wordt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Er worden geen nieuwe alcoholsloten meer opgelegd sindskort: http://nos.nl/artikel/204(...)den-alcoholslot.html
dat kan niet. Bij alcholslot deelname verklaren ze je A ongeldig en mag je b met code 103 en AM houden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er is een nieuw akkoord, waarschijnlijk gaan ze weer schrijven een dezer dagen![]()
Ik moet ook altijd blazen op de motor. Hoe zouden ze dat doen met een alcoholslot op de motor voor sukkels die met drank rijden?
Dat scheelt al maar menen die met drank op achter het stuur zitten hebben het toch niet zo nauw met de regels dus die zullen ook zonder problemen zonder rijbewijs rijden.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat kan niet. Bij alcholslot deelname verklaren ze je A ongeldig en mag je b met code 103 en AM houden.
Vooral is ook dat als je goed lam bent je toch al niet op je motor kan blijven zitten...quote:Op maandag 13 juli 2015 11:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat scheelt al maar menen die met drank op achter het stuur zitten hebben het toch niet zo nauw met de regels dus die zullen ook zonder problemen zonder rijbewijs rijden.
quote:Op maandag 13 juli 2015 10:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wel een Tiger hebt?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Total loss...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is er dan allemaal stuk aan? Zo kapot ziet hij er niet uit.quote:
Ik denk het. Niet verder naar gevraagd.quote:
Heb je wel onderhandeld?quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk het. Niet verder naar gevraagd.
Vorige maand nog voor 500 euro nieuwe banden en kettingset laten monteren. Grrr.
Zo uit mijn hoofd (van wat ik heb gezien): knipperlicht links, spiegel links, kuipdeel voor kapot, kuipdeel achter krassen over de hele lengte (geschuurd over het asfalt), deksel dynamo/startmotor kapot.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat is er dan allemaal stuk aan? Zo kapot ziet hij er niet uit.
Wel zelf te fixen dus? Zolang je frame niet krom is valt het allemaal wel mee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd (van wat ik heb gezien): knipperlicht links, spiegel links, kuipdeel voor kapot, kuipdeel achter krassen over de hele lengte (geschuurd over het asfalt), deksel dynamo/startmotor kapot.
Ben nog niet gebeld door de schade-expert. De motorzaak gaf me een heads-up, expert is net langsgeweest.quote:
Ik heb twee linkerhanden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wel zelf te fixen dus? Zolang je frame niet krom is valt het allemaal wel mee.
een bout losdraaien moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb twee linkerhanden.![]()
Motor is all risk verzekerd. Ben benieuwd hoeveel ik ga krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |