A right, okay. Ben benieuwd wat ze er van vindt.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Onder andere looks, maar me zusje heeft wel veel gekeken naar anderen, alleen de R6 is terugkerende topper. Deze ziet er goed uit met dyno kit er al op, enige nadeel
is dat die een tandwiel heeft zodat ie op koppel wheelies kan trekkenmaar gelukkig zit origineel erbij.
Ze is nog bezig met lessen, dus voorlopig kaap ik hem vast welquote:Op zondag 28 juni 2015 20:59 schreef Nero22 het volgende:
hahaha thanks
[..]
A right, okay. Ben benieuwd wat ze er van vindt.
fixedquote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Onder andere looks, maar me zusje heeft wel veel gekeken naar anderen, alleen de R6 is terugkerende topper. Deze ziet er goed uit met dyno kit er al op, enige nadeel
is dat die een tandwiel heeft zodat ie op koppel het gebrek aan koppel compenseert zodat hij wheelies kan trekkenmaar gelukkig zit origineel erbij.
De tenere is nu weer 100% showroom staatquote:Op zondag 28 juni 2015 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
fixed
En niet te vergeten 'hierdoor een schamele top van 190 km/u heeft'
Jij had toch ook die Tenere? Of is die inmiddels ter ziele?
Pic?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De tenere is nu weer 100% showroom staateen man heeft hem overgenomen en compleet gerestaureerd.
Ik heb nu een XJ550 maar dan aangepast richting cafe.
Zou voor mij al een nee zijn. Wheelies zijn nu niet echt goed voor een motor.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Onder andere looks, maar me zusje heeft wel veel gekeken naar anderen, alleen de R6 is terugkerende topper. Deze ziet er goed uit met dyno kit er al op, enige nadeel
is dat die een tandwiel heeft zodat ie op koppel wheelies kan trekkenmaar gelukkig zit origineel erbij.
quote:Op zondag 28 juni 2015 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pic?
Vind die BMW in V&A ook wel erg kewl, maar ik wil er niet nog een buikschuiver bij.. kijk nog steeds soms naar Twins, maar de spoeling wordt steeds dunner.. Ik hoop dat er een zooitje terug op de markt komen straks als de nieuwe er is
Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zou voor mij al een nee zijn. Wheelies zijn nu niet echt goed voor een motor.
omdat je zoiets om de verkeerde reden monteert en waarschijnlijk als een mongool rijdt. Zeg niet dat t zo is, maar ik zou hem laten staan .quote:Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zichtbaar?
[..]
Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.
Zichtbaarquote:Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zichtbaar?
[..]
Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.
Die heb ik helaas niet op foto ergens opgeslagen.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Zichtbaar. Maar ik denk dat ie doelde op een foto van de Tenere
![]()
.
Wat is dezequote:Op zondag 28 juni 2015 23:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet op foto ergens opgeslagen.
Daarom gaan we wel even kijken. En als alles gewoon netjes en recht is, dan zie ik geen probleem, aangezien het de eerste motor van me zusje is zal het ook nog wel een paar keer omdonderen of dergelijke. Uiteindelijk moet ze het zelf beslissen.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat je zoiets om de verkeerde reden monteert en waarschijnlijk als een mongool rijdt. Zeg niet dat t zo is, maar ik zou hem laten staan .
De helft jaquote:[im]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zichtbaar?
[..]
Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.
Wat hij gedaan heeft is dat hij al 2 andere tenere's had, en eigenlijk wou hij deze kleurstelling, dus alle originele goede onderdelen van een reeds gerestaureerde over gezet op mijne, en de kappen hersteld of goede 2e hands of nieuwe opgezet. Kerel had echt liefde met het model. Uiteindelijk heeft hij me een keer een foto gestuurd, maar dat was of op mijn oude telefoon of ik heb hem per ongeluk verwijdert.quote:
Het KM aantal ligt dacht ik op 30.000 wat voor 2001 model prima is lijkt me, en als er aan de lagers en frame geen gekke dingen te vinden is dan zou het goed moeten zijn. Er zit ook al een dyno kit op en titanium uitlaat. Dus al met al kan het best wat leuks zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De helft jaLooking good
![]()
Je moet het net zo zien als een verlaagd Golfje met brulpijp, autostyle stickertjoening en 18 inch blingbling wielen die 2 keer de dagwaarde van het hok vertegenwoordigen; het kan een liefhebber zijn, of de mongool die het uiterlijk doet vermoeden
Downgrade wat power betreft, maar ik merk dat het erg leuk is dat je met zo'n 550 toch wel erg veel plezier hebt op de kleine bochtige wegen, je maakt veel meer gebruik van de power die aanwezig is dan met bijvoorbeeld een dikke racer.quote:De helft jaLooking good
![]()
Ja ben wel een paar keer op 12k geweest. Toen werd het leukquote:Op maandag 29 juni 2015 01:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, zo'n lichtere vertanding is toch best nice. Zit het voor de Bandit ook te overwegen. Die 220km op top doe je toch niet voor je lol op een naked.
@Catch22 dringt het nu dan ook door waarom ik zei dat het onzin was toen jij postte dat 'het pas bij 100pk leuk begint te worden'?GSXR600 komt ook pas echt los op zo'n 9k rpm trouwens. Weet niet of je daar al geweest bent? 8.5k draaien, in zijn 3, en dan open trekken. Da ga hard
Mjah, wheelies voorhanden in elke versnelling... sja.. leuk... maar... 220 rijden kost een hoop geld (áls ze je niet van de weg trekken en het alleen een flitsert is) en een wheelie is instant artikel 5quote:Op maandag 29 juni 2015 01:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, zo'n lichtere vertanding is toch best nice. Zit het voor de Bandit ook te overwegen. Die 220km op top doe je toch niet voor je lol op een naked.
@Catch22 dringt het nu dan ook door waarom ik zei dat het onzin was toen jij postte dat 'het pas bij 100pk leuk begint te worden'?GSXR600 komt ook pas echt los op zo'n 9k rpm trouwens. Weet niet of je daar al geweest bent? 8.5k draaien, in zijn 3, en dan open trekken. Da ga hard
Hij en veel andere GP rijders zijn ook echt motorcross fans, mooi dat je ook zag dat ie even het gas lostrekt om zijn voorband omhoog te brengenquote:
Goed om te horen! En waarom is het werken in de stad? Bij lage toeren last van bokken of zo? Of is het de zithouding?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef KneusTeun het volgende:
nou R6 is gekocht, ding zag er echt super net uit. Kerel was er super zuinig op en onderhoud was ook allemaal netjes. Moet wel
zeggen dat met zo'n beest door hartje Nijmegen wel bijna werk is, op de snelweg wel even doorgetrokken naar 14k en damn wat een beest!!! stiekum wil ik ook wel eens kijken of het er in zit. Vandaag me titel ingenieur verdiend dus opzoek naar harde baan
Het wegtrekken bij stoplichten, en elke lichte beweging in de weg gaat direct door in je rechterhand wat zorgt voor te vaak te snel rijden.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Goed om te horen! En waarom is het werken in de stad? Bij lage toeren last van bokken of zo? Of is het de zithouding?
Gefeliciteerd.
inderdaad. Ik mis de busa nog steeds en zeker de acceleratie, maar als ik eerlijk ben is de duc wel meer fun for the buck.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, wheelies voorhanden in elke versnelling... sja.. leuk... maar... 220 rijden kost een hoop geld (áls ze je niet van de weg trekken en het alleen een flitsert is) en een wheelie is instant artikel 5![]()
Ik reed gisteren ook weer effe een rondje op de CB, en eigenlijk is er geen lol aan; alles wat er om je heen rijdt is supertraag voor je gevoel, je móet bijna overal inhalen voor je gevoel, en ik gaf een paar keer een beetje gas, en dan zit je ineens aan de 200 binnen een paar tellenAls je met de CB terugschakelt op een provinciale weg en je trekt de 4 een beetje 60 -70% door en je doet daarna in 5 ook nog een klein beetje gas, zit je al aan de 210 - 220 en dat gaat allemaal ongeveer 15 keer zo snel als je het kunt typen
![]()
Ik moet er niet aan dénken om daar ook nog een andere vertanding op te gooien, dan wordt het ding levensgevaarlijkEn nu bedenk ik me ineens dat er ook een mafketel rondrijdt op een CB1300 turbo
![]()
Jij een R6 ?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef KneusTeun het volgende:
nou R6 is gekocht, ding zag er echt super net uit. Kerel was er super zuinig op en onderhoud was ook allemaal netjes. Moet wel
zeggen dat met zo'n beest door hartje Nijmegen wel bijna werk is, op de snelweg wel even doorgetrokken naar 14k en damn wat een beest!!! stiekum wil ik ook wel eens kijken of het er in zit. Vandaag me titel ingenieur verdiend dus opzoek naar harde baan
Jup, maar moet zeggen dat ik stiekum wel erg tof vond. Alleen echt lekker toeren zal het niet zijn.quote:
Ik heb met de CB elke keer als ik rijd gewoon domweg het gevoel dat je constant op 5% rijdt, zeker op zo'n (provinciaal en binnen de kom) weggetje als van hier naar Nijmegen; je ergert je kapot aan van die knaljosti's die 45 wel hard genoeg vinden, en dan ga je tóch elke keer maar weer de mongool uithangen en ze inhalen over die doorgetrokken streep met uiteraard het nodige drama.. het maakt je gewoon tot een idioot, kan er niks aan doen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
inderdaad. Ik mis de busa nog steeds en zeker de acceleratie, maar als ik eerlijk ben is de duc wel meer fun for the buck.
Wat niet wegneemt dat als alles loopt zoals ik hoop er volgend jaar waarschijnlijk een busa naast komt te staan
en de wendbaarheid van een vuilcontainerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb met de CB elke keer als ik rijd gewoon domweg het gevoel dat je constant op 5% rijdt, zeker op zo'n (provinciaal en binnen de kom) weggetje als van hier naar Nijmegen; je ergert je kapot aan van die knaljosti's die 45 wel hard genoeg vinden, en dan ga je tóch elke keer maar weer de mongool uithangen en ze inhalen over die doorgetrokken streep met uiteraard het nodige drama.. het maakt je gewoon tot een idioot, kan er niks aan doen.![]()
Beter weer op zoek naar een mooie dikke allroad om op te bouwen, maar de AT's zijn heel dun gezaaid de laatste tijd
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:10 schreef KneusTeun het volgende:
eigenlijk moet je verstandig zijn en leuke fiets hebben
de weg maakt de fiets wel of niet verstandig. Ik heb 2 transalps gehad en er waten wegen waarmee ik op dat ding als een varken te keer kon gaan die ik met een sportmotor niet zou durven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:10 schreef KneusTeun het volgende:
eigenlijk moet je verstandig zijn en leuke fiets hebben voor verstandig rijden en een cheape cbr voor het circuit. af en toe een trackday is goedkoper dan geflitst worden.
Draaicirkel valt wel mee, al is het geen AT idd, die veel lomper oogt, maar toch makkelijker hanteerbaar is.. Die kut GTR moet de schuur uit, dan is er plek voor iets erbij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
en de wendbaarheid van een vuilcontainer
Bij de cb is het vast minder erg dan de busa, maar ik vergis me nog steeds in de draaicirkel van de duc
en ik sta erachter/tussenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:51 schreef Maegrim het volgende:
salatrel staat daar ergens in het midden, en ik sta een beetje links maar niet helemaal
ik ontken allesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:51 schreef Maegrim het volgende:
salatrel staat daar ergens in het midden, en ik sta een beetje links maar niet helemaal
helemaal rechtsachterquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:17 schreef mstx het volgende:
[..]
helemaal rechtsachter m'n ketting aan het stellen
De enige echte man (baard)quote:
zie facebookquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Met mijzelf is er niks hoor, maar de camera besloot er maar een einde aan te maken. 20 minuten onderweg vanmorgen in de ochtendspits kwam de Drift ineens los, landde op m'n dijbeen waarna, toen mijn poging 'm te vangen mislukte, hij over de A13 richting het medeverkeer stuiterde.
Aangekomen op het werk bleek dat het metalen draadeinde waar je dat ding op vastschroeft compleet was verdwenen; afgebroken van het plastic clipje. Daag 360 euro. Na het werk ben ik even teruggegaan naar de plek des onheils, waar ik al snel vond wat er nog van over was - een compleet verpletterde outer casing.
Klaagmail naar Drift is al verstuurd. Ik vertrek over minder dan 2 weken, verdomme... dit soort meuk mag gewoon niet gebeuren.
Aan de casing te zien is er echt een paar tiental ton aan vrachtverkeer overheen gedenderd - spits op de A13 richting Den Haag betekent immers ook nog eens geen vluchtstrook. Ik vond 'm terug naast een afritquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:09 schreef Salatrel het volgende:
Een gopro had dit overigens gewoon overleefd just sayin....
volgens mij ligt het gewoon aan het wegnummer want richting Rotterdam is mijn zumo gesneuveldquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Aan de casing te zien is er echt een paar tiental ton aan vrachtverkeer overheen gedenderd - spits op de A13 richting Den Haag betekent immers ook nog eens geen vluchtstrook. Ik vond 'm terug naast een afrit
Ik heb er ook nog één met de nodige accesoires. Via Sala is natuurlijk makkelijker voor je maar mocht het nodig zijn dan weet je me te vindenquote:
Wat een drama is dat hequote:Op woensdag 1 juli 2015 19:46 schreef Nero22 het volgende:
Zojuist op een ER5 gereden als leenmotor. Man man man.![]()
![]()
Waarvan akte, cheersquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:48 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb er ook nog één met de nodige accesoires. Via Sala is natuurlijk makkelijker voor je maar mocht het nodig zijn dan weet je me te vinden
Had je daar ook nog een goede reden voor?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:24 schreef Dekatria het volgende:
Och, zolang je gewoon die clip gebruikt zal er nooit zoveel aan de hand zijn denk ik - die zijn redelijk foolproof, en da's bij mij ook nooit misgegaan. Mijn clipje had ik in de houder vastgezet, waarop ik de camera er steeds opschroefde - schijnbaar kan dat ding dat dus minder goed handelen dan zou moeten.
dat kan die. Bovendien heb ik 4 accu's en een sigarettenplug/stopcontact lader voor dat dingquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:03 schreef Dekatria het volgende:
Belangrijkste is dattie de accu's van m'n Ghost kan slikken, wat volgens mij bij elke laatste generatie Drift wel het geval is.
Dat is'ie ook, maar bij het clipje wat erin zit was 1 van de pootjes afgebroken. Die heb ik toen gelijmd, met een luciferhoutje ertussen om het op z'n plek te houden. Toen klikte hij wel weer in de houder, maar zit er nu dus vast inquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:25 schreef BlackLining het volgende:
Had je daar ook nog een goede reden voor?Ik vind die quickrelease juist ideaal.
Topquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:31 schreef Salatrel het volgende:
dat kan die. Bovendien heb ik 4 accu's en een sigarettenplug/stopcontact lader voor dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |