SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
In bbva geldt toch geen home grown Player regel?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pedro is ook overbodig bij Barca , gelijk halen![]()
In de Champions League welquote:Op zondag 28 juni 2015 17:10 schreef bombmannl het volgende:
[..]
In bbva geldt toch geen home grown Player regel?Oh.![]()
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 28-06-2015 om 21:14:16Franse media melden dat Kolbeinn Sigthorsson morgen een contract tekent bij FC Nantes. Via @bart_sanders #Ajax http://t.co/n9hOhiUnik reageer retweet
![]()
![]()
Arme voorzitterquote:De Poolse voorzitter Waldemar Kita zei vrijdag nog dat hij goede hoop had op de komst van de ex-speler van AZ: “We hopen het eerdaags af te ronden. Hij neemt kracht, techniek en ervaring mee”, sprak hij in de Franse pers.![]()
Die is kennelijk naast voorzitter ook nog cabaretier.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als dat zou kunnen...quote:Op zondag 28 juni 2015 21:46 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ajax1nl twitterde op zondag 28-06-2015 om 21:14:16Franse media melden dat Kolbeinn Sigthorsson morgen een contract tekent bij FC Nantes. Via @bart_sanders #Ajax http://t.co/n9hOhiUnik reageer retweet
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 21:46 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ajax1nl twitterde op zondag 28-06-2015 om 21:14:16Franse media melden dat Kolbeinn Sigthorsson morgen een contract tekent bij FC Nantes. Via @bart_sanders #Ajax http://t.co/n9hOhiUnik reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als Siggy echt gaat tekenen bij Nantes, wie komt er dan, volgens jullie?
Marc kennende zal het een kramer van ado zijn, ofzo.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Marvin Höner.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
Marc kennende zal het een kramer van ado zijn, ofzo.![]()
Charisteas terugquote:Op zondag 28 juni 2015 23:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
Marc kennende zal het een kramer van ado zijn, ofzo.![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 28-06-2015 om 23:40:38Na #Ajax bereikt ook @KSigthorsson overeenstemming met @FCNantes dat IJslander in principe dinsdag maar mogelijk al eerder presenteert reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 28-06-2015 om 23:42:10Naar verluidt tekent @KSigthorsson voor 4 jaar bij @FCNantes (in elk geval meerjarig contract). Transfersom 3 miljoen euro! reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
en nog op dit feestelijke einde van de dagtwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 28-06-2015 om 23:50:07En #Ajax is definitief akkoord met Franco Antonucci, een groot talent van @rscanderlecht . Hij tekent voor 3 jaar! reageer retweet
![]()
Wedden dat siggie het bij nantes ineens super goed doet ;PWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ach dat zie je wel vaker met spelers die in een ander systeem terechtkomen. Of gewoon eens een aardige periode hebben. Siggy begon bij Ajax ook helemaal niet slecht trouwens.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Wedden dat siggie het bij nantes ineens super goed doet ;P
Bij Ajax paste hij kennelijk niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 28-06-2015 om 23:40:38Na #Ajax bereikt ook @KSigthorsson overeenstemming met @FCNantes dat IJslander in principe dinsdag maar mogelijk al eerder presenteert reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 28-06-2015 om 23:42:10Naar verluidt tekent @KSigthorsson voor 4 jaar bij @FCNantes (in elk geval meerjarig contract). Transfersom 3 miljoen euro! reageer retweet
Ik ben inmiddels overleden![]()
Ik begin blij te worden.Ja true, maar noem eens een paar spelers die:quote:Op maandag 29 juni 2015 00:36 schreef Vasion het volgende:
En nu maar wachten wat voor ander middelmaat er dan terugkeert voor 'Siggy'
Beschikbaar zijn
Salaris willen inleveren
Meevoetballend en technisch begaafd zijn
20+ goals leveren.
Want dat is wat je zoekt toch?![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 28-06-2015 om 23:42:10Naar verluidt tekent @KSigthorsson voor 4 jaar bij @FCNantes (in elk geval meerjarig contract). Transfersom 3 miljoen euro! reageer retweet
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hoeveel verdiende Siggy?
Voor zijn loon kunnen we vast wel iemand betalen die wil spelen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik neem aan dat hij op het huidige salarisplafond zat, dus om en nabij de miljoen euro per jaar.Gourmetten of steengrillen?![]()
Schijnt een redelijk kleine en lichte speler te zijn met een surplus aan techniek.quote:Op maandag 29 juni 2015 07:22 schreef Silenus het volgende:
Kent iemand die Antonucci? Wat voor speler is dat?Oh.![]()
Voetbalprimeurquote:De terugkeer van De Graafschap in de Eredivisie is niet alleen sportief een enorm succes, de Superboeren hebben ook de hoogste stijging van verkochte seizoenkaarten van alle Eredivisie-clubs. Vorig seizoen stond De Graafschap nog op 1.500 verkochte kaarten, terwijl er nu al ruim 7.000 kaarten over de toonbank zijn gegaan. VoetbalPrimeur presenteert een overzicht van het aantal verkochte seizoenkaarten tot nu toe en het verschil ten opzichte van een jaar eerder.
Feyenoord voert traditionele top-drie aan
Feyenoord troeft Ajax en PSV voorlopig af als het gaat om de groei van het aantal verkochte kaarten. De Rotterdammers verkochten ruim 2.000 seizoenkaarten meer dan vorig jaar, terwijl Ajax op eenzelfde aantal bleef steken (34.000). Landskampioen PSV kon een stijging van 800 seizoenkaarten noteren.
Ajax bezit wel de eerste plaats als het gaat om verkochte kaarten tot dusver en verwacht in totaal 40.000 kaarten (maximale aantal) te verkopen. Voor PSV komt dit getal uit op 28.000 kaarten, terwijl Feyenoord nog geen uitspraak wil doen over de verwachte verkoop.
AZ en Cambuur zien daling, NEC en Willem II in de lift
AZ en Cambuur zijn de enige clubs die de verkoop voorlopig zien dalen. De club uit Alkmaar verkocht tweehonderd seizoenkaarten minder dan vorig jaar, terwijl dat aantal bij Cambuur uitkwam op honderd minder verkochte kaarten.
NEC keert net als De Graafschap weer terug in de Eredivisie. De teller staat momenteel op 5.500 verkochte kaarten voor de Nijmegenaren, terwijl dit aantal vorig jaar augustus uitkwam op 5.000 kaarten. Willem II behaalde het afgelopen seizoen een knappe negende plaats in de competitie en dat lijkt effect te hebben op de verkoop. De Tricolores verkochten 2.540 kaarten meer ten opzichte van vorig seizoen, daarmee staan ze op de tweede plaats.
Cijfers niet bekend
Vitesse, PEC Zwolle, Roda JC en FC Twente maken het aantal verkochte seizoenkaarten via de eigen kanalen bekend en willen daarom wachten een aantal naar buiten te brengen. FC Groningen, ADO Den Haag en Excelsior Rotterdam ontbreken in de tabel met de verschillen met vorig seizoen. Die aantallen waren bij de betreffende clubs niet meer exact bekend.Gourmetten of steengrillen?![]()
Echt de ultieme speler die je 32 wedstrijden niet zietquote:Op maandag 29 juni 2015 11:11 schreef StarGazer het volgende:
FC Utrecht neemt afscheid van Duplan http://nos.nl/l/815258
Nog meer goed nieuws dus.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 11:11 schreef StarGazer het volgende:
FC Utrecht neemt afscheid van Duplan http://nos.nl/l/815258
Nog meer goed nieuws dusHij gaat naar ADO dus zul je zien dat ie Ajax alsnog dwars zitquote:Op maandag 29 juni 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt de ultieme speler die je 32 wedstrijden niet ziet.
Owquote:Op maandag 29 juni 2015 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Hij gaat naar ADO dus zul je zien dat ie Ajax alsnog dwars zit.
.
Get woke, go broke!![]()
Wedden van niet?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Wedden dat siggie het bij nantes ineens super goed doet ;P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Godverquote:Op maandag 29 juni 2015 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Hij gaat naar ADO dus zul je zien dat ie Ajax alsnog dwars zit
De wedstrijd Ajax - Vitesse 4-1, 2011-2012.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Op basis waarvan zullen siggy gescout hebben?'Wish I was old and a little sentimental'
Siggy is op zich gewoon geen slechte spits, kan best zijn dat ie bij een andere club er gewoon weer 15 tot 20 per seizoen inknalt. Het probleem zit hem nog altijd in de tactische opdrachten die een spits bij Ajax meekrijgt, waarbij scoren bijna van secundair belang lijkt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hij mist nooit kansen inderdaad, dodelijk effectief die manquote:Op maandag 29 juni 2015 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Siggy is op zich gewoon geen slechte spits, kan best zijn dat ie bij een andere club er gewoon weer 15 tot 20 per seizoen inknalt. Het probleem zit hem nog altijd in de tactische opdrachten die een spits bij Ajax meekrijgt, waarbij scoren bijna van secundair belang lijkt.![]()
Nee hoor, heeft hij namelijk nog nooit gedaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Siggy is op zich gewoon geen slechte spits, kan best zijn dat ie bij een andere club er gewoon weer 15 tot 20 per seizoen inknalt. Het probleem zit hem nog altijd in de tactische opdrachten die een spits bij Ajax meekrijgt, waarbij scoren bijna van secundair belang lijkt.
Zelfs 100% kansen weet hij nog te verprutsen, is gewoon geen goede spits.
Misschien hadden ze van hem een verdediger moeten maken op jonge leeftijd. Voetballen kan hij namelijk totaal niet, wel redelijk sterk in duels en kop kracht.![]()
Hij speelde de laatste tijd inderdaad niet best, maar dat kan ook door onzekerheid in de hand worden gewerkt als je van je trainer 141 tactische instructies meekrijgt en je weet dat elke gemiste kans betekent dat je de volgende pot weer op de bank zitquote:Op maandag 29 juni 2015 12:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij mist nooit kansen inderdaad, dodelijk effectief die manOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Siggy heeft in 4 seizoenen zo'n 80 wedstrijden gespeeld, veel daarvan als invaller, en heeft er 31 ingelegd. Meerdere keren geblesseerd geweest en zelden 100% fit.
Een andere spits die faalde bij Ajax, Zlatan, speelde in 3 seizoenen tijd zo'n 74 wedstrijden en legde er 35 in...
Hebben we ook nooit meer iets van gehoord.![]()
![]()
Ja, en Richard Knopper werd ooit clubtopscorer.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:15 schreef Yi-Long het volgende:
Siggy heeft in 4 seizoenen zo'n 80 wedstrijden gespeeld, veel daarvan als invaller, en heeft er 31 ingelegd. Meerdere keren geblesseerd geweest en zelden 100% fit.
Een andere spits die faalde bij Ajax, Zlatan, speelde in 3 seizoenen tijd zo'n 74 wedstrijden en legde er 35 in...
Wat mij vooral bij is gebleven is zij gebrek aan doelpunten in de Champions League en de goals die hij wel maakte, waren vaak van die frommel goals. (op zich is dat ook een kunst.)
Het was bepaald geen Zlatan.![]()
Siggy vergelijken met Zlatanquote:Op maandag 29 juni 2015 13:15 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als je daar al zo onzeker van wordt dat je 100% kansen doodleuk mist als spits ben je niet geschikt voor topvoetbalquote:Op maandag 29 juni 2015 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij speelde de laatste tijd inderdaad niet best, maar dat kan ook door onzekerheid in de hand worden gewerkt als je van je trainer 141 tactische instructies meekrijgt en je weet dat elke gemiste kans betekent dat je de volgende pot weer op de bank zit![]()
Siggy vergelijken met Zlatan. Koekoek.'Wish I was old and a little sentimental'
Die voorzitter van Nantes heeft het volgende gezegd over Siggy: "Het is een echte spits van een grote Europese club (ok, dat laatste klopt natuurlijk). Een internationale topscorer die op weg is naar het EK in Frankrijk."
Dan vraag ik me af: waar is hij een topscorer?![]()
17 goals uit 29 wedstrijden bij een landje als IJsland is natuurlijk niet verkeerd. Dan heeft Van Persie toch een minder gemiddelde, met betere aanvoer en in een aanvallender spelend elftal...quote:Op maandag 29 juni 2015 13:35 schreef NeuNeu het volgende:
Die voorzitter van Nantes heeft het volgende gezegd over Siggy: "Het is een echte spits van een grote Europese club (ok, dat laatste klopt natuurlijk). Een internationale topscorer die op weg is naar het EK in Frankrijk."
Dan vraag ik me af: waar is hij een topscorer?![]()
![]()
Dan hebben ze hem waarschijnlijk alleen op basis van zijn prestaties bij Ijsland gescout :pquote:Op maandag 29 juni 2015 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
17 goals uit 29 wedstrijden bij een landje als IJsland is natuurlijk niet verkeerd. Dan heeft Van Persie toch een minder gemiddelde, met betere aanvoer en in een aanvallender spelend elftal...![]()
#scoreboardjournalism!quote:Op maandag 29 juni 2015 13:38 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Dan hebben ze hem waarschijnlijk alleen op basis van zijn prestaties bij Ijsland gescout :p![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
Marre, nog even terugkomend op die Ajax-flop Zlatan...
[ afbeelding ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gastquote:Op maandag 29 juni 2015 13:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja joh, heeft Zlatan goals gemaakt bij Ajax....!? Joh, vertel me meer!!!
De "zoveelste mislukte Ajax spits". Wat een tendentieus bagger stuk.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
Marre, nog even terugkomend op die Ajax-flop Zlatan...
[ afbeelding ]'Wish I was old and a little sentimental'
Ik weet niet hoe oud je bent, maar destijds was niemand in Nederland echt overtuigd van de kwaliteiten van Zlatan. Een speler die soms geweldige dingen liet zien, maar ERG wisselvallig en vrij matig in de basistechniek, en wat betreft het nemen van de juiste beslissingen.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De "zoveelste mislukte Ajax spits". Wat een tendentieus bagger stuk.
Pas in dat laatste half jaar bij Ajax kwam hij écht in goede vorm, en daarna was hij ook meteen weg (na een zoveelste akkefietje in de groep...)
Dat stuk is trouwens uit VI 2009, nummer 52 (met een jonge Suarez op de voorkant), maar 'de zoveelste gefaalde Ajax-spits' is blijkbaar iets van alle tijden, want er komt zelden een spits voorbij in Amsterdam waar men echt massaal het vertrouwen in heeft...
Vaak kijkt men toch meteen naar wat zo'n speler NIET is (Geen Cruyff, geen Van Basten, geen Kluivert, geen 'Ajax-spits', etc etc), en helemaal op die leeftijd zou men gewoon eens wat meer die jongens langere tijd het voordeel van de twijfel moeten gunnen en speeltijd geven, ipv zoals ook afgelopen seizoen weer dat eindeloos rouleren (Milik, Siggy, dan weer Klaassen, Fischer, Schöne in de spits, etc etc).![]()
Ook al heeft Zlatan, en dan zeker in 2001-2002, z'n belofte bij Ajax niet volledig ingelost, het was genoeg om niet te kunnen spreken van een mislukte Ajax spits. Dus vandaar dat het in mijn optiek een tendentieus stuk is. En ja, ik ben oud genoeg om te weten waar ik het over heb.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar destijds was niemand in Nederland echt overtuigd van de kwaliteiten van Zlatan. Een speler die soms geweldige dingen liet zien, maar ERG wisselvallig en vrij matig in de basistechniek, en wat betreft het nemen van de juiste beslissingen.
Pas in dat laatste half jaar bij Ajax kwam hij écht in goede vorm, en daarna was hij ook meteen weg (na een zoveelste akkefietje in de groep...)
Dat stuk is trouwens uit VI 2009, nummer 52 (met een jonge Suarez op de voorkant), maar 'de zoveelste gefaalde Ajax-spits' is blijkbaar iets van alle tijden, want er komt zelden een spits voorbij in Amsterdam waar men echt massaal het vertrouwen in heeft...
Vaak kijkt men toch meteen naar wat zo'n speler NIET is (Geen Cruyff, geen Van Basten, geen Kluivert, geen 'Ajax-spits', etc etc), en helemaal op die leeftijd zou men gewoon eens wat meer die jongens langere tijd het voordeel van de twijfel moeten gunnen en speeltijd geven, ipv zoals ook afgelopen seizoen weer dat eindeloos rouleren (Milik, Siggy, dan weer Klaassen, Fischer, Schöne in de spits, etc etc).'Wish I was old and a little sentimental'
Gast, je zet jezelf voor lul. Dus jij beoordeelt een spits op alleen z'n doelpunten?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja joh, heeft Zlatan goals gemaakt bij Ajax....!? Joh, vertel me meer!!!![]()
Zlatan was/is veel balvaster, sterker en ajax als team speelde veel beter door hem, dat ie nou niet zo veel doelpunten maakte maakt een spits nog niet slecht ( al vind ik 35 van 74 nog best oké)
![]()
Het ging me niet om de doelpunten, maar om de algehele opinie destijds dat hij nauwelijks goed genoeg was voor het niveau Ajax, wat inmiddels gewoon traditie is geworden voor zo'n beetje iedere Ajax-spits/speler...quote:Op maandag 29 juni 2015 14:25 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gast, je zet jezelf voor lul. Dus jij beoordeelt een spits op alleen z'n doelpunten?![]()
Zlatan was/is veel balvaster, sterker en ajax als team speelde veel beter door hem, dat ie nou niet zo veel doelpunten maakte maakt een spits nog niet slecht ( al vind ik 35 van 74 nog best oké)
![]()
Yi-Long zegt niets vreemds, is Zlatan in zijn begintijd bij Ajax niet nog bijna verhuurd aan Wolverhampton Wanderers ofzo? Volgens mij overtuigde hij aanvankelijk alleen op trainingen.
Ik wil Zlatan overigens niet afkraken, het was een geweldenaar bij Ajax en is dat nog steeds.![]()
Dat was toen ook de meest gehoorde uitspraak over Zlatan: "Ja, maar op de trainingen laat hij geweldige dingen zien...!".quote:Op maandag 29 juni 2015 15:03 schreef FritzWepper het volgende:
Yi-Long zegt niets vreemds, is Zlatan in zijn begintijd bij Ajax niet nog bijna verhuurd aan Wolverhampton Wanderers ofzo? Volgens mij overtuigde hij aanvankelijk alleen op trainingen.
Ik wil Zlatan overigens niet afkraken, het was een geweldenaar bij Ajax en is dat nog steeds.
Het kwam er langere tijd gewoon niet helemaal uit, oftewel bij vlagen dus briljant, maar ook zeer vaak slechte beslisisngen, rare overtredingen, klunzige aannames, etc etc.
Maar goed, niemand maakt een highlights-filmje over al die slechte momenten natuurlijk, dus die raken sneller vergeten...![]()
![]()
In zijn begintijd wist hij inderdaad niet te overtuigen, hoewel hij sporadisch zijn enorme klasse wel wist te etaleren. Maar hij was enorm wisselvallig. Hij mocht op een gegeven moment zelfs vertrekken, omdat Koeman de voorkeur gaf aan Mido en Machlas. Vanaf 2002-2003 kregen we echter steeds meer de echte Zlatan te zien.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:03 schreef FritzWepper het volgende:
Ik wil Zlatan overigens niet afkraken, het was een geweldenaar bij Ajax en is dat nog steeds.'Wish I was old and a little sentimental'
Ik zag Zlatan voor de eerste keer toen ik in 2001 in China midden in de nacht in het hotspring-resort live het Amsterdam-Toernooi lag te kijken, en volgens mij speelden zowel hij alswel Mido toen, en vond het veelbelovende leuke nieuwe aankopen...quote:Op maandag 29 juni 2015 15:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In zijn begintijd wist hij inderdaad niet te overtuigen, hoewel hij sporadisch zijn enorme klasse wel wist te etaleren. Maar hij was enorm wisselvallig. Hij mocht op een gegeven moment zelfs vertrekken, omdat Koeman de voorkeur gaf aan Mido en Machlas. Vanaf 2002-2003 kregen we echter steeds meer de echte Zlatan te zien.![]()
![]()
Je hebt zeker een punt als het om het eerste seizoen gaat, maar daarna was toch wel snel duidelijk dat het een hele goede was. Het eerste jaar had ie wel van die rare acties en onbegrijpelijke missers en. Toen vond het gros nog dat Ajax in plaats van Ibrahimovic had moet kiezen voor Allback, die bij Heerenveen de ene na de andere er inschoot.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat was toen ook de meest gehoorde uitspraak over Zlatan: "Ja, maar op de trainingen laat hij geweldige dingen zien...!".
Het kwam er langere tijd gewoon niet helemaal uit, oftewel bij vlagen dus briljant, maar ook zeer vaak slechte beslisisngen, rare overtredingen, klunzige aannames, etc etc.
Maar goed, niemand maakt een highlights-filmje over al die slechte momenten natuurlijk, dus die raken sneller vergeten...
In het seizoen daarna zorgde was ie gelijk bepalend in de Champions League en vanaf dat moment toch wel unaniem de spits van Ajax.![]()
Klopt. Voor aanvang van het seizoen 2001-2002.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was dat niet op dat Amsterdam toernooi destijds!?'Wish I was old and a little sentimental'
Dan was dat de wedstrijd die ik live zag die nachtquote:Op maandag 29 juni 2015 15:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Voor aanvang van het seizoen 2001-2002.![]()
![]()
Ik zat in het stadionquote:Op maandag 29 juni 2015 15:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan was dat de wedstrijd die ik live zag die nacht
tja dat eigen met Danny, maar wel goed dat Guus weg gaatquote:Op maandag 29 juni 2015 16:55 schreef FritzWepper het volgende:
Jongens, onze eigen Danny Blind is bondscoach.![]()
Ze hadden Koeman gewoon moeten aanstellen vorig jaarquote:Op maandag 29 juni 2015 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja dat eigen met Danny, maar wel goed dat Guus weg gaatOh.![]()
True. Maar in ieder geval is Guus al pleite, alleen Blind nog en dan kan de KNVB in de herkansing.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden Koeman gewoon moeten aanstellen vorig jaar![]()
Die zou het waarschijnlijk niet veel beter gedaan hebben. Probleem was dat Oranje op het WK zwaar boven z'n niveau heeft gepresteerd en iedereen dacht dat we zo'n talentvolle groep hadden.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden Koeman gewoon moeten aanstellen vorig jaar
Maar als Robben wegvalt dan blijft er heel weinig over.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Spits is het grootste probleem. Huntelaar en Van Persie zijn te oud en worden alleen maar slechter. Bas Dost zou leuk zijn als we Kevin de Bruyne haddenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zou het waarschijnlijk niet veel beter gedaan hebben. Probleem was dat Oranje op het WK zwaar boven z'n niveau heeft gepresteerd en iedereen dacht dat we zo'n talentvolle groep hadden.
Maar als Robben wegvalt dan blijft er heel weinig over.![]()
... ik denk dat het op het WK voornamelijk te maken had met de formatie, dus 5 man achterin en dan gewoon hopen op de individuele klasse voorin om het verschil te maken.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zou het waarschijnlijk niet veel beter gedaan hebben. Probleem was dat Oranje op het WK zwaar boven z'n niveau heeft gepresteerd en iedereen dacht dat we zo'n talentvolle groep hadden.
Maar als Robben wegvalt dan blijft er heel weinig over.
Nog jammer dat Van Persie zo vaak weer de kans kreeg, want daar had je achteraf vrij weinig aan, afgezien van die eerste 2 wedstrijden, waarbij hij natuurlijk zeer belangrijk was tegen Spanje...![]()
Niet alleen spits hoor, als je met een Narsingh in de basis moet beginnen dan weet je het wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
Spits is het grootste probleem. Huntelaar en Van Persie zijn te oud en worden alleen maar slechter. Bas Dost zou leuk zijn als we Kevin de Bruyne hadden
Ook andere posities ben je nog afhankelijk van de 'oudjes' Sneijder en Robben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Siggy mist de warmte van de Amsterdamse fans en heeft besloten af te zien van de transfer naar Nantes...quote:Op maandag 29 juni 2015 18:18 schreef bombmannl het volgende:
Nog geen nieuws over SightorGOD?
Is ie al medisch gekeurd? Hopelijk verloopt 't allemaal soepel.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:35 schreef Gruisman het volgende:
Het is nog verdacht stil... zou het dan tochquote:BREAKING: SIGTHORSSON TEKENT NIEUW CONTRACT BIJ AJAX
- van onze verslaggever Vike Merweij
Sigthorsson tekent binnenkort een nieuw 5 jarig contract bij Ajax. Hij stond op het punt naar Nantes te gaan maar hij brak zijn beide benen toen hij het podium opstapte bij zijn presentatie. Frank de Boer was zo onder de indruk van dit vermogen om zo lomp mogelijk te doen dat hij erop stond dat de IJslander een nieuw contract kreeg. Overmars luisterde braaf en schroefde het salarisplafond op voor de IJslandse international.
Binnenkort zal ook Niki Zimling alsnog worden overgenomen en er zijn geruchten dat Atouba gesignaleerd is in de ArenAOh.![]()
Nu alleen nog de comeback van Theo Lucius op de NLse velden, dit keer voor Ajax, en het sprookje is compleet.quote:![]()
Wat is er mis met Lucius?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nu alleen nog de comeback van Theo Lucius op de NLse velden, dit keer voor Ajax, en het sprookje is compleet.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zit wel een kern van waarheid in. Hij had 2 seizoenen nodig om te leren meevoetballenquote:Op maandag 29 juni 2015 13:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De "zoveelste mislukte Ajax spits". Wat een tendentieus bagger stuk..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Laat staan als aanspeelpunt te functioneren.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik wens Danny Blind het allerbeste toe straks, die lafaard van een Hiddink helpt hier Blind z'n carriere misschien wel om zeep.
Hiddink
PSVers
-nee-![]()
Dat kan Blind zelf wel. Slechte trainer.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:33 schreef Marsenal het volgende:
Ik wens Danny Blind het allerbeste toe straks, die lafaard van een Hiddink helpt hier Blind z'n carriere misschien wel om zeep.
Hiddink
PSVers![]()
Ik wens die gladde flikker helemaal niets toequote:Op maandag 29 juni 2015 20:33 schreef Marsenal het volgende:
Hiddink
PSVers
[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 29-06-2015 20:59:00 ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Enige en juiste doelstellingquote:Op maandag 29 juni 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ampioenschap___.html![]()
Ik dacht dat jullie voor de vijfde plaats zouden gaanquote:Op maandag 29 juni 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ampioenschap___.html[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Degradatie-ambitie leek me ook wel leuk.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie voor de vijfde plaats zouden gaan![]()
Die had Dordrecht dit jaar.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degradatie-ambitie leek me ook wel leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je van Ewijk dumpt idd...quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ambitie voor de Eredivisie: Erik Quekel en Thijs Bouma halenquote:.
Cavlan is ook al pleite dus dat wordt huilen.![]()
Ik heb het volste vertrouwen in Jan Vreman
(al flikkert die eruit als die 5 keer op rij verliest ofzo)RED ONS HENNIEGOD![]()
Zelfs José Mourinho zou met dit team zich niet kunnen handhaven. Wat een ellendig elftal.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik heb het volste vertrouwen in Jan Vreman![]()
Ted vd Pavert gaat alles tegenhouden samen met die keepert.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs José Mourinho zou met dit team zich niet kunnen handhaven. Wat een ellendig elftal.
Maar goed Vreman gaat toch zijn ontslag krijgen na 13 wedstrijdenRED ONS HENNIEGOD![]()
Aan de spelers te zien die hier genoemd werden lijkt het op het transferlijstje van Marc Overmars.quote:Oh.![]()
Leeft totaal nog niet hier. Ik ga over 4 weken op vakantie en zie dan wel weer hoe en wat. Sowieso moet ik mijn SCC nog ophalen of gratis van die bloedzuigers krijgen.![]()
quote:Ajax kan Nicolai Boilesen verkopen aan Aston Villa. Maar het bod dat de Engelsen bij Ajax hebben neergelegd, is niet zo hoog als de vraagprijs van de Amsterdammers, zo meldt het Deense Ekstra Bladet.
The Villans hebben een bod van circa twee miljoen euro gedaan op Boilesen, die voor ongeveer 2,7 miljoen euro mag vertrekken van Ajax. De Deense linksback heeft in Amsterdam nog een contract voor een jaar. "Ik kan niet zeggen welke clubs interesse hebben in Nicolai. Maar ik kan wel zeggen dat we zorgvuldig de opties afwegen", zegt Kenny Boilesen, vader én zaakwaarnemer van Nicolai.
"Als we niet de juiste club vinden, dan blijft Nicolai bij Ajax en loopt hij volgend jaar transfervrij de deur uit", vervolgt de belangenbehartiger. Villa is in ieder geval op zoek naar een linksback, daar Aly Cissokho niet geheel voldoet volgens manager Tim Sherwood. Boilesen verloor bij Ajax zijn rugnummer 5 al aan John Heitinga en zag dat linksachter Mitchell Dijks werd gekocht van Willem II. Zijn positie wankelt dan ook. Ajax haalde Boilesen in 2010 naar de club. Destijds werd hij voor een opleidingsvergoeding overgenomen van Brondby IF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Als dit door zet, kom ik huilend klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zonde zeg, ik kan me zijn debuut nog herinneren. Ik verwachtte toen heel veel en dacht dat we goud in handen hadden. Het is helaas allemaal anders gelopen.![]()
En, Goedemorgen allen!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nee, het is niet aldus Voetbalprimeur. EKSTRA BLADET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EKSTRA BLADET, geen Voetbalprimeur.![]()
zeker maar het hoeveelste (super) talent is het wel niet dat het niet redt, al zijn bij hem de blessures toch wel de oorzaak.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonde zeg, ik kan me zijn debuut nog herinneren. Ik verwachtte toen heel veel en dacht dat we goud in handen hadden. Het is helaas allemaal anders gelopen.![]()
Hij heeft toch wel laten zien dat hij het zeker in zich heeft. Blijft zonde dat hij zo blessuregevoelig is en totaal geen zelfkritiek heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar het hoeveelste (super) talent is het wel niet dat het niet redt, al zijn bij hem de blessures toch wel de oorzaak.![]()
Heb hem nooit een "supertalent" gevonden. Enige die voor mij bij hun komst veelbelovend leken waren El Ghazi, Bazoer, Veltman en Klaassen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar het hoeveelste (super) talent is het wel niet dat het niet redt, al zijn bij hem de blessures toch wel de oorzaak.
Klaassen met die hattrick tegen (volgens mij) NAC
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 30-06-2015 08:52:56 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Siggy en Boil weg, dat zou echt een topweek zijn.
Get woke, go broke!![]()
Ajax is gelijk begonnen met lekker hard te trainen in de bergen van Oostenrijk , net zoals afgelopen jaren waar we veel blessures kregen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Hoogtestages, prima training voor duursporters die een paar weken per jaar top moeten presteren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:52 schreef gniffie het volgende:
Ajax is gelijk begonnen met lekker hard te trainen in de bergen van Oostenrijk , net zoals afgelopen jaren waar we veel blessures kregen.
Ow wacht...![]()
Ja, daar was pas ook al iemand over begonnen, maar Frank weet het blijkbaar beter.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:52 schreef gniffie het volgende:
Ajax is gelijk begonnen met lekker hard te trainen in de bergen van Oostenrijk , net zoals afgelopen jaren waar we veel blessures kregen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja maar alle sporters doen toch hoogtestage dan kunnen wij toch niet Achterblijven?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoogtestages, prima training voor duursporters die een paar weken per jaar top moeten presteren.
Ow wacht...
hardcoholic![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:14 schreef gniffie het volgende:
Gudelj heeft een staartje, gelijk verkopen graag
Goed plan ja.
Get woke, go broke!![]()
Beste transfers in jaren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Siggy en Boil weg, dat zou echt een topweek zijn.
![]()
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 10:36:22#Ajax staat klaar. #Kishna ontbreekt. Vanwege het overlijden van zijn oma heeft hij het #trainingskamp verlaten. http://t.co/IvZOkIvfwd reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 11:17:09Sam Hendriks meldt zich vanavond in Neustift als vervanger van Ricardo Kishna. #trainingskamp http://t.co/JH0eYEAj75 reageer retweet
![]()
Hihi Neustiftquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:24 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 10:36:22#Ajax staat klaar. #Kishna ontbreekt. Vanwege het overlijden van zijn oma heeft hij het #trainingskamp verlaten. http://t.co/IvZOkIvfwd reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 11:17:09Sam Hendriks meldt zich vanavond in Neustift als vervanger van Ricardo Kishna. #trainingskamp http://t.co/JH0eYEAj75 reageer retweet
Ik zou graag een foto van jouw hoofd willen zien om te beoordelen of je nog wel mag komen in dit topic.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:14 schreef gniffie het volgende:
Gudelj heeft een staartje, gelijk verkopen graag![]()
![]()
Alleen kleine Scandinavische jongetjes toegelaten?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zou graag een foto van jouw hoofd willen zien om te beoordelen of je nog wel mag komen in dit topic.![]()
Ja klopt ik vond dat ook toen. Hij had een goede voorzet, ging wanneer het kon goed mee naar voren etc en deed zijn verdedigende werk goed, maar wat een deceptie is dat gebleken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zonde zeg, ik kan me zijn debuut nog herinneren. Ik verwachtte toen heel veel en dacht dat we goud in handen hadden. Het is helaas allemaal anders gelopen.Vervelende mooiboy
![]()
![]()
Volgens mij mis je mijn punt een beetje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Alleen kleine Scandinavische jongetjes toegelaten?
Wil je dat ik het even voor je uitleg?![]()
![]()
Alleen Servische kasten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Alleen kleine Scandinavische jongetjes toegelaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Servische kasten.Denk niet dat Andersen naast hem durft te staan bij het douchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De tijd die ze krijgen om te trainen, en aangezien dit hun werk is zouden ze allen tenminste het lichaam van Gudelj moeten hebben. ( de jongens onder de 18 buiten beschouwing gelaten)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 29 juni 2015 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pics van Sigthorsson in een Nantes shirt
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gefeliciteerd met de beste LB van NLquote:“Ik denk dat hij de beste linksback van Nederland is”, zegt De Boer in gesprek met Ajax TV over de 22-jarige Dijks.![]()
![]()
Fijn weer uit de context gehaald. Dit bedoelt hij ná Willems. Kijk zelf maar eens 't interview terug.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de beste LB van NL![]()
Waarom zo bescheiden?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn weer uit de context gehaald. Dit bedoelt hij ná Willems. Kijk zelf maar eens 't interview terug.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
[..]
Alleen Servische kasten.Die heeft goed gegeten die knaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Niet mee eens. 2 jaar geleden niet goed genoeg, nu de beste.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn weer uit de context gehaald. Dit bedoelt hij ná Willems. Kijk zelf maar eens 't interview terug.![]()
[..]
Alleen Servische kasten.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag dat
bij gebrek aan beter klopt het aardigquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet mee eens. 2 jaar geleden niet goed genoeg, nu de beste.![]()
Wie is er tegenwoordig beter na Willems dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet mee eens. 2 jaar geleden niet goed genoeg, nu de beste.
Ik zou Poulsen op twee zetten maar verdedigend een drol.![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[ afbeelding ]
Zag em net voorbij komen, vond het wel een mooie comment.![]()
![]()
![]()
Om er wel wat doeitjes tussen te hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom Cruijff wel en La Ling niet?![]()
![]()
Overmars was wel twijfelgevalletje... Qua verkoop is hij een meester, qua aankoop ( wat eigenlijk ook aan scouting ligt ) wat minder![]()
So he. Goeie teksten dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de beste LB van NLWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hij gaat er van uit dat Willems wordt verkocht en dan is het duidelijk de beste.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de beste LB van NL![]()
Coinflip met Poulsen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij gaat er van uit dat Willems wordt verkocht en dan is het duidelijk de beste.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik ga voor kwaliteit, en de middelmaat moet oprottenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben blij dat je wat ervaren spelers hebt laten staanOh.![]()
quote:Dus bij de afsluitende partijvorm om kwart over twaalf moeten ze helemaal in hun element zijn geweest. Behalve misschien de gelegenheidsspits. Vanwege het uitvallen van Kishna nam Andre Onana de plek voorin bij het ene team in.![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 23:26:57Met een dagje uitstel (wegens bankzaken) wordt @KSigthorsson morgen alsnog gepresenteerd als nieuwe speler van @FCNantes #Ajax reageer retweet
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 23:38:30Aan de transfer van @KSigthorsson naar @FCNantes houdt #Ajax een bedrag van 3 miljoen euro over reageer retweet
![]()
![]()
We vinden wel wat. Van Rhijn speelt er ook nog steeds en we hebben Dijks terug.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Boilesen ook weggaat blijven er weinig spelers over om op te kankeren.
En de nieuwe spitsen zijn ook gedoemd om te falen, net als de buitenspelers waar de meningen ook elke drie wedstrijden over wisselen. Zeker nu Fischer terug is.
Nee, ik maak me geen zorgen. Wordt weer een topseizoen.![]()
Ik niet. Opgeruimd staat netjesquote:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
We hebben ons kind soldaatje nog.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Boilesen ook weggaat blijven er weinig spelers over om op te kankeren.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik denk dat die maximaal in drie wedstrijden in actie gaat komen hoe het er nu uitzietquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
We hebben ons kind soldaatje nog.![]()
Serero is een baasquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
We hebben ons kind soldaatje nog.Oh.![]()
Ja ik maakte ook een grapje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:58 schreef Adames het volgende:
[..]
We vinden wel wat. Van Rhijn speelt er ook nog steeds en we hebben Dijks terug.
En de nieuwe spitsen zijn ook gedoemd om te falen, net als de buitenspelers waar de meningen ook elke drie wedstrijden over wisselen. Zeker nu Fischer terug is.
Nee, ik maak me geen zorgen. Wordt weer een topseizoen.
Er blijft nog genoeg middelmaat over.
Oh.![]()
Gudelj scheurt eerste wedstrijd zijn kruisbanden af en dan mag Serero halve seizoen op cvm.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat die maximaal in drie wedstrijden in actie gaat komen hoe het er nu uitziethttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Heeft FC Nantes trouwens nog niet een centrale verdediger nodig van +1,90m? Als ze daar ook voor zouden willen betalen zou dat heel mooi zijn.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 23:26:57Met een dagje uitstel (wegens bankzaken) wordt @KSigthorsson morgen alsnog gepresenteerd als nieuwe speler van @FCNantes #Ajax reageer retweet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Siggy weg, Boilesen weg, punt naar voren komend seizoen (misschien). TOPZOMERHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Beste speler (Jasper) weg, en middelmaat terug halen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:12 schreef Catch22- het volgende:
Siggy weg, Boilesen weg, punt naar voren komend seizoen (misschien). TOPZOMER![]()
Mijn meningquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
El Ghazi, Sinkgraven, Van de Beek en nog meer weg?! Ben je wel helemaal lekker?
leg eens uit, met name Van de Beekquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkgraven > SereroHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Sinkgraven begon erg sterk, zakte ook weer behoorlijk terug. Maar goed, het hele team was kut, Dus die heb ik nog niet afgeschreven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap echt niets van die kritiek op Sinkgraven en El Ghazi.
En Ghazi vind ik de iets harder werkende maar iets minder getalenteerde versie van Kishna. Twijfelgeval iig.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
El Ghazi was tot zijn blessure, rond december, een van de meest rendementvolle spelers. Brengt iedere keer veel diepte in het spel, in de omschakeling handig, heeft een individuele actie. Voor een debuterende speler een hoopvol seizoen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinkgraven begon erg sterk, zakte ook weer behoorlijk terug. Maar goed, het hele team was kut, Dus die heb ik nog niet afgeschreven.
En Ghazi vind ik de iets harder werkende maar iets minder getalenteerde versie van Kishna. Twijfelgeval iig.
Sinkgraven is een middenvelder en die heeft een toch lastigere positie om zich snel en sterk aan te kunnen passen. Zijn eerste volledige seizoen ook. Ik heb genoeg acties gezien die mij hoop bieden op een sterkere ontwikkeling.![]()
Voor Sinkgraven is er ook gewoon teveel afgetikt. Voor 6.5 dien je minimaal een speler te halen die direct van toegevoegde waarde is imo. En dat is Daley natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi was tot zijn blessure, rond december, een van de meest rendementvolle spelers. Brengt iedere keer veel diepte in het spel, in de omschakeling handig, heeft een individuele actie. Voor een debuterende speler een hoopvol seizoen.
Sinkgraven is een middenvelder en die heeft een toch lastigere positie om zich snel en sterk aan te kunnen passen. Zijn eerste volledige seizoen ook. Ik heb genoeg acties gezien die mij hoop bieden op een sterkere ontwikkeling.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
dus nu Boil en siggy weg gaan hebben de azijnpssers hier hun pijlen gericht op Ghazi en Sinkgraven?![]()
wat een stumpert ben je dan.
Je vergeet Kishna. Die bakt er ook niks van.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:23 schreef mokkiemok het volgende:
dus nu Boil en siggy weg gaan hebben de azijnpssers hier hun pijlen gericht op Ghazi en Sinkgraven?![]()
wat een stumpert ben je dan.
Ohja laten we die er ook bij pakken, schei toch uit. Laten we nu stoppen met zeiken en weer een seizoen gaan kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je vergeet Kishna. Die bakt er ook niks van.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als dat namens Nieuw Guineya is dan zou me dat niet verbazen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:52 schreef Silenus het volgende:
Mirani, Lartey, Owusu en Nouri naar het EK onder 19.Wie dit leest is gek![]()
https://www.facebook.com/(...)22tn%22%3A%22O%22%7D
Mooi typerend filmpje om het seizoen mee te beginnen. Dijks met een waardeloze pass, Heitinga met een dramatische aanname en Cerny die er wel raad mee weet.![]()
mij wel, op een EKquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als dat namens Nieuw Guineya is dan zou me dat niet verbazen.![]()
geweldige golquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi typerend filmpje om het seizoen mee te beginnen. Dijks met een waardeloze pass, Heitinga met een dramatische aanname en Cerny die er wel raad mee weet.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi typerend filmpje om het seizoen mee te beginnen. Dijks met een waardeloze pass, Heitinga met een dramatische aanname en Cerny die er wel raad mee weet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ah mooi is het zeiken nu alweer begonnenquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe laat begint het neuken?quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ah mooi is het zeiken nu alweer begonnen![]()
Kon het niet over mijn hart verkrijgen om mijn jeugdheld weg te stemmen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch klopt het niet, Bergkamp hoort bij De Boer en Overmars![]()
Die aanname.. gaat ons weer punten kostenquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
![]()
Hij kreeg ook een kutbal aangespeeld.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:19 schreef Class het volgende:
[..]
Die aanname.. gaat ons weer punten kosten
en dat van de beste linksback van Nederland.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij kreeg ook een kutbal aangespeeld.![]()
goed de woorden van de boer verdraaidquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en dat van de beste linksback van Nederland.![]()
Dat is toch Boilesen? Die is bovendien de beste linksback van de gehele wereld.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en dat van de beste linksback van Nederland.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat figuur van Nemanja valt best tegen, maar goed, zijn kracht valt zo niet te beoordelen. Had alleen iets meer body verwacht, hoewel het in de voetbalwereld al weer heel wat is
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Kom op met dat definitieve bericht dat Siggy bij Nantes heeft getekend.'Wish I was old and a little sentimental'
Als het spel ook niet een factor 100 beter is dan de oogbloedende aids van vorig jaar zal je ook de rest van het seizoen niets anders lezen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ah mooi is het zeiken nu alweer begonnenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
dat vind ik minder erg dan het zeiken voorafquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het spel ook niet een factor 100 beter is dan de oogbloedende aids van vorig jaar zal je ook de rest van het seizoen niets anders lezen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja ok, eens. Eerst maar eens kijken bij de eerste pot die er toe doet uiteraard. Maar het moet echt zoveel beter dan vorig jaar. Zeker met al die kuttijden, ik geef normaal gesproken altijd alles wel op om Ajax te zien, maar voor oogaids ga ik op zaterdagavond geen feestjes oid meer opgeven als het weer eens 1-1 thuis tegen de nummer laatst is ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat vind ik minder erg dan het zeiken vooraf.
Get woke, go broke!![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat de gehele tweede seizoenshelft al niet meer heb gedaan, heb nog maar een handje vol wedstrijden gezien (live dan).quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, eens. Eerst maar eens kijken bij de eerste pot die er toe doet uiteraard. Maar het moet echt zoveel beter dan vorig jaar. Zeker met al die kuttijden, ik geef normaal gesproken altijd alles wel op om Ajax te zien, maar voor oogaids ga ik op zaterdagavond geen feestjes oid meer opgeven als het weer eens 1-1 thuis tegen de nummer laatst is ofzo.
Ik ben het met je eens dat het echt een stuk beter moet, maar ik zal nog niet klagen voordat er een wedstrijd of 5 gespeeld zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb gewoon elke pot gezien vorig jaar. En normaal gesproken zou ik dat nu ook weer gewoon doen. Maar die teringtakkepleuris KNVB heeft zo'n kutschema gemaakt dat er bijna nooit meer om 14:30 wordt gespeeld.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik moet eerlijk bekennen dat ik dat de gehele tweede seizoenshelft al niet meer heb gedaan heb nog maar een handje vol wedstrijden gezien (live dan)
Ik ben het met je eens dat het echt een stuk beter moet, maar ik zal nog niet klagen voordat er een wedstrijd of 5 gespeeld zijn.
12:30 vind ik kut, maar soit, dat is nog te doen. Zaterdagavond is gewoon volkomen kut in de zomertijd, ik wil terassen, parkhangen en de kroeg in. Dat doen ze maar lekker in eindhoven, dat doen ze daar graag, dan is er tenminste nog iets te doen op zaterdagavond.
Get woke, go broke!![]()
ik vind 12:30 wel chillquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gewoon elke pot gezien vorig jaar. En normaal gesproken zou ik dat nu ook weer gewoon doen. Maar die teringtakkepleuris KNVB heeft zo'n kutschema gemaakt dat er bijna nooit meer om 14:30 wordt gespeeld.
12:30 vind ik kut, maar soit, dat is nog te doen. Zaterdagavond is gewoon volkomen kut in de zomertijd, ik wil terassen, parkhangen en de kroeg in. Dat doen ze maar lekker in eindhoven, dat doen ze daar graag, dan is er tenminste nog iets te doen op zaterdagavond.
Maar ik kijk dan ook thuis en niet in het stadion.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, dat zeg ik, dat is nog wel te doen. Vaak beetje brak, maar goed, dat hoort erbij.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind 12:30 wel chillMaar ik kijk dan ook thuis en niet in het stadion.
Maar zaterdagavond is echt debiel.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja dat vind ik ook wel echt kut. Heb meestal wel wat beters te doen op zaterdagavond. Al kijk ik als nog 9 van de 10x wel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, dat is nog wel te doen. Vaak beetje brak, maar goed, dat hoort erbij.
Maar zaterdagavond is echt debiel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
you can not kill one that has no lifequote:Op donderdag 2 juli 2015 09:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel echt kut. Heb meestal wel wat beters te doen op zaterdagavond. Al kijk ik als nog 9 van de 10x wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik heb geen leven omdat ik voetbal kijk?quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
you can not kill one that has no lifeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
was een grapje man chill out, te warm.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb geen leven omdat ik voetbal kijk?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeg dan niks kneusquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was een grapje man chill out, te warm.![]()
nee, dit is een gezellige post, en het gaat niet eens over jou. Kappen.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hey lui.Hebben jullie er ook weer zin in en kan de zomerpauze niet snel genoeg voorbij zijn om ons aller Ajax weer aan het werk te zien of zijn jullie nog steeds een beetje voetbal moe? Ik vind het maar een horror eerst dat Tour gebeuren te moeten ondergaan en dan al die BS atletiek wedstrijden die gehouden worden de komende weken...![]()
Enige voetbal afleiding is die USA reis van Manchester United.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 10:53:01 ]![]()
En nog klappen ook. Ik zou echt zo'nquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi typerend filmpje om het seizoen mee te beginnen. Dijks met een waardeloze pass, Heitinga met een dramatische aanname en Cerny die er wel raad mee weet.hoofd treken naar Dijks en Heitinga
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik vind zaterdagavonden altijd wel leuk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, dat is nog wel te doen. Vaak beetje brak, maar goed, dat hoort erbij.
Maar zaterdagavond is echt debiel.
Vroeg aanwezig, paar biertjes, beetje ouwehoeren, wedstrijd niet kijken.
Ook meer sfeer in het stadionnetje.![]()
quote:
zitten nog in de "wennen aan het unieke systeem" fasequote:Op donderdag 2 juli 2015 10:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
En nog klappen ook. Ik zou echt zo'nhoofd treken naar Dijks en Heitinga
Is Siggy al gepresenteerd? Zou gisteren toch zijn?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
In theorie wel, maar ja, mensen vinden zaterdag vaak een prima dag om un verjaardag te vieren, of te BBQén in het park etcquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik vind zaterdagavonden altijd wel leuk.
Vroeg aanwezig, paar biertjes, beetje ouwehoeren, wedstrijd niet kijken.
Ook meer sfeer in het stadionnetje..
Uiteraard heb ik FOK Sports mobile, dus ik kijk het vaak nog wel met een half oog, maar dat kan je ook weer niet altijd maken op een feestje.
Get woke, go broke!![]()
Danny toch aan de apps gegaan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In theorie wel, maar ja, mensen vinden zaterdag vaak een prima dag om un verjaardag te vieren, of te BBQén in het park etc.
Uiteraard heb ik FOK Sports mobile, dus ik kijk het vaak nog wel met een half oog, maar dat kan je ook weer niet altijd maken op een feestje.
![]()
twitter:bart_sanders twitterde op donderdag 02-07-2015 om 12:31:01#Sigthorsson is gearriveerd bij FC Nantes. Vanmiddag zullen eindelijk de handtekeningen gezet gaan worden. #ajax http://t.co/WpqUJyqPkh reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed om te lezen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:37 schreef StarGazer het volgende:
twitter:bart_sanders twitterde op donderdag 02-07-2015 om 12:31:01#Sigthorsson is gearriveerd bij FC Nantes. Vanmiddag zullen eindelijk de handtekeningen gezet gaan worden. #ajax http://t.co/WpqUJyqPkh reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:37 schreef StarGazer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck, hij moet nog medisch gekeurd worden
Medische keuring afgeblazen vanwege nog niet eerder bekend filmpjequote:Op donderdag 2 juli 2015 13:54 schreef StarGazer het volgende:
Fuck, hij moet nog medisch gekeurd worden
afbeelding
aldus FC NantesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.nantesforum.co(...)it=sightorson#p80457quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand al leuke reacties gezien op een Nantes forum over Sigthorgod?
-------------------
voilā une des raisons pourquoi il faut se tourné vers l'étrange pour recruté.
Beauvue c'est beaucoup trop cher, une bonne saison en L1 et on en fait une star.
Pour moi Sigthorsson c'est plus fort que Beauvue pour suivre un peu le championnat hollandais.
-------------------------
dat is een reden waarom we moeten geconfronteerd vreemd voor aangeworven .
Beauvue het is veel te duur , een goed seizoen in de L1 en gemaakt in een ster .
Sigthorsson voor mij is sterker dan Beauvue om een beetje volgen het Nederlands kampioenschap .
-------------------------
Sightorsson wordt een ware held daar geloof mijFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bergkamp had men niet moeten beoordelen op z'n periode bij Inter. Het kan best dat Sigthorsson Nantes als een warm bad ziet zoals Bergkamp dat had bij Ajax en Arsenal. Ik vermoed dat hij bij de club waar Ajax 'm wegtrok ook beter speelde.
Soms klikt het, soms klikt 't niet.![]()
won een UEFA cup met Inter ook al klikte het niet, is toch wat andersquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:36 schreef Beathoven het volgende:
Bergkamp had men niet moeten beoordelen op z'n periode bij Inter. Het kan best dat Sigthorsson Nantes als een warm bad ziet zoals Bergkamp dat had bij Ajax en Arsenal. Ik vermoed dat hij bij de club waar Ajax 'm wegtrok ook beter speelde.
Soms klikt het, soms klikt 't niet.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:26:06Wim Jonk bevestigt gesprekken met Winston Bogarde over terugkeer bij #Ajax als trainer in de opleiding. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
#nooitmeersiggyHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 02-07-2015 om 17:26:06Wim Jonk bevestigt gesprekken met Winston Bogarde over terugkeer bij #Ajax als trainer in de opleiding. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben inmiddels overleden![]()
Schijnt dat Bogarde spelers gaat uitleggen hoe je als bankzitter rijk kunt worden.Land of the free. Home of the brave.![]()
Of hoe je een raciale kabel kan opzettenquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:16 schreef Scarface88 het volgende:
Schijnt dat Bogarde spelers gaat uitleggen hoe je als bankzitter rijk kunt worden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Strik er om en weg er mee
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:31 schreef Scorpie het volgende:
Siggy Verkochtbeter dan het winnen van de Staatsloterij !
![]()
![]()
Benieuwd wat Bogarde de verdedigers kan bijbrengen.
Sowieso wel goed dat er wat meer 'kleur' komt in de trainers- en begeleidingsstaf. Uiteraard met kwaliteit op de 1e plaats.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij verdient wel een afscheid vind ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:22 schreef Heeinz het volgende:
Sigthķrsson bij zijn afscheid: 'Ajax is mijn club geworden, en ik kom zeker een keer terug'Oh.![]()
Op zich wel, hij kan er zelf ook niets aan doen dat ie er weinig van kan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij verdient wel een afscheid vind ikAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk een afscheid samen met Boilesen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich wel, hij kan er zelf ook niets aan doen dat ie er weinig van kan.
De feeststemming in de ArenA zal dan zelfs de viering van de 30e landstitel overtreffen.Oh.![]()
Het is toch niet officieel dat Ajax eerst uit moet in de vCL, toch?
http://www.ajax.nl/Ticket(...)opese-voorrondes.htm
Voor de geīnteresseerde![]()
quote:“Ik ben een spits die graag meevoetbalt”, laat SIgthķrsson in een eerste reactie weten op de clubwebsite van les Jaunes-et-Verts. “Ik ben een teamspeler. Ook ben ik goed in het strafschopgebied, ik weet hoe ik moet scoren. Ik heb de kwaliteiten om FC Nantes verder te helpen”, klinkt het. Sigthķrsson gaat bij zijn nieuwe werkgever spelen met rugnummer 9.
Oh.![]()
Zal je zien dat Siggy topscoorder van Frankrijk wordt en volgend seizoen voor 30 miljoen naar Chelsea gaat..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Chelsea gun ik Sigthorsson welquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef Pedroso het volgende:
Zal je zien dat Siggy topscoorder van Frankrijk wordt en volgend seizoen voor 30 miljoen naar Chelsea gaat..Oh.![]()
marc heeft vast een regeling getroffen dat we nog een paar procent ontvangen bij doorverkoop. dus ik zeg doen!quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:01 schreef Pedroso het volgende:
Zal je zien dat Siggy topscoorder van Frankrijk wordt en volgend seizoen voor 30 miljoen naar Chelsea gaat..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daar is Marcie wel fan van ja. Helemaal mooi.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
marc heeft vast een regeling getroffen dat we nog een paar procent ontvangen bij doorverkoop. dus ik zeg doen!http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Siggy verkocht en Bogarde terug. Topdag.'Wish I was old and a little sentimental'
En hoe ze al hun kunnen verkwisten na hun carriere.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:16 schreef Scarface88 het volgende:
Schijnt dat Bogarde spelers gaat uitleggen hoe je als bankzitter rijk kunt worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou Bogarde de komende weken Boilesen laten schaduwen. Niks laten zeggen. Gewoon strak op de huid.![]()
Maar hoe zit het nou met Jonk?
Praat hij nu wel met overmars e.d. of is hij nog steeds zo kinderachtig bezig?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
volgens mij is er nog niks veranderd. Misschien dat een goed seizoen met wat speeltijd voor de doorgekomen jeugdspelers men goed doetquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:49 schreef MouzurX het volgende:
Maar hoe zit het nou met Jonk?
Praat hij nu wel met overmars e.d. of is hij nog steeds zo kinderachtig bezig?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ze kunnen nu een spits halen toch?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: