SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kijk bk tis interessant maar moet helaas zo naar een verjaardag.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:40 schreef Patroon het volgende:
Gast bij wie ik regelmatig kom voor kleding, koffie of ff blokje trainen, rijdt nu in kopgroep op NK
Ja, grappig! Kijken wat ie kan.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:40 schreef Patroon het volgende:
Gast bij wie ik regelmatig kom voor kleding, koffie of ff blokje trainen, rijdt nu in kopgroep op NK
Ik hoop dat ie je geen bochtentraining geeftquote:Op zondag 28 juni 2015 15:40 schreef Patroon het volgende:
Bij Nieuwerkerk aan den Amstel moest er een traumaheli aan te pas komen... :/quote:
Poeh, sneu!quote:Op zondag 28 juni 2015 16:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie je geen bochtentraining geeft
Precies, echt veel mensen op de grond zien liggen.quote:
Een schande dat iemand van jouw kaliber aan zo'n toch meedoet.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
Precies, echt veel mensen op de grond zien liggen.
Vond het op zich wel geinig, was alleen wel erg druk. En ik moest starten in een of ander kutstartvak waar ik eerst bijna een uur heb moeten wachten. Wel lekker in het zonnetje trouwens
quote:Op zondag 28 juni 2015 18:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een schande dat iemand van jouw kaliber aan zo'n toch meedoet.
En die drie tanken benzine dan om vanuit Groningen hierheen te komen, das toch allemaal niet gratis. Heb je het in 1x gereden of met overnachting halverwege?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:31 schreef Yankee het volgende:
[..]was extra gratisz, zal het niet weer doen
Tankpasquote:Op zondag 28 juni 2015 19:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
En die drie tanken benzine dan om vanuit Groningen hierheen te komen. Heb je het in 1x gereden of met overnachting halverwege?
Dubbeltje op de eerste rang, man man man... Ben je nog lid bij Tjas ofzo?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:31 schreef Yankee het volgende:
[..]was extra gratisz, zal het niet weer doen
Hehequote:Op zondag 28 juni 2015 20:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dubbeltje op de eerste rang, man man man... Ben je nog lid bij Tjas ofzo?
Goed bezig, ouwe toerder!
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:04 schreef Wombcat het volgende:
Me weer eens lekker totall-loss gereden in Winterberg.
Gisteren toch meegedaan aan de klimtijdrit op de Kahler Asten. 7,6 km, een hoogtemeter of 350 (weet 't niet precies, was 4,5%). Net binnen 22 minuten en een VAM van 900 op mijn teller. Dat is best hoog (voor mij) op zo'n relatief vlakke klim. 37e op 63 deelnemers.
Vandaag de Hochsauerlandchallenge. Dat was afzienHet ging erg hard. Tot aan de voet van de eerste echte klim in de eerste groep kunnen blijven. Toen waaide ik er ook meteen af. Die groep was toen nog een man of 50 groot. Ik kon aanhaken bij een groepje dat goed doorreed. Hoewel bij de eerste doorkomst de groep rechtsaf ging ipv rechtdoor (rechtsaf was de finish, maar als je de 104 km deed, moest je nog een ronde). Toen zat ik opeens alleen
Ik zat nog te twijfelen "ben ik nou zo dom, of zij", maar aangezien
1) op het A4-tje bij de stukken van de inschrijving stond
2) bij de start omgeroepen was
3) er twee grote borden stonden
besloot ik dus dat zij zo dom waren, en dat bleek inderdaad ook het geval.
Ik trapte maar rustig door en een kilometer of 3 verderop haalden ze me weer in. En even later maakten ze er ook een grapje over.
Tijdens de 2e ronde werd ik best wel moe, want ook in deze groep werd nog flink doorgekacheld. Op 12 km van de finish was het een beetje over en moest ik lossen. De rest alleen gereden en ik finishte nog als 48e van de 95 starters. 104km, 1500hm, 3:07, 33,1 gemiddeld.
Wel lekker fietsweer overigens.
Lekker bezig!quote:Op zondag 28 juni 2015 20:04 schreef Wombcat het volgende:
Me weer eens lekker totall-loss gereden in Winterberg.
Gisteren toch meegedaan aan de klimtijdrit op de Kahler Asten. 7,6 km, een hoogtemeter of 350 (weet 't niet precies, was 4,5%). Net binnen 22 minuten en een VAM van 900 op mijn teller. Dat is best hoog (voor mij) op zo'n relatief vlakke klim. 37e op 63 deelnemers.
Vandaag de Hochsauerlandchallenge. Dat was afzienHet ging erg hard. Tot aan de voet van de eerste echte klim in de eerste groep kunnen blijven. Toen waaide ik er ook meteen af. Die groep was toen nog een man of 50 groot. Ik kon aanhaken bij een groepje dat goed doorreed. Hoewel bij de eerste doorkomst de groep rechtsaf ging ipv rechtdoor (rechtsaf was de finish, maar als je de 104 km deed, moest je nog een ronde). Toen zat ik opeens alleen
Ik zat nog te twijfelen "ben ik nou zo dom, of zij", maar aangezien
1) op het A4-tje bij de stukken van de inschrijving stond
2) bij de start omgeroepen was
3) er twee grote borden stonden
besloot ik dus dat zij zo dom waren, en dat bleek inderdaad ook het geval.
Ik trapte maar rustig door en een kilometer of 3 verderop haalden ze me weer in. En even later maakten ze er ook een grapje over.
Tijdens de 2e ronde werd ik best wel moe, want ook in deze groep werd nog flink doorgekacheld. Op 12 km van de finish was het een beetje over en moest ik lossen. De rest alleen gereden en ik finishte nog als 48e van de 95 starters. 104km, 1500hm, 3:07, 33,1 gemiddeld.
Wel lekker fietsweer overigens.
Ik las net dat er een meisje in Workum tot 3 ronde voor het einde kon volgenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:09 schreef Tommeke het volgende:
Man, wat is dat koersen toch verslavend zeg! Ik baal wel een beetje dat ik zo moe was vandaag, had deze week m'n rust moeten pakken. Dan had ik vandaag makkelijk uitgereden.
Gisteren was ook zo kicken, had m'n lichtere Easton wielen met Veloflex bandjes gestoken. M'n fiets ree zoveel beter dan met m'n Cosmics. Bochten gingen heerlijk, daar haalde ik steeds mensen in. Ploeggenoot van met reed ook op Veloflexen, op een gegeven moment haalden we tegelijkertijd iemand in. Hij binnendoor, ik buitenom
Ik ging op een gegeven moment bewust naar voren zodat ik lekker hard door de bochten kon
Ja, klopt. Zij was handig joh. Reed goed mee. En ze was klein, kon overal tussendoorquote:Op zondag 28 juni 2015 20:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik las net dat er een meisje in Workum tot 3 ronde voor het einde kon volgen
Maar mooi werk he. Ik heb nu 2 dagen verplicht rust, omdat mijn lichaam dat wil. Maar het voelt wel gek.
Bedankt voor posten. Nu weet ik waar ik nog aan moet werkenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:06 schreef MarcoD het volgende:
http://www.fredericgrappe(...)015/03/pinot-ppr.pdf
progressie van een prof,
groetjes
Je gaat je ambities bijstellen?quote:Op zondag 28 juni 2015 21:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bedankt voor posten. Nu weet ik waar ik nog aan moet werken
Nee,lig op schema.quote:
Was alweer paar maanden geleden dat ik het had gelezen. Maar wel core geen gym dus. Had het verkeerd onthouden.quote:
Lijkt me leuk ja!quote:Op zondag 28 juni 2015 22:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee,lig op schema.
Na de vakantie, post ik mijn powerprofile erbij oké
Tot nu toe:quote:
Lag jouw ftp niet rond de 280W?quote:Op maandag 29 juni 2015 10:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tot nu toe:
5sec: 15.56
60sec: 7.24
5min: 5.06
20min: 4.37
60min: 4
Zal kijken of ik de >20min waardes in de bergen kan verbeteren.
We moeten nog oppassen, straks komen meer mensen boodschappen doen bij de buurtapotheek hierquote:Op maandag 29 juni 2015 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nu.nl/sport-column/4077616/vinex-in-kwadraat.html
Er zijn heel wat segementen waar ik hoger sta dan die 4.
#erisnoghoop
In april op 273w en verwacht nu gezien lagere hf +280w. Alleen geen 20min meer voluit gegaan om FTP te testen en in koers rij je ook nooit 60min vollebak, zitten altijd wel herstelmomenten in. Die 60min is wat ik nu gepresteerd heb. Wellicht dat als ik in de bergen 60min+ ga klimmen, dat hij dichter bij FTP komt te liggen.quote:
Het is lastig inplannen in een drukke wedstrijd periode. Eigenlijk ook niet zo belangrijk nu, aangezien ik nog steeds in de juiste zone train (of je nu bijv. duur doet op 155w of 160w maakt niet zoveel uit), alleen ik begin nu wel richting de bovenkant van de zones te komen, dus wordt het wel tijd om binnenkort een nieuwe test te doen (daar zijn de bergen ideaal voor).quote:Op maandag 29 juni 2015 12:20 schreef ratatat het volgende:
Op die fiets. Had eigenlijk verwacht dat je wel iedere ±6 weken een ftp test zou doen
Ja precies dat zeg ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
In april op 273w en verwacht nu gezien lagere hf +280w. Alleen geen 20min meer voluit gegaan om FTP te testen en in koers rij je ook nooit 60min vollebak, zitten altijd wel herstelmomenten in. Die 60min is wat ik nu gepresteerd heb. Wellicht dat als ik in de bergen 60min+ ga klimmen, dat hij dichter bij FTP komt te liggen.
Die 20min klopt trouwens precies met test. Ligt op 288w en ze zeggen dat 95% daarvan dicht bij FTP komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |