Ik denk het niet, hij ziet Kuijt wel echt als spits.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hopelijk is dit slechts een uitspraak voor de bühne en het drukken van de transferprijs van aanvallers waar Feyenoord eventueel interesse in heeft.
Dat denk ik ook. En dan hebben we 3 spitsen, als je Te Vrede meerekent.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij ziet Kuijt wel echt als spits.
Of op de rechterflank zei Van Bronckhorst.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij ziet Kuijt wel echt als spits.
Pin mij er niet op vast, maar ik dacht rechtspoot, vandaar dat Boulah weg kon namelijkquote:
Alleen jammer van dat jodenshirt in de OP.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:33 schreef Scrummie het volgende:
@OP maker; HULDE! Het vakje van het uitshirt is weg. Schitterende OP zo!
Het grootste probleem ligt bij de aanvoer wat mij betreft. Lossen we dat probleem op, dan vallen de doelpunten vanzelf wel. Zelfs met een Kazimgod in de spits.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of op de rechterflank zei Van Bronckhorst.
Met Kuyt als spits hebben we in Achahbar een goede reserve, maar beide spitsen zijn geen garantie op doelpunten. Het is maar afwachten hoe doeltreffend Kuyt nog is op z'n 35-jarige leeftijd, en Achahbar heeft vorig seizoen voor het eerst een paar goede dingen laten zien.
Maar Te Vrede moet je natuurlijk sowieso verkopen, en ook Manu vind ik echt tekort komen, ondanks dat hij enorm belangrijk is geweest met zijn doelpunten.
Welke?quote:Op zondag 28 juni 2015 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat jodenshirt in de OP.
quote:Joris Mathijsen speelt komend seizoen definitief niet meer bij Feyenoord. De centrale verdediger zou na het aflopen van zijn contract mogelijk zijn conditie op peil blijven houden in de voorbereiding om eventueel later alsnog een nieuwe verbintenis te tekenen, maar daar zien beide partijen dus van af.
Tymoschukquote:André Villas-Boas heeft zich weinig geliefd gemaakt bij de supporters van Zenit Sint-Petersburg. De trainer neemt de clubiconen Andrei Arshavin, Aleksandr Kerzhakov en Anatoly Tymoshchuk komende woensdag niet mee op het trainingskamp naar Oostenrijk en columnist Evgeni Lovchev verwacht dat de achterban zich nu tegen de 37-jarige Portugese oefenmeester zal keren.
Ik verwacht dat hij met gemak mee gaat komen, en dat denk ik omdat hij de afgelopen jaren op een veel hoger niveau heeft gespeeld dan onze competitie en daar gewoon meekwam of zelfs excelleerde. Daarnaast is hij tactisch enorm sterk en een echte prof. Echt iemand die het elftal op sleeptouw kan nemen.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
... Het is maar afwachten hoe doeltreffend Kuyt nog is op z'n 35-jarige leeftijd...
Goed WK achter de rug, speelde in een sterke competitie waarin hij kampioen werd, goede mentaliteit etc etc.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is maar afwachten hoe doeltreffend Kuyt nog is op z'n 35-jarige leeftijd
Absoluut, wat dat betreft sluit ik me wel aan bij wat jij en Jihawti zeggen. Conditioneel is er volgens mij ook weinig op aan te merken, en het scheelt uberhaupt al dat we met Kuyt en Achahbar 2 spitsen hebben die je de diepte kunt insturen, en niet zo'n statische lantaarnpaal die ballen ver van z'n voet laat springen zoals Te Vrede en Kazim Richards in iets mindere mate.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Goed WK achter de rug, speelde in een sterke competitie waarin hij kampioen werd, goede mentaliteit etc etc.
Turkije een veel hoger niveau? Niet overdrijven. De top 5 is daar misschien een haar beter dan hier, maar daaronder is het gewoon kut.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:24 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij met gemak mee gaat komen, en dat denk ik omdat hij de afgelopen jaren op een veel hoger niveau heeft gespeeld dan onze competitie en daar gewoon meekwam of zelfs excelleerde. Daarnaast is hij tactisch enorm sterk en een echte prof. Echt iemand die het elftal op sleeptouw kan nemen.
En ja, ik ben realistisch genoeg om te snappen dat hij op deze leeftijd ook "zomaar ineens" alles kan afscheuren, god verhoede, en dat het daarom een gok blijft, maar ik wil die gok dus wel wagen voor een kratje Warsteiner
Lukt hem in Engeland anders ook prima hoor.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:06 schreef Merkie het volgende:
Op kracht/fysiek kom je in Nederland ook al gauw ver. Zie Pellè.
En dan heb je het nog niet eens over Sleegers gehad. Ontzettend technische speler die hopelijk een kans gaat krijgen onder Gio.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, wat dat betreft sluit ik me wel aan bij wat jij en Jihawti zeggen. Conditioneel is er volgens mij ook weinig op aan te merken, en het scheelt uberhaupt al dat we met Kuyt en Achahbar 2 spitsen hebben die je de diepte kunt insturen, en niet zo'n statische lantaarnpaal die ballen ver van z'n voet laat springen zoals Te Vrede en Kazim Richards in iets mindere mate.
Maar in die sterkere competities liep Kuyt ongeveer 1 op 3 a 1 op 4. Dan nog kan hij in de matige Eredivisie wel 1 op 2 lopen, en 17+ doelpunten over 34 wedstrijden is mooi, maar zijn ook weer geen 'topscorers-waarden' als Uth, Pellè enz. die er 25 of meer per seizoen inleggen.
Maar met Kuyt of Achahbar in de spits en (hopelijk) Toornstra en Vejinovic erachter op het middenveld, in combinatie met vleugelspelers in vorm moet er als het goed is al veel meer dynamiek, snelheid en gevaar in de ploeg komen, wat tot meer scorend vermogen over de hele ploeg zou moeten kunnen leiden.
Dus ik ben op zich wel optimistisch gestemd.
Totaal ander type speler. Bovendien zit Pelle in de kracht van zijn leven en is Kuyt ontegenzeggelijk op de weg naar beneden.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:06 schreef Merkie het volgende:
Vind ik een raar voorbeeld, want Pellè heeft ook een fantastische basistechniek. Het enige wat hij eigenlijk niet heeft, is sprintsnelheid.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:06 schreef Merkie het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 28-06-2015 om 18:55:41Die @JoeySleegers kan wel voetballen hoor. Benieuwd of #Feyenoord hem gaat gebruiken komende maanden. Technisch ijzersterk, fysiek minder. reageer retweet
Zou hem best graag op 10 willen zien. Maar eigenlijk hebben we nu te veel goede middenvelders, dus een basisplek zal het wel niet wordenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 28-06-2015 om 18:55:41Die @JoeySleegers kan wel voetballen hoor. Benieuwd of #Feyenoord hem gaat gebruiken komende maanden. Technisch ijzersterk, fysiek minder. reageer retweet
Een basisplek waarschijnlijk niet, maar speelde bij Eindhoven vaak op linksbuiten dacht ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou hem best graag op 10 willen zien. Maar eigenlijk hebben we nu te veel goede middenvelders, dus een basisplek zal het wel niet worden
SPOILER: Voor DekatriaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is dat ELF net zo betrouwbaar als KrabbyOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:40 schreef Bombvis het volgende:
Waar zou hij terug gaan als hij het drie dubbele in Engeland kan verdienenSPOILER: Voor DekatriaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is dat ELF net zo betrouwbaar als Krabby
Ik vind het wel iets beter dan een haar beter en Fenerbahçe is tweede geworden hequote:Op zondag 28 juni 2015 18:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Turkije een veel hoger niveau? Niet overdrijven. De top 5 is daar misschien een haar beter dan hier, maar daaronder is het gewoon kut.
Ha, dat is zo, maar dan nog heeft hij laten zien op het WK dat hij op dat vlak erg sterk is. Ik denk niet dat hij dat verleerd is. Net zomin als je bij een Ryan Babel het inzicht erin kunt trainen, kun je het eruit krijgen bij een Dirk Kuytquote:En in Turkije hebben ze nog nooit van tactiek gehoord, waardoor harde werkers als Kuyt gigantisch in het voordeel zijn.
Die zal zelf ook eerst willen afwachten.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:05 schreef koosfransoos het volgende:
Als Feyenoord nou slim is verlengen ze het contract van Sleegers alvast. Zou nog wel eens kunnen gaan verrassen.
Lekker verhuren aan Utrecht en ervaring op laten doen in de eredivisie.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Haha wtfquote:
Ah, die vraagt waarschijnlijk slechts drie keer het salarisbudget.quote:
Ik ben verdomme afgetrainder dan deze plofkop.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 01:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die lul heeft ons europees voetbal gekost
Moeten ze hem wegsturen dan?quote:Op maandag 29 juni 2015 07:42 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Waarom lijkt dit geaccepteerd te worden door Feyenoord?
Is vrij gebruikelijk dat voetballers in deze periode een stuk dikker zijn, zie je bij topspelers ook wel. Maak me pas serieus zorgen als het over een maand of wat nog zo isquote:Op maandag 29 juni 2015 05:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben verdomme afgetrainder dan deze plofkop.
Ik lees vaak genoeg dat spelers met overgewicht terugkomen van vakantie en om die reden weggestuurd worden en mogen meetrainen met het tweede. Dit kan je toch niet zomaar voorbij laten gaan? Vind het echt schandalig eigenlijk. Zeker als je al geen fitte indruk maakt gedurende het seizoen, moet je er toch alles aan doen om op z'n minst op gewicht te blijven als profvoetballer.quote:
Ik heb nog niet vaak een speler met zo'n plofkop zien terugkomen van z'n vakantie bij Feyenoord (uitgezonderd de spelers die van nature al zo'n kop hadden en tevaak bij de burgerking aten).quote:Op maandag 29 juni 2015 08:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Is vrij gebruikelijk dat voetballers in deze periode een stuk dikker zijn, zie je bij topspelers ook wel. Maak me pas serieus zorgen als het over een maand of wat nog zo is
quote:Op maandag 29 juni 2015 09:13 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ik heb nog niet vaak een speler met zo'n plofkop zien terugkomen van z'n vakantie bij Feyenoord (uitgezonderd de spelers die van nature al zo'n kop hadden en tevaak bij de burgerking aten).
Open dag geen idee, maar bij wedstrijden en trainingen mogen pakjes appelsap wel, maar flesjes/blikjes niet. Eten is geen probleem.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:30 schreef MPC60 het volgende:
Kan mij niet herinneren wanneer je wel eten en drinken mee mocht nemen. Je kan het natuurlijk altijd proberen te verstoppen.
Zó afschuwelijk is het shirt toch niet? Vind het niet eens heel verkeerd eigenlijk, alleen wederom jammer van de doorlopende rode schouder daar waar het wit zou moeten zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet wat ik verschrikkelijker vind, die kop van Wilkshire of het shirt
Hij kwam op mij nooit zo mager over dus schrik er niet zo van eerlijk gezegd, die gasten trainen zo veel en als ze er goed bij eten is dat er zo weer afquote:Op maandag 29 juni 2015 09:11 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ik lees vaak genoeg dat spelers met overgewicht terugkomen van vakantie en om die reden weggestuurd worden en mogen meetrainen met het tweede. Dit kan je toch niet zomaar voorbij laten gaan? Vind het echt schandalig eigenlijk. Zeker als je al geen fitte indruk maakt gedurende het seizoen, moet je er toch alles aan doen om op z'n minst op gewicht te blijven als profvoetballer.
Wat de fak manquote:
Apart laten trainen totdat ie een paar kinnen kwijt is. Zo een vetzak laat je toch niet publiekelijk zien als ambassadeur van de club bij de eerste training? Met z'n vette rotkop.quote:
quote:'Ajax bereikt definitief akkoord met Belgisch talent; driejarig contract ligt klaar'
Franco Antonucci gaat een driejarig contract ondertekenen bij Ajax. De vader van het zestienjarige talent uit België bevestigde de naderende overstap onlangs al. Antonucci speelde de afgelopen jaren voor Anderlecht.
De laatste plooien rondom de transfer moesten nog worden gladgestreken. Bovendien kon en mocht Ajax pas officieel zaken doen zodra de jongeling zestien jaar was geworden. Vorige week was het zover. De Telegraaf meldt zondag dat er inmiddels een definitief akkoord ligt. Antonucci geldt bij Anderlecht als één van de grootste talenten uit de veelgeprezen jeugdopleiding.
De ochtendkrant bevestigt eveneens dat de aangekondigde transfer van Kolbeinn Sigthórsson inderdaad in kannen en kruiken is. De IJslander gaat een contract voor vier seizoenen signeren bij het Franse Nantes. Ajax ontvangt drie miljoen euro voor Sigthórsson. Hij wordt waarschijnlijk dinsdag, maar mogelijk ook eerder, gepresenteerd bij de Ligue 1-formatie.
quote:PSV schuift liefst zes talenten door, ook dure aankoop mag zich bewijzen
PHillip Cocu geeft in de voorbereiding op het nieuwe seizoen liefst zes talenten de kans om zich te bewijzen. Ook het toptalent Nikolai Laursen mag zich met ingang van maandag laten zien bij de hoofdmacht.
De pas zeventienjarige Laursen werd deze maand voor liefst één miljoen euro overgenomen van Bröndby IF. Er zijn hoge verwachtingen rondom de jonge aanvaller, die ook in de belangstelling stond van Ajax en Bayern München. Hij tekende twee weken geleden een contract voor drie seizoenen.
Naast Laursen mogen ook Ramon Pascal Lundqvist (18), Suently Alberto (19) en Clint Leemans (19) wennen aan het hogere niveau. Steven Bergwijn (foto)en Jordy de Wijs (20) zijn maandagochtend eveneens present bij de training van het eerste elftal, zij werden eerder al doorgeschoven vanuit de opleiding.
Allemaal heel leuk en aardig dat wij zo'n geweldige jeugdopleiding hebben, maar met al die talenten die zij steeds binnen blijven halen zal ook op dat vlak het moeilijk worden ze voor/bij t blijvenquote:PSV wil Frenkie de Jong graag naar Eindhoven halen, maar de 18-jarige middenvelder speelt nog altijd in het shirt van Willem II.
Zaterdag liet de jeugdinternational nog maar eens zien hoeveel kwaliteiten hij bezit. In een oefenwedstrijd tegen een Diessense regioploeg maakte De Jong na rust een hattrick en verzorgde hij een assist. Willem II won uiteindelijk met 8-0.
Hoe lang De Jong nog in Tilburg actief is, weet hij zelf ook niet. "Ik weet nog niet waar ik ga spelen", zei de begeerde middenvelder in gesprek met Omroep Brabant.
"PSV en Willem II zijn nog in onderhandeling, dus er valt nog niets te kiezen", vervolgde De Jong. "Ik moet zorgen dat ik goed blijf voetballen. Dan komt alles vanzelf."
Het contract van De Jong bij Willem II loopt nog een jaar door, dus zal PSV een bedrag moeten betalen voor het toptalent.
Is voor hen eveneens steeds weer een grote gok. (In het geval Ajax letterlijk). Het verschil is dat die jeugdspelers bij hen niet gelijk volledige seizoenen in het eerste moeten draaien.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal heel leuk en aardig dat wij zo'n geweldige jeugdopleiding hebben, maar met al die talenten die zij steeds binnen blijven halen zal ook op dat vlak het moeilijk worden ze voor/bij t blijven
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 29-06-2015 om 15:12:56'El Ahmadi gelinkt aan transfer van acht miljoen euro' http://t.co/neTno5OkSr #Feyenoord http://t.co/6fqin1hx1L reageer retweet
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Apart laten trainen totdat ie een paar kinnen kwijt is. Zo een vetzak laat je toch niet publiekelijk zien als ambassadeur van de club bij de eerste training? Met z'n vette rotkop.
Als je een dertigjarige Ahmadi voor 5miljoen+ kunt verkopen moet je dat natuurlijk direct doen.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 29-06-2015 om 15:12:56'El Ahmadi gelinkt aan transfer van acht miljoen euro' http://t.co/neTno5OkSr #Feyenoord http://t.co/6fqin1hx1L reageer retweet
Gelijk dikke strik erom.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Klopt, en nu is het zelfs nog erger.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ziet hij er nou ook niet bepaald lekker strak uit
Ik begrijp dat dat het uiteindelijke doel is. Maar:quote:Op maandag 29 juni 2015 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij over een maandje nou maar fit is.
Volgens mij had hij een clausule in zijn contract dat zijn contract automatisch verlengd werd bij het behalen van een bepaalde hoeveelheid wedstrijden afgelopen seizoen. Daar heeft hij schijnbaar aan voldaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:48 schreef satecl het volgende:
Echt een schande, zo'n Wilkshire bij Feyenoord. Als Feyenoord zijnde moet je deze jongen gewoon een dikke boete opleggen en 2 maanden non stop rondjes laten lopen op het trainingsveld.
Sowieso was/is het al wanbeleid om zo'n jongen zijn contract te verlengen. Echt een toegevoegde waarde van 0,0.
Beukering was gewoon zo tijdens het seizoen.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat het uiteindelijke doel is. Maar:
- Stel dat we wél Europese voorrondes hadden moeten spelen, is gewoon onprofessioneel
- Je staat voor schut, het is alsof zanger Rinus mag meetrainen.
Hahaquote:
Yep, maar toen hadden we ook nog gewoon blindengeleidehonden staan naast de dugout voor de technische staf.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Beukering was gewoon zo tijdens het seizoen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 16:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar toen hadden we ook nog gewoon blindengeleidehonden staan naast de dugout voor de technische staf.
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Beukering was gewoon zo tijdens het seizoen.
Zou die mee hebben gedaan aan een colorrun? Nou ja, zonder dat run danquote:
5-3-2quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word er wel moe van eerlijk gezegd dat de term Hollandse School alweer gevallen is. Leuk voor Gio dat hij met Arsenal en Barcelona misschien zo speelde, maar wij moeten ons behelpen met buitenspelers als Boetius en Bilal. Gewoon realistisch 5-3-2 gaan spelen met Karsdorp en Nelom op de flanken. Met de Holandse School de show proberen te stelen gaat je sowieso niet lukken met dit spelersmateriaal.
En we hebben maar 2 fatsoenlijke centrale verdedigers, echt een goed plan dusquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5-3-2we hebben talentvolle buitenspelers en dan wil jij 5-3-2 gaan spelen?
Ligt aan hun vorm hé. Als Van Bronckhorst Boetiüs en Basacikoglu weer aan het voetballen weet te krijgen dan hebben we juist erg goede vleugelaanvallers.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word er wel moe van eerlijk gezegd dat de term Hollandse School alweer gevallen is. Leuk voor Gio dat hij met Arsenal en Barcelona misschien zo speelde, maar wij moeten ons behelpen met buitenspelers als Boetius en Bilal. Gewoon realistisch 5-3-2 gaan spelen met Karsdorp en Nelom op de flanken. Met de Holandse School de show proberen te stelen gaat je sowieso niet lukken met dit spelersmateriaal.
hey megool sinds wanneer sluit het transfer window op 30 juni?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En we hebben maar 2 fatsoenlijke centrale verdedigers, echt een goed plan dus
Dan koop je toch gewoon een goede buitenspeler zodat we wel 4-3-3 kunnen spelen, in plaats van geforceerd te gaan voor een tijdelijke oplossing als 5-3-2.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
hey megool sinds wanneer sluit het transfer window op 30 juni?
Ik denk niet dat we nog een flankspeler gaan aantrekken, en wellicht wel helemaal geen aanvaller meer, want er is natuurlijk al best wel wat dekking, met wat geschuif en eventueel wat spelers die het iets anders in kunnen vullen:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon een goede buitenspeler zodat we wel 4-3-3 kunnen spelen, in plaats van geforceerd te gaan voor een tijdelijke oplossing als 5-3-2.
Boëtius heft het seizoen ervoor een prima seizoen gedraaid, dus die zou ik nog niet afschrijven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boetius is van het niveau Willem II en ik weet niet eens wie onze rechtsbuiten wordt want ze zijn allemaal even slecht. 4-3-3 is leuk als je Robben en Depay hebt. Dat systeem moet je aan de internationale top overlaten. Karsdorp en Nelom zijn minder kwetsbaar in een 5-3-2 systeem en worden op hun sterke punten benut. Maar ik begrijp dus dat Gio de show wil gaan stelen met zijn hollandse school. Succes ermee.
Door je eerste statement slaat de rest van je verhaal helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boetius is van het niveau Willem II en ik weet niet eens wie onze rechtsbuiten wordt want ze zijn allemaal even slecht. 4-3-3 is leuk als je Robben en Depay hebt. Dat systeem moet je aan de internationale top overlaten. Karsdorp en Nelom zijn minder kwetsbaar in een 5-3-2 systeem en worden op hun sterke punten benut. Maar ik begrijp dus dat Gio de show wil gaan stelen met zijn hollandse school. Succes ermee.
Moet Boetius niet verkocht worden ivm aflopend contract of gaan we die gok gewoon nemen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt aan hun vorm hé. Als Van Bronckhorst Boetiüs en Basacikoglu weer aan het voetballen weet te krijgen dan hebben we juist erg goede vleugelaanvallers.
Wat mij betreft bijtekenen of vertrekken voor Boetiüs inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet Boetius niet verkocht worden ivm aflopend contract of gaan we die gok gewoon nemen?
Zijn eerste statement is voor rede vatbaar. Boetius is hoogstens Eredivisie subtop.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door je eerste statement slaat de rest van je verhaal helemaal nergens op.
Oh oke.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zijn eerste statement is voor rede vatbaar. Boetius is hoogstens Eredivisie subtop.
Mooie wedstrijd.quote:Feyenoord speelt op zaterdag 1 augustus een extra oefenwedstrijd in De Kuip tegen Olympiakos FC, de kampioen én bekerwinnaar van Griekenland van afgelopen seizoen. De ploeg komt komend seizoen uit in de groepsfase van de Champions League. Bij Olympiakos staat onder meer oud-Feyenoorder Omar Elabdellaoui onder contract. De aftrap van het duel is om 20.00 uur. De wedstrijd tegen Olympiakos is gratis toegankelijk voor seizoenkaarthouders. Verdere informatie over kaartverkoop wordt zo spoedig mogelijk bekend gemaakt.
Voor Feyenoord is het duel met Olymiakos de laatste in de voorbereiding op de competitie voor het seizoen 2015-2016, die op 8 augustus van start gaat met de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht.
Tenmisnte een beetje tegenstanders van niveau i.p.v. tegen die amateursquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:10 schreef Lastpost het volgende:
En nog een oefenpotje erbij in De Kuip ...
[..]
Mooie wedstrijd.
Elabdellaoui en Singh kan ik me echt niks van herinnerenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:10 schreef Lastpost het volgende:
En nog een oefenpotje erbij in De Kuip ...
[..]
Mooie wedstrijd.
O, ja, ik snap hem man, omdat Clasie niet zo groot is toch? Ja toch??? "Hahaha, no.gif"quote:
Elabdelloui speelde na zijn tijd bij Feyenoord gewoon basis in alle CL-duels met Olympiakos.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Elabdellaoui en Singh kan ik me echt niks van herinneren
Toch bakte hij er bij ons niet veel van. Ik zie dat ie ook eerst nog anderhalf jaar bij Braunschweig heeft gespeeld. Zal zich wel goed hebben ontwikkeld in de 2. Bundesliga denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elabdelloui speelde na zijn tijd bij Feyenoord gewoon basis in alle CL-duels met Olympiakos.
Eens, zowel uit als thuis is een aardige teleurstelling. Wat dat betreft kan volgend jaar haast niet slechterquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het shirt niet mooi dit jaar. Mouwen zijn kut. Strepen goud zijn kut. Broek met gouden onderdelen in plaats van rode. Sokken precies hetzelfde probleem. Onderkant shirt is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |