Ik denk het niet, hij ziet Kuijt wel echt als spits.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hopelijk is dit slechts een uitspraak voor de bühne en het drukken van de transferprijs van aanvallers waar Feyenoord eventueel interesse in heeft.
Dat denk ik ook. En dan hebben we 3 spitsen, als je Te Vrede meerekent.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij ziet Kuijt wel echt als spits.
Of op de rechterflank zei Van Bronckhorst.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij ziet Kuijt wel echt als spits.
Pin mij er niet op vast, maar ik dacht rechtspoot, vandaar dat Boulah weg kon namelijkquote:
Alleen jammer van dat jodenshirt in de OP.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:33 schreef Scrummie het volgende:
@OP maker; HULDE! Het vakje van het uitshirt is weg. Schitterende OP zo!
Het grootste probleem ligt bij de aanvoer wat mij betreft. Lossen we dat probleem op, dan vallen de doelpunten vanzelf wel. Zelfs met een Kazimgod in de spits.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of op de rechterflank zei Van Bronckhorst.
Met Kuyt als spits hebben we in Achahbar een goede reserve, maar beide spitsen zijn geen garantie op doelpunten. Het is maar afwachten hoe doeltreffend Kuyt nog is op z'n 35-jarige leeftijd, en Achahbar heeft vorig seizoen voor het eerst een paar goede dingen laten zien.
Maar Te Vrede moet je natuurlijk sowieso verkopen, en ook Manu vind ik echt tekort komen, ondanks dat hij enorm belangrijk is geweest met zijn doelpunten.
Welke?quote:Op zondag 28 juni 2015 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat jodenshirt in de OP.
quote:Joris Mathijsen speelt komend seizoen definitief niet meer bij Feyenoord. De centrale verdediger zou na het aflopen van zijn contract mogelijk zijn conditie op peil blijven houden in de voorbereiding om eventueel later alsnog een nieuwe verbintenis te tekenen, maar daar zien beide partijen dus van af.
Tymoschukquote:André Villas-Boas heeft zich weinig geliefd gemaakt bij de supporters van Zenit Sint-Petersburg. De trainer neemt de clubiconen Andrei Arshavin, Aleksandr Kerzhakov en Anatoly Tymoshchuk komende woensdag niet mee op het trainingskamp naar Oostenrijk en columnist Evgeni Lovchev verwacht dat de achterban zich nu tegen de 37-jarige Portugese oefenmeester zal keren.
Ik verwacht dat hij met gemak mee gaat komen, en dat denk ik omdat hij de afgelopen jaren op een veel hoger niveau heeft gespeeld dan onze competitie en daar gewoon meekwam of zelfs excelleerde. Daarnaast is hij tactisch enorm sterk en een echte prof. Echt iemand die het elftal op sleeptouw kan nemen.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
... Het is maar afwachten hoe doeltreffend Kuyt nog is op z'n 35-jarige leeftijd...
Goed WK achter de rug, speelde in een sterke competitie waarin hij kampioen werd, goede mentaliteit etc etc.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is maar afwachten hoe doeltreffend Kuyt nog is op z'n 35-jarige leeftijd
Absoluut, wat dat betreft sluit ik me wel aan bij wat jij en Jihawti zeggen. Conditioneel is er volgens mij ook weinig op aan te merken, en het scheelt uberhaupt al dat we met Kuyt en Achahbar 2 spitsen hebben die je de diepte kunt insturen, en niet zo'n statische lantaarnpaal die ballen ver van z'n voet laat springen zoals Te Vrede en Kazim Richards in iets mindere mate.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Goed WK achter de rug, speelde in een sterke competitie waarin hij kampioen werd, goede mentaliteit etc etc.
Turkije een veel hoger niveau? Niet overdrijven. De top 5 is daar misschien een haar beter dan hier, maar daaronder is het gewoon kut.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:24 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij met gemak mee gaat komen, en dat denk ik omdat hij de afgelopen jaren op een veel hoger niveau heeft gespeeld dan onze competitie en daar gewoon meekwam of zelfs excelleerde. Daarnaast is hij tactisch enorm sterk en een echte prof. Echt iemand die het elftal op sleeptouw kan nemen.
En ja, ik ben realistisch genoeg om te snappen dat hij op deze leeftijd ook "zomaar ineens" alles kan afscheuren, god verhoede, en dat het daarom een gok blijft, maar ik wil die gok dus wel wagen voor een kratje Warsteiner
Lukt hem in Engeland anders ook prima hoor.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:06 schreef Merkie het volgende:
Op kracht/fysiek kom je in Nederland ook al gauw ver. Zie Pellè.
En dan heb je het nog niet eens over Sleegers gehad. Ontzettend technische speler die hopelijk een kans gaat krijgen onder Gio.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, wat dat betreft sluit ik me wel aan bij wat jij en Jihawti zeggen. Conditioneel is er volgens mij ook weinig op aan te merken, en het scheelt uberhaupt al dat we met Kuyt en Achahbar 2 spitsen hebben die je de diepte kunt insturen, en niet zo'n statische lantaarnpaal die ballen ver van z'n voet laat springen zoals Te Vrede en Kazim Richards in iets mindere mate.
Maar in die sterkere competities liep Kuyt ongeveer 1 op 3 a 1 op 4. Dan nog kan hij in de matige Eredivisie wel 1 op 2 lopen, en 17+ doelpunten over 34 wedstrijden is mooi, maar zijn ook weer geen 'topscorers-waarden' als Uth, Pellè enz. die er 25 of meer per seizoen inleggen.
Maar met Kuyt of Achahbar in de spits en (hopelijk) Toornstra en Vejinovic erachter op het middenveld, in combinatie met vleugelspelers in vorm moet er als het goed is al veel meer dynamiek, snelheid en gevaar in de ploeg komen, wat tot meer scorend vermogen over de hele ploeg zou moeten kunnen leiden.
Dus ik ben op zich wel optimistisch gestemd.
Totaal ander type speler. Bovendien zit Pelle in de kracht van zijn leven en is Kuyt ontegenzeggelijk op de weg naar beneden.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:06 schreef Merkie het volgende:
Vind ik een raar voorbeeld, want Pellè heeft ook een fantastische basistechniek. Het enige wat hij eigenlijk niet heeft, is sprintsnelheid.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:06 schreef Merkie het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 28-06-2015 om 18:55:41Die @JoeySleegers kan wel voetballen hoor. Benieuwd of #Feyenoord hem gaat gebruiken komende maanden. Technisch ijzersterk, fysiek minder. reageer retweet
Zou hem best graag op 10 willen zien. Maar eigenlijk hebben we nu te veel goede middenvelders, dus een basisplek zal het wel niet wordenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 28-06-2015 om 18:55:41Die @JoeySleegers kan wel voetballen hoor. Benieuwd of #Feyenoord hem gaat gebruiken komende maanden. Technisch ijzersterk, fysiek minder. reageer retweet
Een basisplek waarschijnlijk niet, maar speelde bij Eindhoven vaak op linksbuiten dacht ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou hem best graag op 10 willen zien. Maar eigenlijk hebben we nu te veel goede middenvelders, dus een basisplek zal het wel niet worden
SPOILER: Voor DekatriaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is dat ELF net zo betrouwbaar als KrabbyOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:40 schreef Bombvis het volgende:
Waar zou hij terug gaan als hij het drie dubbele in Engeland kan verdienenSPOILER: Voor DekatriaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is dat ELF net zo betrouwbaar als Krabby
Ik vind het wel iets beter dan een haar beter en Fenerbahçe is tweede geworden hequote:Op zondag 28 juni 2015 18:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Turkije een veel hoger niveau? Niet overdrijven. De top 5 is daar misschien een haar beter dan hier, maar daaronder is het gewoon kut.
Ha, dat is zo, maar dan nog heeft hij laten zien op het WK dat hij op dat vlak erg sterk is. Ik denk niet dat hij dat verleerd is. Net zomin als je bij een Ryan Babel het inzicht erin kunt trainen, kun je het eruit krijgen bij een Dirk Kuytquote:En in Turkije hebben ze nog nooit van tactiek gehoord, waardoor harde werkers als Kuyt gigantisch in het voordeel zijn.
Die zal zelf ook eerst willen afwachten.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:05 schreef koosfransoos het volgende:
Als Feyenoord nou slim is verlengen ze het contract van Sleegers alvast. Zou nog wel eens kunnen gaan verrassen.
Lekker verhuren aan Utrecht en ervaring op laten doen in de eredivisie.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Haha wtfquote:
Ah, die vraagt waarschijnlijk slechts drie keer het salarisbudget.quote:
Ik ben verdomme afgetrainder dan deze plofkop.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 01:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die lul heeft ons europees voetbal gekost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |