quote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Weet je nog een anime die op de Ctulhu-mythos is gebaseerd? Ik wel namelijk.Ja, en weet je dat er onlangs, na een seizoen 2, ook nog een OVA is uitgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Je bedoelt de F versie?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en weet je dat er onlangs, na een seizoen 2, ook nog een OVA is uitgekomen?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Spoiler ploxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
nooo volhouden. vond seizoen 1 ook niet super..8/10 ofzo. maar r2/seizoen 2 was echt een dikke 10/10quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:36 schreef mschol het volgende:
ik ben Code geass aan et bekijken, hij trekt mij niet heel erg (maar niet zo erg dat ik em wil droppen), maar dat in EP14 vind ik wel erg jammer
like i said: "niet zo erg dat ik hem wil droppen"quote:
niet super.. maar wel een 8/10 geven?quote:vond seizoen 1 ook niet super..8/10 ofzo.
mja, ik twijfel op dit moment of ik S2 wel wil zien...quote:maar r2/seizoen 2 was echt een dikke 10/10
ja ik ben niet iemand die van die anime kijkt/blijft kijken die zesjes scorenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
like i said: "niet zo erg dat ik hem wil droppen"
[..]
niet super.. maar wel een 8/10 geven?
[..]
mja, ik twijfel op dit moment of ik S2 wel wil zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste aan de aflevering was wel bureaucratie-kun:.
“An interesting thing is a good thing.”
Oh gutje toch!!quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shorthand for conception.
[ afbeelding ]
Deze dev's weten blijbaar wat ze doen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:22 schreef Qunix het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)st-walked-in-button/
dan hadden ze er een 2de (mini) game van gebouwd.. zoals ik het nu lees is het 1 scherm dat ze tonenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Deze dev's weten blijbaar wat ze doen.
Boku no Pikoquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef LookAtMe het volgende:
Weet iemand een leuke horror anime? (liefst film)
Ik heb Code Geass seizoen 1 op de voorlaatste epp gedropped. Fuck die shitquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:36 schreef mschol het volgende:
ik ben Code geass aan et bekijken, hij trekt mij niet heel erg (maar niet zo erg dat ik em wil droppen), maar dat in EP14 vind ik wel erg jammer
Het is me gewoon nooit zo opgevallen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoelang ben je weggeweest? Dat is al even een tld hoor.
probeer http://420.moe
Ik ben ze aan het sparen:quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is me gewoon nooit zo opgevallen.
Da's heel snel!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is alweer verwijderd. Was een nette OP.
ik moet (van mijzelf) een heel goede reden hebben om iets te droppen..quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik heb Code Geass seizoen 1 op de voorlaatste epp gedropped. Fuck die shit
shitquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef Arashimashou het volgende:
Een zeker iemand herinnerde me aan een zekere verjaardag:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dakgoot, wees niet zo streng voor jezelf.
Azusa a shit en ik zal het volhoudenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Yui nara daijoubu.
Maar Dakkie, niet zo haten op Azusa.
SPOILER: Welcome to the NHK! e13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Het is dat het te veel moeite is, anders zou ik die posts opdreggen waarin je anders beweert.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Azusa a shit en ik zal het volhouden
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
Jawel toch?SPOILER: Welcome to the NHK! e13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.animenewsnetwo(...)ossover-short/.90008quote:Studio Trigger also showed an Inferno Cop short with a crossover with Little Witch Academia characters. The staff said that the short has yet to premiere in Japan.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
Goede aflevering he?SPOILER: Welcome to the NHK! e13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:40 schreef totalvamp het volgende:
Ik wil gewoon dit geanimeerd hebbenJij hebt onder een steen gelegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://myanimelist.net/anime/30307/Monster_Musume_no_Iru_Nichijou🐙
Daarom wil ik het geanimeerd zienquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt onder een steen gelegen?
http://myanimelist.net/anime/30307/Monster_Musume_no_Iru_Nichijou
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door DeZwabber op 03-07-2015 21:27:39 ]🐙
oeh, added..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt onder een steen gelegen?
http://myanimelist.net/anime/30307/Monster_Musume_no_Iru_Nichijou
SPOILER: NHK e18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILER: NHK e18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.
Ik kende ook wel een paar mensen die aan dat soort praktijken deden. Ze veranderen fulltime in onuitstaanbare zuigers. Proberen aan iedereen wat te verkopen, en geloven ook echt dat ze er rijk van gaan worden. Stumpers.quote:
Het is stom, maar ik denk dat omstandigheden je daar extra gevoelig voor maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kende ook wel een paar mensen die aan dat soort praktijken deden. Ze veranderen fulltime in onuitstaanbare zuigers. Proberen aan iedereen wat te verkopen, en geloven ook echt dat ze er rijk van gaan worden. Stumpers.
Als je je een beetje interesseert voor hoe anime gemaakt wordt is het best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:24 schreef gniffie het volgende:
De eerste 2 eps van shirobako gezien. Wordt dit nog boeiend/grappig?
Niet dusquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je je een beetje interesseert voor hoe anime gemaakt wordt is het best leuk om te zien.
Hophop. Het is gewoon een lange aflevering.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Warm, moet nog steeds Yamato de film kijken![]()
Begonnenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hophop. Het is gewoon een lange aflevering.
Heftiggg.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
Halverwege aflevering 22 van NHK. Bijna klaar.
Yamato: Euphoniumquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is dit, zit 1 of andere mongool vals te spelen op zijn trompet
Tot nu toe vind ik het jammer dat er nog niet zoveel aandacht is besteed aan Misaki. Je ziet haar altijd wel, maar ik had meer verwacht naar aanleiding van wat ze over zichzelf zei in de boot.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heftiggg.Ben benieuwd wat je uiteindelijke oordeel is.
Tsja.. I don't know. Je zult het wel zien allemaal.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het jammer dat er nog niet zoveel aandacht is besteed aan Misaki. Je ziet haar altijd wel, maar ik had meer verwacht naar aanleiding van wat ze over zichzelf zei in de boot.
Alhoewel ik het gevoel heb dat er nu iets aan zit te komen.
dienstmededelingen zoals deze mogen wel vakerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
Kleine dienstmededeling: Little Witch Academia 2 is te downloaden bij uw locale torrentboer.
Ik zou willen zeggen je moeder a shit, maar voor je het weet krijg je dan als antwoord iets van "mijn moeder is doodquote:
en toen bleek dat z'n zusje dood was.....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen je moeder a shit, maar voor je het weet krijg je dan als antwoord iets van "mijn moeder is dood![]()
![]()
"
Dus...
Je zusje a shit.
Dat risico neem ik dan maar.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
en toen bleek dat z'n zusje dood was.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |