Als je het eet duurt het ook even voordat het in kan kicken.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik neem compleet terug wat ik gezegd had. Het was een good/bad trip geworden. Wel een psychedelische ervaring rijker.![]()
Voortaan een halfje. Dit was too much.
Haha, oh shit.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik neem compleet terug wat ik gezegd had. Het was een good/bad trip geworden. Wel een psychedelische ervaring rijker.![]()
Voortaan een halfje. Dit was too much.
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je het eet duurt het ook even voordat het in kan kicken.
Een uurtje of zo? En echt best wat later begon het ineens te werken.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, oh shit.
Hoe lang had je in eerste instantie gewacht dan?
Als je het inneemt via rook of damp, begint het te werken al binnen 15 minuten. Was je maag vol voordat je de cake at?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Een uurtje of zo? En echt best wat later begon het ineens te werken.
Ik klaag niet. Ik heb alleen weinig toe te voegen.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Anderzijds is het DIG, KLB, ONZ of meestal GC.
Wanneer jij? Samen met Robin. Wil ik wel de discussies horenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Weet je nog een anime die op de Ctulhu-mythos is gebaseerd? Ik wel namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Weet je nog een anime die op de Ctulhu-mythos is gebaseerd? Ik wel namelijk.Ja, en weet je dat er onlangs, na een seizoen 2, ook nog een OVA is uitgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Je bedoelt de F versie?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en weet je dat er onlangs, na een seizoen 2, ook nog een OVA is uitgekomen?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Spoiler ploxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
nooo volhouden. vond seizoen 1 ook niet super..8/10 ofzo. maar r2/seizoen 2 was echt een dikke 10/10quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:36 schreef mschol het volgende:
ik ben Code geass aan et bekijken, hij trekt mij niet heel erg (maar niet zo erg dat ik em wil droppen), maar dat in EP14 vind ik wel erg jammer
like i said: "niet zo erg dat ik hem wil droppen"quote:
niet super.. maar wel een 8/10 geven?quote:vond seizoen 1 ook niet super..8/10 ofzo.
mja, ik twijfel op dit moment of ik S2 wel wil zien...quote:maar r2/seizoen 2 was echt een dikke 10/10
ja ik ben niet iemand die van die anime kijkt/blijft kijken die zesjes scorenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
like i said: "niet zo erg dat ik hem wil droppen"
[..]
niet super.. maar wel een 8/10 geven?
[..]
mja, ik twijfel op dit moment of ik S2 wel wil zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |