niks meegenomen uit Denemarken?quote:
nah, niet zo bijzonderquote:
ja ook weer waar...quote:Op zondag 28 juni 2015 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, niet zo bijzonder
Voor de rest kan je het stukken goedkoper in NL kopen
vrijwel alles, alleen jeneverachtige zaken nietquote:Op zondag 28 juni 2015 01:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ook weer waar...
welke drank vind jij verder lekker?
En gin?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijwel alles, alleen jeneverachtige zaken niet
ik hier een fles of 7, is dat genoeg?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 02:15 schreef Koen66 het volgende:
Ik was ff gaan liggen met foon in hand....
Was maar goed dat er een mail binnenkwam anders had ik nog wel ff geslapen
heb ook best vaak dat ik dan om 4:00 pas wakker word ofzoquote:Op zondag 28 juni 2015 02:16 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
dat had ik vannacht toen ik whatsappjes lag te versturen
op de bank?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook best vaak dat ik dan om 4:00 pas wakker word ofzo
Koen en ik beginnen rustig aan onze zondagquote:
Je lijkt er blij mee te zijn, dus helemaal mooi.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Koen en ik beginnen rustig aan onze zondag
Waarschijnlijk ben ik rond een uur of 23 op zondag helemaal in weekend modus
En dan moet ik slapen, want maandag werken
That's how my life works
ouwequote:
nee, helaas.... dat is ironiequote:Op zondag 28 juni 2015 02:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je lijkt er blij mee te zijn, dus helemaal mooi.
slapen is dan ook heerlijk, dus logischquote:Op zondag 28 juni 2015 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik val sowieso vrij makkelijk in slaap...
langer weekend, alhoewel.... dan zou het probleem waarschijnlijk opschuiven en zulksquote:Op zondag 28 juni 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat dan? Zou je ander werk willen? Een langer weekend? Meer vrije dagen?
Ik heb weinig anders gezien dan kantoor, een hotel, en een restaurantquote:Op zondag 28 juni 2015 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
En? Heb je de toeristenfoto voor me meegenomen?
Opeens heb je het.... Je wordt docent!quote:Op zondag 28 juni 2015 02:27 schreef Molo het volgende:
[..]
langer weekend, alhoewel.... dan zou het probleem waarschijnlijk opschuiven en zulks
This will do.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb weinig anders gezien dan kantoor, een hotel, en een restaurant
Wel mooie lange dagen qua licht
[ afbeelding ]
nog 2 weken dan echt vakantiequote:Op zondag 28 juni 2015 02:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
This will do.
Dat klinkt me wel echt als een werkreis in de oren ja.
weleens op vakantie geweest zelf in die richting?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb weinig anders gezien dan kantoor, een hotel, en een restaurant
Wel mooie lange dagen qua licht
[ afbeelding ]
en dan kut kinderen moeten tolereren de hele dag, no wayquote:Op zondag 28 juni 2015 02:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Opeens heb je het.... Je wordt docent!
Lange vakanties etc.
4 jaar terug alweer in de mei vakantie, legoland, en aan de kust een paar dagen. Tof landquote:Op zondag 28 juni 2015 02:39 schreef Molo het volgende:
[..]
weleens op vakantie geweest zelf in die richting?
week bij Garda meer, week cruisen, 5 dagen Oostenrijkquote:
oh ja, en Noorwegen was je ook weleens geweest hequote:Op zondag 28 juni 2015 02:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 jaar terug alweer in de mei vakantie, legoland, en aan de kust een paar dagen. Tof land
Jij bent er niet voor gemaakt hoor ik alquote:Op zondag 28 juni 2015 02:42 schreef Molo het volgende:
[..]
en dan kut kinderen moeten tolereren de hele dag, no way
Patiënten kan ik nog uit behandelkamer flikkeren of laten verwijderen, bij kinderen zit je er jaren aan vastEn aan de ouders
Ben jij docent?
Cruisen als in: cruiseboot?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
week bij Garda meer, week cruisen, 5 dagen Oostenrijk
in een cabrio cruise je ookquote:
yep, vanuit Savona bij Genua richting Rome, Mallorca, Ibiza, Barcelonaquote:
Daarom mijn vraagquote:
Oooh gaaf!!quote:Op zondag 28 juni 2015 02:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, vanuit Savona bij Genua richting Rome, Mallorca, Ibiza, Barcelona
Is al zoveelste keer, bevalt altijd goed, oa door de jaren heen ook in de Caribbean, naar Mexico vanuit LA, en richting Griekenland en Turkije geweestquote:Op zondag 28 juni 2015 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag.
[..]
Oooh gaaf!!
Ik ken iemand die dat ook gedaan heeft, maar dan 2 weken op zo'n hele grote cruiseboot.
Zij vond het jammer dat het toch wel wat vluchtig ging (de steden bezoeken), maar goed dat weet je vooraf.
Aan boord zelf vond ze het echt ge-wel-digm. Vanwege het entertainment en heerlijke eten.
Leuk!quote:Op zondag 28 juni 2015 03:01 schreef Koen66 het volgende:
Is al zoveelste keer, bevalt altijd goed, oa door de jaren heen ook in de Caribbean, naar Mexico vanuit LA, en richting Griekenland en Turkije geweest
ook tig keer gedaanquote:Op zondag 28 juni 2015 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuk!
Ik denk dat ik het liefst een auto huur en dan lekker ga rond cruisen ().
Niet afhankelijk van een gids of iets, gewoon lekker zelf erop uit.
Die laatste driequote:Op zondag 28 juni 2015 03:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 27-06-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 91 Koen66
02 66 Marijkezwolle
03 58 Molo
04 49 Arch-Indar
05 46 suikertaartje
06 45 Spezza19
07 43 Bos81
08 39 Buurpoes
09 33 D.
10 25 marcb1974
11 23 PeZu
12 22 Cat22
13 14 goldfinger1963
14 11 gianni61
15 09 fietsie
16 08 DaMart
17 07 tailfox
18 05 Voxs
18 05 Opsonisatie
20 04 Miniem
21 02 Memento-Mori
21 02 Joosie200
23 01 littledrummergirl
23 01 IJsdraakje
23 01 Etcetera
23 01 c-u-t-e
23 01 GayGuy
23 01 Toekito
23 01 Wakkeldakkel
23 01 Kampfdackel
23 01 crv
klik hier voor meer stats
Hij is zo goed als af. Later vandaag een klein beetje bijwerken en dan post ik hem. Ik ben semi-tevreden. Een gordeldier is best lastig om te schilderen...quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 08:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is zo goed als af. Later vandaag een klein beetje bijwerken en dan post ik hem. Ik ben semi-tevreden. Een gordeldier is best lastig om te schilderen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 28 juni 2015 10:11 schreef Molo het volgende:
Maar het idee van zo'n BS is toch dat je niet op kraamvisite hoeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg voor de BS altijd af. Vind het zo'n afschuwelijke amerikaanse onzin, daar doe ik niet aan mee.
Professioneel gifmenger.
Geen flauw idee wat het idee erachter is, ik vind het kut en stom en raar en van alles behalve leuk. Ik zou 'm bij iedereen afzeggen, maar bij hormonen terror zusje kwam ik er echt niet onderuit vrees ikquote:Op zondag 28 juni 2015 10:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar het idee van zo'n BS is toch dat je niet op kraamvisite hoeft?
Ik zeg voor de BS altijd af. Vind het zo'n afschuwelijke amerikaanse onzin, daar doe ik niet aan mee.
Sterktequote:Op zondag 28 juni 2015 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het idee erachter is, ik vind het kut en stom en raar en van alles behalve leuk. Ik zou 'm bij iedereen afzeggen, maar bij hormonen terror zusje kwam ik er echt niet onderuit vrees ik
Ik heb alvast Black Sabbath mee in de auto voor de terugreis iig
Oooowh, DAT is die pride dag...quote:Op zondag 28 juni 2015 10:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterkte
Algemeen vraagje: waarom ziet mijn halve FB uit als een zakje Skittles?
Kleurtjes zijn leuk, absoluut niks tegen homo- of lesbolove maar moet iedereen echt weer de hype volgen?
Waarom alleen voor de terugreis..quote:Op zondag 28 juni 2015 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op zondag 28 juni 2015 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het idee erachter is, ik vind het kut en stom en raar en van alles behalve leuk. Ik zou 'm bij iedereen afzeggen, maar bij hormonen terror zusje kwam ik er echt niet onderuit vrees ik
In de VS is het blijkbaar ongepast/lastig om op kraamvisite te gaan ofzo. Dus gaan ze vķķr de bevalling.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien bijt ze dan bij aankomst meteen het hoofdje van de baby af of zo.quote:
Ik ben geen doemdenker of zo, maar dan heb je daar straks een feestje gehad voor de bevalling, en gaat het goed mis tijdens de bevalling...quote:Op zondag 28 juni 2015 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In de VS is het blijkbaar ongepast/lastig om op kraamvisite te gaan ofzo. Dus gaan ze vķķr de bevalling.
Maar in Nederland is de traditie om ná de bevalling te gaan. En nu wil men blijkbaar beiden. Nou, daar pas ik voor.
En Cat, ik vind het supergrappig dat er veel staten zijn waar men het homohuwelijk tegen zat te houden en dat t nu van hogerhand opgelegd wordt. "zout op met je middeleeuwse ideen!"
Die is er nog niet he?quote:Op zondag 28 juni 2015 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien bijt ze dan bij aankomst meteen het hoofdje van de baby af of zo.
Dat horror verhaal gelezen over die arts in groningen of zo?quote:Op zondag 28 juni 2015 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien bijt ze dan bij aankomst meteen het hoofdje van de baby af of zo.
Haha, geen doemdenker? Does not compute...quote:Op zondag 28 juni 2015 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben geen doemdenker of zo, maar dan heb je daar straks een feestje gehad voor de bevalling, en gaat het goed mis tijdens de bevalling...
Hou maar op, ik heb het verhaal bewust vermeden.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat horror verhaal gelezen over die arts in groningen of zo?
brrrrr.
O, wacht, ik heb een nieuwsfeit gemist?quote:Op zondag 28 juni 2015 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In de VS is het blijkbaar ongepast/lastig om op kraamvisite te gaan ofzo. Dus gaan ze vķķr de bevalling.
Maar in Nederland is de traditie om ná de bevalling te gaan. En nu wil men blijkbaar beiden. Nou, daar pas ik voor.
En Cat, ik vind het supergrappig dat er veel staten zijn waar men het homohuwelijk tegen zat te houden en dat t nu van hogerhand opgelegd wordt. "zout op met je middeleeuwse ideen!"
Liefde overwint, volgens Obama.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, wacht, ik heb een nieuwsfeit gemist?Homo huwelijk legaal in de VS?
Want dat is wel tof!
Ja dit heb ik dus met vriendin meegemaakt, overlijden op 41 weken, dag voor inleiding. En dat weet mijn zusje ook.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben geen doemdenker of zo, maar dan heb je daar straks een feestje gehad voor de bevalling, en gaat het goed mis tijdens de bevalling...
O gawd ja, het is zo'n feestjequote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, geen doemdenker? Does not compute...
http://abcnews.go.com/Pol(...)ge/story?id=32063610quote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want dat is wel tof!
Ik loop echt achter, ook gemistquote:Op zondag 28 juni 2015 10:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat horror verhaal gelezen over die arts in groningen of zo?
brrrrr.
quote:
Ik weet niet of ik het hier neer moet zetten, stuur ff dm als je het wil weten...quote:
Ik zie toch heeeeeeel andere foto's voorbijkomen op facebook.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Baby showers for fathers
Some baby showers are directed at the future father. These may be more oriented towards drinking beer, watching sports, fishing, or playing video games.[7][8] The primary nature of these gifts is diapers and/or diaper-related items.[9][10] The organization of the diaper party is typically done by the friends of the father-to-be as a way of helping to prepare for the coming child. These parties may be held at local pubs/bars, a friend's house, or the soon-to-be grandfather's house.[9][11] In the United Kingdom, this is called wetting the baby's head, and is seen more commonly than baby showers, which are viewed as a materialistic U.S. custom.[12] Wetting the baby's head is traditionally when the father celebrates the birth by having a few drinks with a group of friends.
Dat zijn vrijgezellen feesten.....quote:Op zondag 28 juni 2015 10:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zie toch heeeeeeel andere foto's voorbijkomen op facebook.
quote:Op zondag 28 juni 2015 10:27 schreef Molo het volgende:
En heenweg heb ik Franz Ferdinand, want vrolijk en daar ga ik donderdag heen
Nu snel weg, doeiii
Oh, bah. Zo laat in de zwangerschap, wat onbeschrijflijk verdrietig...quote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus met vriendin meegemaakt, overlijden op 41 weken, dag voor inleiding. En dat weet mijn zusje ook.
Dus ik heb ook wel gezegd dat ik niet aan cadeaus en spelletjes doe
Bleh
Daar ben ik geloof ik een beetje te oud voor...de eerste scheidingen komen al voorbij.quote:
Dat word tegenwoordig soms ook gevierd he... Was tijdje terug ook in het nieuws.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar ben ik geloof ik een beetje te oud voor...de eerste scheidingen komen al voorbij.
Ik heb on-hippe vrienden blijkbaar...gelukkig.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat word tegenwoordig soms ook gevierd he... Was tijdje terug ook in het nieuws.
Hele receptie en al....
http://allesoverscheiding.nl/nieuwsberichten/scheidingsfeestje/quote:Op zondag 28 juni 2015 10:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb on-hippe vrienden blijkbaar...gelukkig.
Rare lui daar.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
http://allesoverscheiding.nl/nieuwsberichten/scheidingsfeestje/
Komt ook weer uit de VS. Begrijpelijk.
legaal, maar volgens mij in de bevolking het er niet in meerderheid mee eensquote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want dat is wel tof!
Op zich heb ik niks tegen feestjes...quote:Op zondag 28 juni 2015 10:37 schreef Bos81 het volgende:
Als het zo door gaat krijgen we voor iedere scheet een jubileum feest
Vandaag zoveeljaar geleden:
• Zei je voor het eerst mamma
• Zat je voor het eerst op het potje
• Was je opeens geen maagd meer
![]()
![]()
Dat verschilt per staat.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
legaal, maar volgens mij in de bevolking het er niet in meerderheid mee eens
geheid dat zuidelijke rednecks ze liever lynchenquote:Op zondag 28 juni 2015 10:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat verschilt per staat.
Ze wennen er wel aan, denk ik.
het huwelijk is legaalquote:Op zondag 28 juni 2015 10:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
legaal, maar volgens mij in de bevolking het er niet in meerderheid mee eens
Jups.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geheid dat zuidelijke rednecks ze liever lynchen
quote:Op zondag 28 juni 2015 10:50 schreef Koen66 het volgende:
En in Oost Europa zie ik het ook niet gauw cq ooit gebeuren
da's een van de dingen waar Rusland en Oekraīne het over eens zijn, homo's horen in de kastquote:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)reldwijd-verspreidt/quote:Op zondag 28 juni 2015 10:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Whut? In Duitsland geen homohuwelijk??? Waarom?
Ah, je kunt daar een geregistreerd partnerschap aangaan en kinderen adopteren. Alleen het heet geen huwelijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)reldwijd-verspreidt/
ja dat is het groene kleurtje..quote:Op zondag 28 juni 2015 11:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, je kunt daar een geregistreerd partnerschap aangaan en kinderen adopteren. Alleen het heet geen huwelijk.
is die Merkel niet zelf een ras-potquote:Op zondag 28 juni 2015 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)reldwijd-verspreidt/
keine blase anhung koenquote:
Van wiki: " In december 1998 huwde zij de Berlijnse hoogleraar scheikunde Joachim Sauer."quote:
Hmmm ze heeft wel een potten hoofdquote:Op zondag 28 juni 2015 11:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen inderdaad. Wat zegt wikipedia?
Het is de conservatieve kleding. Elke vrouwelijkheid verborgen.quote:
Dat ook. Dit was haar tweede huwelijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:08 schreef Bos81 het volgende:
Genoeg homo's lesbiennes die gewoon getrouwd zijn met iemand van het andere geslacht...
klopt, 'omdat het hoort'quote:Op zondag 28 juni 2015 11:08 schreef Bos81 het volgende:
Genoeg homo's lesbiennes die gewoon getrouwd zijn met iemand van het andere geslacht...
best vreemd wel, met als onderwerp als de tolerantie tegenover het homohuwelijk nog zo'n bekrompen visie presenterenquote:
wie ikquote:Op zondag 28 juni 2015 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
best vreemd wel, met als onderwerp als de tolerantie tegenover het homohuwelijk nog zo'n bekrompen visie presenteren
beetjequote:
er zijn nou eenmaal mensen die er uit zien als lesbo of homo, da's toch niet bekrompen? Verder doen ze maar raak hoorquote:
nou ja een Freddy mercury was overduidelijk bi, dat straalde ervanaf en hij gaf het gerieflijk toe dus ja ze zijn er, maar merkel vind ik gewoon een saaie gruize muis, ik zie niks zo stereotypisch pot bij haar.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn nou eenmaal mensen die er uit zien als lesbo of homo, da's toch niet bekrompen? Verder doen ze maar raak hoor
Dat klopt, degenen waar je het aan kan zien worden snel van die karikaturen die aan de gay pride gaan meedoen enzoquote:Op zondag 28 juni 2015 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja een Freddy mercury was overduidelijk bi, dat straalde ervanaf en hij gaf het gerieflijk toe dus ja ze zijn er, maar merkel vind ik gewoon een saaie gruize muis, ik zie niks zo stereotypisch pot bij haar.
Van de meeste homo's, lesbis en bi's die ik ken zie je het er niet aan vanaf
Roy Donders bijv..quote:Op zondag 28 juni 2015 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klopt, degenen waar je het aan kan zien worden snel van die karikaturen die aan de gay pride gaan meedoen enzo
Merkel is het meer de te mannelijke kleding die de gaydar een beetje af liet gaan
Mijn nichten praten helemaal niet raarquote:
Ik ookquote:Op zondag 28 juni 2015 12:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn nichten praten helemaal niet raar![]()
* Spezza19 kent sowieso homo's die er totaal niet homo uitzien en/of raar praten en dergelijke…
Ja maar best wel niet echt heel mooiquote:Op zondag 28 juni 2015 12:28 schreef fietsie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
Kijkt heeeel hebberig nu.... maar die wegenbelasting
Ja nou ja ehm...quote:Op zondag 28 juni 2015 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar best wel niet echt heel mooi![]()
Hahahaha zal wel een mannending zijn, grote auto'squote:
Ik heb liever een defender 90 of range rover sportquote:Op zondag 28 juni 2015 12:28 schreef fietsie het volgende:
fietsquote:
Goedemorgen Gfquote:
Hier vlakbij zit een specialist die alleen maar van die dingen heeft, echt ladingenquote:Op zondag 28 juni 2015 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil deze wel
[ afbeelding ]
Maar duur, en niet echt veilig denk ik. Dus tja ... dit wordt 'm vast niet. Misschien ooit.
Ja die bedoel ik, wapperhomo's, mooie termquote:Op zondag 28 juni 2015 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ookEn ik ken ook minstens eentje die echt een 'wapperhomo' is en die is best vermoeiend
Ik zou wel zo'n mr Bean autootje willen hebbenquote:Op zondag 28 juni 2015 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil deze wel
[ afbeelding ]
Maar duur, en niet echt veilig denk ik. Dus tja ... dit wordt 'm vast niet. Misschien ooit.
Ik zou dan een deur in het dak moeten makenquote:Op zondag 28 juni 2015 12:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n mr Bean autootje willen hebben
Goed hequote:Op zondag 28 juni 2015 12:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, wapperhomo's, mooie term
Gofferquote:Op zondag 28 juni 2015 12:28 schreef fietsie het volgende:
Ze zijn altijd zo adhd drukquote:Op zondag 28 juni 2015 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goed hehet zegt exact hoe ze zijn
![]()
En da's geen waardeoordeel, ook deze gast is tof, maar als ik 'm elke dag zou zien zou ik gek worden denk ik
Jaquote:
Tip:quote:Op zondag 28 juni 2015 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GofferDoor het klikken op de link heb ik nu reclame op FB van deze auto
Firefox checkquote:Op zondag 28 juni 2015 12:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tip:
- Gebruik Firefox met addins
- Adblock Plus
- Facebook Adsblock
- TrackMeNot
Dan heb je er -bijna- geen last meer van
Hai!quote:
Wel even AdBlockPlus uitschakelen op forum.fok.nl anders krijg je allerlei meldingenquote:Op zondag 28 juni 2015 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Firefox check
Add ons nu ook check![]()
Thanks!
Bankhangen en vlees roosteren.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, 50Km gefietst!
Iemand anders nog plannen vandaag?
NK Wielrennen kijken nog misschien?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bankhangen en vlees roosteren.
Meer niet.
Lekkerquote:Op zondag 28 juni 2015 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, 50Km gefietst!
Vlees!quote:Op zondag 28 juni 2015 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bankhangen en vlees roosteren.
Meer niet.
Vlak parcours..... op een of andere manier....quote:Op zondag 28 juni 2015 13:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
NK Wielrennen kijken nog misschien?
SPOILER: Ner(f)d alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vlak parcours..... op een of andere manier....
zit nu te marktplaatsen:Wtf is dat?SPOILER: Ner(f)d alertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Niet echt. Nog wat vaat wegwerken van gisteren. de rest op de bank of bed hangen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hond uitlaten en serietjes kijkenJij verder nog plannen?
http://nerf.hasbro.com/quote:
Lekker!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet echt. Nog wat vaat wegwerken van gisteren. de rest op de bank of bed hangen.
quote:
Boys will be boysquote:
Ik heb straks een mooie "gezamelijke tuin"…. Wil ik ook best een BBQ neerzettenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hond uitlaten en serietjes kijkenJij verder nog plannen?
[..]
Vlees!Jij moet zo een keer een bbq-meet organiseren
![]()
combo terug brengen naar de garagequote:Op zondag 28 juni 2015 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, 50Km gefietst!
Ik heb m'n inimini bbq nogquote:Op zondag 28 juni 2015 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb straks een mooie "gezamelijke tuin"…. Wil ik ook best een BBQ neerzetten
Want, vleesch
er zitten wel echt coole guns bijquote:Op zondag 28 juni 2015 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
[..]
Boys will be boys![]()
Mijn vriend moest verplicht 2 dagen stilzitten, niet lopen, en heeft toen maar 2 items van Technisch Lego uit elkaar gehaald en in een andere versie weer opgebouwdquote:
Dank voor het versterken van mijn stellingquote:
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend moest verplicht 2 dagen stilzitten, niet lopen, en heeft toen maar 2 items van Technisch Lego uit elkaar gehaald en in een andere versie weer opgebouwd
Ja maar Legoquote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nu moet ik bekennen dat iedere kans die ik krijg om met lego te spelen die pak ik
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nu moet ik bekennen dat iedere kans die ik krijg om met lego te spelen die pak ik
![]()
Truequote:Op zondag 28 juni 2015 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als er een groepje komt dan is een grotere BBQ wel handig
ST is ook zo'n vleesch eter, dus dan zit je al op 3… als er dan nog meer mensen komen, dan zit/sta je echt uren te wachten op je vlees
Hahahaha gek!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar Lego
* Spezza19 gaat in zijn nieuwe huisje maar wat volwassenen Lego aanschaffen enzo
ontkennen heeft ook gewoon geen zin Pquote:Op zondag 28 juni 2015 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dank voor het versterken van mijn stelling
Dat soort modellen bedoel ik dusquote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik heb de VW Bus en de Mini in Lego en het is awesome
Freaking awesome!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik heb de VW Bus en de Mini in Lego en het is awesome
Combo stoek van ritje naar Solli?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
combo terug brengen naar de garage
Eerlijkheid ftwquote:Op zondag 28 juni 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ontkennen heeft ook gewoon geen zin P
Technisch Legoquote:Op zondag 28 juni 2015 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn vriend moest verplicht 2 dagen stilzitten, niet lopen, en heeft toen maar 2 items van Technisch Lego uit elkaar gehaald en in een andere versie weer opgebouwd
De uitschuifbare kraan en de shovel, en nu zijn die allebei iets anders gewordenquote:
Ik heb mijn Lego ooit weggegevenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De uitschuifbare kraan en de shovel, en nu zijn die allebei iets anders geworden
Miniquote:
quote:
Wel ruimte voor je stash te stashen toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn meneer niet zon jongetjeshobby heeftwij hebben echt geen plek om dat ook nog ergens te stashen
en daarna is het volquote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wel ruimte voor je stash te stashen toch?
En hoi
Wat voor hobby heeft ie dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn meneer niet zon jongetjeshobby heeftwij hebben echt geen plek om dat ook nog ergens te stashen
He LDG!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
hij gamed en hij carnicrossedquote:
best relaxed, alleen wonenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LDG!![]()
Kan het me voorstellen ja! Daarom ben ik stiekem wel een beetje blij dat ik mijn huisje niet hoef te delen met een meneer![]()
ik heb alleen wat tractor miniaturen in de vitrinequote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja, dit huis waar ik nu zit kan ik prima delen… straks niet meerquote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LDG!![]()
Kan het me voorstellen ja! Daarom ben ik stiekem wel een beetje blij dat ik mijn huisje niet hoef te delen met een meneer![]()
Stoerquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen wat tractor miniaturen in de vitrine
Wat is carnicross??quote:Op zondag 28 juni 2015 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij gamed en hij carnicrossed
Jaquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
best relaxed, alleen wonen![]()
Ik vind het ook heerlijk om alleen thuis te zijn
Geen kind maken danquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dit huis waar ik nu zit kan ik prima delen… straks niet meer
Anders krijg je straks zo'n situatie als waar de huidige bewoners in zitten![]()
* Spezza19 noteert, bril omlaag doen dinsdagquote:Op zondag 28 juni 2015 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is carnicross??
[..]
JaAlleen m'n eigen zooi en geen wc bril die omhoog staat zodat je op die koude pot zit midden in de nacht
Maar bezoek vind ik ook fijn hoor
ga je naar de bewoonde wereld verhuizenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dit huis waar ik nu zit kan ik prima delen… straks niet meer
Anders krijg je straks zo'n situatie als waar de huidige bewoners in zitten![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga je naar de bewoonde wereld verhuizen?
quote:
Midden in de nachtquote:Op zondag 28 juni 2015 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 noteert, bril omlaag doen dinsdag
Carnicross is een soort hardlopen met de hond met n speciaal tuig waardoor de hond je soort van voortrektquote:Op zondag 28 juni 2015 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is carnicross??
[..]
JaAlleen m'n eigen zooi en geen wc bril die omhoog staat zodat je op die koude pot zit midden in de nacht
Maar bezoek vind ik ook fijn hoor
Ach je weet nooitquote:Op zondag 28 juni 2015 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Midden in de nachtOverdag heb ik mijn ogen gewoon goed open
Klinkt als een sledehond maar dan andersquote:Op zondag 28 juni 2015 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Carnicross is een soort hardlopen met de hond met n speciaal tuig waardoor de hond je soort van voortrektkan t niet goed uitleggen
zwolle is cutequote:
Sledehond racen zonder de sleequote:Op zondag 28 juni 2015 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt als een sledehond maar dan anders
ja het kan ook met mountainbikes enzoquote:Op zondag 28 juni 2015 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt als een sledehond maar dan anders
Oeh dat is waardeloos. Die odo zal te fixen zijn maar niet werkende remmen is eng...quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dit is een nieuwe.
Deze heb ik gisteren opgehaald maar hij is niet in orde qua remmen en de snelheidsmeter doet het ook niet
Zo lang je onder de 100 blijft (1.2 benzine) is het een prima autootje jaquote:Op zondag 28 juni 2015 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind kangoo's awesome![]()
Lelijk maar ze rijden heerlijk en zijn super praktisch![]()
Beetje de anwb afritsbroek onder de auto's
Geestelijk ben je dus al bejaard merk ikquote:Op zondag 28 juni 2015 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind kangoo's awesome![]()
Lelijk maar ze rijden heerlijk en zijn super praktisch![]()
Beetje de anwb afritsbroek onder de auto's
Net gedaanquote:
yep, woord is dus niet door Etcetera bedachtquote:Op zondag 28 juni 2015 13:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net gedaan
andere resultaat verwijst naar deviantart uit 2009
We zijn er dus laat bij
Hij staat niet in de VanDale… ik vind dat wij een actie moeten starten voor woord van het jaarquote:Op zondag 28 juni 2015 13:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, woord is dus niet door Etcetera bedacht
Ach, bijna overal zijn op zondag winkels open tegenwoordigquote:
+1quote:Op zondag 28 juni 2015 13:54 schreef PeZu het volgende:
Ja waarom niet? Elke dag is een kutdag om kleren te kopen en passen
Anders ik welquote:Op zondag 28 juni 2015 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
+1
* Spezza19 heeft een hekel aan kleding kopen…
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest terugsturen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:54 schreef PeZu het volgende:
Ja waarom niet? Elke dag is een kutdag om kleren te kopen en passen
Doe ik ook vaak… Dat wel… Maar zo irritant als maten dan kleiner vallen enzoquote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest terugsturen.
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest alles terugsturen.
De ervaring leert hier dat ik online nooit iets vind dat en past, en nog enigzinds is wat ik zocht.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest terugsturen.
Hoop dat ze nog terugkomen voor een echt concert… Kon gister niet ivm verjaardag...quote:
Super mooi weer, leuke sfeerquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn ervaring is precies andersomquote:Op zondag 28 juni 2015 14:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ervaring leert hier dat ik online nooit iets vind dat en past, en nog enigzinds is wat ik zocht.
Het was echt heel gaafquote:Op zondag 28 juni 2015 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog terugkomen voor een echt concert… Kon gister niet ivm verjaardag...
Pressure Off…Wat een heerlijk nummer
Kan niet wachten op het album
Leuk.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Super mooi weer, leuke sfeer
Dat wij kwamen zou bijna die cover band van Abba beginnen. En die waren best goedHeerlijk een beetje achterin op het gras gezeten/gelegen.
Daarna kwam K's Choice. Niet echt mijn smaak, maar niet slecht ofzo. Toen lekker rondgelopen en zulks.
Daarna kwam de Dijk, toen zijn we wat gaan eten op de achtergrond geluisterd.
En toen UB40![]()
![]()
![]()
Vet gaaf
En met maar een klein half uurtje ertussen Duran Duran![]()
![]()
Ze openden gelijk met Wild Boys. Echt vet gaaf![]()
Alleen jammer dat ze de Reflex niet deden![]()
Maar zeker erg gaaf![]()
![]()
![]()
Ja snap ikquote:
Ze waren ook zeker wel goed hoor livequote:Op zondag 28 juni 2015 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk.
K's Choice vind ik zelf wel leuk. Ga ze in december zien hier in de stad (Effenaar)
Ik veel wel. Alleen nauwelijks electronica en broeken en schoenen wil ik liever eerst even passen..quote:Op zondag 28 juni 2015 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik shop eigenlijk bijna alles online
Schoenen bestelde ik altijd bij Zalando… AAAAAAAAAH!!!!quote:Op zondag 28 juni 2015 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik veel wel. Alleen nauwelijks electronica en broeken en schoenen wil ik liever eerst even passen..
Ik stuur alles wat niet goed zit gewoon terug hoorquote:Op zondag 28 juni 2015 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik veel wel. Alleen nauwelijks electronica en broeken en schoenen wil ik liever eerst even passen..
Mmm, had beter naar de nachtvariant kunnen gaan. Vind K's Choice tofquote:Op zondag 28 juni 2015 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Super mooi weer, leuke sfeer
Dat wij kwamen zou bijna die cover band van Abba beginnen. En die waren best goedHeerlijk een beetje achterin op het gras gezeten/gelegen.
Daarna kwam K's Choice. Niet echt mijn smaak, maar niet slecht ofzo. Toen lekker rondgelopen en zulks.
Daarna kwam de Dijk, toen zijn we wat gaan eten op de achtergrond geluisterd.
Ik heb 1x bij Zalando besteld. Alles voelde nep en plastic en goedkoop aan. Alles teruggestuurd en nooit meer iets besteld daar neequote:Op zondag 28 juni 2015 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Schoenen bestelde ik altijd bij Zalando… AAAAAAAAAH!!!!
Maar laatste paar keer leken het net nep merkschoenen… Dus 3 keer de volledige bestelling retour gezonden… Nooit meer daar besteld
Hoezo vrij weinig keus?quote:Op zondag 28 juni 2015 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stuur alles wat niet goed zit gewoon terug hoor![]()
En met schoenen heb ik vrij weinig keus, veel andere opties dan bestellen heb ik niet.
Abba was tofquote:Op zondag 28 juni 2015 14:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mmm, had beter naar de nachtvariant kunnen gaan. Vind K's Choice tof, De Dijk leuke achtergrondmuziek en Abba covers guilty pleasure
Lekker rustig, in 5 minuten klaar. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, schoenen moet ik wel voor naar de winkel. Tien paar passen, een paar kopen.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stuur alles wat niet goed zit gewoon terug hoor![]()
En met schoenen heb ik vrij weinig keus, veel andere opties dan bestellen heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |