De uitschuifbare kraan en de shovel, en nu zijn die allebei iets anders gewordenquote:
Ik heb mijn Lego ooit weggegevenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De uitschuifbare kraan en de shovel, en nu zijn die allebei iets anders geworden
Miniquote:
quote:
Wel ruimte voor je stash te stashen toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn meneer niet zon jongetjeshobby heeftwij hebben echt geen plek om dat ook nog ergens te stashen
en daarna is het volquote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wel ruimte voor je stash te stashen toch?
En hoi
Wat voor hobby heeft ie dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn meneer niet zon jongetjeshobby heeftwij hebben echt geen plek om dat ook nog ergens te stashen
He LDG!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
hij gamed en hij carnicrossedquote:
best relaxed, alleen wonenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LDG!![]()
Kan het me voorstellen ja! Daarom ben ik stiekem wel een beetje blij dat ik mijn huisje niet hoef te delen met een meneer![]()
ik heb alleen wat tractor miniaturen in de vitrinequote:Op zondag 28 juni 2015 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja, dit huis waar ik nu zit kan ik prima delen… straks niet meerquote:Op zondag 28 juni 2015 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LDG!![]()
Kan het me voorstellen ja! Daarom ben ik stiekem wel een beetje blij dat ik mijn huisje niet hoef te delen met een meneer![]()
Stoerquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen wat tractor miniaturen in de vitrine
Wat is carnicross??quote:Op zondag 28 juni 2015 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij gamed en hij carnicrossed
Jaquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
best relaxed, alleen wonen![]()
Ik vind het ook heerlijk om alleen thuis te zijn
Geen kind maken danquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dit huis waar ik nu zit kan ik prima delen… straks niet meer
Anders krijg je straks zo'n situatie als waar de huidige bewoners in zitten![]()
* Spezza19 noteert, bril omlaag doen dinsdagquote:Op zondag 28 juni 2015 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is carnicross??
[..]
JaAlleen m'n eigen zooi en geen wc bril die omhoog staat zodat je op die koude pot zit midden in de nacht
Maar bezoek vind ik ook fijn hoor
ga je naar de bewoonde wereld verhuizenquote:Op zondag 28 juni 2015 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dit huis waar ik nu zit kan ik prima delen… straks niet meer
Anders krijg je straks zo'n situatie als waar de huidige bewoners in zitten![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga je naar de bewoonde wereld verhuizen?
quote:
Midden in de nachtquote:Op zondag 28 juni 2015 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 noteert, bril omlaag doen dinsdag
Carnicross is een soort hardlopen met de hond met n speciaal tuig waardoor de hond je soort van voortrektquote:Op zondag 28 juni 2015 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is carnicross??
[..]
JaAlleen m'n eigen zooi en geen wc bril die omhoog staat zodat je op die koude pot zit midden in de nacht
Maar bezoek vind ik ook fijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |