Ik ook, maar ook iets slavischquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet aan Tibetaanse monniken denken.
Ja dat kan ik me voorstellen, vond het wel iets zennigs hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet aan Tibetaanse monniken denken.
4:20 is het al geweestquote:
Zennigs, jeumig, hoe kom je op dat woord.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, vond het wel iets zennigs hebben
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Iets inhoudelijker mag wel. We zijn niet het Breakout forum.quote:
Ik vandaag al 18 greens gezienquote:
We reageren o.a. op wat er op de radio is.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iets inhoudelijker mag wel. We zijn niet het Breakout forum.
Hallo Belsen, liedje verzoeken?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat was best inhoudelijk hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Neen, geen Titneyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:31 schreef just me het volgende:
* just me zet pokerface op en wacht op die womanizer....
Nee, dat is ten strengste verboden, dat zie je welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:31 schreef ToT het volgende:
Dus we mogen niet slowchatten ÉN niet met smileys op een nummer reageren....fijn.
had je net zo goed in ONZ kunnen blijvenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de lol gaat er hier zo echt snel van af.
Willen ze ons hier weg hebben of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |