SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Daar is het indd prima voor, zonder bescherming is je band zo weer lek.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
in de velg zitten al die schroeven van de spaken en die bescherming die daar overheen zit, zit een beetje los.
Deze vind ik zoooooooooooooo fijn he!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:35 schreef just me het volgende:
Love is the message, the message is love
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:35 schreef just me het volgende:
Love is the message, the message is love
ooit geruild voor een ander singeltjequote:
Vanilla Ice?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
ooit geruild voor een ander singeltje
ik zou het echt niet meer weten.. misschien zou ik er nu spijt van hebbenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:49 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
* knokkels is al snel wat aan het vullen
dan zing ik het zelf welquote:
Toen was ik best vlieft op 'rquote:
Tóen is lang geledenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen was ik best vlieft op 'r
Tóen he! Tóen!
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen was ik best vlieft op 'r
Tóen he! Tóen!
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Doet me aan een ex-vriendin van me denken, maar die was wel een jaar of 10 ouder.
die had ook 'n paars strikje om ?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Doet me aan een ex-vriendin van me denken, maar die was wel een jaar of 10 ouder.
ach... tis nu een exquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee zelfde kapsel en zelfde gezichtsuitdrukking, edoch minder plezant smoeltje!
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]idd.
En mijn huidige vriendin ziet er een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL stuk beter uit!
Sowieso op alle fronten is ze echt geweldig!![]()
![]()
Awwwwhhhquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]idd.
En mijn huidige vriendin ziet er een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL stuk beter uit!
Sowieso op alle fronten is ze echt geweldig!![]()
![]()
Oh damn, mag ik wel gaan opschietenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:58 schreef ToT het volgende:
Dit nummer kapt halverwege af wegens tijdgebrek, maar helaas!
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:00 schreef ToT het volgende:
Kut, dat was sneller dan ik dacht zelfs!Ik had nog doei willen zeggen enzo!
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:00 schreef knokkels het volgende:
Oh, dag liner![]()
Dank voor de deuntjes ToT
quote:
we snappen je ideequote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:00 schreef ToT het volgende:
Kut, dat was sneller dan ik dacht zelfs!Ik had nog doei willen zeggen enzo!
Ja, das kann ich wohlquote:
Verstaan wel, ik kan me ook wel redelijk verstaanbaar maken, maar lidwoorden en naamvallen ben ik echt knudde in!quote:
und wir haben google translatequote:
Hehehe no prob man!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
ToT nog bedankt, ik was even druk hier (de was en afwas)......
Kan wel redelijk duits qua lezen en verstaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb hier een receptje voor een toetje, maar snap er de ballen van
toetjes zijn lekkerquote:
eensquote:
ich bin ganz seriös, duquote:
Wie is er hier nou de mod he?quote:
Je mag wel langs komen?quote:
Uiteraard nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie is er hier nou de mod he?
Ga je jezelf dan ook censureren als het niet mag?
hahah ligt eraan waar dat toetje te halen isquote:
Enschedequote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:09 schreef just me het volgende:
Zing een liedje met je snoetje voor dat lekkere toetje
[..]
hahah ligt eraan waar dat toetje te halen is
ik maak mijn eigen toetje welquote:
delft - enschede....quote:
Nee joh, dat is wel érg extreemquote:
Heb je mijn afkoelende woorden gemist dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Paar minuutjes....valt mijn stream weg, weet ik nog niks...
heb het er nog koud van brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je mijn afkoelende woorden gemist dan?![]()
Paar minuutjes... waren de laatste woorden, en ik zit overigens niet op de zolder, wel helemaal boven met schuin raam, maar het is hier gelukkig niet broeierig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je mijn afkoelende woorden gemist dan?![]()
En dat nog wel met die warme stem van mijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
heb het er nog koud van brrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dat nog wel met die warme stem van mij
Op zoek naar een harem.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:18 schreef knokkels het volgende:
Want iedereen en zijn moer gaat nu naar de Efteling natuurlijk
whehehequote:
nou... vertel!!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:21 schreef knokkels het volgende:
Ik vind dat sample van die stem zo ... intrigerend
Is een aparte sample.....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:21 schreef knokkels het volgende:
Ik vind dat sample van die stem zo ... intrigerend
Ik ook, maar ook iets slavischquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet aan Tibetaanse monniken denken.
Ja dat kan ik me voorstellen, vond het wel iets zennigs hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet aan Tibetaanse monniken denken.
4:20 is het al geweestquote:
Zennigs, jeumig, hoe kom je op dat woord.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, vond het wel iets zennigs hebben
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Iets inhoudelijker mag wel. We zijn niet het Breakout forum.quote:
Ik vandaag al 18 greens gezienquote:
We reageren o.a. op wat er op de radio is.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iets inhoudelijker mag wel. We zijn niet het Breakout forum.
Hallo Belsen, liedje verzoeken?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat was best inhoudelijk hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Neen, geen Titneyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:31 schreef just me het volgende:
* just me zet pokerface op en wacht op die womanizer....
Nee, dat is ten strengste verboden, dat zie je welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:31 schreef ToT het volgende:
Dus we mogen niet slowchatten ÉN niet met smileys op een nummer reageren....fijn.
had je net zo goed in ONZ kunnen blijvenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de lol gaat er hier zo echt snel van af.
Willen ze ons hier weg hebben of zo?
Terug naar ONZ dan maar?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de lol gaat er hier zo echt snel van af.
Willen ze ons hier weg hebben of zo?
Tja ik krijg in ieder geval steeds minder zin om hier nog in dit topic te komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee, dat is ten strengste verboden, dat zie je wel
Ja gezellig voor de DJquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
We kunnen beter alleen nog maar luisteren en ons verder stil houden.
Net zo goed? Was vel beter geweest! Maar nee: we lieten even een proefballonnetje opgaan, en ineens zaten we hier!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had je net zo goed in ONZ kunnen blijven
Sorry man. Maar dit slaat toch nergens op? Het gaat over de muziek, en dan komt er meteen weer gezeikquote:
Met het risico op mijn lazer te krijgen..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik krijg in ieder geval steeds minder zin om hier nog in dit topic te komen.
Tja maar dat KRIJG je gewoon op een gegeven moment, en dan gaan de DJ's de boel ook aan de wilgen hangen!quote:
Het zou een stuk schelen als Belsen sommige mods even intunen bij een radiostation in hun subforum, en daar hun commentaar vanaf laten hangenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sorry man. Maar dit slaat toch nergens op? Het gaat over de muziek, en dan komt er meteen weer gezeik
Ach degenen die hier bij gekomen zijn, zijn sowieso tof en van harte welkom, maar ik ga wel ff een balletje opgooien of we terug zouden kunnen. Ik heb erg grote twijfels of dat kan, maar ik voel in ieder geval niet dat we hier welkom zijn!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef moemoe het volgende:
Ik denk dat ONZ-volk veel beter aansluit ook.
Snap je? Ik had meerdere keren de plannen om terug te komen en te draaien, maar je mag tegenwoordig niet eens meer op de DJ of de muziek reagerenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja maar dat KRIJG je gewoon op een gegeven moment, en dan gaan de DJ's de boel ook aan de wilgen hangen!
Zou de mod überhaupt wel luisteren?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Met het risico op mijn lazer te krijgen..
ik laat me toch niet wegjagen door iemand die af en toe komt kijken wat wij fout doen!
wij hebben het hartstikke naar onze zin, we reageren op muziek en op elkaar wtf is daar mis mee ???
Absoluut!quote:
Het zou een stuk schelen als Belsen sommige mods even intunen bij een radiostation in hun subforum, en daar hun commentaar vanaf laten hangenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sorry man. Maar dit slaat toch nergens op? Het gaat over de muziek, en dan komt er meteen weer gezeik
Heb je ook gelijk in, maar we hebben nu al 2x vrij kort achter elkaar een tik over de neus gekregen; 1x omdat we het even over motoren hadden, en nu dus serieus godverdomme omdat we inhoudelijker moeten gaan posten???? Wat IS dit voor gezeik???quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Met het risico op mijn lazer te krijgen..
ik laat me toch niet wegjagen door iemand die af en toe komt kijken wat wij fout doen!
wij hebben het hartstikke naar onze zin, we reageren op muziek en op elkaar wtf is daar mis mee ???
Nee,quote:
Intunen zou idd al een heel stuk schelen; dan WEET je tenminste waar je als modje op reageert!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het zou een stuk schelen als Belsen sommige mods even intunen bij een radiostation in hun subforum, en daar hun commentaar vanaf laten hangen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |