Ik ook, maar ook iets slavischquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet aan Tibetaanse monniken denken.
Ja dat kan ik me voorstellen, vond het wel iets zennigs hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet aan Tibetaanse monniken denken.
4:20 is het al geweestquote:
Zennigs, jeumig, hoe kom je op dat woord.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, vond het wel iets zennigs hebben
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Iets inhoudelijker mag wel. We zijn niet het Breakout forum.quote:
Ik vandaag al 18 greens gezienquote:
We reageren o.a. op wat er op de radio is.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iets inhoudelijker mag wel. We zijn niet het Breakout forum.
Hallo Belsen, liedje verzoeken?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat was best inhoudelijk hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Neen, geen Titneyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:31 schreef just me het volgende:
* just me zet pokerface op en wacht op die womanizer....
Nee, dat is ten strengste verboden, dat zie je welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:31 schreef ToT het volgende:
Dus we mogen niet slowchatten ÉN niet met smileys op een nummer reageren....fijn.
had je net zo goed in ONZ kunnen blijvenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de lol gaat er hier zo echt snel van af.
Willen ze ons hier weg hebben of zo?
Terug naar ONZ dan maar?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de lol gaat er hier zo echt snel van af.
Willen ze ons hier weg hebben of zo?
Tja ik krijg in ieder geval steeds minder zin om hier nog in dit topic te komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee, dat is ten strengste verboden, dat zie je wel
Ja gezellig voor de DJquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
We kunnen beter alleen nog maar luisteren en ons verder stil houden.
Net zo goed? Was vel beter geweest! Maar nee: we lieten even een proefballonnetje opgaan, en ineens zaten we hier!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had je net zo goed in ONZ kunnen blijven
Sorry man. Maar dit slaat toch nergens op? Het gaat over de muziek, en dan komt er meteen weer gezeikquote:
Met het risico op mijn lazer te krijgen..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik krijg in ieder geval steeds minder zin om hier nog in dit topic te komen.
Tja maar dat KRIJG je gewoon op een gegeven moment, en dan gaan de DJ's de boel ook aan de wilgen hangen!quote:
Het zou een stuk schelen als Belsen sommige mods even intunen bij een radiostation in hun subforum, en daar hun commentaar vanaf laten hangenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sorry man. Maar dit slaat toch nergens op? Het gaat over de muziek, en dan komt er meteen weer gezeik
Ach degenen die hier bij gekomen zijn, zijn sowieso tof en van harte welkom, maar ik ga wel ff een balletje opgooien of we terug zouden kunnen. Ik heb erg grote twijfels of dat kan, maar ik voel in ieder geval niet dat we hier welkom zijn!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef moemoe het volgende:
Ik denk dat ONZ-volk veel beter aansluit ook.
Snap je? Ik had meerdere keren de plannen om terug te komen en te draaien, maar je mag tegenwoordig niet eens meer op de DJ of de muziek reagerenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja maar dat KRIJG je gewoon op een gegeven moment, en dan gaan de DJ's de boel ook aan de wilgen hangen!
Zou de mod überhaupt wel luisteren?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Met het risico op mijn lazer te krijgen..
ik laat me toch niet wegjagen door iemand die af en toe komt kijken wat wij fout doen!
wij hebben het hartstikke naar onze zin, we reageren op muziek en op elkaar wtf is daar mis mee ???
Absoluut!quote:
Het zou een stuk schelen als Belsen sommige mods even intunen bij een radiostation in hun subforum, en daar hun commentaar vanaf laten hangenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sorry man. Maar dit slaat toch nergens op? Het gaat over de muziek, en dan komt er meteen weer gezeik
Heb je ook gelijk in, maar we hebben nu al 2x vrij kort achter elkaar een tik over de neus gekregen; 1x omdat we het even over motoren hadden, en nu dus serieus godverdomme omdat we inhoudelijker moeten gaan posten???? Wat IS dit voor gezeik???quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Met het risico op mijn lazer te krijgen..
ik laat me toch niet wegjagen door iemand die af en toe komt kijken wat wij fout doen!
wij hebben het hartstikke naar onze zin, we reageren op muziek en op elkaar wtf is daar mis mee ???
Nee,quote:
Intunen zou idd al een heel stuk schelen; dan WEET je tenminste waar je als modje op reageert!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het zou een stuk schelen als Belsen sommige mods even intunen bij een radiostation in hun subforum, en daar hun commentaar vanaf laten hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |