quote:
Teveel moeite.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Intunen zou idd al een heel stuk schelen; dan WEET je tenminste waar je als modje op reageert!
Het zou echt gaaf zijn als je terug zou komen, maar ik krijg elke keer met dit gezeik zo'n klap te verduren; het is niet voor niets dat ik steeds minder ga draaien hier!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:35 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Snap je? Ik had meerdere keren de plannen om terug te komen en te draaien, maar je mag tegenwoordig niet eens meer op de DJ of de muziek reageren
Nee, dat mag dus niet. Want dan krijgen we een tik over de vingersquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar, een beetje (off-topic) kletsen mag toch? Of snap ik het verkeerd
Muziek is emotie, dat moet je niet willen beteugelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat is JOUW meningquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat een drama maken jullie, komt een mod langs die ziet veel posts met alleen smilie en zegt er wat van. Poe poe het is allemaal wat.
er komt wel ineens een bult los jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat een drama maken jullie, komt een mod langs die ziet veel posts met alleen smilie en zegt er wat van. Poe poe het is allemaal wat.
Blijkbaar niet meer nee; in ONZ mocht dat wel, maar hier is men een stuk strenger!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
een beetje wel maar die mod vond dat we teveel off-topic aan het kletsen waren en ik kan me er zo boos om maken, verdorie, Belsen moet eerst even meelezen en sfeer proeven en dan commentaar gevenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Als jij het al niet snapt hoe moet ik of hoe moeten wij het dan snappen. Ik roep even katoen om on topic te blijven....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
lijkt me wel. anders kan het topic wel zo'n beetje dicht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Nee, dat mag dus niet, dat zie je netquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lijkt me wel. anders kan het topic wel zo'n beetje dicht.
Wil je dat? Ja? Ja?quote:
Geen offtopic chat --> geen mensen in het topic --> geen luisteraars --> geen dj die nog zin heeft om te draaien --> luisteraars blijven helemaal weg --> radio en topic helemaal naar de klote, en dat terwijl er grote bedragen in de radio geïnvesteerd zijn en we ook al een aardig aantal jaren hier op FOK! bestaan hebben! En zou de onvrijwillige verhuizing naar [MUZ] ons nu ineens de das om doen???quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lijkt me wel. anders kan het topic wel zo'n beetje dicht.
kedeng kedeng ?quote:
Elke 24 uur, toch?quote:
Een topic vullen met smilies vullen is niet zo gewenst wanneer ik de post van Belsen goed begrijp.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet, dat zie je net
sorry had de toilet deur niet dicht gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:41 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik laat het maar weer eens varen, tot het volgende gezeik.
Och och, dus dat was hetquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
sorry had de toilet deur niet dicht gedaan
quote:
sorry, sorry sorryquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kijk uit met de smilies hoor, anders worden mensen boos
#RIPquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:43 schreef knokkels het volgende:
Draai ik nu serieus een voetbal liedje?
DDMquote:
De MUZ crew, je kunt ook beestje bij de naam noemen.quote:
schakeltechniek: nullen en enenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Het is wel jammer dat mijn binair niet meer goed is.
Aders zou met nullen en enen posten wel leuk zijn.
Hoop werk om dat te modden.
precies.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De MUZ crew, je kunt ook beestje bij de naam noemen.
Die zijn ook in verwarring wat ze met zo'n topic moeten en daarnaast nog nieuw beleid van de baas erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |