abonnement Unibet Coolblue
pi_153875633
Suits



On the run from a drug deal gone bad, Mike Ross, a brilliant college-dropout, finds himself a job working with Harvey Specter, one of New York City's best lawyers.

De serie gaat in het kort over een college-dropout die bij toeval op een sollicitatie komt als advocaat. Deze snelle jongen wordt aangenomen, maar heeft dus geen diploma. Al gauw weet hij zich te bewijzen en mag hij blijven werken.

Dat is in het kort de eerste aflevering denk ik, nu moet hij zich blijven bewijzen en waarschijnlijk klimmen in het bedrijf.

Ik vind het zelf een beetje een soort feel-good serie, niet echt veel comedy, meer over macht, succes en luxe! Ik hoop zelf ook dat het om Mike Ross blijft draaien en je hem langzaam succesvol ziet worden.






“An interesting thing is a good thing.”
pi_153878457
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik ben volgens mij tot nu de enigste die denkt ''goh, best wel een leuke opening van het laatste seizoen''.
Er zijn deze aflevering zo veel plotwisselingen vernietigd cq afgehandeld dat ze vanuit deze aflevering full on het seizoen in kunnen duiken.
Het verhaal is wel leuk en ik vind het ook spannend maar mijn gevoel zegt dat ze maar wat doen om het toch nog spannend te houden, het zijn meer persoonlijke issues die nu de kern spelen in dit verhaal in plaats van de rechtszaken.
There is a time of cumming and going.
pi_153906098
Cylons!! :P
Bijna klaar met seizoen 4, nog 1 aflevering.
pi_153989371
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:27:43 #5
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_153989731
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 12:19 schreef Oceanview het volgende:

[..]

Het verhaal is wel leuk en ik vind het ook spannend maar mijn gevoel zegt dat ze maar wat doen om het toch nog spannend te houden, het zijn meer persoonlijke issues die nu de kern spelen in dit verhaal in plaats van de rechtszaken.
De rechtszaken zelf hebben natuurlijk nooit echt een belangrijk deel gevormd. Het was altijd het gekonkel om het te voorkomen.
pi_153989827
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:03 schreef criminal_mind het volgende:

'Suits' Renewed for Sixth Season by USA

:D
జ్ఞ‌ా
pi_153989832
Renewed :D
జ్ఞ‌ా
pi_153989835
Wehoooo
జ్ఞ‌ా
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:53:29 #9
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_153990569
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:30 schreef µ het volgende:

[..]

:D
wat is eigenlijk t record voor series?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_153990701
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat is eigenlijk t record voor series?
Volgens mij moet je dan denken aan the Simpsons, Bold and the beautiful en Doctor Who. Allemaal wel een seizoen of 25 en laatstgenoemde stamt uit 1963 met enkele pauzes van meerdere jaren ertussendoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_153990739
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan denken aan the Simpsons, Bold and the beautiful en Doctor Who. Allemaal wel een seizoen of 25 en laatstgenoemde stamt uit 1963 met enkele pauzes van meerdere jaren ertussendoor.
As the world turns... :s)
pi_153990858
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

As the world turns... :s)
Ah wist niet dat die al 54 seizoenen had. Heb er eerlijk gezegd ook nog nooit langer dan een halve seconde bij het zappen van gezien. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:05:47 #13
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_153990940
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan denken aan the Simpsons, Bold and the beautiful en Doctor Who. Allemaal wel een seizoen of 25 en laatstgenoemde stamt uit 1963 met enkele pauzes van meerdere jaren ertussendoor.
soaps niet mee gerekend dan he.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_153991218
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:05 schreef madeliefff het volgende:

[..]

soaps niet mee gerekend dan he.
Tja wat kwalificeert dan wel? The Simpsons en Doctor Who zijn geen soaps.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:45:22 #15
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_154004814
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja wat kwalificeert dan wel? The Simpsons en Doctor Who zijn geen soaps.
ja die dus idd :)
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_154008462
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:45 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja die dus idd :)
Supernatural draait ook al 10 seizoenen. Suits gaat dat niet halen. Vind het eigenlijk opmerkelijk dat ze een 6e seizoen gaan draaien. Al scoort het natuurlijk nog wel ok en hebben ze bij USA Networks waarschijnlijk ook geen goede vervanger om het gat op te vullen.

Matige aflevering weer. Wederom Louis en Harvey die langs elkaar werken en Louis weer in rattig gedrag gedrukt wordt, etc. etc.

Wederom hetzelfde liedje.

Wel grappig om Laverne uit Scrubs terug te zien in deze rol. Al ben ik wel benieuwd naar hoe Harvey haar dan uitkoos, terwijl al die anderen ook uitgenodigd waren voor een gesprek en vervolgens op basis van niets toch voor Laverne (zo blijf ik haar voorlopig noemen) koos, buiten het gegeven dat het geen mooie jongere vrouw is. Die uitleg gaan we waarschijnlijk ook nooit krijgen.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:24:10 #17
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_154009087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Supernatural draait ook al 10 seizoenen. Suits gaat dat niet halen. Vind het eigenlijk opmerkelijk dat ze een 6e seizoen gaan draaien. Al scoort het natuurlijk nog wel ok en hebben ze bij USA Networks waarschijnlijk ook geen goede vervanger om het gat op te vullen.

Matige aflevering weer. Wederom Louis en Harvey die langs elkaar werken en Louis weer in rattig gedrag gedrukt wordt, etc. etc.

Wederom hetzelfde liedje.

Wel grappig om Laverne uit Scrubs terug te zien in deze rol. Al ben ik wel benieuwd naar hoe Harvey haar dan uitkoos, terwijl al die anderen ook uitgenodigd waren voor een gesprek en vervolgens op basis van niets toch voor Laverne (zo blijf ik haar voorlopig noemen) koos, buiten het gegeven dat het geen mooie jongere vrouw is. Die uitleg gaan we waarschijnlijk ook nooit krijgen.
als reactie op die vorige dame gewoon, hij dacht mooi geen mooie vrouw dat heb ik nodig en nam haar impulsief aan, zo rolt hij, met mike aannemen ging dat toch ook zo.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_154009944
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:24 schreef madeliefff het volgende:

[..]

als reactie op die vorige dame gewoon, hij dacht mooi geen mooie vrouw dat heb ik nodig en nam haar impulsief aan, zo rolt hij, met mike aannemen ging dat toch ook zo.
Nee, Mike werd getest. Hij werd aangenomen omdat hij dat boek kon reciteren enzo.

Trouwens, waarom waren het überhaupt alleen mooie dames behalve Laverne?
pi_154010247
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:04 schreef Djoetma het volgende:
Trouwens, waarom waren het überhaupt alleen mooie dames behalve Laverne?
Directiesecretaresse zijn redelijk vaak oogsnoep. Daar worden ze op uitgezocht aan het begin van hun Carrière door werkgevers die denken te kunnen scoren :') + het helpt ook bij klanten. Die trekken eerder hun portemonnee als ze eerst een mooie vrouw gezien hebben :Y

Aangezien Harvey er een zoekt met veel ervaring, krijg je dan automatisch een groter percentage oogsnoep omdat de fugly's niet getraind zijn :Y

Sexisme, Yup :( Waarheid, Yup :P

Reden waarom hij Laverne random kon kiezen? Donna had alle kandidaten voor hem uitgezocht.. En het is Donna.. Dus Larverne is zoiezo goed in haar baan.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 18:20:39 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:55:23 #20
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_154011267
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:04 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Nee, Mike werd getest. Hij werd aangenomen omdat hij dat boek kon reciteren enzo.

Trouwens, waarom waren het überhaupt alleen mooie dames behalve Laverne?
ja hij werd mss wel getest maar hij nam hem niet aan omdat het op papier de beste kandidaat is , hij baseert zijn keuzes beide keren op andere dingen.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_154011623
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:55 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja hij werd mss wel getest maar hij nam hem niet aan omdat het op papier de beste kandidaat is , hij baseert zijn keuzes beide keren op andere dingen.
Dat snap ik ook wel, maar hij kan natuurlijk niet op basis van het uiterlijk zien dat ze wat is. Misschien wel op basis van de keus van Donna, maar Donna heeft die anderen ook uitgekozen. Dus de enige reden zou dan moeten zijn dat hij geen mooie vrouw als secretaresse zou willen hebben.

quote:
99s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:18 schreef CrashO het volgende:

[..]

Directiesecretaresse zijn redelijk vaak oogsnoep. Daar worden ze op uitgezocht aan het begin van hun Carrière door werkgevers die denken te kunnen scoren :') + het helpt ook bij klanten. Die trekken eerder hun portemonnee als ze eerst een mooie vrouw gezien hebben :Y
Dit is een onzinverhaal. Alsof mensen zo vaak klanten langs krijgen, en àls dat zo is, wordt er gewoon een capabel iemand aangenomen. De eyecandy zit eerder bij de receptie. Ik zeg niet dat uiterlijk niet helpt, bij gelijke geschiktheid gaat het wel degelijk helpen. Maar nu waren het alleen maar knappe jonge dames, zonder dat daar een reden voor is.
Ik werk als consultant, dus ik kom bij genoeg beleidsmensen over de vloer die een persoonlijke secretaresse hebben.

quote:
Reden waarom hij Laverne random kon kiezen? Donna had alle kandidaten voor hem uitgezocht.. En het is Donna.. Dus Larverne is zoiezo goed in haar baan.
Ok, dit is wat plausibeler. Maar dan nog, waarom Laverne en niet een van die andere dames, aangezien ze toch allemaal capabel zijn?
pi_154011680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:09 schreef Djoetma het volgende:
Ok, dit is wat plausibeler. Maar dan nog, waarom Laverne en niet een van die andere dames, aangezien ze toch allemaal capabel zijn?
Met Donna is het "stuk" gegaan omdat ze (jaren geleden) met elkaar geslapen hebben en hij nog steeds van haar houdt. Dus hij wilde iemand waar dat zeer onwaarschijnlijk bij was. Als iedereen op 1 na dan eye-candy is.. Tja.. :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 19:12:28 ]
pi_154011716
quote:
99s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:11 schreef CrashO het volgende:

[..]

Met Donna is het "stuk" gegaan omdat ze (jaren geleden) met elkaar geslapen hebben en hij nog steeds van haar houd. Dus hij wilde iemand waar dat zeer onwaarschijnlijk bij was.
Tsja, maar Harvey kan in de serie zo ongeveer ieder wijf krijgen die hij wil. Met Donna ging het om meer dan dat, dus ik denk niet dat het zo simpel ligt.
  Moderator vrijdag 3 juli 2015 @ 23:38:29 #24
382129 crew  Donna
pi_154046096
Oh man wat zit ik toch steeds te duimen voor een hete scène tussen Harvey en Donna. Het moet gewoon, moet moet. O+
pi_154046202
Oooh, shit! Helemaal gemist dat het weer begonnen Was!
Ja doei.
pi_154050649
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 23:38 schreef DonnaRush het volgende:
Oh man wat zit ik toch steeds te duimen voor een hete scène tussen Harvey en Donna. Het moet gewoon, moet moet. O+
Ik wil daar ook de X-rated versie van :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 4 juli 2015 @ 10:00:34 #27
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154053047
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:09 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar hij kan natuurlijk niet op basis van het uiterlijk zien dat ze wat is. Misschien wel op basis van de keus van Donna, maar Donna heeft die anderen ook uitgekozen. Dus de enige reden zou dan moeten zijn dat hij geen mooie vrouw als secretaresse zou willen hebben.

[..]

Dit is een onzinverhaal. Alsof mensen zo vaak klanten langs krijgen, en àls dat zo is, wordt er gewoon een capabel iemand aangenomen. De eyecandy zit eerder bij de receptie. Ik zeg niet dat uiterlijk niet helpt, bij gelijke geschiktheid gaat het wel degelijk helpen. Maar nu waren het alleen maar knappe jonge dames, zonder dat daar een reden voor is.
Ik werk als consultant, dus ik kom bij genoeg beleidsmensen over de vloer die een persoonlijke secretaresse hebben.

[..]

Ok, dit is wat plausibeler. Maar dan nog, waarom Laverne en niet een van die andere dames, aangezien ze toch allemaal capabel zijn?
Bij het interview met de eerste was er een hoop geflirt heen en weer. Hij doet de deur open, kijkt naar al de afleiding die er zit, ziet Laverne (gaan we haar gewoon vanaf nu zo noemen?) en is er meteen klaar mee.
pi_154055371
Mike ziet er met dat kapsel uit als een knulletje :D
Enne... Wat doen die moeilijk zeg over die prenuptial agreement, gewoon tekenen :7
pi_154055443
Ik vind wel leuke chemistry onstaan tussen Laverne en Harvey :D

- You don't need to be worried bout any of that stuff with me... I prefer my men manly
-...
-...
-... Am I not manly?
- Well...
-...
-... If you have to ask...

Wel een tekentje dat er iets leuks kan gaan ontstaan tussen hen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154074890
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 10:00 schreef TheThirdMark het volgende:
ziet Laverne (gaan we haar gewoon vanaf nu zo noemen?)
Volgens mij hebben genoeg mensen hier Scrubs gekeken, aangezien het aan lijkt te slaan. Wat mij betreft dus wel :). Misschien als ze als character prominent genoeg neergezet wordt dat we het kunnen herzien... :)
pi_154076549
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Mike ziet er met dat kapsel uit als een knulletje :D
Enne... Wat doen die moeilijk zeg over die prenuptial agreement, gewoon tekenen :7
Mike vond tekenen meteen al geen probleem, Rachel deed wel moeilijk.

Maar eigenlijk doet Rachel altijd wel moeilijk..
pi_154077106
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind wel leuke chemistry onstaan tussen Laverne en Harvey :D

- You don't need to be worried bout any of that stuff with me... I prefer my men manly
-...
-...
-... Am I not manly?
- Well...
-...
-... If you have to ask...

Wel een tekentje dat er iets leuks kan gaan ontstaan tussen hen :Y
Mooi stukje inderdaad!

Wanneer ep3?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_154077338
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 03:33 schreef Thaboel het volgende:
Wanneer ep3?
Donderdag rond 1 uur snachts Nederlandse tijd. Dus donderdag tijdens het ontbijt te downloaden :7
  Moderator zondag 5 juli 2015 @ 10:18:13 #34
382129 crew  Donna
pi_154078569
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 02:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wil daar ook de X-rated versie van :@
Haha, echt he? Oh my!
pi_154195085
Net de nieuwste alweer gezien, ik heb de smaak alweer aardig te pakken! Harvey in de problemen en Mike die samen werkt met Robert Zane. Het zal alleen niet lang meer duren voordat Robert ook achter z'n geheim komt.
pi_154202366
Mike eindelijk weer eens bazig _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:52:41 #37
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_154207421
Echt weer voor het plaatje, alles in deze aflevering. Waarom zou je vriendjes maken met die kerel die achter Harvey aan komt? Het is toch duidelijk hoe de situatie is en dat dit niet opgelost gaat worden door golven met Charles Barkley? Deden ze alleen maar om Barkley in de aflevering te hebben. En wanneer Zane en Person, Specter, Litt samen aan een zaak beginnen tegen een andere grote partij, is het niet bepaald logisch dat zij niet weten wie die twee andere kantoren zijn lijkt me. Dus dat ze dat personeelsbestand op tafel gooien slaat ook nergens op. En omdat Mike een goed geheugen heeft (en daarmee zogenaamd bewijst dat hij iets geeft om die mensen) krijgen ze uitstel versnelling? Dat gaat natuurlijk ook nergens over.

[ Bericht 2% gewijzigd door Xaobotnik op 09-07-2015 22:33:35 ]
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:57:41 #38
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_154207550
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:52 schreef Xaobotnik het volgende:
En omdat Mike een goed geheugen heeft (en daarmee zogenaamd bewijst dat hij iets geeft om die mensen) krijgen ze uitstel? Dat gaat natuurlijk ook nergens over.
Ik heb misschien niet goed opgelet maar ze willen het proces juist versnellen en dat is gelukt omdat Mike alles in zijn hoofd heeft zitten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:32:56 #39
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_154208608
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik heb misschien niet goed opgelet maar ze willen het proces juist versnellen en dat is gelukt omdat Mike alles in zijn hoofd heeft zitten.
Jep, je hebt gelijk. Gecorrigeerd. :)

Maar de irrelevantie is er nog steeds. Ze willen versnellen en omdat Mike weet wat er in dat dossier staat krijgen ze het. Het is geenszins een argument voor iets dat er niet al was. Het is niet zo dat omdat Mike weet wat er staat dat ze daarmee bewijzen dat ze begrijpen dat het zo schrijnend is dat het snel afgehandeld moet worden.

[ Bericht 28% gewijzigd door Xaobotnik op 09-07-2015 22:38:16 ]
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:03:16 #40
436995 A_Valbuena
One man army
pi_154211497
Wat hou ik toch van deze serie O+
أنا مغربي
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:19:13 #41
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154211935
Als je het niet overdenkt is het best een aardige aflevering. :D En ik bedoel. Zet er een serie als Under the Dome naast, dat ik om god mag weten welke redenen nog kijk, en het is puur goud. :P _O-

Vind alleen jammer dat ze het zo schrijven dat Louis altijd weer iets aan het opkloten is. :')
En dat het altijd heel polair vriendjes - wraak is tussen hem en Harv.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:50:09 #42
437880 hoekandit
gele paprika
pi_154212505
Prima aflevering! :)

En Charles Barkley moet blij zijn dat ie een beetje kon basketballen want tering wat kan die niet acteren :')
pi_154213797
Is Charles Barkley niet een zanger?
pi_154213823
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:50 schreef hoekandit het volgende:
Prima aflevering! :)

En Charles Barkley moet blij zijn dat ie een beetje kon basketballen want tering wat kan die niet acteren :')
Hahaha, dat was echt heeel slecht he.
pi_154214467
Beste aflevering tot nu toe :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154214820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:32 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Jep, je hebt gelijk. Gecorrigeerd. :)

Maar de irrelevantie is er nog steeds. Ze willen versnellen en omdat Mike weet wat er in dat dossier staat krijgen ze het. Het is geenszins een argument voor iets dat er niet al was. Het is niet zo dat omdat Mike weet wat er staat dat ze daarmee bewijzen dat ze begrijpen dat het zo schrijnend is dat het snel afgehandeld moet worden.
Het was volgens mij gewoon een reactie op het commentaar van de tegenpartij. Die gaf namelijk aan dat ze het onbegrijpelijk vonden dat twee dagen geleden deze zaak pas was aangenomen en ze nu al versnelling wilde. Volgens hen kon het dan nooit dat Team Mike/Zane dan de gehele case kon begrijpen en al deze persoonlijke situaties zou weten.
Leek mij dus een vrij goede manier om te bewijzen dat hij wel alles weet.

Ik vind Mike die zo hevig op zoek is naar erkenning bij Zane wel een beetje jammer. Ik krijg er nog net geen plaatsvervangende schaamte van. Verder ben ik benieuwd hoe Louis zich hieruit gaat werken en wat Harvey nog te wachten staat.
- Met zuidelijke groet -
pi_154215907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 02:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wil daar ook de X-rated versie van :@
:9~
pi_154220010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 03:33 schreef schijffie het volgende:
Is Charles Barkley niet een zanger?
_O-
Nope. Gnarls Barkley is wel een bekende muziekgroep, bestaan uit Danger Mouse en Cee Lo Green :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 12:57:34 ]
pi_154220642
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:57 schreef CrashO het volgende:

[..]

_O-
Nope. Gnarls Barkley is wel een bekende muziekgroep, bestaan uit Danger Mouse en Cee Lo Green :Y
Probeer niet racistisch te zijn, maareh, brilletje op, even lachen en het zou zo z'n tweelingbroer kunnen zijn. :P



bijna

[ Bericht 0% gewijzigd door schijffie op 10-07-2015 13:39:09 ]
pi_154221791
Reden dat hij niet kiest voor de mooie lijkt me dat ze allemaal wel een beetje op Donna lijken en dan word je telkens herinnert aan Donna wat weer een paniekaanval kan bezorgen.
Denk ik dan :P
There is a time of cumming and going.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:16:07 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154223340
Waren hele oppervlakkige tutjes. Eigenlijk alleen eye candy. En na dat Donna-gebeuren had 'ie liever gewoon iemand die goed was in wat ze deed en geen gedoe en afleiding zou opleveren. Gewoon iemand met karakter, mensenkennis, inzicht en vakkundigheid. En 't is nog een goeie match ook! Had weinig te maken met dat die andere kandidates hem aan Donna zouden herinneren en een paniekaanval zouden kunnen bezorgen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154224463
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:20 schreef TheVulture het volgende:
Beste aflevering tot nu toe :Y
Beetje weinig Litt alleen.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 19:48:16 #53
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_154229671
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:03 schreef A_Valbuena het volgende:
Wat hou ik toch van deze serie O+
Snelle Egel
pi_154241857
Gisteren seizoen 3 afgekeken.. ben wel blij dat S03 afgelopen is. Ik had al het wat gelezen over Mike en Rachel waar ik me dus meer en meer aan begon te irriteren gedurende het seizoen. Vooral Rachel vond ik echt heel erg irritant worden :+

Ben benieuwd naar S04!
pi_154242709
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:04 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Beetje weinig Litt alleen.
Vond het niet storend, en hij was indirect wel weer dominant aanwezig omdat ie er wederom een teringzooi van maakt :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 11 juli 2015 @ 10:03:04 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154242886
krijgen we straks het gehele dreamteam nog te zien (in actie) :o

ik vind die paniekaanvallen echt wel lekker gefilmd. Eindelijke Mike weer eens om zijn geheugen gebruikt, dat aspect is echt wel een beetje verloren gegaan de laatste seizoenen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154245598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:50 schreef hoekandit het volgende:
Prima aflevering! :)

En Charles Barkley moet blij zijn dat ie een beetje kon basketballen want tering wat kan die niet acteren :')
En daar hebben ze bij Suits schijt aan, aangezien ze hem binnen hebben gehaald als die basketballer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:25 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Het was volgens mij gewoon een reactie op het commentaar van de tegenpartij. Die gaf namelijk aan dat ze het onbegrijpelijk vonden dat twee dagen geleden deze zaak pas was aangenomen en ze nu al versnelling wilde. Volgens hen kon het dan nooit dat Team Mike/Zane dan de gehele case kon begrijpen en al deze persoonlijke situaties zou weten.
Ik weet het niet. Het kwam op mij ook wat gemaakt wordt. Een goed geheugen is geen bewijs van het geven om die zaak, dus het 'you can't say that we don't care' of iets van die orde is onzin. Hij heeft alleen zijn geheugencapaciteit bewezen. Het verschil is nu dat Mike het vermogen heeft dat hij alles uit zijn hoofd weet, terwijl het volgens mij al genoeg was om een paar voorbeelden te noemen zoals ze daarvoor al deden, namelijk dat een dag extra in het ziekenhuis iemands leven had kunnen redden. Noem er nog een paar, en je hebt duidelijk dat het belangrijk is dat de zaak sneller verloopt en die mensen hun verzekering krijgen waarin meer vergoed wordt.

quote:
Ik vind Mike die zo hevig op zoek is naar erkenning bij Zane wel een beetje jammer. Ik krijg er nog net geen plaatsvervangende schaamte van.
Ik vind het ook niet passen. Ze (de schrijvers) willen een soort van conflict hebben tussen de twee, maar niets dat doorlopend is, en ze komen hiermee aan.
quote:
Verder ben ik benieuwd hoe Louis zich hieruit gaat werken en wat Harvey nog te wachten staat.
Mij interesseert dit niet meer. We hebben het zo vaak gezien, en ze blijven ermee komen. Het character dat Louis Litt had kunnen zijn hebben ze sowieso al verpest aangezien het nu gewoon een zwakkeling is waarvan we weten dat hij uiteindelijk altijd verliest als hij op basis van capaciteiten ergens in gaat, en in persoonlijke strijdjes altijd een fout maakt.
  zondag 12 juli 2015 @ 00:36:25 #58
423158 hont12
hahahaha ja man hahah joe
pi_154260711
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:13 schreef Djoetma het volgende:
in persoonlijke strijdjes altijd een fout maakt.
In seizoen 2 toen hij de kant van Hardman koos, ging Hardman die fout in en niet Louis.
pi_154262678
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 07:25 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren seizoen 3 afgekeken.. ben wel blij dat S03 afgelopen is. Ik had al het wat gelezen over Mike en Rachel waar ik me dus meer en meer aan begon te irriteren gedurende het seizoen. Vooral Rachel vond ik echt heel erg irritant worden :+

Ben benieuwd naar S04!
Ja, ze werd echt vervelend.
Ik vond seizoen 4 ook weer beter, vooral de laatste paar afleveringen.:)
pi_154300366
Harvey is weer back on track om een klootzak te worden, yesh :9~
Vond hem veel te soft de laatste tijd, sinds seizoen 3 met dat hele Scottiegebeuren.

[ Bericht 11% gewijzigd door Erasmus op 13-07-2015 15:35:14 ]
  maandag 13 juli 2015 @ 17:09:50 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154303740
huh is suits weer begonnen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 13 juli 2015 @ 17:16:31 #62
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_154303970
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:09 schreef Maanvis het volgende:
huh is suits weer begonnen?
jup, al drie afleveringen
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  maandag 13 juli 2015 @ 17:29:55 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154304341
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef madeliefff het volgende:

[..]

jup, al drie afleveringen
tof, dan heb ik deze week weer wat leuks te doen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154304564
Ik vind 't tot nu toe prima! O+
Ja doei.
pi_154305406
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:13 schreef Djoetma het volgende:
Mij interesseert dit niet meer. We hebben het zo vaak gezien, en ze blijven ermee komen. Het character dat Louis Litt had kunnen zijn hebben ze sowieso al verpest aangezien het nu gewoon een zwakkeling is waarvan we weten dat hij uiteindelijk altijd verliest als hij op basis van capaciteiten ergens in gaat, en in persoonlijke strijdjes altijd een fout maakt.
Niet zo zeer verpest, maar Louis' persoon ben ik in het verloop van de serie sterk gaan associëren met machtsrelaties (hij werd altijd wel ondergeschikt door iemand die boven hem aan de pikorde stond en reageerde dat dan weer af op degenen onder hem). En het is vreemd om hem nu op een plek te zien waar hij min of meer met iedereen als gelijkwaardige moet omgaan, volgens mij heeft de acteur deze nieuwe positie waarin Lewis zich nu verkeert ook nog niet helemaal eigen gemaakt. Maar het is natuurlijk wel interessant waar deze Donna-Lewis-Harvey verhaallijn naartoe gaat en het blijft bewonderenswaardig dat Suits zich steeds zo opnieuw blijft uitvinden.
Maar als ik nog een keer iets moet horen over hoe Mike geen prestigieus Harvard-diploma heeft dan ahhrrrg! :X
“An interesting thing is a good thing.”
pi_154314570
Ik weet het niet. Jij noemt het zich opnieuw uitvinden, ik vind het gewoon herhaling op herhaling in dezelfde setting waarbij de factoren net wat anders liggen.

De serie lijkt ook flink teruggeschroefd te zijn in termen van budget. Ik weet niet of dit ook daadwerkelijk zo is, maar ze schieten werkelijk alles op een statische locatie. Ze lopen zelden op straat en het aantal scènes in rechtszalen is ook minimaal. Ik denk ook dat ze een hoop van de scènes door elkaar schieten. Bijv. dat Mike en Rachel achter elkaar alle scènes doen van meerdere afleveringen die bij hun thuis geschoten worden. En waarschijnlijk ook om het schema van de celebrities heen.
pi_154315995
Ik kan me gewoon maar lastig over de debiele beslissing van Donna heen zetten. Ik snap heel goed dat ze bij Harvey weggaat en ook dat ze bij the firm wil blijven, maar ze had naar ELKE partner gekund. Iemand in de situatie van Donna, met die loyaliteit naar Harvey zou gewoon nooit naar iemand als Louis gaan. Dat is alleen maar voor het verhaal, is niets geloofwaardigs aan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154316846
Als de situatie tussen Donna/Harvey/Louis eindelijk normaliseert krijgen we natuurlijk dat Zane het vermoeden krijgt dat Mike helemaal niet afgestudeerd is... -O-
  dinsdag 14 juli 2015 @ 06:06:57 #69
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154320735
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan me gewoon maar lastig over de debiele beslissing van Donna heen zetten. Ik snap heel goed dat ze bij Harvey weggaat en ook dat ze bij the firm wil blijven, maar ze had naar ELKE partner gekund. Iemand in de situatie van Donna, met die loyaliteit naar Harvey zou gewoon nooit naar iemand als Louis gaan. Dat is alleen maar voor het verhaal, is niets geloofwaardigs aan.
''Ze is gekwetst, nu wil ze Harv kwetsen''.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 08:04:54 #70
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154321134
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan me gewoon maar lastig over de debiele beslissing van Donna heen zetten. Ik snap heel goed dat ze bij Harvey weggaat en ook dat ze bij the firm wil blijven, maar ze had naar ELKE partner gekund. Iemand in de situatie van Donna, met die loyaliteit naar Harvey zou gewoon nooit naar iemand als Louis gaan. Dat is alleen maar voor het verhaal, is niets geloofwaardigs aan.
ze hadden toch gewoon een goede band met elkaar, de opera, ballet etc. elkaar pushen om dat te doen wat ze het liefst wilden doen, nah ik zie wel in waarom ze voor Louis koos
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154325867
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:04 schreef Re het volgende:

[..]

ze hadden toch gewoon een goede band met elkaar, de opera, ballet etc. elkaar pushen om dat te doen wat ze het liefst wilden doen, nah ik zie wel in waarom ze voor Louis koos
Dit inderdaad. Donna staat buiten die rivaliteit en Louis heeft veel voor haar gedaan en is juist veel trouwer naar zijn assistent toe dan Harvey, ondanks dat hij wel eens wat opportunistischer is.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 12:45:48 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154325955
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154388588
Die actrice die Rachel speelt kan ook echt niet acteren he :')
pi_154397073
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:20 schreef Ooku het volgende:
Die actrice die Rachel speelt kan ook echt niet acteren he :')
Dit itt Donna. Die blik na Harvey's dankjewel voor de 12 jaar was fenomenaal goed _O_
En dat was slechts een paar secondes acteerwerk.

Benieuwd wat er nu gaat aan komen want heel veel lijntjes zijn gesloten. De ruzie met Litt, de case van Zane & Mike, Harvey en Donna's koude oorlog.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_154401374
Harvey Specter jonge, wat een legende _O_
أنا مغربي
pi_154404002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 21:09 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dit itt Donna. Die blik na Harvey's dankjewel voor de 12 jaar was fenomenaal goed _O_
En dat was slechts een paar secondes acteerwerk.

Benieuwd wat er nu gaat aan komen want heel veel lijntjes zijn gesloten. De ruzie met Litt, de case van Zane & Mike, Harvey en Donna's koude oorlog.
Zou Harvey & Ms. Litt geen lijntje worden? Dat kwam vroeg in de aflevering even in me op, maar verdween weer op het einde van de aflevering.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 00:46:32 #77
256829 Sokz
Livin' the life
pi_154404471
Iig weer een reden voor louis omm boos op harvey te worden als ie doorkrijgt dat harvey bij dr huis geweest is -> louis boos doet iets doms -> harvey blijkt dr uiteindelijk alleen afgezet te hebben -> status quo harvey/litt relatie
pi_154404488
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:20 schreef Ooku het volgende:
Die actrice die Rachel speelt kan ook echt niet acteren he :')
Het is een beetje zielig om haar te zien hobbelen door de serie... het lukt allemaal net niet ondanks haar pronte kont :P
pi_154416379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:20 schreef Ooku het volgende:
Die actrice die Rachel speelt kan ook echt niet acteren he :')
Robert Zane, Mike en Jessica zijn de enigen die kunnen acteren. Derest stelt niet veel voor. Donna komt ook redelijk over, maar is feitelijk een redelijke one trick pony die standaard gezichten opzet voor elke emotie en verder gewoon haar Donna-truukje doet. Dat werkt goed, maar zegt niets over het acteerwerk. Hetzelfde geldt voor Harvey. De acteur die Louis doet valt daar nog beneden. Typische karakter-acteur.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 21:09 schreef Knipoogje het volgende:

Dit itt Donna. Die blik na Harvey's dankjewel voor de 12 jaar was fenomenaal goed _O_
En dat was slechts een paar secondes acteerwerk
Die blik hebben we pas 100 keer eerder gezien.
quote:
Benieuwd wat er nu gaat aan komen want heel veel lijntjes zijn gesloten. De ruzie met Litt, de case van Zane & Mike, Harvey en Donna's koude oorlog.
Die case is natuurlijk nog niet afgelopen. Ik kan me niet voorstellen dat het hierbij blijft en dat het concludeert in dat Mike ongelijk heeft (behalve dat toevalletje). Tenzij de schrijvers er gewoon niet mee door wilden gaan en zagen dat het nergens toe leidde.

En de ruzie met Litt was behalve het gegeven dat het een van zovelen was, er eentje die nog steeds geopend kan worden door die andere partner.
pi_154416647
Ik bleef Root zien in die zus :')
pi_154416825
Root *;
Hier heeft ze wel een charmantere rol dan in POI.

Leuke aflevering weer eens, wat me wel opvalt he. Is er nu echt nooit meer een kans dat Mike door het ijs zakt met zijn gebrek aan diploma? In het begin was het voor het verhaal natuurlijk leuk, maar leek het bijna om de twee weken weer fout te kunnen gaan.
- Met zuidelijke groet -
pi_154417433
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:49 schreef Droathoah het volgende:
Ik bleef Root zien in die zus :')
Kende haar eerst vooral uit 3 seizoenen Angel. Aantal jaren daarna seizoen Dollhouse en daarna idd gewend geraakt aan haar rol als r00t in PoI. Geinig wel om redelijk onbekende actrice al 13 jaar mee te maken.
pi_154465937
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:57 schreef De-Hamster het volgende:
Root *;
Hier heeft ze wel een charmantere rol dan in POI.
Een simpel mens dat haar geld niet kwijt wil aan haar partner of R00t die ook verliefd lijkt te zijn op Sameen.... Ik weet wel wie ìk charmanter vind.

quote:
Leuke aflevering weer eens, wat me wel opvalt he. Is er nu echt nooit meer een kans dat Mike door het ijs zakt met zijn gebrek aan diploma? In het begin was het voor het verhaal natuurlijk leuk, maar leek het bijna om de twee weken weer fout te kunnen gaan.
Dat zou het concept van de show veranderen. Een stukje ontwikkeling waar ze bij USA Networks niet zo van zijn. Ze houden het concept zo lang mogelijk hetzelfde en gooien het iets op de schop wanneer het een sleur lijkt te worden of wanneer het te lastig wordt. Denk aan de overgang van een case of the week-stijl naar een doorlopende stijl.

Ik moet trouwens zeggen dat die haargrens van Mike steeds verder naar achteren kruipt. Dus de leuke jonge advocaat valt steeds meer weg. Die lijken ze bij de productie ook wel in te zien, maar dit neemt wel een deel van de dynamiek weg tussen Harvey en Mike. Dit vullen ze vervolgens in met zij-verhaaltjes, maar ze slagen er niet echt in dit goed te doen. Ik bedoel, die zaak van Mike en Robert was niet bepaald interessant. Eigenlijk ging dat verhaal totaal niet om de zaak zelf en werd de kern uiteindelijk verteld met een paar zinnetjes in een paar seconden, waarbij het amper ging om de mensen waarvoor ze opkwamen.

Ik snap dat ze de zaken alleen willen gebruiken om het verhaal rondom de characters te vertellen, maar eigenlijk is er amper een verhaal, alleen wat karaktertechnische dynamiek. O zich natuurlijk logisch, omdat ze de dynamiek tussen Harvey en Mike vervangen door de dynamiek tussen Robert en Mike, maar afgezien van dat ik dat op zichzelf al vrij mager vind, mogen ze ook wel een degelijk verhaal vertellen.
De manier waarop ze dit overslaan schieten ze wel in door m.i.
pi_154479393
Rachel kan geen kinderen krijgen btw, let maar op
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_154482032
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 03:29 schreef Drolflap het volgende:
Rachel kan geen kinderen krijgen btw, let maar op
Ja lekker subtiele blik was dat weer :')
  maandag 20 juli 2015 @ 20:49:33 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154497772
Staat ineens Amy Acker achter de balie net nadat ik person of interest tot en met seizoen 4 heb gevolgd. Ik verwacht telkens dat ze ineens een psycho killer maneuvre uit gaat halen ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154541366
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:41 schreef Djoetma het volgende:
Donna komt ook redelijk over, maar is feitelijk een redelijke one trick pony die standaard gezichten opzet voor elke emotie en verder gewoon haar Donna-truukje doet. Dat werkt goed, maar zegt niets over het acteerwerk. Hetzelfde geldt voor Harvey. De acteur die Louis doet valt daar nog beneden. Typische karakter-acteur.
Hoe kan je dit nou stellen? Persoonlijk heb ik deze acteurs nooit in een andere rol gezien, dus of ze alleen deze persoonlijkheid kunnen spelen weet ik niet. Het is wel duidelijk dat de serie gewoon vraagt om karakters die een soort muur om zich heen hebben zodat ze niet gekwetst worden. Af en toe gebeurd er iets waardoor die muur naar beneden gaat en zie je het 'echte' karakter. Dat kan je zien als slecht acteren, ik zie het als hoe de schrijvers zo'n karakter willen neerzetten.
pi_154541810
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:41 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoe kan je dit nou stellen? Persoonlijk heb ik deze acteurs nooit in een andere rol gezien, dus of ze alleen deze persoonlijkheid kunnen spelen weet ik niet. Het is wel duidelijk dat de serie gewoon vraagt om karakters die een soort muur om zich heen hebben zodat ze niet gekwetst worden. Af en toe gebeurd er iets waardoor die muur naar beneden gaat en zie je het 'echte' karakter. Dat kan je zien als slecht acteren, ik zie het als hoe de schrijvers zo'n karakter willen neerzetten.
Op deze manier kun je iedere vorm van matig acteerwerk wel goedpraten. Maar als je genoeg content kijkt, zie je het verschil tussen de beteren en de slechteren gewoon. Ik weet dat het in Suits om de vaste vertonen gaat, maar het vergt geen acteertalent om dit goed te doen (daar is Suits dan ook het bewijs voor).

En binnen die vaste patronen kun je ook op verschillende manieren iets neerzetten. Zeker wanneer ze een gevoelig moment hebben. Wat ik vervolgens zie, is gewoon niet zo best wanneer je het vergelijkt met de betere acteurs die we ook overal kunnen zien. Het kunnen opzetten van een gezicht heeft weinig met algemeen acteertalent te maken. Je ziet dat wanneer ze aan dialogen beginnen, ze het acteerwerk zeer beperkt houden met Donna en met Harvey ze het ook houden bij het opzetten van een gezicht. Alleen Mike en Jessica zie je echt een combinatie van dit alles weergeven.

Long story short, de betere acteurs zitten sowieso zelden in TV-series, tenzij ze vanuit de film-industrie komen en voor een interessant bedrag te werken of om minder intensief te gaan werken.

Een serie als Suits draait niet om het sterke acteren en daarop zullen ze dan ook nooit casten. Iemand als Wendell Pierce zit er alleen maar in voor het gezicht en dat ze Bunk uit The Wire hebben.
pi_154542290
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:57 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Op deze manier kun je iedere vorm van matig acteerwerk wel goedpraten. Maar als je genoeg content kijkt, zie je het verschil tussen de beteren en de slechteren gewoon. Ik weet dat het in Suits om de vaste vertonen gaat, maar het vergt geen acteertalent om dit goed te doen (daar is Suits dan ook het bewijs voor).

En binnen die vaste patronen kun je ook op verschillende manieren iets neerzetten. Zeker wanneer ze een gevoelig moment hebben. Wat ik vervolgens zie, is gewoon niet zo best wanneer je het vergelijkt met de betere acteurs die we ook overal kunnen zien. Het kunnen opzetten van een gezicht heeft weinig met algemeen acteertalent te maken. Je ziet dat wanneer ze aan dialogen beginnen, ze het acteerwerk zeer beperkt houden met Donna en met Harvey ze het ook houden bij het opzetten van een gezicht. Alleen Mike en Jessica zie je echt een combinatie van dit alles weergeven.

Long story short, de betere acteurs zitten sowieso zelden in TV-series, tenzij ze vanuit de film-industrie komen en voor een interessant bedrag te werken of om minder intensief te gaan werken.

Een serie als Suits draait niet om het sterke acteren en daarop zullen ze dan ook nooit casten. Iemand als Wendell Pierce zit er alleen maar in voor het gezicht en dat ze Bunk uit The Wire hebben.
Ik vind dus juist die Jessica heel slecht. De relatie tussen Donna en Harvey is gewoon heel awkward, en dat zie je terug. Ik geef ook direct toe dat het niet de aller beste acteurs zijn die ik ooit gezien heb, maar ze worden in dit topic wel erg afgebrand.
pi_154547236
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:11 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik vind dus juist die Jessica heel slecht. De relatie tussen Donna en Harvey is gewoon heel awkward, en dat zie je terug. Ik geef ook direct toe dat het niet de aller beste acteurs zijn die ik ooit gezien heb, maar ze worden in dit topic wel erg afgebrand.
Ik vind die relatie helemaal niet awkward. Zo moet het volgens mij niet eens voorstellen. Alleen dat er een verleden was, iets dat ook gewoon over is sinds de een na laatste aflevering. Jessica valt wel uit het stramien van het 'leuk doen'.
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:29:07 #91
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_154551409
Ik vind juist Louis Litt (Rick Hoffman) één van de betere acteurs van de serie. Lachwekkend om te zeggen dat hij (veel) minder is dan Mike. De laatste scene uit de midseason finale van seizoen 4 vond ik dan ook magistraal neergezet. Hij kan er weinig aan doen dat hij wordt misbruikt om elke aflevering schijtlolligheden uit te halen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:49:41 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154564674
Hehe, die comment over Mike's haar. _O- :P

Verder eigenlijk een best goede epi. :D Op wat ze voor Louis hebben geschreven na, die de boel natuurlijk weer moet opneuken en die onzin met dat 'mudding'. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154564797
Louis kreeg instant jizz toen hij hoorde dat ie ging mudden met Rachel en Donna :D
pi_154564933
Wel overduidelijke close up van Mike's Apple Watch aan het begin van de aflevering :')
  donderdag 23 juli 2015 @ 14:36:43 #95
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154567681
Gelukkig krijgt Jessica niet al te veel screentime meer, wat een naar personage is dat zeg.
pi_154580895
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:36 schreef FritzWepper het volgende:
Gelukkig krijgt Jessica niet al te veel screentime meer, wat een naar personage is dat zeg.
Past wel goed bij haar uiterlijk.
pi_154582822
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:29 schreef Lemsterr het volgende:
Ik vind juist Louis Litt (Rick Hoffman) één van de betere acteurs van de serie. Lachwekkend om te zeggen dat hij (veel) minder is dan Mike. De laatste scene uit de midseason finale van seizoen 4 vond ik dan ook magistraal neergezet. Hij kan er weinig aan doen dat hij wordt misbruikt om elke aflevering schijtlolligheden uit te halen.
Naar mijn mening is het te veel hetzelfde en veel overacting. Hij zet de rol van Litt wel erg goed neer en doet dat beter dan bijv. de acteur die Harvey moet spelen. Maar om te zeggen dat het een goede acteur is gaat me wat te ver.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:57 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Past wel goed bij haar uiterlijk.
Ik vind Jessica eigenlijk ook wel goed neergezet. Komt krachtig over. Echter als personage heeft ze dezelfde zwakte als Harvey, namelijk dat ze altijd wint.
Echt naar is het character niet m.i. Ze heeft de hele tijd figuren die om de zoveel tijd achter haar rug om van alles proberen en op zijn tijd haar zelfs aanvallen. Dan kun je niet de moeder van de organisatie zijn, maar meer een harde ruler.

Ik denk dat ze maar weinig extra screentime krijgt omdat die actrice drukker is met andere dingen. Ik zou het eigenlijk wel willen zien, gewoon een stukje over haar achtergrond oid. Geldt trouwens voor bijna iedereen. We hebben alleen een enkele aflevering van Harvey gezien, en Mike. Voor derest is het allemaal zeer platonisch. Maar goed, wellicht dat het ook lekker veilig is zodat we de characters hetzelfde blijven zien... Vind het zelf echter wat saai worden.

Trouwens wel redelijk positief is dat dit meer een case of the week-aflevering leek te zijn. Hopelijk blijven ze het gewicht van een aflevering voortaan meer op een zaak houden. Hoewel het inhoudelijk weer een redelijk zwakke case was. Maar het gedoe met Louis is ook over, dus tenzij ze weer een nieuwe corporate drama arc gaan introduceren, krijgen we nu hopelijk eindelijk weer losse zaken.

Ach, nu ik dit type, weet ik dat dit toch niet het geval zal zijn.

[ Bericht 48% gewijzigd door Djoetma op 23-07-2015 23:23:03 ]
pi_154659835
Amy Acker O+

Bijna bij.
pi_154660453
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:41 schreef DJKoster het volgende:
Amy Acker O+

Bijna bij.
Wat dat betreft is Christina Cole ook wel een prima toevoeging.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 27 juli 2015 @ 15:02:35 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154675079
Hebben de cameramensen bij elk shot waar rachel in beeld is de opdracht gekregen om haar ass zo prominent mogelijk in beeld te laten komen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154675377
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:02 schreef Maanvis het volgende:
Hebben de cameramensen bij elk shot waar rachel in beeld is de opdracht gekregen om haar ass zo prominent mogelijk in beeld te laten komen?
Niks mis mee.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154698083
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat dat betreft is Christina Cole ook wel een prima toevoeging.
Dat accent!

quote:
Graduated from the Oxford School of Speech and Drama in 2002.

Christina Cole - IMDb
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:48:23 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154703622
Christina cole heeft vreselijk mooie ogen maar ik denk dat ze verdwijnt zodra harvey uitgedokterd is.
Tenzij ie natuurlijk een relatie krijgt met z'n psych. Maar dan beschuldig ik ze officiëel van plagiaat van Person of Interest ;).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:54:43 #104
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_154703809
Deze serie gaat echt achteruit.
Deathlift or Die.
pi_154711564
quote:
6s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Niks mis mee.
pi_154718530
quote:
6s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Niks mis mee.
Het is iig haar beste kant
pi_154718541
Donna daarentegen verdient elke keer wel een 360 graden view
  vrijdag 31 juli 2015 @ 17:39:43 #108
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_154798003
Net de nieuwste aflevering gezien, hij was wel leuk. Ben alleen die eeuwige vete met Hardman wel zat, je kon het al van mijlen ver aan zien komen. Te voorspelbaar onderhand en het is vooral wachten tot hij een serieuze poging gaat doen om Jessica weg te krijgen
  vrijdag 31 juli 2015 @ 21:23:01 #109
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_154804001
Jack heeft een beetje Daniel's niche in het verhaal ingepikt. Ik weet dat ze elkaar kennen, maar denk je dat ze Daniel echt weer terug gaan halen?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_154917498
In grofweg een week alle seizoenen Suits gekeken. Heerlijke serie, prima vermaakt. Hardop lachen om Litt en ik vind het helemaal niet erg om naar Rachel te hoeven kijken. Die heb ik afgelopen week bijna 5 jaar ouder zien worden, maar geen rimpeltje erbij. Heerlijk vrouwtje om naar te kijken. Dat kapsel van Mike is in de jaren niet echt vooruit gegaan, zijn stoppeltjesbaard wel :p Ben benieuwd naar de volgende en blijf dit topic vanaf nu volgen.

Editje: Overigens verwacht ik nog meer drama. Mike die net voor zijn bruiloft vreemd gaat met zijn eerste liefde (zijn huidige vriendin, Troian Bellisario).

[ Bericht 15% gewijzigd door Shefkee op 05-08-2015 16:59:36 ]
pi_154931075
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:39 schreef love_sharon het volgende:
Net de nieuwste aflevering gezien, hij was wel leuk. Ben alleen die eeuwige vete met Hardman wel zat, je kon het al van mijlen ver aan zien komen. Te voorspelbaar onderhand en het is vooral wachten tot hij een serieuze poging gaat doen om Jessica weg te krijgen
Ik ben Hardman al vanaf dag één helemaal zat!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 14:08:12 #112
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154955058
Ik ben blij voor al die vrouwen die in een zwart gat terecht zijn gekomen sinds het stoppen van As The World Turns dat er een nieuwe soap voor ze is.
pi_154957476
Vind Daniel Hartman juist wel leuk. Zeker omdat ik eigenlijk ook gewoon Gale zie uit BB. :P

Ook weer een gezellig einde deze week
pi_154962191
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:54 schreef Ethanolic het volgende:
Deze serie gaat echt achteruit.
Dit, herhaling van zetten :{
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:24:26 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154962711
Vond 'em eigenlijk wel ok. Vooral met Mike & Jack dan :Y , niet zozeer dat 'mehhh, you're sleeping with my sister'. Everybody's got these goddamn issues. :N
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154963976
Vind de laatste afleveringen juist beter. Jack die meerdere kanten blijkt te hebben, Hardman terug (toch hun beste enemy), ruzies en spanningen die echt ergens over gaan zoals keiharde beloftes breken (met Litt's zus ffs) , geen romantisch geneuzel met Mike en Rachel en Harvey die eindelijk eens zaken boven zijn macht ziet komen en het niet meer onder controle heeft.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:08:14 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154965470
Harvey z'n stem klonk deze epi erg diep. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:26:38 #118
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_154968084
Ik vond het een goede ep ^O^ mike kicked ass . Hij begint zelfverzekerder te worden a la harvey. Harvey die flink de spiegel voor gehouden werd. die hardmann vind ik alleen echt een irritant mannetje. Jammer dat hij er weer is.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_154968675
Ik ben blij dat Harvey deze keer toch niet boos wegliep bij zijn therapiesessie, want dat begon ook een beetje saai te worden.
pi_154968902
Harvey _O_ had gedacht dat Louis eerst die move zou maken.
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:13:00 #121
256829 Sokz
Livin' the life
pi_155143640
Jack word dus de louis litt van het backstabben, somehow altijd achter de feiten aanlopend; dan weer op goede voet met teamharvey dan weer op slechte voet.
pi_155143777
Jammer dat Louis niet kan vechten, hij was geen partij voor Harvey.
Eindelijk wordt er weer gebruik gemaakt van het feit dat Mike nooit naar Harvard is geweest, een nominatie tot (junior) partner zat ik al op te wachten.

Volgende ep een vete tussen Mike en Jessica? ^O^
pi_155174428
Wanneer gaan Harvey en zijn therapeute een keer van bil dan? :7
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:18:49 #124
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_155175551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:38 schreef Ratatatata het volgende:
Wanneer gaan Harvey en zijn therapeute een keer van bil dan? :7
mwa liever harvey en donna weer toch
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  donderdag 13 augustus 2015 @ 21:45:35 #125
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_155192106




Troian _O_
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_155192529
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Eindelijk wordt er weer gebruik gemaakt van het feit dat Mike nooit naar Harvard is geweest
Godverdomme geef die knaap gewoon zijn diploma en wees er klaar mee. Die hele "hij heeft niet op Harvard gezeten" dramatiek was twee seizoenen terug al finaal uitgemelkt. Nu is het alleen nog maar irritant.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:38 schreef Ratatatata het volgende:
Wanneer gaan Harvey en zijn therapeute een keer van bil dan? :7
Na al haar ge"Harvey eigenlijk wil je jouw moeder neuken" wordt dat waarschijnlijk de meest ongemakkelijke seks op televisie. Ik weet niet of ik dat wil.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_155193810
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Godverdomme geef die knaap gewoon zijn diploma en wees er klaar mee. Die hele "hij heeft niet op Harvard gezeten" dramatiek was twee seizoenen terug al finaal uitgemelkt. Nu is het alleen nog maar irritant.

[..]

Na al haar ge"Harvey eigenlijk wil je jouw moeder neuken" wordt dat waarschijnlijk de meest ongemakkelijke seks op televisie. Ik weet niet of ik dat wil.
you don't know jack :P
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:38:10 #128
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155194109
Harvey is een botte lul.
Louis is op z'n pik getrapt en zint op wraak.
Louis haalt een stunt uit.
Harvey wordt woest.
Jessica gaat op haar strepen staan.
Harvey legt het bij met Louis.
Louis <3 Harvey.
Harvey is een botte lul.
Louis is op z'n pik getrapt en zint op wraak.
Louis haalt een stunt uit.
Harvey wordt woest.
Jessica gaat op haar strepen staan.
Harvey legt het bij met Louis.
Louis <3 Harvey.
Harvey is een botte lul.
Louis is op z'n pik getrapt en zint op wraak.
Louis haalt een stunt uit.
Harvey wordt woest.
Jessica gaat op haar strepen staan.
Harvey legt het bij met Louis.
Louis <3 Harvey.
Harvey is een botte lul.
Louis is op z'n pik getrapt en zint op wraak.
Louis haalt een stunt uit.
Harvey wordt woest.
Jessica gaat op haar strepen staan.
Harvey legt het bij met Louis.
Louis <3 Harvey.
Harvey is een botte lul.
Louis is op z'n pik getrapt en zint op wraak.
Louis haalt een stunt uit.
Harvey wordt woest.
Jessica gaat op haar strepen staan.
Harvey legt het bij met Louis.
Louis <3 Harvey.
Harvey is een botte lul.
Louis is op z'n pik getrapt en zint op wraak.
Louis haalt een stunt uit.
Harvey wordt woest.
Jessica gaat op haar strepen staan.
Harvey legt het bij met Louis.
Louis <3 Harvey.
pi_155194984
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:38 schreef FritzWepper het volgende:
Harvey is een botte lul.
Louis is op z'n pik getrapt en zint op wraak.
Louis haalt een stunt uit.
Harvey wordt woest.
Jessica gaat op haar strepen staan.
Harvey legt het bij met Louis.
Louis <3 Harvey.

x

6
Het houdt niet op. Het blijft maar doorgaan. Er komt geen einde aan. Toe laat het stoppen!
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 13 augustus 2015 @ 23:08:32 #130
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155195147
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het houdt niet op. Het blijft maar doorgaan. Er komt geen einde aan. Toe laat het stoppen!
De Ross and Rachel onder de advocatenseries :'(

En dan doel ik op Louis en Harvey, niet de echte Mike Ross and Rachel :'(

Rachel gaat Rachel Ross heten :'(
  donderdag 13 augustus 2015 @ 23:32:35 #131
256829 Sokz
Livin' the life
pi_155196009
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 02:21 schreef Shefkee het volgende:

Editje: Overigens verwacht ik nog meer drama. Mike die net voor zijn bruiloft vreemd gaat met zijn eerste liefde (zijn huidige vriendin, Troian Bellisario).
was dat in de preview te zien ofzo? :P
pi_155196276
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Godverdomme geef die knaap gewoon zijn diploma en wees er klaar mee. Die hele "hij heeft niet op Harvard gezeten" dramatiek was twee seizoenen terug al finaal uitgemelkt. Nu is het alleen nog maar irritant.
Hem een diploma geven lost het probleem toch helemaal niet op.
pi_155196379
oh, ik wist niet dat Patrick en Troian een ding waren. Nou ja, ik houd me ook totaal niet met de privélevens van die lui bezig, maargoed. Nou ja, weet ik dat ook weer! :D!
Ja doei.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 00:33:41 #134
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155198177
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hem een diploma geven lost het probleem toch helemaal niet op.
Misschien moet hij investment banking ofzo eens proberen. O wacht, dat heeft hij gedaan en dat was niet spannend genoeg.
pi_155198192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Troian _O_
Voor mij de mooiste actrice van het moment O+

#TeamLouis trouwens. :7
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 00:37:15 #136
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155198269
#TeamHardman

Tijd dat die Jessica eens oprot. Hardman, Soloff, Specter, Litt & Zane (fusietje ofzo). Boys Club. Whisky en sigaren.
pi_155199254
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Godverdomme geef die knaap gewoon zijn diploma en wees er klaar mee. Die hele "hij heeft niet op Harvard gezeten" dramatiek was twee seizoenen terug al finaal uitgemelkt. Nu is het alleen nog maar irritant.
Hij heeft al een diploma van Harvard via Lola Jensen, lol. Maar het feit dat hij nooit naar Harvard is geweest (en dat niemand hem kent daar, daar was ook al een aflevering over) kan hem bij het benoemen van Partner wel nekken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 14-08-2015 01:21:21 ]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 01:29:58 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155199439
Ja, maar what are the fucking odds dat iemand die daar weet van heeft of die jaargang aan Harvard gestuurd had met Mike het pad kruist? Vooral op z'n eerste case als junior partner (jongste ever jr bij ze). Waarschijnlijk is de kans groter een loterij te winnen. Maar goed, in een tv serie gebeuren zulke dingen dan júist. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 01:35:45 #139
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155199588
http://hls.harvard.edu/about/frequently-asked-questions/#faq-2-2

1750 studenten voor juris doctor. Opleiding van drie jaar, voor het gemak even rekenen met geen uitval, zou 580 studenten in één jaar maken. No way dat die elkaar allemaal kennen.

Hij heeft zijn diploma en staat in het systeem. Alleen een fysiek dossier ontbreekt, toch?

Er spreekt meer vóór dan tegen hem. Dus waarom ze telkens zo bang zijn dat iedereen vragen gaat stellen is me een raadsel.
pi_155201219
Echt een one trick pony deze serie
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2015 @ 06:14:46 #141
43556 miss_dynastie
pi_155201272
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 04:33 schreef VacaLoca het volgende:
Echt een one trick pony deze serie
USA Network, dus duh :P
pi_155204588
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:34 schreef WammesWaggel het volgende:


Voor mij de mooiste actrice van het moment O+
Voor mij:



[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2015 11:01:59 ]
pi_155204733
Dus Mike is nu junior partner. Junior partners krijgen toch een secretaresse? Terugkeer van Amy?
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:08:19 #144
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_155204814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:37 schreef FritzWepper het volgende:
#TeamHardman

Tijd dat die Jessica eens oprot. Hardman, Soloff, Specter, Litt & Zane (fusietje ofzo). Boys Club. Whisky en sigaren.
hardmann een man noemen :') , ik vind hem een achterbakse slappe zak
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:13:08 #145
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155204917
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:08 schreef madeliefff het volgende:

[..]

hardmann een man noemen :') , ik vind hem een achterbakse slappe zak
Iedere kerel daar is achterbaks en een leugenaar. Mike niet, ondanks zijn grote geheim. Alleen de vrouwen zijn oprecht en zorgzaam, behalve Jessica dan. Macht corrumpeert.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:04 schreef Ooku het volgende:
Dus Mike is nu junior partner. Junior partners krijgen toch een secretaresse? Terugkeer van Amy?
Hoop vooral dat Louis en Harvey swappen, denk dat Gretchen bij Louis echt hilarisch kan worden.
pi_155204971
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:04 schreef Ooku het volgende:
Dus Mike is nu junior partner. Junior partners krijgen toch een secretaresse? Terugkeer van Amy?
Mike zal mogelijk vreemdgaan met Claire, Amy die mogelijk zijn secretaresse gaat worden.

Dit gaat geen goed seizoen voor Rachel worden.
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:22:53 #147
43556 miss_dynastie
pi_155205095
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:16 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Mike zal mogelijk vreemdgaan met Claire, Amy die mogelijk zijn secretaresse gaat worden.

Dit gaat geen goed seizoen voor Rachel worden.
Ik kan me vergissen, maar het is toch juist Rachel die vreemd ging, niet Mike? Al ben ik pas halverwege seizoen 4, maar toen hij een fling had met dat ene meisje op het werk waren ze uit elkaar toch?
pi_155205165
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar het is toch juist Rachel die vreemd ging, niet Mike? Al ben ik pas halverwege seizoen 4, maar toen hij een fling had met dat ene meisje op het werk waren ze uit elkaar toch?
Rachel ging vreemd met Logan in seizoen 4 ja, wat ik zei gaat over halverwege seizoen 5.

En ik heb het idee dat Mike's vreemdgaan meer zal worden dan een tongzoen (Rachel & Logan) dit keer, USA Networks kennende.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:35:32 #149
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_155205365
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:13 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Iedere kerel daar is achterbaks en een leugenaar. Mike niet, ondanks zijn grote geheim. Alleen de vrouwen zijn oprecht en zorgzaam, behalve Jessica dan. Macht corrumpeert.

[..]

Hoop vooral dat Louis en Harvey swappen, denk dat Gretchen bij Louis echt hilarisch kan worden.
nee man. Hardmann is dat op een heel ander niveau. Doet alsof hij vrienden met je is en steekt je vervolgens in de rug. Harvey zegt dat hij je een klootzak vind voordat hij je neerhaalt. Louis heeft ook wel wat achterbakse trekjes maar dat komt omdat hij zijn emoties niet in de hand heeft. Achteraf heeft hij vaak spijt. Daar kan ik nog enigszins sympathie voor hebben.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:42:25 #150
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155205528
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:35 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nee man. Hardmann is dat op een heel ander niveau. Doet alsof hij vrienden met je is en steekt je vervolgens in de rug. Harvey zegt dat hij je een klootzak vind voordat hij je neerhaalt. Louis heeft ook wel wat achterbakse trekjes maar dat komt omdat hij zijn emoties niet in de hand heeft. Achteraf heeft hij vaak spijt. Daar kan ik nog enigszins sympathie voor hebben.
Ik weet dat Hardman een douche is, maar ben na vijf seizoenen helemaal klaar met Jessica. Zodra ze in beeld komt kruipen mijn ballen al terug in me.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:48:51 #151
382129 crew  Donna
pi_155205652
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:42 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik weet dat Hardman een douche is, maar ben na vijf seizoenen helemaal klaar met Jessica. Zodra ze in beeld komt kruipen mijn ballen al terug in me.
Dit heb ik ook. En ik heb niet eens ballen. :D
pi_155207883
ik vind die Jack Soloff dan wel weer een heerlijke rol, alleen dat hoofd al.
pi_155215716
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 01:35 schreef FritzWepper het volgende:
Hij heeft zijn diploma en staat in het systeem. Alleen een fysiek dossier ontbreekt, toch?
Ja, maar hij heeft ook geen vooropleiding gedaan, dat had Jessica uitgezocht nadat ze achter zijn geheim kwam begin seizoen 2.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:04 schreef Ooku het volgende:
Dus Mike is nu junior partner. Junior partners krijgen toch een secretaresse? Terugkeer van Amy?
Nope, normaal gesproken niet maar Harvey nam Donna mee uit de DA Office. Als voorwaarde dat Harvey het salaris van Donna zelf betaalde.
pi_155215780
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:42 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik weet dat Hardman een douche is, maar ben na vijf seizoenen helemaal klaar met Jessica. Zodra ze in beeld komt kruipen mijn ballen al terug in me.
Ik vind de rol van Jessica juist baas. Runt die tent als een echte baas en zet ego's zoals Harvey en Jack op zijn plaats. Ze laat in ieder geval niet met zich sollen.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:55:43 #155
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155216539
Ik ga ooit deze serie helemaal opnieuw kijken en dan voor iedere keer dat iemand een map documenten bij een ander op het bureau smijt een shotje doen. Gaat een dronken zomer worden.
pi_155226725
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:32 schreef Sokz het volgende:

[..]

was dat in de preview te zien ofzo? :P
Haha nee(Althans ik kijk nooit previews, dus durf het niet met zekerheid te zeggen), maar had zo'n voorgevoel dat zoiets zou gaan gebeuren. Niet dus, maar misschien komt het nog. We zullen zien.
pi_155227268
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:55 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ga ooit deze serie helemaal opnieuw kijken en dan voor iedere keer dat iemand een map documenten bij een ander op het bureau smijt een shotje doen. Gaat een dronken zomer worden.
niet standaard een dronken zomer hebben :')
pi_155227374
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers Suits nog heeft als ze de silhouettes en achterwerken van o.a. Rachel, Jessica en Donna niet zo prominent in beeld brengen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 14-08-2015 23:28:59 ]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:31:37 #159
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155227462
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:26 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

niet standaard een dronken zomer hebben :')
Ik weet, ben oud geworden. Ga binnenkort wel met een aantal oude maten van de studentenvereniging op stedentrip naar Oost-Europa, dan zal het bier vloeien. Laatste keer dat ik met die kerels op reis was, was in de zomer van 2011. Sindsdien is m'n vriendin m'n enige reispartner. Toen had ik net Suits ontdekt en heb ik de hele vlucht aan hun kop zitten zeiken dat ze ook moesten gaan kijken - om maar even ontopic te blijven. Hebben ze allemaal gedaan en geloof dat ze nog steeds bij zijn.
pi_155227508
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:31 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik weet, ben oud geworden. Ga binnenkort wel met een aantal oude maten van de studentenvereniging op stedentrip naar Oost-Europa, dan zal het bier vloeien. Laatste keer dat ik met die kerels op reis was, was in de zomer van 2011. Sindsdien is m'n vriendin m'n enige reispartner. Toen had ik net Suits ontdekt en heb ik de hele vlucht aan hun kop zitten zeiken dat ze ook moesten gaan kijken - om maar even ontopic te blijven. Hebben ze allemaal gedaan en geloof dat ze nog steeds bij zijn.
Goed bezig Frits
pi_155228194
Jessica is een goede rol, maar ik mis verdieping erin.
pi_155228311
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers Suits nog heeft als ze de silhouettes en achterwerken van o.a. Rachel, Jessica en Donna niet zo prominent in beeld brengen.
wie is jouw favoriet van de drie?
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:12:03 #163
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155228808
Ik vond Gina Torres geweldig in Firefly/Serenity. Maar Jessica is geen leuk personage (meer) naar mijn mening. Is in bitchmode blijven steken.

Rachel is een schatje, mooie actrice ook. Maar personage heeft weinig persoonlijkheid verder.

Donna is een moordwijf.


Donna wint bij mij.
pi_155229302
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 23:58 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

wie is jouw favoriet van de drie?
Donna is de enige die overal een stempel drukt met haar persoonlijkheid en appearance, zoals een moordwijf betaamt.

Jessica is constant een uiterst professionele teringwijf die ik nooit heb zien lachen zonder sarcasme.

Huppelwijf Rachel heeft het persoonlijkheid en zelfvertrouwen van 'n doperwt, haar uiterlijk is het tegenovergestelde O+.

Hell, zelfs Gretchen heeft meer persoonlijkheid dan Jessica en Rachel bij elkaar :')

Qua innerlijk wint Donna.
Qua uiterlijk wint Rachel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 15-08-2015 00:29:22 ]
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:06:00 #165
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_155230247
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 00:27 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Donna is de enige die overal een stempel drukt met haar persoonlijkheid en appearance, zoals een moordwijf betaamt.

Jessica is constant een uiterst professionele teringwijf die ik nooit heb zien lachen zonder sarcasme.

Huppelwijf Rachel heeft het persoonlijkheid en zelfvertrouwen van 'n doperwt, haar uiterlijk is het tegenovergestelde O+.

Hell, zelfs Gretchen heeft meer persoonlijkheid dan Jessica en Rachel bij elkaar :')

Qua innerlijk wint Donna.
Qua uiterlijk wint Rachel.
tot nu toe hoor ik iedereen altijd zeggen dat donna qua innerlijk wint en rachel qua uiterlijk. Eens wel. K vraag me wek af of er mensen zijn die een andere mening hierover hebben.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 02:15:13 #166
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155231450
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 01:06 schreef madeliefff het volgende:

[..]

tot nu toe hoor ik iedereen altijd zeggen dat donna qua innerlijk wint en rachel qua uiterlijk. Eens wel. K vraag me wek af of er mensen zijn die een andere mening hierover hebben.
Ik neig eerder naar Sarah Rafferty (Donna) dan Meghan Markle (Rachel), zeker omdat er ook nog 8 jaar leeftijdsverschil is. Die rooie rijpt goed.

Hier heeft ze zeg maar de leeftijd van Meghan nu:


pi_155232821
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 02:15 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik neig eerder naar Sarah Rafferty (Donna) dan Meghan Markle (Rachel), zeker omdat er ook nog 8 jaar leeftijdsverschil is. Die rooie rijpt goed.

Hier heeft ze zeg maar de leeftijd van Meghan nu:


[ afbeelding ]
Koningin onder de lakens, Rachel verbleekt daarbij.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:48:29 #168
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_155235128
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 07:59 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Koningin onder de lakens, Rachel verbleekt daarbij.
Je weet wat ze zeggen over roodharigen... Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:25:01 #169
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_155235576
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 02:15 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik neig eerder naar Sarah Rafferty (Donna) dan Meghan Markle (Rachel), zeker omdat er ook nog 8 jaar leeftijdsverschil is. Die rooie rijpt goed.

Hier heeft ze zeg maar de leeftijd van Meghan nu:


[ afbeelding ]
alhoewel dit een mooie pic is vind ik haar in t algemeen niet zo super mooi. meer gemiddeld. ik denk dat je beïnvloed bent door haar persoonlijkheid :P
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_155236704
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:48 schreef Coelho het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen over roodharigen... Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder.
:D
pi_155245741
Erg leuke serie, altijd leuk moment van de week als er weer een nieuwe is. :D

Deze blijf ik zeker volgen tot het einde.
pi_155253217
Heb echt een hekel aan Rachel gekregen. Hoe kan zij voor zo'n grote law firm werken? Wat kan ze eigenlijk wel?
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  zondag 16 augustus 2015 @ 09:17:36 #173
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_155258126
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:48 schreef Coelho het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen over roodharigen... Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder.
Die kende ik nog niet :D thnx
pi_155258723
Gisteren, na drie afleveringen Suits, Cellular gekeken.
Met een klein rolletje van Rick Hoffman als advocaat!

_O_
pi_155258904
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 00:25 schreef wieisboos het volgende:
Heb echt een hekel aan Rachel gekregen. Hoe kan zij voor zo'n grote law firm werken? Wat kan ze eigenlijk wel?
Lekker zijn
pi_155261381
Ik hoorde laatst dat Donna een one-trick-pony was, maar ik vind Jessica daar ook steeds meer op lijken. De keren dat zij Harvey zijn hachje redt is echt niet meer realistisch.

Jack Soloff vind ik een leuke rol, ben benieuwd wat het hele gebeuren met Hardmann nu gaat betekenen.
- Met zuidelijke groet -
  zondag 16 augustus 2015 @ 12:52:10 #177
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155261508
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:16 schreef DJKoster het volgende:
Gisteren, na drie afleveringen Suits, Cellular gekeken.
Met een klein rolletje van Rick Hoffman als advocaat!

_O_
Ze moeten een keer in Suits Chris Evans het kantoor van Louis binnen laten rennen op zoek naar een telefoon _O-
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:07:22 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155263633
!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155263713
Hoeveel seizoenen hebben jullie gekeken?

Ivm spoilers :+
pi_155263766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:55 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ga ooit deze serie helemaal opnieuw kijken en dan voor iedere keer dat iemand een map documenten bij een ander op het bureau smijt een shotje doen. Gaat een dronken zomer worden.
_O-
pi_155264240
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:10 schreef iDonkey het volgende:
Hoeveel seizoenen hebben jullie gekeken?

Ivm spoilers :+
Alles.
Dit is het USA topic, dus alles tot en met de meest recente aflevering mag vrij besproken worden.
  Moderator zondag 16 augustus 2015 @ 14:30:33 #182
382129 crew  Donna
pi_155264253
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:10 schreef iDonkey het volgende:
Hoeveel seizoenen hebben jullie gekeken?

Ivm spoilers :+
Dit is het USA topic, dus 'iedereen' is bij ;)
pi_155264286
Hoeveel seizoenen krijgen we eigenlijk?
pi_155264341
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:30 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Alles.
Dit is het USA topic, dus alles tot en met de meest recente aflevering mag vrij besproken worden.
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:30 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dit is het USA topic, dus 'iedereen' is bij ;)
Oh, ik ben net klaar met seizoen 4. Waar zien jullie de afleveringen die nu in de USA uit worden gezonden dan?
  zondag 16 augustus 2015 @ 14:38:34 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155264477
Ja, downloaden hè. Maare... artikeltje 4f en i:
quote:
Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt. FOK! is gerechtigd aangifte te doen van een strafbaar feit.

Het plaatsen van linkjes naar illegale inhoud is reden voor directe uitsluiting van FOK!.
So I can't really tell you. Maar 't is geen rocket science, hè.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155265194
Zijn er serieus mensen die Suits alleen volgen via RTL en Netflix NL?

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 16-08-2015 15:39:38 ]
  zondag 16 augustus 2015 @ 15:14:45 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155265416
You'd be surprised.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155268765
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, downloaden hè. Maare... artikeltje 4f en i:

[..]

So I can't really tell you. Maar 't is geen rocket science, hè.
aha oke :+
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 10:45:33 #189
382129 crew  Donna
pi_155287040
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:33 schreef iDonkey het volgende:

[..]

[..]

Oh, ik ben net klaar met seizoen 4. Waar zien jullie de afleveringen die nu in de USA uit worden gezonden dan?
Volgens het Netflix topic heb je seizoen 4 ook gedownload. Dan kan je dat met 5 toch ook zo doen? :D
pi_155292987
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:45 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Volgens het Netflix topic heb je seizoen 4 ook gedownload. Dan kan je dat met 5 toch ook zo doen? :D
Wist niet dat dat kon? :@
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 15:00:22 #191
382129 crew  Donna
pi_155293321
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:50 schreef iDonkey het volgende:

[..]

Wist niet dat dat kon? :@
Huh? Als je 4 hebt gedownload, hoe kan je dan niet weten dat je 5 ook kan downloaden?
pi_155293565
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:00 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Huh? Als je 4 hebt gedownload, hoe kan je dan niet weten dat je 5 ook kan downloaden?
5 wordt op dit moment toch uitgezonden in Amerika? Wist niet dat ik het dan ook meteen kon downloaden. Beetje blond :+

Maar bedankt voor de tip :)
pi_155293678
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:09 schreef iDonkey het volgende:

[..]

5 wordt op dit moment toch uitgezonden in Amerika? Wist niet dat ik het dan ook meteen kon downloaden. Beetje blond :+

Maar bedankt voor de tip :)
Kan meestal al een paar uur nadat ie in de USA uitgezonden is :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155294113
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:13 schreef Divje het volgende:

[..]

Kan meestal al een paar uur nadat ie in de USA uitgezonden is :P
_O_ :D :D
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 15:32:49 #195
382129 crew  Donna
pi_155294333
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:09 schreef iDonkey het volgende:

[..]

5 wordt op dit moment toch uitgezonden in Amerika? Wist niet dat ik het dan ook meteen kon downloaden. Beetje blond :+

Maar bedankt voor de tip :)
Ohhhh zo. Ik begreep niet wat je niet snapte haha. Jeetje, nou dan gaat er ook een wereld voor je open! :P
pi_155294466
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ohhhh zo. Ik begreep niet wat je niet snapte haha. Jeetje, nou dan gaat er ook een wereld voor je open! :P
Zeg dat wel haha :D
pi_155296653
Gewoon donderdag in de ochtend ff kijken dan laad ik ze altijd beneden

Later op de dag heb je wel betere kwaliteit en meer aanbieders dus dat kan ook als je geduld hebt
pi_155302632
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:35 schreef aanstootgevende het volgende:
Gewoon donderdag in de ochtend ff kijken dan laad ik ze altijd beneden

Later op de dag heb je wel betere kwaliteit en meer aanbieders dus dat kan ook als je geduld hebt
Waar ik ze weg haal komt de laatste tijd rond 11 uur 's ochtends de 1080p web-dl online _O_
Was dat bij meer series maar zo ;( gelukkig is dat ook zo bij Mr. Robot, is de enige serie waar ik écht naar uit kijk om de volgende ep te zien O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155324488
QqQ <3
pi_155330287
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Waar ik ze weg haal komt de laatste tijd rond 11 uur 's ochtends de 1080p web-dl online _O_
Was dat bij meer series maar zo ;( gelukkig is dat ook zo bij Mr. Robot, is de enige serie waar ik écht naar uit kijk om de volgende ep te zien O+
Inderdaad, donderdag Mr Robot en Suits dag _O_ 2 uurtjes plezier

ik kijk er altijd de hele week naar uit
pi_155369196
Ik meld me hier ook maar even, heb nu al zin in morgen ( of eigenlijk vandaag) *O*
pi_155378824
Spannende aflevering, ik verwacht dat Mike binnenkort helemaal door de mand gaat vallen. Dat Jessica eindelijk eens gaat verliezen.
- Met zuidelijke groet -
pi_155381655
"This is a standing desk for a man of your hight"

_O- :D Veeg me op! :P :D _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155382012
Sinds ik gehoord heb hoe vaak Donna iemands naam zegt, kan ik het niet meer níét horen en het irriteert me maaaaaateloos.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155382093
Ja, en nu ga je ons ermee opzadelen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155382288
:D sorry!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155383377
Ik zie op de telefoon app alleen nog de 10e aflevering als aanstaande aflevering staan. Is dit seizoen zo kort? Of komt er weer rond de winter de rest?
- Met zuidelijke groet -
pi_155383490
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:11 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie op de telefoon app alleen nog de 10e aflevering als aanstaande aflevering staan. Is dit seizoen zo kort? Of komt er weer rond de winter de rest?
Alle voorgaande seizoen was de Summer Finale altijd tijdens ep10. Maar ik kan het mij niet voorstellen dat er op dit moment van het verhaallijn al een summer finale komt :{.
pi_155384097
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:18 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Alle voorgaande seizoen was de Summer Finale altijd tijdens ep10. Maar ik kan het mij niet voorstellen dat er op dit moment van het verhaallijn al een summer finale komt :{.
Volgende week zie ik genoeg mogelijkheden:

- Moeder Rachel plaatst aankondiging huwelijk in de krant, Mike valt door de mand.
- Jessica verliest echt een paar klanten en de zogenaamde 'vote' waar ze naar refereerde wordt een werkelijkheid en Jessica zou moeten verdwijnen als 'name partner'.
- Louis doet iets heel stoms om de 'firm' te redden, terwijl dit juist de firm om zeep helpt.
- Met zuidelijke groet -
pi_155384270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:50 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Volgende week zie ik genoeg mogelijkheden:

- Moeder Rachel plaatst aankondiging huwelijk in de krant, Mike valt door de mand.
- Jessica verliest echt een paar klanten en de zogenaamde 'vote' waar ze naar refereerde wordt een werkelijkheid en Jessica zou moeten verdwijnen als 'name partner'.
- Louis doet iets heel stoms om de 'firm' te redden, terwijl dit juist de firm om zeep helpt.
We zijn pas halverwege het seizoen. Dit mag dan wel de halve finale zijn, maar dan vind ik je suggesties allemaal alsnog een beetje ver gaan.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_155385429
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:00 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

We zijn pas halverwege het seizoen. Dit mag dan wel de halve finale zijn, maar dan vind ik je suggesties allemaal alsnog een beetje ver gaan.
Mwa, zijn toch redelijk vaak heftige situaties? Na de zomerstop blijkt het dan mee te vallen of ze lossen het weer op. Het moet toch een beetje cliffhanger zijn.
- Met zuidelijke groet -
pi_155385590
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:18 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Alle voorgaande seizoen was de Summer Finale altijd tijdens ep10. Maar ik kan het mij niet voorstellen dat er op dit moment van het verhaallijn al een summer finale komt :{.
De vooraankondiging over de de volgende episode na die van deze week gaf aan dat het idd de zomerfinale is, dus we gaan het zien wat ze er van maken.
pi_155386179
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:50 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Volgende week zie ik genoeg mogelijkheden:

- Moeder Rachel plaatst aankondiging huwelijk in de krant, Mike valt door de mand.
- Jessica verliest echt een paar klanten en de zogenaamde 'vote' waar ze naar refereerde wordt een werkelijkheid en Jessica zou moeten verdwijnen als 'name partner'.
- Louis doet iets heel stoms om de 'firm' te redden, terwijl dit juist de firm om zeep helpt.
Er moet ook nog een lijntje zijn waar Trevor in voorkomt.
pi_155386383
Trevor had gepraat met 'you know who' ofzo en daarna was hij opeens een heilig boontje.
Over wie had hij het? Die blonde ofzo?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155386476
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:16 schreef shiznuts het volgende:
Trevor had gepraat met 'you know who' ofzo en daarna was hij opeens een heilig boontje.
Over wie had hij het? Die blonde ofzo?
Harvey.
pi_155386550
Ik consumeer te veel media. Die opslagruimte is waarschijnlijk overschreven met nieuwe dingen. :P Kan me dat niet heugen. Of je hebt het knap opgehaald uit de scène (of ik te weinig opgelet).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 20 augustus 2015 @ 19:29:40 #217
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155386834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:45 schreef shiznuts het volgende:
"This is a standing desk for a man of your hight"

_O- :D Veeg me op! :P :D _O_
Dat was een plus voor Jessica ja :)
pi_155387175
Die moeder van Rachel haat ik nu al

Ik kijk eigenlijk alleen nog maar voor Louis en Harvey _O_ Mike Rachel begint me een beetje te vervelen

Louis blijft gewoon de beste
  donderdag 20 augustus 2015 @ 19:42:50 #219
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155387248
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:40 schreef aanstootgevende het volgende:
Die moeder van Rachel haat ik nu al

Ik kijk eigenlijk alleen nog maar voor Louis en Harvey _O_ Mike Rachel begint me een beetje te vervelen

Louis blijft gewoon de beste
Ja, Louis en Harvey is het meeste vuurwerk. Ik vind het leuk als ze samenwerken. Jack is ook een goede toevoeging.
pi_155387276
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ja, Louis en Harvey is het meeste vuurwerk. Ik vind het leuk als ze samenwerken. Jack is ook een goede toevoeging.
En we zullen ook wel meer van Gale gaan zien
  donderdag 20 augustus 2015 @ 19:47:50 #221
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155387395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:43 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

En we zullen ook wel meer van Gale gaan zien
Wie?
pi_155387406
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Wie?
Gale Boetticher
pi_155387473
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:47 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Wie?
Daniel Hartman ;) Die speelt Gale in BB.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 22:03:46 #224
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_155392122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:49 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

De vooraankondiging over de de volgende episode na die van deze week gaf aan dat het idd de zomerfinale is, dus we gaan het zien wat ze er van maken.
hoelang duurt zo een stop dan?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_155392485
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:03 schreef madeliefff het volgende:

[..]

hoelang duurt zo een stop dan?
De vorige was van augustus tot januari. Dus ergens in het begin van 2016 is wel een redelijke aanname.
pi_155396026
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:16 schreef shiznuts het volgende:
Trevor had gepraat met 'you know who' ofzo en daarna was hij opeens een heilig boontje.
Over wie had hij het? Die blonde ofzo?
Ik denk eerder Jenny, en dat hij daarmee getrouwd is.

Ik heb het idee dat Suits in zijn geheel eindigt dat Mike wordt gepakt door de DA, net de cel niet ingaat en dat hij weer terug bij af is aan het einde van de serie. Maar misschien denk ik te ver door... Maarja, non-fictie drama's he :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2015 00:13:20 ]
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 05:46:19 #227
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_155399590
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:15 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

De vorige was van augustus tot januari. Dus ergens in het begin van 2016 is wel een redelijke aanname.
zo weinig afleveringen per jaar dan eigenlijk :')
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_155400134
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 05:46 schreef madeliefff het volgende:

[..]

zo weinig afleveringen per jaar dan eigenlijk :')
16, valt toch best wel mee? Het is alleen een bizar lange tussenpauze altijd.De meeste series hebben iets van 13 episodes op rij en dan 3/4 jaar niets...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155401529
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sinds ik gehoord heb hoe vaak Donna iemands naam zegt, kan ik het niet meer níét horen en het irriteert me maaaaaateloos.
Ja! Rachel en Jessica doen hetzelfde.. Irritaaahaaant!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:49:20 #230
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_155402279
Toffe serie! Ben helemaal bij!
Ik vind het vooral vermakelijk om naar te kijken.

Dit topic ga ik volgen!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_155406345
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:13 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ik denk eerder Jenny, en dat hij daarmee getrouwd is.

Ik heb het idee dat Suits in zijn geheel eindigt dat Mike wordt gepakt door de DA, net de cel niet ingaat en dat hij weer terug bij af is aan het einde van de serie. Maar misschien denk ik te ver door... Maarja, non-fictie drama's he :P
Ik denk niet dat het zal eindigen met Mike weer terug bij af. Daarvoor is ie te slim en heeft ie teveel opgebouwd.

Ik heb wel het idee dat seizoen 6 de laatste zal zijn, want ze zitten nu wel op een punt dat ze niet meer terug kunnen naar het Harvey en Mike die een beetje cases killen. Het is nu wel steeds meer persoonlijke aanvallen op de firm die steeds op het randje worden gefixed. Ach we zien het wel.

De nieuwe rol van Donna vind ik ook maar vaag. Ze is meer bezig om Louis op het rechte pad te houden ipv de typische Donna secretaresse rol die ze bij Harvey had.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:12:03 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155406404
Mike & Rachel krijgen een kiddo. En dan stopt Mike met z'n job om een stay at home dad te worden. :P _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:22:42 #233
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_155413287
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 08:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

16, valt toch best wel mee? Het is alleen een bizar lange tussenpauze altijd.De meeste series hebben iets van 13 episodes op rij en dan 3/4 jaar niets...
oja eerder dit jaar waren ook al afleveringen. Maarja ik vind het alsnog weinig, vier maanden maar , met een half jaar was ik tevreden geweest.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:06:04 #234
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155414290
Ik denk dat Mike naar de University of American Samoa gaat en louche advocaat voor meth dealers wordt.


Zie je wel, ik kan ook aan BB refereren.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:37:29 #235
256829 Sokz
Livin' the life
pi_155417001
Harvey gaat zich opofferen voor Mike en verneukt daarmee zijn carrière voor iemand waar hij om geeft (Harvey cares for no one) snif emotional scene snif*
pi_155423358
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:18 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Inderdaad, donderdag Mr Robot en Suits dag _O_ 2 uurtjes plezier

ik kijk er altijd de hele week naar uit
bedankt voor de mr robot tip :)
pi_155424373
Suits ♡

I ♡ Harvey en Louis
En Rachel vind ik maar een jankerd :')

Morgen weer 2 nieuwe afleveringen kijken *O*
pi_155435221
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:16 schreef shiznuts het volgende:
Trevor had gepraat met 'you know who' ofzo en daarna was hij opeens een heilig boontje.
Over wie had hij het? Die blonde ofzo?
Dat idee had ik ook. En als het die blonde is, dan komt die vast volgende aflevering in beeld en brengt Mike dan nog meer aan het twijfelen...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:21:54 #239
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_155543622
Ik kan me even niet meer heugen wie jullie bedoelen met 'die blonde'.

Ben ik de enige die denkt aan een totaal andere swap: Harvey krijgt het aanbod om van het gedoe met Hartman af te zijn als hij ontslag neemt. Mike wordt op steeds meer vlakken geconfronteerd met zijn fraude. Wat nou als Harvey en Mike (misschien wel onafhankelijk van elkaar) besluiten dat ontslag het beste voor iedereen is en dat ze samen iets nieuws beginnen. Dan heb je weer een hoop potentiële nieuwe verhaallijnen.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:34:28 #240
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155544023
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:21 schreef Coelho het volgende:
Ik kan me even niet meer heugen wie jullie bedoelen met 'die blonde'.
Ik denk Jenny, die ex van Trevor waar daarna Mike mee zat te rotzooien.
pi_155558146

:Y
pi_155562522
Mijn god...

Weer Hartman er onzinnig bijgehaald. O. Weer een ander karakter die bijna achter Mikes geheim komt. Hé weet je wat. Die oude vriend hebben we dit seizoen nog niet met een lulverhaal er in voor laten komen.

Waarom kijk ik deze series nog...
pi_155564268
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:37 schreef bierjoost het volgende:
Mijn god...

Weer Hartman er onzinnig bijgehaald. O. Weer een ander karakter die bijna achter Mikes geheim komt. Hé weet je wat. Die oude vriend hebben we dit seizoen nog niet met een lulverhaal er in voor laten komen.

Waarom kijk ik deze series nog...
Trevor zat er één scene in om Mike nog eens extra duidelijk te maken dat hij verkeerd bezig is. Vond het wel passend.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:13 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Suits in zijn geheel eindigt dat Mike wordt gepakt door de DA, net de cel niet ingaat en dat hij weer terug bij af is aan het einde van de serie. Maar misschien denk ik te ver door... Maarja, non-fictie drama's he :P
Dat is Mike, maar alle implicaties voor de andere personages en de firm? Als het uitkomt kan het niet anders dan één groot (figuurlijk) slagveld worden.
Amen.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:19:11 #244
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155567511
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:37 schreef bierjoost het volgende:
Mijn god...

Weer Hartman er onzinnig bijgehaald. O. Weer een ander karakter die bijna achter Mikes geheim komt. Hé weet je wat. Die oude vriend hebben we dit seizoen nog niet met een lulverhaal er in voor laten komen.

Waarom kijk ik deze series nog...
Ik kijk het nog, maar ik verheug me er lang niet meer zo op als vroeger..
pi_155569469
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:19 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ik kijk het nog, maar ik verheug me er lang niet meer zo op als vroeger..
Nee, maar is het überhaupt mogelijk om een serie met meerdere seizoenen nog interessant te houden en/of zelfs nog wat spannender te maken, zonder de hoofdverhaallijn te verliezen? Je wil als bedenker natuurlijk niet dat het gaandeweg een compleet andere serie wordt.

Misschien is dat alleen mogelijk bij vrij uitgebreide series, waar je op elk moment nog elke kant op kan. Bij Suits zit je natuurlijk sowieso een beetje opgesloten binnen het bedrijf, rechtszalen en woningen.
Daarnaast blijft het ook altijd gewoon een kwestie van smaak.

Iets wat ik trouwens tegenwoordig wel mis is allerlei 'vaste bijrollen', zegmaar. In eerdere seizoenen zag je nog regelmatig personages als Harold Gunderson e.a., Jenny, Trevor, Mikes oma, Mikes vriendinnetjes, Katrina, etc.
Louis had eventjes Sheila, Jessica had eventjes Jeff, Donna had eventjes Stephan, Harvey had Scottie.
Allemaal extra, kleine verhaallijntjes, terwijl ik het idee heb dat het dit seizoen voor het 'vaste groepje' is, alleen met Donna op een andere plek. En dan wordt het misschien wat sneller saai. Vooral ook omdat de paar verhaallijnen die er nog zijn, veel in herhaling vallen.
Hoe vaak was Harvey wel niet boos bij z'n psycholoog weggelopen, om later weer met excuses terug te komen.
Hoe vaak heeft Louis wel niet een superstomme fout gemaakt, terwijl hij het eigenlijk goed bedoelde.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 23:17:24 #246
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_155577547
Ik begin steeds minder geïnteresseerd in Suits te raken. Ze blijven maar hangen in hetzelfde probleem namelijk dat Mike geen diploma heeft, terwijl dat eigenlijk een probleem was wat Harvey en Mike in seizoen 1 al helemaal hadden moeten tackelen. Zelfs toen ze seizoen 4 begonnen met dat hij geen advocaatje meer speelde hebben ze dat slechts een paar afleveringen volgehouden en de status quo weer hersteld. Dus eigenlijk hebben we nu al 5 seizoenen lang het gedoe: niemand mag er achter komen en elk seizoen komt er minimaal 1 iemand wel achter maar loopt het met een sisser af want die persoon houdt zijn of haar mond wel.

Terwijl het helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn. Ga naar de westkust en doe daar je examens e.d. Die gast kan het toch allemaal met zijn ogen dicht halen. Draai die hack van je terug en ga lekker daar in de zon je zaken doen. Mocht je NY zo erg missen, dan kom je toch over 10 jaar weer terug. Weinig kans dat mensen dan nog gaan graven.
Of nog beter, ga je ding doen in Canada of zo.

Plus, dat hele gedoe dat individuen zagen aan de stoelpoten van de CEO blijft ook maar terug komen.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_155577606
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:17 schreef MikeyMo het volgende:
Of nog beter, ga je ding doen in Canada of zo.
Doen ze al :+
  woensdag 26 augustus 2015 @ 23:35:10 #248
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_155578083
quote:
99s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:19 schreef CrashO het volgende:

[..]

Doen ze al :+
Dat is nog het meest ironische :D
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_155580243
quote:
:Y
Aankomende aflevering is getiteld 'Faith'. Doet me aan die andere blonde denken. c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155580480
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 01:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ] :Y



Jenny O+ ^)




[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2015 01:49:04 ]
pi_155581257
Redelijk zwakke finale, Suits is niet meer wat het geweest is jammer genoeg.

Het is de Engelse variant van gtst maar dan met minder afleveringen.
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_155581812
Het is een mwah. Je verwacht dat ze het roer omgooien nu maar dat gaat toch weer niet gebeuren.
pi_155585554
Ik vond het anders best spannend, alles gaat fout maar dit keer komt niet alles goed zonder consequenties.
There is a time of cumming and going.
pi_155585725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:38 schreef Oceanview het volgende:
Ik vond het anders best spannend, alles gaat fout maar dit keer komt niet alles goed zonder consequenties.
Precies. Al is dat gedoe aan het eind van Mike (ik spoiler maar niet) is wel een inkoppertje. Precies als alles achter de rug is.
pi_155585826
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:20 schreef friekin_ het volgende:
Het is een mwah. Je verwacht dat ze het roer omgooien nu maar dat gaat toch weer niet gebeuren.
Juist wel, de vorige finales kon ik me gewoon voorstellen dat alles 'gewoon' door zou gaan als het drama weer was opgelost, nu helemaal niet.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 12:35:56 #256
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155586897
Ze gooien het in ieder geval even overhoop, maar dat hebben we eerder gezien. Waarschijnlijk is na twee afleveringen alles weer bij het oude.

Oja, en ik snap ook niet waarom Mike het niet eerder elders is gaan proberen. Een ander land zelfs. Het is zo'n slimme gast dat 'ie zich overal wel weet te redden. En als de fraude verjaard is komt 'ie lekker terug.
pi_155586969
Ik ben überhaupt vergeten wie allemaal weten dat Mike een fraud is.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 12:41:25 #258
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155587046
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:38 schreef stijn_ het volgende:
Ik ben überhaupt vergeten wie allemaal weten dat Mike een fraud is.
Iedereen weet het, behalve de decaan van Harvard Law.
pi_155587460
En jack
pi_155588081
what the fuck

heb net ep10 gekeken, mijn eerste reactie
pi_155588407
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Droathoah op 27-08-2015 13:33:04 ]
pi_155588409
Sorry, dubbel.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 17:48:01 #263
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_155595178
ik vond wel dat ze iets te lang bleven hangen bij het verhaal van Havey en zijn psych en verder heb ik wel het zij aan zij werken van harvey en mike gemist, dat blijft toch het leukste.
Maar ik vond het wel nog steeds leuk om te kijken en deze laatste aflevering ( want nu is er een lange break toch?) een goede cliffhanger.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_155595825
Vond het best een aardige transition worden... Harv weg. Mike weg.
Maar echt. :') Er weer fucking bijhalen dat 'ie voor fraude weg moet...
... en precies op het punt dat 'ie net een seconde ofzo ervoor besluit om dat hoofdstuk af te sluiten. :') Yeh rite.
Maar goed. :P

Weten we in ieder geval wie 'you know' was. Toch niet blondie. :+
't Was een priester die Mike vertelde 'Come, I have to show you something'. :') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 27 augustus 2015 @ 18:58:46 #265
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_155597790
Vond het een leuke cliffhanger! Benieuwd naar wat Harvey & Mike nu gaan doen!

Jammer dat het seizoen weer is afgelopen, benieuwd naar seizoen 6!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_155601098
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:58 schreef t_igger het volgende:
Vond het een leuke cliffhanger! Benieuwd naar wat Harvey & Mike nu gaan doen!

Jammer dat het seizoen weer is afgelopen, benieuwd naar seizoen 6!
Het seizoen is niet afgelopen.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:22:48 #267
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_155601417
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het seizoen is niet afgelopen.
Owh wacht! In de winter gaat seizoen 5 nog door! Verkeerd begrepen... :+
Najah... Dan ben ik benieuwd naar de rest van seizoen 5!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_155601953
Leuke antwoorden op vragen over 'hoe nu verder'. De spoilers staat er vooral vanwege de grootte van het hele verhaal, volgens mij ben ik niks spoilerends tegengekomen.

To find out what comes next after this game-changing twist and how this arrest will affect the rest of the crew at Pearson Specter Litt, The Hollywood Reporter caught up with creator and showrunner Aaron Korsh.

Why was now the right creative time for Mike to be arrested?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How far have you planned ahead now and could the show live past next season?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Will learning who turned Mike in become an arching story in the back six episodes?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How did you go about coming up with that person?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Should viewers have seen this coming, given the flashbacks?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where will things pick up when Suits returns?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What kinds of repercussions will Mike's arrest have on the rest of the firm?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harvey dealt with his parental issues before that reveal. Has that thread now been sewn up?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How will all this affect Mike and Rachel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155602665
Don't tell Scotty!
But Scotty did know... :P
Just sayin'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_155603165
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:21 schreef Coelho het volgende:
Ik kan me even niet meer heugen wie jullie bedoelen met 'die blonde'.

Ben ik de enige die denkt aan een totaal andere swap: Harvey krijgt het aanbod om van het gedoe met Hartman af te zijn als hij ontslag neemt. Mike wordt op steeds meer vlakken geconfronteerd met zijn fraude. Wat nou als Harvey en Mike (misschien wel onafhankelijk van elkaar) besluiten dat ontslag het beste voor iedereen is en dat ze samen iets nieuws beginnen. Dan heb je weer een hoop potentiële nieuwe verhaallijnen.
Held!

Vertel, wat wordt de lotto komende week? :7
pi_155603739
quote:
5s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:50 schreef shiznuts het volgende:
Don't tell Scotty!
But Scotty did know... :P
Just sayin'.
Ik las ergens een theorie dat de priester het gemeld heeft.
Er zal wel geheimhoudingsplicht gelden op dat biechten, maar misschien was dat dan ook de reden dat de priester zei dat het niet nodig was om in het hokje te gaan zitten.
pi_155603828
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik las ergens een theorie dat de priester het gemeld heeft.
Er zal wel geheimhoudingsplicht gelden op dat biechten, maar misschien was dat dan ook de reden dat de priester zei dat het niet nodig was om in het hokje te gaan zitten.
Kan ook die Trevor zijn geweest, zodat Mike verder kan gaan met zijn leven oid.
pi_155604317
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:16 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Kan ook die Trevor zijn geweest, zodat Mike verder kan gaan met zijn leven oid.
Ik denk eerder dat Hardman erachter gekomen is. (en dat eigenlijk al was, voordat hij zijn aanval met Jack begon). Maar dat hij verwachte dat het niet genoeg was om Jessica te slopen, dus het eerst met Jack probeerde. Nu dat gefaalt heeft. Poeffff :Y
pi_155604491
Of het is stiekem verdacht zijn van fraude m.b.t. een case en niet m.b.t. z'n diploma.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:33:23 #275
256829 Sokz
Livin' the life
pi_155604606
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik las ergens een theorie dat de priester het gemeld heeft.
Er zal wel geheimhoudingsplicht gelden op dat biechten, maar misschien was dat dan ook de reden dat de priester zei dat het niet nodig was om in het hokje te gaan zitten.
Dat zal ongetwijfeld de loophole worden ja. Iedereen die het weet, maar geen strafvervolging mogelijk oid
pi_155604733
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:16 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Kan ook die Trevor zijn geweest, zodat Mike verder kan gaan met zijn leven oid.
Zijn leven in de gevangenis? :P
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Hardman erachter gekomen is. (en dat eigenlijk al was, voordat hij zijn aanval met Jack begon). Maar dat hij verwachte dat het niet genoeg was om Jessica te slopen, dus het eerst met Jack probeerde. Nu dat gefaalt heeft. Poeffff :Y
Zou die niet gewoon proberen te blackmailen. Tenzij hij informatie heeft dat ook andere er vanaf wisten is dit niet heel effectief.

quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:31 schreef shiznuts het volgende:
Of het is stiekem verdacht zijn van fraude m.b.t. een case en niet m.b.t. z'n diploma.
Dat dacht ik ook even, zou ik wel super flauw vinden en sluit niet echt aan met dat verhaal van die showrunner hierboven.

Persoonlijk denk ik iets via die moeder. Misschien direct, of misschien is die gaan neuzen zodat iemand anders, wellicht op Harvard, erachter kwam.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:47:36 #277
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155605394
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik las ergens een theorie dat de priester het gemeld heeft.
Er zal wel geheimhoudingsplicht gelden op dat biechten, maar misschien was dat dan ook de reden dat de priester zei dat het niet nodig was om in het hokje te gaan zitten.
Nu je het zegt ligt het er wel dik bovenop dat hij zei dat hij er spijt van had dat hij nooit aangifte had gedaan van die diefstal uit de collecte.

Maar als je dat interview met de showrunner leest lijkt het alsof ze niet al te ver vooruit kijken bij het schrijven. Waarschijnlijk gaan ze er zelf nu eens langzaam over nadenken.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:52:47 #278
256829 Sokz
Livin' the life
pi_155605703
Waarschijnlijk is het een misverstand in een case idd. Niet de eerste keer dat ze een cliffhanger binnen 1 ep afhandelden.
pi_155613544
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Nu je het zegt ligt het er wel dik bovenop dat hij zei dat hij er spijt van had dat hij nooit aangifte had gedaan van die diefstal uit de collecte.

Maar als je dat interview met de showrunner leest lijkt het alsof ze niet al te ver vooruit kijken bij het schrijven. Waarschijnlijk gaan ze er zelf nu eens langzaam over nadenken.
Precies, dat bedacht ik me ook.
Wie het gedaan heeft is nog niet belangrijk om het moment dat ze gaan nadenken over het uitkomen van het geheim (hoe, wanneer, etc.)
In dat interview lees je ook dat ze er net zo goed nooit achter zouden kunnen komen, omdat dat eigenlijk niet belangrijk is. Maar aangezien de kijkers dat waarschijnlijk wel belangrijk punt zouden gaan vinden, kunnen ze er maar beter een leuk verhaal omheen bedenken.

Dat verhaal hoeft niet al lang bekend te zijn op het moment dat Mike wordt opgepakt, maar als er te lang wordt gewacht met dat verhaal, dan komt het over als een achteraf verzonnen, losstaande verhaallijn. (Liever dus de kijker nog wel even kennis laten maken met de verklikker voordat Mike wordt opgepakt)
Als je het zo bekijkt is het opeens helemaal niet zo raar dat er deze aflevering 'opeens' een priester op dook.
Ze hebben het nadenken over het 'who done it' op deze manier toch een hele tijd kunnen uitstellen, want de verhalen in aflevering 10 kwamen wel een beetje uit de lucht vallen. Ook is het de eerste keer dat er een flashback was naar Mike als puber trouwens.

Wat er ook in dat interview stond was iets over de belangrijke keerpunten in Mikes leven. Het horen dat zijn ouders zijn overleden (eerste), later als puber krijgt hij een moelijke periode waarin hij ook die boeken weggooit (tweede) en dan het huidige keerpunt waarin hij besluit ontslag te nemen. In alle drie de gevallen speelde de priester een rol.
Misschien heeft de priester nog wel een extra rol gespeeld in Mikes leven, bijvoorbeeld bij het onverwachte keerpunt als hij wordt opgepakt.. })
pi_155614136
Alle mensen die Mike's geheim kennen. Wie zou het gedaan hebben?
pi_155614168
Een interview met director Aaron Korsh over de tweede helft van seizoen vijf, kan enigzins spoilen: http://www.hollywoodrepor(...)poilers-aaron-817505

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zal wat amok veroorzaken tot 01/2016.
pi_155614179
De subreddit over Suits is ook zeer vermakelijk om te lezen en mee te posten.
pi_155614994
Datum van vervolg is nog niet bekend he? Zal wel volgend jaar worden?
  Moderator vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:49:10 #284
382129 crew  Donna
pi_155615268
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 07:17 schreef nickhguitar het volgende:
Datum van vervolg is nog niet bekend he? Zal wel volgend jaar worden?
28 januari :)
pi_155615271
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:31 schreef shiznuts het volgende:
Of het is stiekem verdacht zijn van fraude m.b.t. een case en niet m.b.t. z'n diploma.
Zo'n simpele flauwe uitweg verwacht ik ook wel ja. Toen-tie een paar afleveringen terug met die neppe/vervalste e-mails aan kwam zetten bijvoorbeeld.

Of via de subreddit: Trevor organiseert een bachelorparty _O-
pi_155615609
Mama Zane?
Ja doei.
pi_155617415
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 04:27 schreef CudiKid het volgende:
Een interview met director Aaron Korsh over de tweede helft van seizoen vijf, kan enigzins spoilen: http://www.hollywoodrepor(...)poilers-aaron-817505

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zal wat amok veroorzaken tot 01/2016.
Die staat er een aantal posts terug ook al.
pi_155621271
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 07:49 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Zo'n simpele flauwe uitweg verwacht ik ook wel ja. Toen-tie een paar afleveringen terug met die neppe/vervalste e-mails aan kwam zetten bijvoorbeeld.

Of via de subreddit: Trevor organiseert een bachelorparty _O-
Aaron Korsh geeft duidelijk aan dat dit om Mike's geheim gaat, dus niet om een case of bachelor party.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:38:36 #289
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155624299
Harvey vertrekt toch, Jessica weet haar hachje te redden en houdt Harvey niet aan z'n non-competition clause. Harvey start voor zichzelf, Donna volgt, Louis heeft daar vrede mee. Harvey z'n eerste en voorlopig enige zaak is Mike. Misschien wel zoveel mogelijk in samenwerking met Pearson-Litt.

Uiteraard weten Harvey en Mike een of andere bijna magische uitweg te vinden en Mike wordt vrijgesproken of ontslagen van rechtsvervolging, you name it. In ieder geval komt hij ermee weg. Hoop drama onderweg natuurlijk, want papa Zane ziet zijn dochter nu liever niet meer trouwen, maar uiteindelijk komt dat allemaal in orde en Mike gaat voor Harvey werken. Vervolgens is het wachten op de merger met zijn oude firm. Status quo.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:16:48 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155625679
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:59 schreef CudiKid het volgende:

[..]

of bachelor party.
Ah ja. _O- Da's ook wel een goeie. Zo'n ludieke ontvoeringsgag.
Maar wel een beetje too much fun dan voor degene die dat georganiseerd heeft (Harv dan waarschijnlijk).

Verder kan zo'n showrunner natuurlijk zeggen wat 'ie wilt om je op het verkeerde been te zetten. Zegt 'ie na het seizoen gewoon 'ja, was toch niks aan als ik je dat van tevoren had verteld?' 'leugentje om bestwil'. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:52:25 #291
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155626701
Verdomme zeg, als hij door die twee 'agenten' naar Louis' mudding place gebracht wordt en die Litt ligt daar grijzend in de modder dan pis ik mezelf onder van het lachen _O-
pi_155627363
Mr Robot is zó raar. Toch blijf ik kijken :@
Ja doei.
pi_155627711
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mr Robot is zó raar. Toch blijf ik kijken :@
Als dat een beetje een eigenschap van je is, dan raad ik je sterk af(!) te beginnen aan The Leftovers.
pi_155665792
Wat is de eerste helft van dit seizoen weer snel gegaan zeg -O-
Ik vind het wel echt teleurstellend dat ze hardman er weer bij halen, die kennen we ondertussen wel. Een nieuw verhaal met nieuwe mensen lijkt mij toch leuker. En inderdaad wat mensen voor mij ook al zeiden: ik mis die samenwerking tussen mike en harvey, die humor van seizoen 1 is wel echt enorm minder geworden.

En toch kijk je er weer naar uit *O* stiekem ook door meghan markle O+ O+
pi_155668446
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 23:52 schreef dolf1010 het volgende:
Wat is de eerste helft van dit seizoen weer snel gegaan zeg -O-
Ik vind het wel echt teleurstellend dat ze hardman er weer bij halen, die kennen we ondertussen wel. Een nieuw verhaal met nieuwe mensen lijkt mij toch leuker. En inderdaad wat mensen voor mij ook al zeiden: ik mis die samenwerking tussen mike en harvey, die humor van seizoen 1 is wel echt enorm minder geworden.

En toch kijk je er weer naar uit *O* stiekem ook door meghan markle O+ O+
Jij wil verhaalontwikkeling....in Suits..... Gaat niet gebeuren. Denk je werkelijk dat Mike weg blijft? En die samenwerking was gewoon te saai op een gegeven moment. Mike was als character te saai. Als je het allemaal achter elkaar kijkt merk je dat niet echt. Maar als je vanaf de eerste aflevering het per week kijkt, wordt dat echt ontzettend saai en voel je de herhaling.

Verder hebben ze ook niet de schrijvers of het budget om steeds nieuwe zaken te doen zoals in het begin en dus laten ze die 'rode draad' (die zeer weinig inhoud kent) veel meer tijd in beslag nemen en worden zaken heel oppervlakkig behandeld.
pi_155673035
Louis is sinds seizoen 1 wel ver gezakt naar een mislukking van zich zelf , waar hij in het eerste seizoen nog iedereen en alles voor het vuil van de straat uitschelde en de schrik van iedere beginnende stage advocaat was is hij nu niks meer dan een volledig ingezakt ongeloofwaardig personage
pi_155673835
Wat is een goede vervanger voor Suits? Half jaar zonder :(
  zondag 30 augustus 2015 @ 13:45:12 #299
256829 Sokz
Livin' the life
pi_155673932
White collar
  zondag 30 augustus 2015 @ 13:46:10 #300
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155673956
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 13:41 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is een goede vervanger voor Suits? Half jaar zonder :(
Legal drama? Better Call Saul? Andere stijl, maar toch ook over onconventionele maar competente advocaat. En kwaliteit.
pi_155674568
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 13:45 schreef Sokz het volgende:
White collar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')