abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153875633
Suits

On the run from a drug deal gone bad, Mike Ross, a brilliant college-dropout, finds himself a job working with Harvey Specter, one of New York City's best lawyers.

De serie gaat in het kort over een college-dropout die bij toeval op een sollicitatie komt als advocaat. Deze snelle jongen wordt aangenomen, maar heeft dus geen diploma. Al gauw weet hij zich te bewijzen en mag hij blijven werken.

Dat is in het kort de eerste aflevering denk ik, nu moet hij zich blijven bewijzen en waarschijnlijk klimmen in het bedrijf.

Ik vind het zelf een beetje een soort feel-good serie, niet echt veel comedy, meer over macht, succes en luxe! Ik hoop zelf ook dat het om Mike Ross blijft draaien en je hem langzaam succesvol ziet worden.

“An interesting thing is a good thing.”
pi_153878457
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik ben volgens mij tot nu de enigste die denkt ''goh, best wel een leuke opening van het laatste seizoen''.
Er zijn deze aflevering zo veel plotwisselingen vernietigd cq afgehandeld dat ze vanuit deze aflevering full on het seizoen in kunnen duiken.
Het verhaal is wel leuk en ik vind het ook spannend maar mijn gevoel zegt dat ze maar wat doen om het toch nog spannend te houden, het zijn meer persoonlijke issues die nu de kern spelen in dit verhaal in plaats van de rechtszaken.
There is a time of cumming and going.
pi_153906098
Cylons!! :P
Bijna klaar met seizoen 4, nog 1 aflevering.
pi_153989371
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:27:43 #5
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_153989731
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 12:19 schreef Oceanview het volgende:

[..]

Het verhaal is wel leuk en ik vind het ook spannend maar mijn gevoel zegt dat ze maar wat doen om het toch nog spannend te houden, het zijn meer persoonlijke issues die nu de kern spelen in dit verhaal in plaats van de rechtszaken.
De rechtszaken zelf hebben natuurlijk nooit echt een belangrijk deel gevormd. Het was altijd het gekonkel om het te voorkomen.
pi_153989827
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:03 schreef criminal_mind het volgende:

'Suits' Renewed for Sixth Season by USA

:D
జ్ఞ‌ా
pi_153989832
Renewed :D
జ్ఞ‌ా
pi_153989835
Wehoooo
జ్ఞ‌ా
pi_153990569
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:30 schreef µ het volgende:

[..]

:D
wat is eigenlijk t record voor series?
pi_153990701
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat is eigenlijk t record voor series?
Volgens mij moet je dan denken aan the Simpsons, Bold and the beautiful en Doctor Who. Allemaal wel een seizoen of 25 en laatstgenoemde stamt uit 1963 met enkele pauzes van meerdere jaren ertussendoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_153990739
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan denken aan the Simpsons, Bold and the beautiful en Doctor Who. Allemaal wel een seizoen of 25 en laatstgenoemde stamt uit 1963 met enkele pauzes van meerdere jaren ertussendoor.
As the world turns... :s)
pi_153990858
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

As the world turns... :s)
Ah wist niet dat die al 54 seizoenen had. Heb er eerlijk gezegd ook nog nooit langer dan een halve seconde bij het zappen van gezien. :P
pi_153990940
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

soaps niet mee gerekend dan he.
pi_153991218
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:05 schreef madeliefff het volgende:

[..]

soaps niet mee gerekend dan he.
Tja wat kwalificeert dan wel? The Simpsons en Doctor Who zijn geen soaps.
pi_154004814
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja wat kwalificeert dan wel? The Simpsons en Doctor Who zijn geen soaps.
ja die dus idd :)
pi_154008462
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:45 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja die dus idd :)
Supernatural draait ook al 10 seizoenen. Suits gaat dat niet halen. Vind het eigenlijk opmerkelijk dat ze een 6e seizoen gaan draaien. Al scoort het natuurlijk nog wel ok en hebben ze bij USA Networks waarschijnlijk ook geen goede vervanger om het gat op te vullen.

Matige aflevering weer. Wederom Louis en Harvey die langs elkaar werken en Louis weer in rattig gedrag gedrukt wordt, etc. etc.

Wederom hetzelfde liedje.

Wel grappig om Laverne uit Scrubs terug te zien in deze rol. Al ben ik wel benieuwd naar hoe Harvey haar dan uitkoos, terwijl al die anderen ook uitgenodigd waren voor een gesprek en vervolgens op basis van niets toch voor Laverne (zo blijf ik haar voorlopig noemen) koos, buiten het gegeven dat het geen mooie jongere vrouw is. Die uitleg gaan we waarschijnlijk ook nooit krijgen.
pi_154009087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:00 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Supernatural draait ook al 10 seizoenen. Suits gaat dat niet halen. Vind het eigenlijk opmerkelijk dat ze een 6e seizoen gaan draaien. Al scoort het natuurlijk nog wel ok en hebben ze bij USA Networks waarschijnlijk ook geen goede vervanger om het gat op te vullen.

Matige aflevering weer. Wederom Louis en Harvey die langs elkaar werken en Louis weer in rattig gedrag gedrukt wordt, etc. etc.

Wederom hetzelfde liedje.

Wel grappig om Laverne uit Scrubs terug te zien in deze rol. Al ben ik wel benieuwd naar hoe Harvey haar dan uitkoos, terwijl al die anderen ook uitgenodigd waren voor een gesprek en vervolgens op basis van niets toch voor Laverne (zo blijf ik haar voorlopig noemen) koos, buiten het gegeven dat het geen mooie jongere vrouw is. Die uitleg gaan we waarschijnlijk ook nooit krijgen.
als reactie op die vorige dame gewoon, hij dacht mooi geen mooie vrouw dat heb ik nodig en nam haar impulsief aan, zo rolt hij, met mike aannemen ging dat toch ook zo.
pi_154009944
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:24 schreef madeliefff het volgende:

[..]

als reactie op die vorige dame gewoon, hij dacht mooi geen mooie vrouw dat heb ik nodig en nam haar impulsief aan, zo rolt hij, met mike aannemen ging dat toch ook zo.
Nee, Mike werd getest. Hij werd aangenomen omdat hij dat boek kon reciteren enzo.

Trouwens, waarom waren het überhaupt alleen mooie dames behalve Laverne?
pi_154010247
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:04 schreef Djoetma het volgende:
Directiesecretaresse zijn redelijk vaak oogsnoep. Daar worden ze op uitgezocht aan het begin van hun Carrière door werkgevers die denken te kunnen scoren :') + het helpt ook bij klanten. Die trekken eerder hun portemonnee als ze eerst een mooie vrouw gezien hebben :Y

Aangezien Harvey er een zoekt met veel ervaring, krijg je dan automatisch een groter percentage oogsnoep omdat de fugly's niet getraind zijn :Y

Sexisme, Yup :( Waarheid, Yup :P

Reden waarom hij Laverne random kon kiezen? Donna had alle kandidaten voor hem uitgezocht.. En het is Donna.. Dus Larverne is zoiezo goed in haar baan.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 18:20:39 ]
pi_154011267
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:04 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Nee, Mike werd getest. Hij werd aangenomen omdat hij dat boek kon reciteren enzo.

ja hij werd mss wel getest maar hij nam hem niet aan omdat het op papier de beste kandidaat is , hij baseert zijn keuzes beide keren op andere dingen.
pi_154011623
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:55 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja hij werd mss wel getest maar hij nam hem niet aan omdat het op papier de beste kandidaat is , hij baseert zijn keuzes beide keren op andere dingen.
Dat snap ik ook wel, maar hij kan natuurlijk niet op basis van het uiterlijk zien dat ze wat is. Misschien wel op basis van de keus van Donna, maar Donna heeft die anderen ook uitgekozen. Dus de enige reden zou dan moeten zijn dat hij geen mooie vrouw als secretaresse zou willen hebben.

quote:
99s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:18 schreef CrashO het volgende:

[..]

Directiesecretaresse zijn redelijk vaak oogsnoep. Daar worden ze op uitgezocht aan het begin van hun Carrière door werkgevers die denken te kunnen scoren :') + het helpt ook bij klanten. Die trekken eerder hun portemonnee als ze eerst een mooie vrouw gezien hebben :Y
Dit is een onzinverhaal. Alsof mensen zo vaak klanten langs krijgen, en àls dat zo is, wordt er gewoon een capabel iemand aangenomen. De eyecandy zit eerder bij de receptie. Ik zeg niet dat uiterlijk niet helpt, bij gelijke geschiktheid gaat het wel degelijk helpen. Maar nu waren het alleen maar knappe jonge dames, zonder dat daar een reden voor is.
Ik werk als consultant, dus ik kom bij genoeg beleidsmensen over de vloer die een persoonlijke secretaresse hebben.

quote:
Reden waarom hij Laverne random kon kiezen? Donna had alle kandidaten voor hem uitgezocht.. En het is Donna.. Dus Larverne is zoiezo goed in haar baan.
Ok, dit is wat plausibeler. Maar dan nog, waarom Laverne en niet een van die andere dames, aangezien ze toch allemaal capabel zijn?
pi_154011680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:09 schreef Djoetma het volgende:
Ok, dit is wat plausibeler. Maar dan nog, waarom Laverne en niet een van die andere dames, aangezien ze toch allemaal capabel zijn?
Met Donna is het "stuk" gegaan omdat ze (jaren geleden) met elkaar geslapen hebben en hij nog steeds van haar houdt. Dus hij wilde iemand waar dat zeer onwaarschijnlijk bij was. Als iedereen op 1 na dan eye-candy is.. Tja.. :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 19:12:28 ]
pi_154011716
quote:
99s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:11 schreef CrashO het volgende:

[..]

Met Donna is het "stuk" gegaan omdat ze (jaren geleden) met elkaar geslapen hebben en hij nog steeds van haar houd. Dus hij wilde iemand waar dat zeer onwaarschijnlijk bij was.
Tsja, maar Harvey kan in de serie zo ongeveer ieder wijf krijgen die hij wil. Met Donna ging het om meer dan dat, dus ik denk niet dat het zo simpel ligt.
  Moderator vrijdag 3 juli 2015 @ 23:38:29 #24
382129 crew  Donna
pi_154046096
Oh man wat zit ik toch steeds te duimen voor een hete scène tussen Harvey en Donna. Het moet gewoon, moet moet. O+
pi_154046202
Oooh, shit! Helemaal gemist dat het weer begonnen Was!
Ja doei.
pi_154050649
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 23:38 schreef DonnaRush het volgende:
Oh man wat zit ik toch steeds te duimen voor een hete scène tussen Harvey en Donna. Het moet gewoon, moet moet. O+
Ik wil daar ook de X-rated versie van :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 4 juli 2015 @ 10:00:34 #27
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154053047
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:09 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar hij kan natuurlijk niet op basis van het uiterlijk zien dat ze wat is. Misschien wel op basis van de keus van Donna, maar Donna heeft die anderen ook uitgekozen. Dus de enige reden zou dan moeten zijn dat hij geen mooie vrouw als secretaresse zou willen hebben.

[..]

Dit is een onzinverhaal. Alsof mensen zo vaak klanten langs krijgen, en àls dat zo is, wordt er gewoon een capabel iemand aangenomen. De eyecandy zit eerder bij de receptie. Ik zeg niet dat uiterlijk niet helpt, bij gelijke geschiktheid gaat het wel degelijk helpen. Maar nu waren het alleen maar knappe jonge dames, zonder dat daar een reden voor is.
Ik werk als consultant, dus ik kom bij genoeg beleidsmensen over de vloer die een persoonlijke secretaresse hebben.

[..]

Bij het interview met de eerste was er een hoop geflirt heen en weer. Hij doet de deur open, kijkt naar al de afleiding die er zit, ziet Laverne (gaan we haar gewoon vanaf nu zo noemen?) en is er meteen klaar mee.
pi_154055371
Mike ziet er met dat kapsel uit als een knulletje :D
Enne... Wat doen die moeilijk zeg over die prenuptial agreement, gewoon tekenen :7
pi_154055443
Ik vind wel leuke chemistry onstaan tussen Laverne en Harvey :D

- You don't need to be worried bout any of that stuff with me... I prefer my men manly
-...
-...
-... Am I not manly?
- Well...
-...
-... If you have to ask...

Wel een tekentje dat er iets leuks kan gaan ontstaan tussen hen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_154074890
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 10:00 schreef TheThirdMark het volgende:
ziet Laverne (gaan we haar gewoon vanaf nu zo noemen?)
Volgens mij hebben genoeg mensen hier Scrubs gekeken, aangezien het aan lijkt te slaan. Wat mij betreft dus wel :). Misschien als ze als character prominent genoeg neergezet wordt dat we het kunnen herzien... :)
pi_154076549
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Mike ziet er met dat kapsel uit als een knulletje :D
Enne... Wat doen die moeilijk zeg over die prenuptial agreement, gewoon tekenen :7
Mike vond tekenen meteen al geen probleem, Rachel deed wel moeilijk.

Maar eigenlijk doet Rachel altijd wel moeilijk..
pi_154077106
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind wel leuke chemistry onstaan tussen Laverne en Harvey :D

- You don't need to be worried bout any of that stuff with me... I prefer my men manly
-...
-...
-... Am I not manly?
- Well...
-...
-... If you have to ask...

Wel een tekentje dat er iets leuks kan gaan ontstaan tussen hen :Y
Mooi stukje inderdaad!

Wanneer ep3?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_154077338
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 03:33 schreef Thaboel het volgende:
Wanneer ep3?
Donderdag rond 1 uur snachts Nederlandse tijd. Dus donderdag tijdens het ontbijt te downloaden :7
  Moderator zondag 5 juli 2015 @ 10:18:13 #34
382129 crew  Donna
pi_154078569
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 02:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Haha, echt he? Oh my!
pi_154195085
Net de nieuwste alweer gezien, ik heb de smaak alweer aardig te pakken! Harvey in de problemen en Mike die samen werkt met Robert Zane. Het zal alleen niet lang meer duren voordat Robert ook achter z'n geheim komt.
pi_154202366
Mike eindelijk weer eens bazig _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:52:41 #37
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_154207421
Echt weer voor het plaatje, alles in deze aflevering. Waarom zou je vriendjes maken met die kerel die achter Harvey aan komt? Het is toch duidelijk hoe de situatie is en dat dit niet opgelost gaat worden door golven met Charles Barkley? Deden ze alleen maar om Barkley in de aflevering te hebben. En wanneer Zane en Person, Specter, Litt samen aan een zaak beginnen tegen een andere grote partij, is het niet bepaald logisch dat zij niet weten wie die twee andere kantoren zijn lijkt me. Dus dat ze dat personeelsbestand op tafel gooien slaat ook nergens op. En omdat Mike een goed geheugen heeft (en daarmee zogenaamd bewijst dat hij iets geeft om die mensen) krijgen ze uitstel versnelling? Dat gaat natuurlijk ook nergens over.

[ Bericht 2% gewijzigd door Xaobotnik op 09-07-2015 22:33:35 ]
  donderdag 9 juli 2015 @ 21:57:41 #38
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_154207550
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:52 schreef Xaobotnik het volgende:
En omdat Mike een goed geheugen heeft (en daarmee zogenaamd bewijst dat hij iets geeft om die mensen) krijgen ze uitstel? Dat gaat natuurlijk ook nergens over.
Ik heb misschien niet goed opgelet maar ze willen het proces juist versnellen en dat is gelukt omdat Mike alles in zijn hoofd heeft zitten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:32:56 #39
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_154208608
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik heb misschien niet goed opgelet maar ze willen het proces juist versnellen en dat is gelukt omdat Mike alles in zijn hoofd heeft zitten.
Jep, je hebt gelijk. Gecorrigeerd. :)

Maar de irrelevantie is er nog steeds. Ze willen versnellen en omdat Mike weet wat er in dat dossier staat krijgen ze het. Het is geenszins een argument voor iets dat er niet al was. Het is niet zo dat omdat Mike weet wat er staat dat ze daarmee bewijzen dat ze begrijpen dat het zo schrijnend is dat het snel afgehandeld moet worden.

[ Bericht 28% gewijzigd door Xaobotnik op 09-07-2015 22:38:16 ]
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:03:16 #40
436995 A_Valbuena
One man army
pi_154211497
Wat hou ik toch van deze serie O+
أنا مغربي
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:19:13 #41
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154211935
Als je het niet overdenkt is het best een aardige aflevering. :D En ik bedoel. Zet er een serie als Under the Dome naast, dat ik om god mag weten welke redenen nog kijk, en het is puur goud. :P _O-

Vind alleen jammer dat ze het zo schrijven dat Louis altijd weer iets aan het opkloten is. :')
En dat het altijd heel polair vriendjes - wraak is tussen hem en Harv.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:50:09 #42
437880 hoekandit
gele paprika
pi_154212505
Prima aflevering! :)

En Charles Barkley moet blij zijn dat ie een beetje kon basketballen want tering wat kan die niet acteren :')
pi_154213797
Is Charles Barkley niet een zanger?
pi_154213823
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:50 schreef hoekandit het volgende:

En Charles Barkley moet blij zijn dat ie een beetje kon basketballen want tering wat kan die niet acteren :')
Hahaha, dat was echt heeel slecht he.
pi_154214467
Beste aflevering tot nu toe :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154214820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:32 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Jep, je hebt gelijk. Gecorrigeerd. :)

Maar de irrelevantie is er nog steeds. Ze willen versnellen en omdat Mike weet wat er in dat dossier staat krijgen ze het. Het is geenszins een argument voor iets dat er niet al was. Het is niet zo dat omdat Mike weet wat er staat dat ze daarmee bewijzen dat ze begrijpen dat het zo schrijnend is dat het snel afgehandeld moet worden.
Het was volgens mij gewoon een reactie op het commentaar van de tegenpartij. Die gaf namelijk aan dat ze het onbegrijpelijk vonden dat twee dagen geleden deze zaak pas was aangenomen en ze nu al versnelling wilde. Volgens hen kon het dan nooit dat Team Mike/Zane dan de gehele case kon begrijpen en al deze persoonlijke situaties zou weten.
Leek mij dus een vrij goede manier om te bewijzen dat hij wel alles weet.

Ik vind Mike die zo hevig op zoek is naar erkenning bij Zane wel een beetje jammer. Ik krijg er nog net geen plaatsvervangende schaamte van. Verder ben ik benieuwd hoe Louis zich hieruit gaat werken en wat Harvey nog te wachten staat.
Of saté?
pi_154215907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 02:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:9~
pi_154220010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 03:33 schreef schijffie het volgende:
Is Charles Barkley niet een zanger?
_O-
Nope. Gnarls Barkley is wel een bekende muziekgroep, bestaan uit Danger Mouse en Cee Lo Green :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 12:57:34 ]
pi_154220642
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:57 schreef CrashO het volgende:

[..]

_O-
Nope. Gnarls Barkley is wel een bekende muziekgroep, bestaan uit Danger Mouse en Cee Lo Green :Y
Probeer niet racistisch te zijn, maareh, brilletje op, even lachen en het zou zo z'n tweelingbroer kunnen zijn. :P

bijna

[ Bericht 0% gewijzigd door schijffie op 10-07-2015 13:39:09 ]
pi_154221791
Reden dat hij niet kiest voor de mooie lijkt me dat ze allemaal wel een beetje op Donna lijken en dan word je telkens herinnert aan Donna wat weer een paniekaanval kan bezorgen.
Denk ik dan :P
There is a time of cumming and going.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 15:16:07 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154223340
Waren hele oppervlakkige tutjes. Eigenlijk alleen eye candy. En na dat Donna-gebeuren had 'ie liever gewoon iemand die goed was in wat ze deed en geen gedoe en afleiding zou opleveren. Gewoon iemand met karakter, mensenkennis, inzicht en vakkundigheid. En 't is nog een goeie match ook! Had weinig te maken met dat die andere kandidates hem aan Donna zouden herinneren en een paniekaanval zouden kunnen bezorgen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154224463
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 07:20 schreef TheVulture het volgende:
Beste aflevering tot nu toe :Y
Beetje weinig Litt alleen.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 19:48:16 #53
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_154229671
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:03 schreef A_Valbuena het volgende:
Wat hou ik toch van deze serie O+
Snelle Egel
pi_154241857
Gisteren seizoen 3 afgekeken.. ben wel blij dat S03 afgelopen is. Ik had al het wat gelezen over Mike en Rachel waar ik me dus meer en meer aan begon te irriteren gedurende het seizoen. Vooral Rachel vond ik echt heel erg irritant worden :+

Ben benieuwd naar S04!
pi_154242709
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:04 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Beetje weinig Litt alleen.
Vond het niet storend, en hij was indirect wel weer dominant aanwezig omdat ie er wederom een teringzooi van maakt :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 11 juli 2015 @ 10:03:04 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154242886
krijgen we straks het gehele dreamteam nog te zien (in actie) :o

ik vind die paniekaanvallen echt wel lekker gefilmd. Eindelijke Mike weer eens om zijn geheugen gebruikt, dat aspect is echt wel een beetje verloren gegaan de laatste seizoenen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154245598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:50 schreef hoekandit het volgende:

En daar hebben ze bij Suits schijt aan, aangezien ze hem binnen hebben gehaald als die basketballer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 08:25 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Het was volgens mij gewoon een reactie op het commentaar van de tegenpartij. Die gaf namelijk aan dat ze het onbegrijpelijk vonden dat twee dagen geleden deze zaak pas was aangenomen en ze nu al versnelling wilde. Volgens hen kon het dan nooit dat Team Mike/Zane dan de gehele case kon begrijpen en al deze persoonlijke situaties zou weten.
Ik weet het niet. Het kwam op mij ook wat gemaakt wordt. Een goed geheugen is geen bewijs van het geven om die zaak, dus het 'you can't say that we don't care' of iets van die orde is onzin. Hij heeft alleen zijn geheugencapaciteit bewezen. Het verschil is nu dat Mike het vermogen heeft dat hij alles uit zijn hoofd weet, terwijl het volgens mij al genoeg was om een paar voorbeelden te noemen zoals ze daarvoor al deden, namelijk dat een dag extra in het ziekenhuis iemands leven had kunnen redden. Noem er nog een paar, en je hebt duidelijk dat het belangrijk is dat de zaak sneller verloopt en die mensen hun verzekering krijgen waarin meer vergoed wordt.

quote:
Ik vind Mike die zo hevig op zoek is naar erkenning bij Zane wel een beetje jammer. Ik krijg er nog net geen plaatsvervangende schaamte van.
Ik vind het ook niet passen. Ze (de schrijvers) willen een soort van conflict hebben tussen de twee, maar niets dat doorlopend is, en ze komen hiermee aan.
quote:
Verder ben ik benieuwd hoe Louis zich hieruit gaat werken en wat Harvey nog te wachten staat.
Mij interesseert dit niet meer. We hebben het zo vaak gezien, en ze blijven ermee komen. Het character dat Louis Litt had kunnen zijn hebben ze sowieso al verpest aangezien het nu gewoon een zwakkeling is waarvan we weten dat hij uiteindelijk altijd verliest als hij op basis van capaciteiten ergens in gaat, en in persoonlijke strijdjes altijd een fout maakt.
  zondag 12 juli 2015 @ 00:36:25 #58
423158 hont12
hahahaha ja man hahah joe
pi_154260711
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:13 schreef Djoetma het volgende:
in persoonlijke strijdjes altijd een fout maakt.
In seizoen 2 toen hij de kant van Hardman koos, ging Hardman die fout in en niet Louis.
pi_154262678
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 07:25 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren seizoen 3 afgekeken.. ben wel blij dat S03 afgelopen is. Ik had al het wat gelezen over Mike en Rachel waar ik me dus meer en meer aan begon te irriteren gedurende het seizoen. Vooral Rachel vond ik echt heel erg irritant worden :+

Ben benieuwd naar S04!
Ja, ze werd echt vervelend.
Ik vond seizoen 4 ook weer beter, vooral de laatste paar afleveringen.:)
pi_154300366
Harvey is weer back on track om een klootzak te worden, yesh :9~
Vond hem veel te soft de laatste tijd, sinds seizoen 3 met dat hele Scottiegebeuren.

[ Bericht 11% gewijzigd door Erasmus op 13-07-2015 15:35:14 ]
  maandag 13 juli 2015 @ 17:09:50 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154303740
huh is suits weer begonnen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154303970
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:09 schreef Maanvis het volgende:
huh is suits weer begonnen?
jup, al drie afleveringen
  maandag 13 juli 2015 @ 17:29:55 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154304341
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef madeliefff het volgende:

[..]

jup, al drie afleveringen
tof, dan heb ik deze week weer wat leuks te doen
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_154304564
Ik vind 't tot nu toe prima! O+
Ja doei.
pi_154305406
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 13:13 schreef Djoetma het volgende:
Mij interesseert dit niet meer. We hebben het zo vaak gezien, en ze blijven ermee komen. Het character dat Louis Litt had kunnen zijn hebben ze sowieso al verpest aangezien het nu gewoon een zwakkeling is waarvan we weten dat hij uiteindelijk altijd verliest als hij op basis van capaciteiten ergens in gaat, en in persoonlijke strijdjes altijd een fout maakt.
Niet zo zeer verpest, maar Louis' persoon ben ik in het verloop van de serie sterk gaan associëren met machtsrelaties (hij werd altijd wel ondergeschikt door iemand die boven hem aan de pikorde stond en reageerde dat dan weer af op degenen onder hem). En het is vreemd om hem nu op een plek te zien waar hij min of meer met iedereen als gelijkwaardige moet omgaan, volgens mij heeft de acteur deze nieuwe positie waarin Lewis zich nu verkeert ook nog niet helemaal eigen gemaakt. Maar het is natuurlijk wel interessant waar deze Donna-Lewis-Harvey verhaallijn naartoe gaat en het blijft bewonderenswaardig dat Suits zich steeds zo opnieuw blijft uitvinden.
Maar als ik nog een keer iets moet horen over hoe Mike geen prestigieus Harvard-diploma heeft dan ahhrrrg! :X
“An interesting thing is a good thing.”
pi_154314570
Ik weet het niet. Jij noemt het zich opnieuw uitvinden, ik vind het gewoon herhaling op herhaling in dezelfde setting waarbij de factoren net wat anders liggen.

De serie lijkt ook flink teruggeschroefd te zijn in termen van budget. Ik weet niet of dit ook daadwerkelijk zo is, maar ze schieten werkelijk alles op een statische locatie. Ze lopen zelden op straat en het aantal scènes in rechtszalen is ook minimaal. Ik denk ook dat ze een hoop van de scènes door elkaar schieten. Bijv. dat Mike en Rachel achter elkaar alle scènes doen van meerdere afleveringen die bij hun thuis geschoten worden. En waarschijnlijk ook om het schema van de celebrities heen.
pi_154315995
Ik kan me gewoon maar lastig over de debiele beslissing van Donna heen zetten. Ik snap heel goed dat ze bij Harvey weggaat en ook dat ze bij the firm wil blijven, maar ze had naar ELKE partner gekund. Iemand in de situatie van Donna, met die loyaliteit naar Harvey zou gewoon nooit naar iemand als Louis gaan. Dat is alleen maar voor het verhaal, is niets geloofwaardigs aan.
pi_154316846
Als de situatie tussen Donna/Harvey/Louis eindelijk normaliseert krijgen we natuurlijk dat Zane het vermoeden krijgt dat Mike helemaal niet afgestudeerd is... -O-
  dinsdag 14 juli 2015 @ 06:06:57 #69
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_154320735
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan me gewoon maar lastig over de debiele beslissing van Donna heen zetten. Ik snap heel goed dat ze bij Harvey weggaat en ook dat ze bij the firm wil blijven, maar ze had naar ELKE partner gekund. Iemand in de situatie van Donna, met die loyaliteit naar Harvey zou gewoon nooit naar iemand als Louis gaan. Dat is alleen maar voor het verhaal, is niets geloofwaardigs aan.
''Ze is gekwetst, nu wil ze Harv kwetsen''.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 08:04:54 #70
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154321134
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
ze hadden toch gewoon een goede band met elkaar, de opera, ballet etc. elkaar pushen om dat te doen wat ze het liefst wilden doen, nah ik zie wel in waarom ze voor Louis koos
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154325867
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 08:04 schreef Re het volgende:

[..]

ze hadden toch gewoon een goede band met elkaar, de opera, ballet etc. elkaar pushen om dat te doen wat ze het liefst wilden doen, nah ik zie wel in waarom ze voor Louis koos
Dit inderdaad. Donna staat buiten die rivaliteit en Louis heeft veel voor haar gedaan en is juist veel trouwer naar zijn assistent toe dan Harvey, ondanks dat hij wel eens wat opportunistischer is.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 12:45:48 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154325955
pi_154388588
Die actrice die Rachel speelt kan ook echt niet acteren he :')
pi_154397073
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:20 schreef Ooku het volgende:
Dit itt Donna. Die blik na Harvey's dankjewel voor de 12 jaar was fenomenaal goed _O_
En dat was slechts een paar secondes acteerwerk.

Benieuwd wat er nu gaat aan komen want heel veel lijntjes zijn gesloten. De ruzie met Litt, de case van Zane & Mike, Harvey en Donna's koude oorlog.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_154401374
Harvey Specter jonge, wat een legende _O_
أنا مغربي
pi_154404002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 21:09 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dit itt Donna. Die blik na Harvey's dankjewel voor de 12 jaar was fenomenaal goed _O_
En dat was slechts een paar secondes acteerwerk.

Benieuwd wat er nu gaat aan komen want heel veel lijntjes zijn gesloten. De ruzie met Litt, de case van Zane & Mike, Harvey en Donna's koude oorlog.
Zou Harvey & Ms. Litt geen lijntje worden? Dat kwam vroeg in de aflevering even in me op, maar verdween weer op het einde van de aflevering.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 00:46:32 #77
256829 Sokz
Livin' the life
pi_154404471
Iig weer een reden voor louis omm boos op harvey te worden als ie doorkrijgt dat harvey bij dr huis geweest is -> louis boos doet iets doms -> harvey blijkt dr uiteindelijk alleen afgezet te hebben -> status quo harvey/litt relatie
pi_154404488
quote:
Het is een beetje zielig om haar te zien hobbelen door de serie... het lukt allemaal net niet ondanks haar pronte kont :P
pi_154416379
quote:
Robert Zane, Mike en Jessica zijn de enigen die kunnen acteren. Derest stelt niet veel voor. Donna komt ook redelijk over, maar is feitelijk een redelijke one trick pony die standaard gezichten opzet voor elke emotie en verder gewoon haar Donna-truukje doet. Dat werkt goed, maar zegt niets over het acteerwerk. Hetzelfde geldt voor Harvey. De acteur die Louis doet valt daar nog beneden. Typische karakter-acteur.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 21:09 schreef Knipoogje het volgende:

En dat was slechts een paar secondes acteerwerk
Die blik hebben we pas 100 keer eerder gezien.
quote:
Die case is natuurlijk nog niet afgelopen. Ik kan me niet voorstellen dat het hierbij blijft en dat het concludeert in dat Mike ongelijk heeft (behalve dat toevalletje). Tenzij de schrijvers er gewoon niet mee door wilden gaan en zagen dat het nergens toe leidde.

En de ruzie met Litt was behalve het gegeven dat het een van zovelen was, er eentje die nog steeds geopend kan worden door die andere partner.
pi_154416647
Ik bleef Root zien in die zus :')
pi_154416825
Root *;
Hier heeft ze wel een charmantere rol dan in POI.

Leuke aflevering weer eens, wat me wel opvalt he. Is er nu echt nooit meer een kans dat Mike door het ijs zakt met zijn gebrek aan diploma? In het begin was het voor het verhaal natuurlijk leuk, maar leek het bijna om de twee weken weer fout te kunnen gaan.
Of saté?
pi_154417433
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:49 schreef Droathoah het volgende:
Ik bleef Root zien in die zus :')
Kende haar eerst vooral uit 3 seizoenen Angel. Aantal jaren daarna seizoen Dollhouse en daarna idd gewend geraakt aan haar rol als r00t in PoI. Geinig wel om redelijk onbekende actrice al 13 jaar mee te maken.
pi_154465937
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:57 schreef De-Hamster het volgende:
Root *;
Hier heeft ze wel een charmantere rol dan in POI.
Een simpel mens dat haar geld niet kwijt wil aan haar partner of R00t die ook verliefd lijkt te zijn op Sameen.... Ik weet wel wie ìk charmanter vind.

quote:
Leuke aflevering weer eens, wat me wel opvalt he. Is er nu echt nooit meer een kans dat Mike door het ijs zakt met zijn gebrek aan diploma? In het begin was het voor het verhaal natuurlijk leuk, maar leek het bijna om de twee weken weer fout te kunnen gaan.
Dat zou het concept van de show veranderen. Een stukje ontwikkeling waar ze bij USA Networks niet zo van zijn. Ze houden het concept zo lang mogelijk hetzelfde en gooien het iets op de schop wanneer het een sleur lijkt te worden of wanneer het te lastig wordt. Denk aan de overgang van een case of the week-stijl naar een doorlopende stijl.

Ik moet trouwens zeggen dat die haargrens van Mike steeds verder naar achteren kruipt. Dus de leuke jonge advocaat valt steeds meer weg. Die lijken ze bij de productie ook wel in te zien, maar dit neemt wel een deel van de dynamiek weg tussen Harvey en Mike. Dit vullen ze vervolgens in met zij-verhaaltjes, maar ze slagen er niet echt in dit goed te doen. Ik bedoel, die zaak van Mike en Robert was niet bepaald interessant. Eigenlijk ging dat verhaal totaal niet om de zaak zelf en werd de kern uiteindelijk verteld met een paar zinnetjes in een paar seconden, waarbij het amper ging om de mensen waarvoor ze opkwamen.

Ik snap dat ze de zaken alleen willen gebruiken om het verhaal rondom de characters te vertellen, maar eigenlijk is er amper een verhaal, alleen wat karaktertechnische dynamiek. O zich natuurlijk logisch, omdat ze de dynamiek tussen Harvey en Mike vervangen door de dynamiek tussen Robert en Mike, maar afgezien van dat ik dat op zichzelf al vrij mager vind, mogen ze ook wel een degelijk verhaal vertellen.
De manier waarop ze dit overslaan schieten ze wel in door m.i.
pi_154479393
Rachel kan geen kinderen krijgen btw, let maar op
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_154482032
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 03:29 schreef Drolflap het volgende:
Rachel kan geen kinderen krijgen btw, let maar op
Ja lekker subtiele blik was dat weer :')
  maandag 20 juli 2015 @ 20:49:33 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154497772
Staat ineens Amy Acker achter de balie net nadat ik person of interest tot en met seizoen 4 heb gevolgd. Ik verwacht telkens dat ze ineens een psycho killer maneuvre uit gaat halen ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_154541366
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:41 schreef Djoetma het volgende:
Donna komt ook redelijk over, maar is feitelijk een redelijke one trick pony die standaard gezichten opzet voor elke emotie en verder gewoon haar Donna-truukje doet. Dat werkt goed, maar zegt niets over het acteerwerk. Hetzelfde geldt voor Harvey. De acteur die Louis doet valt daar nog beneden. Typische karakter-acteur.
Hoe kan je dit nou stellen? Persoonlijk heb ik deze acteurs nooit in een andere rol gezien, dus of ze alleen deze persoonlijkheid kunnen spelen weet ik niet. Het is wel duidelijk dat de serie gewoon vraagt om karakters die een soort muur om zich heen hebben zodat ze niet gekwetst worden. Af en toe gebeurd er iets waardoor die muur naar beneden gaat en zie je het 'echte' karakter. Dat kan je zien als slecht acteren, ik zie het als hoe de schrijvers zo'n karakter willen neerzetten.
pi_154541810
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:41 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoe kan je dit nou stellen? Persoonlijk heb ik deze acteurs nooit in een andere rol gezien, dus of ze alleen deze persoonlijkheid kunnen spelen weet ik niet. Het is wel duidelijk dat de serie gewoon vraagt om karakters die een soort muur om zich heen hebben zodat ze niet gekwetst worden. Af en toe gebeurd er iets waardoor die muur naar beneden gaat en zie je het 'echte' karakter. Dat kan je zien als slecht acteren, ik zie het als hoe de schrijvers zo'n karakter willen neerzetten.
Op deze manier kun je iedere vorm van matig acteerwerk wel goedpraten. Maar als je genoeg content kijkt, zie je het verschil tussen de beteren en de slechteren gewoon. Ik weet dat het in Suits om de vaste vertonen gaat, maar het vergt geen acteertalent om dit goed te doen (daar is Suits dan ook het bewijs voor).

En binnen die vaste patronen kun je ook op verschillende manieren iets neerzetten. Zeker wanneer ze een gevoelig moment hebben. Wat ik vervolgens zie, is gewoon niet zo best wanneer je het vergelijkt met de betere acteurs die we ook overal kunnen zien. Het kunnen opzetten van een gezicht heeft weinig met algemeen acteertalent te maken. Je ziet dat wanneer ze aan dialogen beginnen, ze het acteerwerk zeer beperkt houden met Donna en met Harvey ze het ook houden bij het opzetten van een gezicht. Alleen Mike en Jessica zie je echt een combinatie van dit alles weergeven.

Long story short, de betere acteurs zitten sowieso zelden in TV-series, tenzij ze vanuit de film-industrie komen en voor een interessant bedrag te werken of om minder intensief te gaan werken.

Een serie als Suits draait niet om het sterke acteren en daarop zullen ze dan ook nooit casten. Iemand als Wendell Pierce zit er alleen maar in voor het gezicht en dat ze Bunk uit The Wire hebben.
pi_154542290
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:57 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Op deze manier kun je iedere vorm van matig acteerwerk wel goedpraten. Maar als je genoeg content kijkt, zie je het verschil tussen de beteren en de slechteren gewoon. Ik weet dat het in Suits om de vaste vertonen gaat, maar het vergt geen acteertalent om dit goed te doen (daar is Suits dan ook het bewijs voor).

En binnen die vaste patronen kun je ook op verschillende manieren iets neerzetten. Zeker wanneer ze een gevoelig moment hebben. Wat ik vervolgens zie, is gewoon niet zo best wanneer je het vergelijkt met de betere acteurs die we ook overal kunnen zien. Het kunnen opzetten van een gezicht heeft weinig met algemeen acteertalent te maken. Je ziet dat wanneer ze aan dialogen beginnen, ze het acteerwerk zeer beperkt houden met Donna en met Harvey ze het ook houden bij het opzetten van een gezicht. Alleen Mike en Jessica zie je echt een combinatie van dit alles weergeven.

Long story short, de betere acteurs zitten sowieso zelden in TV-series, tenzij ze vanuit de film-industrie komen en voor een interessant bedrag te werken of om minder intensief te gaan werken.

Een serie als Suits draait niet om het sterke acteren en daarop zullen ze dan ook nooit casten. Iemand als Wendell Pierce zit er alleen maar in voor het gezicht en dat ze Bunk uit The Wire hebben.
Ik vind dus juist die Jessica heel slecht. De relatie tussen Donna en Harvey is gewoon heel awkward, en dat zie je terug. Ik geef ook direct toe dat het niet de aller beste acteurs zijn die ik ooit gezien heb, maar ze worden in dit topic wel erg afgebrand.
pi_154547236
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:11 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik vind dus juist die Jessica heel slecht. De relatie tussen Donna en Harvey is gewoon heel awkward, en dat zie je terug. Ik geef ook direct toe dat het niet de aller beste acteurs zijn die ik ooit gezien heb, maar ze worden in dit topic wel erg afgebrand.
Ik vind die relatie helemaal niet awkward. Zo moet het volgens mij niet eens voorstellen. Alleen dat er een verleden was, iets dat ook gewoon over is sinds de een na laatste aflevering. Jessica valt wel uit het stramien van het 'leuk doen'.
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:29:07 #91
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_154551409
Ik vind juist Louis Litt (Rick Hoffman) één van de betere acteurs van de serie. Lachwekkend om te zeggen dat hij (veel) minder is dan Mike. De laatste scene uit de midseason finale van seizoen 4 vond ik dan ook magistraal neergezet. Hij kan er weinig aan doen dat hij wordt misbruikt om elke aflevering schijtlolligheden uit te halen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:49:41 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154564674
Hehe, die comment over Mike's haar. _O- :P

Verder eigenlijk een best goede epi. :D Op wat ze voor Louis hebben geschreven na, die de boel natuurlijk weer moet opneuken en die onzin met dat 'mudding'. :')
pi_154564797
Louis kreeg instant jizz toen hij hoorde dat ie ging mudden met Rachel en Donna :D
pi_154564933
Wel overduidelijke close up van Mike's Apple Watch aan het begin van de aflevering :')
  donderdag 23 juli 2015 @ 14:36:43 #95
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154567681
Gelukkig krijgt Jessica niet al te veel screentime meer, wat een naar personage is dat zeg.
pi_154580895
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:36 schreef FritzWepper het volgende:
Gelukkig krijgt Jessica niet al te veel screentime meer, wat een naar personage is dat zeg.
Past wel goed bij haar uiterlijk.
pi_154582822
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:29 schreef Lemsterr het volgende:
Ik vind juist Louis Litt (Rick Hoffman) één van de betere acteurs van de serie. Lachwekkend om te zeggen dat hij (veel) minder is dan Mike. De laatste scene uit de midseason finale van seizoen 4 vond ik dan ook magistraal neergezet. Hij kan er weinig aan doen dat hij wordt misbruikt om elke aflevering schijtlolligheden uit te halen.
Naar mijn mening is het te veel hetzelfde en veel overacting. Hij zet de rol van Litt wel erg goed neer en doet dat beter dan bijv. de acteur die Harvey moet spelen. Maar om te zeggen dat het een goede acteur is gaat me wat te ver.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:57 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Past wel goed bij haar uiterlijk.
Ik vind Jessica eigenlijk ook wel goed neergezet. Komt krachtig over. Echter als personage heeft ze dezelfde zwakte als Harvey, namelijk dat ze altijd wint.
Echt naar is het character niet m.i. Ze heeft de hele tijd figuren die om de zoveel tijd achter haar rug om van alles proberen en op zijn tijd haar zelfs aanvallen. Dan kun je niet de moeder van de organisatie zijn, maar meer een harde ruler.

Ik denk dat ze maar weinig extra screentime krijgt omdat die actrice drukker is met andere dingen. Ik zou het eigenlijk wel willen zien, gewoon een stukje over haar achtergrond oid. Geldt trouwens voor bijna iedereen. We hebben alleen een enkele aflevering van Harvey gezien, en Mike. Voor derest is het allemaal zeer platonisch. Maar goed, wellicht dat het ook lekker veilig is zodat we de characters hetzelfde blijven zien... Vind het zelf echter wat saai worden.

Trouwens wel redelijk positief is dat dit meer een case of the week-aflevering leek te zijn. Hopelijk blijven ze het gewicht van een aflevering voortaan meer op een zaak houden. Hoewel het inhoudelijk weer een redelijk zwakke case was. Maar het gedoe met Louis is ook over, dus tenzij ze weer een nieuwe corporate drama arc gaan introduceren, krijgen we nu hopelijk eindelijk weer losse zaken.

Ach, nu ik dit type, weet ik dat dit toch niet het geval zal zijn.

[ Bericht 48% gewijzigd door Djoetma op 23-07-2015 23:23:03 ]
pi_154659835
Amy Acker O+

Bijna bij.
pi_154660453
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:41 schreef DJKoster het volgende:
Amy Acker O+

Bijna bij.
Wat dat betreft is Christina Cole ook wel een prima toevoeging.
  maandag 27 juli 2015 @ 15:02:35 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_154675079
Hebben de cameramensen bij elk shot waar rachel in beeld is de opdracht gekregen om haar ass zo prominent mogelijk in beeld te laten komen?
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')