Inmiddels bekend gemaakt: 24 Juniquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:57 schreef nickhguitar het volgende:
Wanneer gaat suits weer verder dan?
Haha zover ben ik ook. Zit nu aflevering 12 te kijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:41 schreef DJKoster het volgende:
Tvp. Nog een paar afleveringen van seizoen 4 kijken.
*verlaat snel het topic voordat hij spoilers leest.*
Pearson... Specter.. Litt!
Ik had laatst weer een aflevering van seizoen 1 bekeken, om iets te controleren. Vervolgens meteen weer alle seizoenen gekeken. xDquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:51 schreef hoekandit het volgende:
Begin april geopereerd aan mn knie, mocht 2 weken alleen maar op de bank liggen. Toen begonnen aan Suits en alle seizoenen er doorheen geramd (5/6 afleveringen op een dag).
Kan dus niet wachten..
S04 komt naar verwachting dit najaar op Netflix.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:06 schreef sandertjuh het volgende:
In zeer korte tijd S01 en S02 gekeken, vermakelijke serie welke redelijk makkelijk weg kijkt! Nu snel door met S03!
Zie alleen dat Netflix S04 er nog niet op heeft staan.. en er komt dus ook al een S05 aan? Dat word doorkijken!
Het is nergens als laatste seizoen aangekondigd. Dus zolang de kwaliteit goed genoeg is dat mensen blijven kijken zullen ze gewoon door mogen.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:14 schreef madeliefff het volgende:
Gaat seizoen 5 eigenlijk de laatste worden?
Ik hoop dat ze voorlopig lekker doorgaan. Geweldig die gesprekken met dubbele betekenissen en wat een acteerwerkquote:Op maandag 22 juni 2015 10:14 schreef madeliefff het volgende:
Gaat seizoen 5 eigenlijk de laatste worden?
oke mooi, meestal eindigen series wel met 5 seizoenen heb ik het idee.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is nergens als laatste seizoen aangekondigd. Dus zolang de kwaliteit goed genoeg is dat mensen blijven kijken zullen ze gewoon door mogen.
Dat klopt op zich wel. Veel worden na een aantal seizoenen meer van het zelfde waardoor kijkers toch afhaken om aan nieuwe, frisse shows te beginnen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke mooi, meestal eindigen series wel met 5 seizoenen heb ik het idee.
Het is wel vaker dat binnen één seizoen de teneur opeens omslaat. Sowieso is de kwaliteit al een seizoen of twee tanende. Als doorlopend drama is Suits gewoon zwak. Ze worden gered door het stijltje en een popcultuur-verwijzinkje hier en daar, maar dat houdt de serie uiteraard niet overeind. In case-of-the-week vorm konden ze wat verhalen variëren, maar daar kunnen ze niet naar terug.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is nergens als laatste seizoen aangekondigd. Dus zolang de kwaliteit goed genoeg is dat mensen blijven kijken zullen ze gewoon door mogen.
Daarom ook de toevoeging van die laatste zinquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:50 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het is wel vaker dat binnen één seizoen de teneur opeens omslaat. Sowieso is de kwaliteit al een seizoen of twee tanende. Als doorlopend drama is Suits gewoon zwak. Ze worden gered door het stijltje en een popcultuur-verwijzinkje hier en daar, maar dat houdt de serie uiteraard niet overeind. In case-of-the-week vorm konden ze wat verhalen variëren, maar daar kunnen ze niet naar terug.
Litt is momenteel het enige karakter dat Suits nog echt tof maakt. Hopelijk wordt dit seizoen weer gewoon knallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:50 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het is wel vaker dat binnen één seizoen de teneur opeens omslaat. Sowieso is de kwaliteit al een seizoen of twee tanende. Als doorlopend drama is Suits gewoon zwak. Ze worden gered door het stijltje en een popcultuur-verwijzinkje hier en daar, maar dat houdt de serie uiteraard niet overeind. In case-of-the-week vorm konden ze wat verhalen variëren, maar daar kunnen ze niet naar terug.
Litt is tof als het een serieuze character is. Maar hij wordt vaker als comic relief gebruikt dan dat hij echt een serieuze rol toebedeeld krijgt. En als het wel iets serieus is, verkloot hij het altijd, waarmee ze dus zeggen dat hij compleet incompetent is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Litt is momenteel het enige karakter dat Suits nog echt tof maakt. Hopelijk wordt dit seizoen weer gewoon knallen.
Vandaag, het is nu 11:05 in Tokyo. Als ik vanavond thuis ben, kan ik hem downloaden en casten naar m'n tvquote:Op donderdag 25 juni 2015 03:35 schreef shiznuts het volgende:
Je bent morgen de hele dag F5'en? Of je bent al de hele dag aan het F5'en?
Dat laatste heeft niet veel zin, want '34m ago' volgens https://tvcountdown.com/s/suits .
Meestal duurt het dan een uur of 3 á 6 voordat het op usenet staat. Meestal ietsjes eerder te torrenten.
Stond om 3 uur s`nachts al een torrent onlinequote:
Was goed inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2015 05:21 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Stond om 3 uur s`nachts al een torrent online
https://twitter.com/halfadams/status/613885711448702976quote:Op donderdag 25 juni 2015 07:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zit het haar van Mike idioot.
ditquote:Op donderdag 25 juni 2015 07:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik vond hem ook wat minder maar ze moesten natuurlijk nog op donna haar switch richten. Ben benieuwd hoe het gaat lopen nuquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:35 schreef Monolith het volgende:
De eerste aflevering kon me nog niet heel erg boeien eerlijk gezegd.
Inderdaad, ik vond het een beetje kneuzig overkomen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 07:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben volgens mij tot nu de enigste die denkt ''goh, best wel een leuke opening van het laatste seizoen''.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:56 schreef Oceanview het volgende:
Ik merk wel met Suits dat ze het niet meer weten wat ze moeten doen en dat ze maar wat doen om het spannend te houden, ik denk dat dit het laatste seizoen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |