SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.
Jan met de korte achternaamquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:18 schreef remlof het volgende:
Ben blij dat ik niet voor deze stream betaal.
Ik dacht dat het live isquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
fijn dat ze de potjes die ik gemist heb steeds herhalen in de rust
Nah, zo zou ik het niet zeggenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:22 schreef remlof het volgende:
Maar bij Sport1 zitten dus de commentators die zelfs Fox nie wou?
Sport1 heeft gewoon een eigen clubje met veel jochies die van alles en nog wat doen (Van Iterson, Schelvis, Van Vliet) terwijl bij FOX de vacatures al snel opgevuld waren met alles wat al bij Eredivisie Live / RTL7 zatquote:
Door minder goals te maken dan de tegenstander.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag nog steeds af hoe Ecuador heeft kunnen verliezen van Bolivia
Die wedstrijd hebben we toch gezien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ecuador stelde dit toernooi zwaar teleur en die coach was nog zo stom om Ibarra niet basis te zettenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ibarra maakte een beslissende fout, weet je nog?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ecuador stelde dit toernooi zwaar teleur en die coach was nog zo stom om Ibarra niet basis te zetten
Daarentegen was Ibarra offensief gezien ook de meest dreigende speler als hij speeldequote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ibarra maakte een beslissende fout, weet je nog?
Ik weet het nog.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ibarra maakte een beslissende fout, weet je nog?
Colombia speelt al het hele toernooi slechtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:31 schreef Strani het volgende:
Jezus Christus wat speelt Colombia slecht vandaag. En James die doet straks vast nog een 'Neymar' en gaat met rood van het veld.
Hele toernooi al niet om aan te zien, alleen tegen Brazilie was het wel aardig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:31 schreef Strani het volgende:
Jezus Christus wat speelt Colombia slecht vandaag. En James die doet straks vast nog een 'Neymar' en gaat met rood van het veld.
Iemand die amper doelpunten maakt zou ik ook niet in de basis zettenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ecuador stelde dit toernooi zwaar teleur en die coach was nog zo stom om Ibarra niet basis te zetten
Argentinië ook tegenvallend heel het toernooiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Colombia speelt al het hele toernooi slecht
Dat was op het WK ookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Argentinië ook tegenvallend heel het toernooi
Wie is er dan wereldkampioen geworden?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was op het WK ook
Ze waren bijna wereldkampioen
Max is een HYPE in een redelijk goede bak.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Word een beetje moe van die Max Verstappen adoratie bij Sport 1
Bij Giedo van der Garde deden ze dat niet
Duitsland volgens mijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wie is er dan wereldkampioen geworden?
Nederlandquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wie is er dan wereldkampioen geworden?
Absoluut waar, maar iedereen doet alsof ie al wereldkampioen isquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Max is een HYPE in een redelijk goede bak.
Giedo reed in een opgevoerde skelter.
Dat is hij ook, moet alleen even een aardig bakkie krijgenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar iedereen doet alsof ie al wereldkampioen is
Inderdaad, behalve tegen Brazilië. Wat een deceptie. Dit is weer het Colombia zoals we het kennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Colombia speelt al het hele toernooi slecht
Die Hamilton heeft het anders ook knap lastig met Nico Rosbergquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is hij ook, moet alleen even een aardig bakkie krijgen
Is gespeeldquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Hamilton heeft het anders ook knap lastig met Nico Rosberg
Je zou denken dat dit offtopic is maar als het deel is van het wedstrijdverslag van Sierd dan mag het.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:34 schreef Joezi het volgende:
Taylor Swift heeft haar benen laten verzekeren voor 40 miljoen dollar
Bedankt Sjoerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:34 schreef Joezi het volgende:
Taylor Swift heeft haar benen laten verzekeren voor 40 miljoen dollar
Speksavers is de tegenhanger van Weightwatchersquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou denken dat dit offtopic is maar als het deel is van het wedstrijdverslag van Sierd dan mag het.
Ik vond hem wel grappig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Speksavers is de tegenhanger van Weightwatchers
Kom op Johannes jij bent beter dan ditquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig.
Speksavers
wat hangt haar broek laagquote:
bedankt, heb je nog een persoonlijk voorbeeld om dit fenomeen uit te leggen?quote:
zou incest plegenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:41 schreef Sked het volgende:
[..]
moemoe is een retegeil wijf, kan je maar beter te vriend houden
Moemoe weet sowieso alles over jouw sterrenbeeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Gezien de reactie van Mex moet ik deze post helaas niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Mex maakt maar een grapjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Gezien de reactie van Mex moet ik deze post helaas niet serieus nemen.
True.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou het louter niet zo verwoorden.quote:
Dat is moemoe denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:46 schreef Wicky15 het volgende:
Haha op chaturbate zit ook een wijf Argentinie - Colombia te kijken
linkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:46 schreef Wicky15 het volgende:
Haha op chaturbate zit ook een wijf Argentinie - Colombia te kijken
Lief.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, Danny verdient wel een flinke fooi voor al die uren per dag die ik hier doorbreng.
Oh ja, Argentinië gaat zo scoren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het over de wedstrijd hebben.
Ben ik ook geweest de afgelopen 2 weken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten doen.
Versta jij wat ze zeggen?quote:
Ik kan niet op je DM reageren maar wel een cute meisje jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:48 schreef Wicky15 het volgende:
Ze loopt alleen maar te schreeuwen, pleuriswijf.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:49 schreef Beathoven het volgende:
Hier in Colombia hopen we dat we een doelpunt kunnen stelen voor de winst.
Misschien kan Ospina er eentje inknallen via de uittrap, die doet wel meer gekke dingen vandaag.
In het Portugees hebben ze geen Hijos de putas?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat het geen vriendelijke woorden waren.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door mijn enorme talenknobbel weet ik wat hijo de puta betekent.
Maar er posten hier ook jongeren mee dus ik zal het niet vertalen.
quote:
Moemoe, je weet dat Stijn af en toe meeleest?quote:
Je zit er 1 land naastquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Portugees hebben ze geen Hijos de putas?
De jongeren moeten intussen op bed liggenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door mijn enorme talenknobbel weet ik wat hijo de puta betekent.
Maar er posten hier ook jongeren mee dus ik zal het niet vertalen.
Hij is inmiddels geslaagd, dus het mag.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moemoe, je weet dat Stijn af en toe meeleest?
Ik wil niet dat hij morgen zulke taal uitkraamt op het schoolplein.
Zeg jijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:51 schreef Sked het volgende:
[..]
De jongeren moeten intussen op bed liggen
Frans?quote:
Maar hier spreken ze Oud spaansquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Portugees hebben ze geen Hijos de putas?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wat meer kijk naar Mollybrooke dan naar de wedstrijd
Ik ben 1 jaar jonger dan jijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Wicky en Rickert zitten allebei nog in hun tienerjaren, pak ze niet te hard aan
Ik mag morgen op voor het echte werk, verschil moet er zijn.quote:
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag morgen op voor het echte werk, verschil moet er zijn.
Dat is onmogelijk op dit late tijdstip. Daarbij valt de 2e helft tegen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, laten we het nou over de wedstrijd hebben.
Mijn welgemeende excuses, Johannesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, laten we het nou over de wedstrijd hebben.
Leuke.quote:
Kijk op unibet, heb je max 5 sec delayquote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:09 schreef moemoe het volgende:
Volgens mij loopt mijn stream ver achter.
jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:12 schreef remlof het volgende:
Geen verlenging maar meteen penalties bij gelijkspel na 90 minuten?
Meer tijd voor commercialsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Veel beter, extra tijd is toch shit
UnibetTV, gratis en geen delay.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rickert loopt echt 2 minuten voor op de rest
Oh ja klopt ... alleen maar klein scherm..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
UnibetTV, gratis en geen delay.
Oh ik kijk op m'n iPad en daar heb ik fullscreen, PC geloof ik niet iddquote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja klopt ... alleen maar klein scherm..
Geen verlenging dus ,,,
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rickert wacht even een paar minuten voordat je iets post, oké?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:23 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ga hier niet kijken tijdens penalty's.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat jullie delay hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sked mag dat.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:26 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maakt Sked niks uit. Die pakt toch het bier van de buurjongen.
goeien tipquote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:23 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ga hier niet kijken tijdens penalty's.
Tijd is geld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:28 schreef chufi het volgende:
Scheelt mischien 15 seconden met Unibet... Niet de moeite waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Letterlijk iddquote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:32 schreef Rickertman96 het volgende:
hoog niveau tot nu toe qua pens hoor
Je meent het. De tering zeg, wakker blijven om zoveel mogelijk te kunnen postenquote:
Laten we ons over andere dingen zorgen maken op dit nachtelijke uur.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je meent het. De tering zeg, wakker blijven om zoveel mogelijk te kunnen posten.
'Wakker blijven'? Ik ga pas rond 8 uur pitten ofzo, kon ik nu maar slapenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je meent het. De tering zeg, wakker blijven om zoveel mogelijk te kunnen posten.
Inderdaad, half werk. De beste nummers 3 door naar de kwartfinale is ook al wat bezopen. Haalt de druk wat van de goede landen at.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:15 schreef remlof het volgende:
Maar in de finale wel verlenging bij gelijkspel na 90 minuten, dat is dan weer vaag.
Stuur de scheids meequote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:46 schreef Beathoven het volgende:
2 spelers van Colombia naar de opticien morgen, en ik ga maar eens wat eten.
Mogelijkquote:
Maar Brazilië heeft Robinho. Argentinië niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:22 schreef Strani het volgende:
Dit Argentinië tegen dit Brazilië: Het zou een wonder zijn als Brazilië het overleeft.
Of Paraguay natuurlijk.
Was vorige wedstrijd al, maar nu mogen andere spelers tenminste voetballen in plaats van dat ze alle ballen meteen aan Neymar moeten gevenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Neymar is weg en opeens laat Brazilie genotvoetbal zien
Neymar werd iets te belangrijk gemaakt jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Was vorige wedstrijd al, maar nu mogen andere spelers tenminste voetballen in plaats van dat ze alle ballen meteen aan Neymar moeten geven
Live Streaming is availablequote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:55 schreef Rickertman96 het volgende:
wtf unibet heeft geen stream of ligt 't aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |