SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.
Jan met de korte achternaamquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:18 schreef remlof het volgende:
Ben blij dat ik niet voor deze stream betaal.
Ik dacht dat het live isquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
fijn dat ze de potjes die ik gemist heb steeds herhalen in de rust
Nah, zo zou ik het niet zeggenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:22 schreef remlof het volgende:
Maar bij Sport1 zitten dus de commentators die zelfs Fox nie wou?
Sport1 heeft gewoon een eigen clubje met veel jochies die van alles en nog wat doen (Van Iterson, Schelvis, Van Vliet) terwijl bij FOX de vacatures al snel opgevuld waren met alles wat al bij Eredivisie Live / RTL7 zatquote:
Door minder goals te maken dan de tegenstander.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag nog steeds af hoe Ecuador heeft kunnen verliezen van Bolivia
Die wedstrijd hebben we toch gezien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ecuador stelde dit toernooi zwaar teleur en die coach was nog zo stom om Ibarra niet basis te zettenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |