Mwah, iets onder het midden toch wel. Het zuiden ligt op 58 graden, Bergen op 60, Trondheim op 63, de poolcircel op 66 en Kirkenes, het "draaipunt" van Hurtigruten op 69 (en voor de volledigheid de noordkaap op 71).quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik het fout, want ik weet dat ze helemaal naar boven zijn gevaren en Trondheim ligt halverwege.
Als al mijn haar grijs is wil ik dat ook.
Ik stop er ook zo mee, mijn koek is ook een beetje op...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:04 schreef ToT het volgende:
Ja mensen, ik taai af!
Thx voor de tunes, Mad!
lekker slapen ToTquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:04 schreef ToT het volgende:
Ja mensen, ik taai af!
Thx voor de tunes, Mad!
nou hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stop er ook zo mee, mijn koek is ook een beetje op...
quote:
Okee dan!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* Fogel geeft MM een zeer grote koekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Truste.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:04 schreef ToT het volgende:
Ja mensen, ik taai af!
Thx voor de tunes, Mad!
Skogn is het hoogste waar ik geweest ben, best wel koud daar in de winter.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, iets onder het midden toch wel. Het zuiden ligt op 58 graden, Bergen op 60, Trondheim op 63, de poolcircel op 66 en Kirkenes, het "draaipunt" van Hurtigruten op 69 (en voor de volledigheid de noordkaap op 71).
Goed! Het is bijna zeker dat ik over ga. En ik kreeg van bijna alle leraren de feedback dat ik een positieve houding heb, en dat ik kritisch betrokken benquote:
nicequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed! Het is bijna zeker dat ik over ga. En ik kreeg van bijna alle leraren de feedback dat ik een positieve houding heb, en dat ik kritisch betrokken ben
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed! Het is bijna zeker dat ik over ga. En ik kreeg van bijna alle leraren de feedback dat ik een positieve houding heb, en dat ik kritisch betrokken ben
aan het wattuh ?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:08 schreef Symphonic het volgende:
Ben nog steeds aan het mul... ehhhh dinges.....
Netjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:
hihiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
multi *kuch, hoest , proest tasken
Ooit komt er een dag dat typen zonder griep ook gaat lukken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe geen moeitequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat leek me een aardige inspiratie voor het einde....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan heb je iig geen last van vampieren....
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat typen zonder griep ook gaat lukken.
ik pik het einde nog mee en dan wordt hetquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat leek me een aardige inspiratie voor het einde....
Nog even de ingekakte boel hier wakker schuddenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik pik het einde nog mee en dan wordt hetdank voor de deuntjes en speciaal voor Neil natuurlijk
Het was niet mijn bedoeling om wie dan ook te inspireren, maar als het me lukt is dat mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat leek me een aardige inspiratie voor het einde....
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even de ingekakte boel hier wakker schudden
Ik blijf nog even hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even de ingekakte boel hier wakker schudden
ik zou geen tegels op je toilet doen, zit niet zo lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:24 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo ook maar eens pitten. Morgen "even" de badkamer af maken en wat tegels zetten op het nieuwe toilet.
bij de tapas zaten zeker ook bijdehandjes?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou geen tegels op je toilet doen, zit niet zo lekker
Excuus, in de nieuwe toiletruimte, alwaar vooralsnog geen toilet is.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou geen tegels op je toilet doen, zit niet zo lekker
Ja, daar heb ik de meeste van gegetenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de tapas zaten zeker ook bijdehandjes?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Excuus, in de nieuwe toiletruimte, alwaar vooralsnog geen toilet is.
Tegels zetten wanneer die pot er al staat lijkt me ook niet zo handig gezien de afmetingen van de ruimte.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Excuus, in de nieuwe toiletruimte, alwaar vooralsnog geen toilet is.
kom ik morgen op terugquote:
Hier valt weinig te zettenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegels zetten wanneer die pot er al staat lijkt me ook niet zo handig gezien de afmetingen van de ruimte.
De pot gaat hangen. En het is geen Nederlands formaat toilet waar je je kont niet kan draaienquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegels zetten wanneer die pot er al staat lijkt me ook niet zo handig gezien de afmetingen van de ruimte.
Het voordeel van een hangende pot heb ik nooit begrepen? Voel me toch wat minder veilig dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
De pot gaat hangen. En het is geen Nederlands formaat toilet waar je je kont niet kan draaien
je hoeft toch bang te zijn voor hangende potten ?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het voordeel van een hangende pot heb ik nooit begrepen? Voel me toch wat minder veilig dan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
De pot gaat hangen. En het is geen Nederlands formaat toilet waar je je kont niet kan draaien
MadMaster is net gestopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |