Doodsverwensing hoeft dus ook niet meer, maar inderdaad wat een geweldige zangeres was dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die had ik graag live gezien, maar helaas is zij meer dan een bijna-doodservaring...
mede geschreven door mr James Bondmuziek John Barryquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Theme from The Deep (Down Deep Inside) van Donna S...
dankquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Theme from The Deep (Down Deep Inside) van Donna S...
Ik heb nog wel een paars bloesje hangenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Hierna een kledingadvies voor Dees morgen...
Party!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paars bloesje hangen
Wat denk je?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Paris s'éveille![]()
Wist je dat er ook een Rotterdamse versie van is?
Goed, geen muziek meer voor jou...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik geef het op....
Ik heb gewoon de blazijden die beginnen met Mu uit het woordenboek gescheurd
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik geef het op....
Wait, whut?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik geef het op....
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat denk je?
Tuurlijk niet, ik heb daar een filter voor...
Dat krijg je koude oren komende winterquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik geef het op....
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me nu toch wel een beetje "Veronica komt naar je toe deze zomer"- meisje
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me nu toch wel een beetje "Veronica komt naar je toe deze zomer"- meisje
Ah, hier zijn we al blij als de temperatuur eens uit twee getallen bestaat. En het mag op zich best een keer ophouden met regenen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat hebben we hier en dat gaat nog zeker anderhalve week duren, incl hittegolf
hittegolfquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat hebben we hier en dat gaat nog zeker anderhalve week duren, incl hittegolf
In welke onderwereld woon jij?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, hier zijn we al blij als de temperatuur eens uit twee getallen bestaat. En het mag op zich best een keer ophouden met regenen.
Als was het vorig weekend best goed weer, maar liefst 17 graden en voor het eerst sinds heel lang geen regen. Vanmorgen was het 7 graden met stortregen en ik denk niet dat het meer dan 12-13 graden is geweest vandaag. Maargoed, toch binnen gezeten dus het maakt weinig uit op zich.
Maar morgen mag het van mij wel droog zijn, moet wat dingen zagen en dat doe ik liever buiten.
En OT: Dit is een heerlijk nummer
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verleng nog maar een half uur, als er geen andere gegadigden zijn...
Check.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verleng nog maar een half uur, als er geen andere gegadigden zijn...
De bovenwereld.quote:
Volgens mij is alles in Noorwegen duur.quote:
Het is er volgens mij best mooi, maar mij veel te koud.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is alles in Noorwegen duur.
Maar ze hebben wel fjorden.
Dat compenseert dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze verdienen ook het meeste van de hele wereld
Mijn zus vertrekt morgen met de Holland Amerika lijn voor een cruise naar Noorwegen, langs fjorden, lijkt me best een mooie reis....... als ik 65+ benquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is er volgens mij best mooi, maar mij veel te koud.
Nog een paar jaar sparen dan...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus vertrekt morgen met de Holland Amerika lijn voor een cruise naar Noorwegen, langs fjorden, lijkt me best een mooie reis....... als ik 65+ ben
Kan een stuk goedkoper, gewoon naar Bergen vliegen en dan Hurtigruten pakken naar Trondheim en vanaf daar weer naar huis vliegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus vertrekt morgen met de Holland Amerika lijn voor een cruise naar Noorwegen, langs fjorden, lijkt me best een mooie reis....... als ik 65+ ben
Vis is goedkoop daar. Die vang je zelf.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is alles in Noorwegen duur.
Bot vangen is daar geweldig!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vis is goedkoop daar. Die vang je zelf.
Ze hebben al 3 keer een Hurtigruten trip gemaakt, inderdaad in Bergen opstappen en dan helemaal naar Trondheim gevaren, was een prachtige reis, het Noorderlicht gezien, de poolcirkel gepasseerd, wat aan boord op gepaste wijze gevierd werd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan een stuk goedkoper, gewoon naar Bergen vliegen en dan Hurtigruten pakken naar Trondheim en vanaf daar weer naar huis vliegen.
Al vind ik het stuk van Bodø naar Tromsø een stuk mooier. Surrealistisch landschap daar, alsof er iets niet klopt. Bergtoppen die net boven het water uitsteken en wolken rond de top hebben. Dan denk je dat de waterstand een kilometer of wat te hoog is.
Svolvær en Lofoten zijn prachtig.
Dan heb je iig geen last van vampieren....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:37 schreef just me het volgende:
Ik ben niet bot maar ik lust wel bot
heb vanavond met team-uitje tappas gemaakt en ik stink naar de knofllook
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
En deze is ook voor ons Veronica meisje die dit morgen ook live gaat horen...
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan heb je iig geen last van vampieren....
Als het maar lekker was, ben gek op knoflook.quote:
De poolcirkel passeer je niet van Bergen naar Trondheim...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben al 3 keer een Hurtigruten trip gemaakt, inderdaad in Bergen opstappen en dan helemaal naar Trondheim gevaren, was een prachtige reis, het Noorderlicht gezien, de poolcirkel gepasseerd, wat aan boord op gepaste wijze gevierd werd.
Nu wilden ze weer eens iets anders.
Het was leuk om met een groep mensen eten te maken en dat later samen op te etenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het maar lekker was, ben gek op knoflook.
lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
Het was leuk om met een groep mensen eten te maken en dat later samen op te eten
Dan heb ik het fout, want ik weet dat ze helemaal naar boven zijn gevaren en Trondheim ligt halverwege.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
De poolcirkel passeer je niet van Bergen naar Trondheim...
Een "echte" cruise wil ik ook wel een keer proberen, komt ooit wel een keer. Voorlopig hou ik het bij Hurtigruten en de boten tussen Noorwegen/Zweden en Denemarken/Duitsland.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |