Nog even de ingekakte boel hier wakker schuddenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik pik het einde nog mee en dan wordt hetdank voor de deuntjes en speciaal voor Neil natuurlijk
Het was niet mijn bedoeling om wie dan ook te inspireren, maar als het me lukt is dat mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat leek me een aardige inspiratie voor het einde....
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even de ingekakte boel hier wakker schudden
Ik blijf nog even hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even de ingekakte boel hier wakker schudden
ik zou geen tegels op je toilet doen, zit niet zo lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:24 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo ook maar eens pitten. Morgen "even" de badkamer af maken en wat tegels zetten op het nieuwe toilet.
bij de tapas zaten zeker ook bijdehandjes?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou geen tegels op je toilet doen, zit niet zo lekker
Excuus, in de nieuwe toiletruimte, alwaar vooralsnog geen toilet is.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou geen tegels op je toilet doen, zit niet zo lekker
Ja, daar heb ik de meeste van gegetenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de tapas zaten zeker ook bijdehandjes?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Excuus, in de nieuwe toiletruimte, alwaar vooralsnog geen toilet is.
Tegels zetten wanneer die pot er al staat lijkt me ook niet zo handig gezien de afmetingen van de ruimte.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Excuus, in de nieuwe toiletruimte, alwaar vooralsnog geen toilet is.
kom ik morgen op terugquote:
Hier valt weinig te zettenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegels zetten wanneer die pot er al staat lijkt me ook niet zo handig gezien de afmetingen van de ruimte.
De pot gaat hangen. En het is geen Nederlands formaat toilet waar je je kont niet kan draaienquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegels zetten wanneer die pot er al staat lijkt me ook niet zo handig gezien de afmetingen van de ruimte.
Het voordeel van een hangende pot heb ik nooit begrepen? Voel me toch wat minder veilig dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
De pot gaat hangen. En het is geen Nederlands formaat toilet waar je je kont niet kan draaien
je hoeft toch bang te zijn voor hangende potten ?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het voordeel van een hangende pot heb ik nooit begrepen? Voel me toch wat minder veilig dan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
De pot gaat hangen. En het is geen Nederlands formaat toilet waar je je kont niet kan draaien
MadMaster is net gestopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |