eigenlijk is de timing dan precies goedquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
eigenlijk is de timing dan precies goed![]()
If you know what I mean![]()
![]()
![]()
![]()
Dan had ik liever wat minder snel afgevallen en dat er helemaal geen timing nodig was geweest...quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
eigenlijk is de timing dan precies goed![]()
If you know what I mean![]()
![]()
![]()
![]()
de watermeloen in de zon leggen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Met die warmte ben ik niet heel briljant met eten.
Watermeloen die ik gekocht had is ook niet rijp![]()
O- 2 BH met nutella (wat nu meer choco saus was)
T- banaan
L- 2 BH rubderrookvlees en een ei
T- mars ijsje
D- kip kerrie met meergranen rijst
T- ijsje denk ik
WAAR IS JE S/B?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:04 schreef gcjoel het volgende:
lijstje!
O: oats express, 160ml melk, 1/2 schep whey, lepel pindakaas
T: 150gr kwark, 100gr optimel
L: 2x bruin bolletje, rosbief en rookvlees en 1 boterham sandwichspread
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: pastasalade met tonijn
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, blokje choco, 4x knappertjes
B: boodschappen doenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAAR IS JE S/B?
Lijstje :
O: 500g kwark met 100g frambozen
L: 4x spelt, 2x appelstroop, 1x kalkoen, 1x casseler
S: Ik wil ff kijken hoe ver ik kom met fieten. Planning is 100km maar het is waaaaaaaarm. Dus ik zie wel ff.
T: Onderweg iig bij een lange tocht isotone drank
T: 2x spelt met appelstroop
D: BBQ, maar ik hoef maar 1 stukje vis oid, en ik heb groentensoep, big ass salade en komkommer enzulks.
T: Magnum
Meloen rijpt niet na zover ik weet. En hij us al in kwarten gesneden.. Mja jammer maar helaasquote:
Ach, het zoveelste 'wonder'..quote:Op zondag 5 juli 2015 11:52 schreef empa1010 het volgende:
Kennen jullie de site en Youtube filmpjes van de planteneter, ofwel Boele Ytsma?
Zat net zijn filmpje over het dr. Frank dieet te kijken. Klinkt logisch.
Nee klopt, dat zeg ikquote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 16:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat je vind alleen met een d schrijft in dit geval.
Kheb 'm weggehaald hoor mevrouwquote:Op zondag 5 juli 2015 16:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat je vind alleen met een d schrijft in dit geval.
wb eten, gewoon normaal doen, dat werkt echt het beste. Geen dieet, niet per se producten uitsluiten, niks van dat.quote:
Ja dat weet ik maar dat is wel érg ruim... ik zie die man niet als een goeroe want hij doet uitspraken waar je vraagtekens bij kunt zetten, maar toch... onzin is het ook weer niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:39 schreef CrunchySelf het volgende:
empa1010, het beste dieet is gewoon normaal doen en er geen dieet van maken maar levensstijl aanpassen
Normaal doen is ook heel ruim, maar dat is juist het mooie ervan.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:06 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar dat is wel érg ruim... ik zie die man niet als een goeroe want hij doet uitspraken waar je vraagtekens bij kunt zetten, maar toch... onzin is het ook weer niet.
Kwam toevallig via Youtube op z'n kanaal. Notendop: paar jaar geleden is ie gestart met uitsluitend plantaardig eten. Geen vlees, geen zuivel. (heb vanmiddag een x aantal filmpjes bekeken) werkte toen nog, woonde niet erg riant zo te zien. Maar dat doet er niet toe natuurlijk, in andere filmpjes zie ik dat hij lezingen is gaan geven en zijn bedrijf er van heeft gemaakt samen met z'n vrouw. Van die vrouw woont hij sinds kort apart, terwijl hij ook een filmpje plaatste over 25 jaar gehuwd en dat het niet zo vaak meer voorkwam. (ik heb die filmpjes dus bekeken). Het is allemaal wat te mooi om waar te zijn, mensen zien hem als een goeroe denk ik. Zo ook ene Sebastiaan die 36 kilo afviel en schizofreen 'was' (....) en dankzij die manier van eten ineens het licht gezien heeft. Dus nee, ik ben ook sceptisch maar was ff benieuwd of jullie hem kenden. Zijn eerste filmpjes zijn nog oké vind ik, daarna neemt ie vormen aan van een wortelknagende Jomanda zal ik maar zeggen. Dat is ietwat jammer.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Normaal doen is ook heel ruim, maar dat is juist het mooie ervan.
Heb die man niet bekeken hoor, dus daar zeg ik niks over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |