ok, ja dat is kut. Maar dan moet je bier wel heel lekker vindenquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aantal weken geen bier(alcohol) op maar merk dat ik er nu wel moeite mee begin te krijgen, vooral nu het zo warm is..
Wilde gisteren na het sporten een heerlijk koud biertje pakken en in het zwembad gaan liggen.. Met pijn&moeite is dat dus een glas Cola Zero geworden.
Aankomende zaterdag heb ik een poolparty en met mezelf afgesproken dat ik mezelf dan wel een paar biertjes mag gunnen. Helaas is dan weer gelijk het te kort aan kcal van deze week te niet gedaan
Kun je voor de dag zelf niet wat schrappen? Ik eet gewoon een stuk minder vetten gedurende dag, en schrap m'n laatste maaltijd volledig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aantal weken geen bier(alcohol) op maar merk dat ik er nu wel moeite mee begin te krijgen, vooral nu het zo warm is..
Wilde gisteren na het sporten een heerlijk koud biertje pakken en in het zwembad gaan liggen.. Met pijn&moeite is dat dus een glas Cola Zero geworden.
Aankomende zaterdag heb ik een poolparty en met mezelf afgesproken dat ik mezelf dan wel een paar biertjes mag gunnen. Helaas is dan weer gelijk het te kort aan kcal van deze week te niet gedaan
Ach, het helpt natuurlijk wel zoquote:
All time low.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok, ik geef het op. Ik heb een paar dagen lopen puzzelen, maar ik heb geen flauw idee. Help eens: wat betekent "ATL"?
netjes hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:21 schreef Audreyoot het volgende:
O: omelet van 2 eieren
T: whey
L: Griekse salarde met sla, feta, ui, paprika, tomaat, olijfdressing
T: whey en handje cashews
D: kip met jasje van bacon, broccoli
S: fietsen, misschien vanavond hardlopen als het iets afkoelt
Zit nu op -12 kg sinds maart
Ah, zo. Dus zeg je maar je laagste gewicht sinds je bewust met je gewicht bezig bent. In dat geval: mooiquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:32 schreef sanger het volgende:
[..]
All time low.
Alhoewel dat natuurlijk een gek begrip is. Ik ben heus weleens lichter geweest (ooit toen ik een jaar of 16-17 was).
dat is wel grappig want ik ben nu zwaarder dan toen ik begonquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:32 schreef sanger het volgende:
[..]
All time low.
Alhoewel dat natuurlijk een gek begrip is. Ik ben heus weleens lichter geweest (ooit toen ik een jaar of 16-17 was).
Maar jij bent speciaalquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:34 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat is wel grappig want ik ben nu zwaarder dan toen ik begon
ik zit ook op een speciale school met andere speciale mensen.quote:
Ja kloptquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, zo. Dus zeg je maar je laagste gewicht sinds je bewust met je gewicht bezig bent. In dat geval: mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |