Trouwens, als het 25-07 kei lekker weer is kom ik eerder. Pakken we nog ff terras?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan eet ik voor 28 man en gaat die toko op zijn gat
Ja in principe wel.. die verjaardag is smorgen geloof ik.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trouwens, als het 25-07 kei lekker weer is kom ik eerder. Pakken we nog ff terras?
Godverdomme, den oever, dat is fucking 1u naar ijmuiden ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja in principe wel.. die verjaardag is smorgen geloof ik.
Nog wel 100 uur terugrijden uit dat gat daar bovenin Nederland maar moet kunnen!
haha kom op middle of nowhere! ff kijken of mijn paspoort nog geldig is!quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme, den oever, dat is fucking 1u naar ijmuiden ofzo
Ik ging illegaal naar Friesland, heb ik ook geredquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
haha kom op middle of nowhere! ff kijken of mijn paspoort nog geldig is!
Oei dat je het aandurft! Dat ga ik niet doen hoor!quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging illegaal naar Friesland, heb ik ook gered
Gewoon genieten van je vakantie, komt daarna wel weer toch! Waar ga je heen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:59 schreef tofastTG het volgende:
Atl 78,2. Feestje. Volgende week wel op (zuip)vakantie. Maar dagelijks voldoende baantjes trekken, en wat rennen.
Ja goed, maar beetje erop letten zal ik wel blijven doen. Indrinken met wodka en fanta zero bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon genieten van je vakantie, komt daarna wel weer toch! Waar ga je heen?
Oh ja dat is sowieso een goed idee! bier is maar viesquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja goed, maar beetje erop letten zal ik wel blijven doen. Indrinken met wodka en fanta zero bijvoorbeeld.toch dronken, maar net Iets minder kcals dan met bier.
Ik ga naar el Arenal, Mallorca.
Dat zijn we heus niet vergetenquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging illegaal naar Friesland, heb ik ook gered
De Macquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
met tegenzin zal ik het doen. ik hoop dat Crunch ook naar de mac gaat om ons te steunen
Och arme jongen, je hebt zoveel eten dat je het niet op kunt. Och ochquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:20 schreef Ryuuzen het volgende:
even serieus in deze pauperhitte is het echt niet te doen om te fucking bulken....
die graf kip wraps kots ik zowat uit....
Arme knul! *aai over de bol geeft*quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:20 schreef Ryuuzen het volgende:
even serieus in deze pauperhitte is het echt niet te doen om te fucking bulken....
die graf kip wraps kots ik zowat uit....
quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Och arme jongen, je hebt zoveel eten dat je het niet op kunt. Och och![]()
Niet zeuren!
quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Arme knul! *aai over de bol geeft*
Waarom heeft iedereen minder trek met hitte behalve ik?
Mij kun je zo nog stamppot te eten geven
Ik heb sowieso al dagen geen trek in etenquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Arme knul! *aai over de bol geeft*
Waarom heeft iedereen minder trek met hitte behalve ik?
Mij kun je zo nog stamppot te eten geven
Ik sta gewoon lekker een uur in de keuken met de oven aan en hete pannen enz. omdat ik lekker eten aan het maken benquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al dagen geen trek in eten
Lucky youquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik sta gewoon lekker een uur in de keuken met de oven aan en hete pannen enz. omdat ik lekker eten aan het maken ben
Haha, bier is wel lekker. Maar die kcals.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja dat is sowieso een goed idee! bier is maar vies![]()
Mallorca is leuk!
Ik heb nu al een aantal weken geen bier(alcohol) op maar merk dat ik er nu wel moeite mee begin te krijgen, vooral nu het zo warm is..quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:46 schreef tofastTG het volgende:
Haha, bier is wel lekker. Maar die kcals. En Mallorca is inderdaad leuk, hoop dat el Arenal ook een beetje leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |