ja hij baalt er ook van. Is eigen zaak, nu van zijn vader, straks van hem. Ik werk zelf vier volle dagen, doe daarbuiten t volledige huishouden en trek dat erg slecht. Straks met een kleintje erbij.. Tis de bedoeling dat t bedrijf volledig gedigitaliseerd gaat worden en dat er iemand extra bij kan, zodat man minder lange dagen maakt. Maar dat riedeltje heb ik al eens vaker gehoord. Voor man is t ook niet fijn, in de weekenden moet hij klussen, dus weinig ruimte om bij te tankenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Lastig Cassandra! Vindt hij dat zelf ook?
Yeah!quote:
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:53 schreef pinquit het volgende:
[edit] Ik merk altijd naderhand pas dat mijn posts weinig toevoegends bevatten
Lastig Cassandra, maar ik denk dat je moet doen waar je je het best bij voelt (en wat mogelijk is), en ik denk dat dat heel lastig te voorspellen is als babylief er nog niet is..
lastige is dat mijn schoonvader heel veel verwacht en mijn man zich verantwoordelijk voelt. Toestemming voor een poets heb ik maar dat vind ik dan weer engquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:38 schreef kazy het volgende:
Gefeliciteerd L0t!
Lastig inderdaad Cassandra! De mijne werkt nu ook vaak over, maar bij een gewoon bedrijf. We hebben het er laatst wel over gehad en toen zei hij dat als de kleine er is, het straks gewoon niet meer kan (in ieder geval niet het onverwachts overwerken, vaak zat dat ik aan het einde van de middag hoor dat hij 's avonds niet thuis eet). Ben benieuwd.. Bij jullie gaat dat een stuk lastiger zo te lezen.
Hier draait trouwens ook zeker 90% van het huishouden op mij (terwijl ik 36 uur werk en man feitelijk 37,5 uur in 5 dagen, maarja ik ben degene die op vrijdag vrij is en man heeft rugklachten dus dan sta ik al snel zelf het huishouden te doen). Kortom, mocht het niet meer gaan straks, dan huur ik wel een poets in
Zou goed kunnen! Mijn oudste (quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Lot gefeliciteerd!
Ik heb jou hier ook eerder gezien toch?
Begrijpelijk, zeker met een eigen bedrijf!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
lastige is dat mijn schoonvader heel veel verwacht en mijn man zich verantwoordelijk voelt. Toestemming voor een poets heb ik maar dat vind ik dan weer engwant vind maar eens een betrouwbaar iemand. De poets van mijn ouders wil een keer in de twee weken maar met een hond en twee katten wil ik wekelijks iemand
Oeh wat naar!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:45 schreef gestreeptestoel het volgende:
Sicilia, daar blijft t bij hoop ik!
Ik voel me draaierig vandaag.. Pff.. Heb nu al last vd warmte.
En als t volgende week nog warmer wordt, kan ik zo echt niet werken. Ben gisteren bijna van mijn stokkie gegaan.
haha ja..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:17 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ah, dus dat is de truc om jezelf nog te kunnen ontharen.
Ze hebben de vader van hun kind en kleinkind opgegetenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Wait, whut?
wtf heb ik nou net gelezen?
daar kunnen we wat aan doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:27 schreef Stippelrientje het volgende:
De OP klopt niet. Ik sta nu al ineens 10de! O.o
Dat kan nooit! Ik ben nog niet heel lang zwanger!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |