Jij moet met je uiterlijk toch geen problemen hebben via de virtuele datingwereld?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende: [..] Ben meer van Deezertje's aanpak. Gewoon haar Facebook opzoeken via de reflectie van haar bril
![]()
En met z'n innerlijk ook niet, maar soms duurt het even voor je de juiste persoon tegenkomtquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet met je uiterlijk toch geen problemen hebben via de virtuele datingwereld?
Dat lijkt mij ook. Idem voor jou overigens.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet met je uiterlijk toch geen problemen hebben via de virtuele datingwereld?
Dank Toto, dat is aardig van jequote:Op donderdag 25 juni 2015 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En met z'n innerlijk ook niet, maar soms duurt het even voor je de juiste persoon tegenkomtkomt allemaal wel goed, geldt ook voor jou
ahhhhh bromance....kjoetquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dank Toto, dat is aardig van je
En Yats natuurlijk.
Het is ook wel echt de tijd om op vakantie te zijn natuurlijk. :pquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:25 schreef japiedevlugge het volgende:
Volgens mij is iedereen incl in dit topic op vakantie ofzo. Saaie bende met dat daten
Holy shit maar je gaat toch sowieso geen 150 euro neerleggen voor een datingsite...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:04 schreef elkravo het volgende:
Ooit 6/7 jaar terug op Parship gezeten... en de prijzen waren destijds 150 EUR voor 3 maanden, of 180 voor 6 maanden.
Het is wel duur geworden nu moet je al minstens 6 maanden (voor 270 EUR)... of een jaar met korting voor 345 EUR.
Tering zeg...
Hoogopgeleiden kunnen dat betalenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:04 schreef elkravo het volgende:
Ooit 6/7 jaar terug op Parship gezeten... en de prijzen waren destijds 150 EUR voor 3 maanden, of 180 voor 6 maanden.
Het is wel duur geworden nu moet je al minstens 6 maanden (voor 270 EUR)... of een jaar met korting voor 345 EUR.
Tering zeg...
Die hebben toch een studieschuld om terug te betalen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden kunnen dat betalen
Als je hoogopeleid bent weet je dat je juist NIET moet betalen voor datingsites. Waarom zou je dokken? Omdat er alleen maar mensen op zitten die 'echt' op zoek zijn naar een relatie want ze betalen er óók geld voor? Bullshit. Al die sites werken met GRATIS een profiel aanmaken zodat de site goed gevuld is met profielen. Dat iedereen meteen daarna doorheeft dat je moet dokken om wat te sturen naar andere leden zag dan niemand aankomen... en de site blijft dus zitten met die enorme database, wat de betalende leden doet vermoeden dat er blijkbaar veel mensen op zoek zijn naar een date... ;') marketing mensen!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden kunnen dat betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel natuurlijk ff jaloers kijken naar al die stelletjes die lekker in de zon zitten en 's avonds het nog heter maken in de slaapkamer met airco aan... maar goed, mijn tijd komt nog welEn die zijn bezet dus valt er ook niks te winnen he, daar ben ik inmiddels ook wel achter
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je hoogopeleid bent weet je dat je juist NIET moet betalen voor datingsites. Waarom zou je dokken? Omdat er alleen maar mensen op zitten die 'echt' op zoek zijn naar een relatie want ze betalen er óók geld voor? Bullshit. Al die sites werken met GRATIS een profiel aanmaken zodat de site goed gevuld is met profielen. Dat iedereen meteen daarna doorheeft dat je moet dokken om wat te sturen naar andere leden zag dan niemand aankomen... en de site blijft dus zitten met die enorme database, wat de betalende leden doet vermoeden dat er blijkbaar veel mensen op zoek zijn naar een date... ;') marketing mensen!
Hier niet meer bezig met daten.Ik heb deze week nog heerlijke seks gehad zonder airco. Dus onzin dat alle stelletjes neuken met aircoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel natuurlijk ff jaloers kijken naar al die stelletjes die lekker in de zon zitten en 's avonds het nog heter maken in de slaapkamer met airco aan... maar goed, mijn tijd komt nog welEn die zijn bezet dus valt er ook niks te winnen he, daar ben ik inmiddels ook wel achter
![]()
Je kan niet alles hebben art.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog heerlijke seks gehad zonder airco. Dus onzin dat alle stelletjes neuken met airco
Super interessant om te vermelden, dit vertelde je ook al in een ander topic volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog heerlijke seks gehad zonder airco. Dus onzin dat alle stelletjes neuken met airco
Die jongen heeft ook eens seks johquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:11 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Super interessant om te vermelden, dit vertelde je ook al in een ander topic volgens mij.
Oh vertel me eens waar!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:11 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Super interessant om te vermelden, dit vertelde je ook al in een ander topic volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |