quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou dit weer reserveren voor precies volgende maand. Dan kom ik ook.
Juist. En kan lekker aandoen wat ik wilquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou van dit weer. Voel me lekker warm en rozig.
Gezelligquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou dit weer reserveren voor precies volgende maand. Dan kom ik ook.
Blote schouders.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist. En kan lekker aandoen wat ik wil
Heerlijk
Zometeen moet ik in het openbaar, even een jasje om de schouders werpen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien wel in een stenen gebouw, super chique
[..]
Bijvoorbeeld
Ja, ik bedoel, wat serveren ze daar? Chinees, Japans, Nederlands, Grieks, younameitquote:
Ow wacht, bij deze, weekendquote:
Frans/Nederlandse keuken, veel streek en seizoensspulquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, wat serveren ze daar? Chinees, Japans, Nederlands, Grieks, younameit
Nicequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Frans/Nederlandse keuken, veel streek en seizoensspul
Heb jij dinsdag de 21e 's avonds iets te doen? Ik zoek nog gezelschap, wil 's avonds oa even naar Plein 44quote:
Deze hossel/openingszin/toenaderingquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij dinsdag de 21e 's avonds iets te doen? Ik zoek nog gezelschap, wil 's avonds oa even naar Plein 44
waarom tot dinsdag?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow wacht, bij deze, weekend![]()
![]()
tot dinsdag ook nog eens
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deze hossel/openingszin/toenadering
ben sowieso in de stad dan, laat tzt maar wetenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij dinsdag de 21e 's avonds iets te doen? Ik zoek nog gezelschap, wil 's avonds oa even naar Plein 44
Beetje de yats tactiekquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Nou nou heel indrukwekkend inderdaad
festival duurt tot zondag nacht, maandag pas weer thuis.quote:
Jij gaat gewoon de hele week als echte bikkel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ben sowieso in de stad dan, laat tzt maar weten
quote:
jup. Hele week vrij gepakt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon de hele week als echte bikkel?
[..]
Ja kom je hier naar kenny b en typhoon kijken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
festival duurt tot zondag nacht, maandag pas weer thuis.
Kenny Bquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kom je hier naar kenny b en typhoon kijken?
nah naar die hipstermeuk, Down the rabbitholequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kom je hier naar kenny b en typhoon kijken?
Geen idee ik kom ook net binnenvallenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:57 schreef Scary_Mary het volgende:
Zo, dat was lekker zonnen
Hier nog wat gemist?
Nopequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:57 schreef Scary_Mary het volgende:
Zo, dat was lekker zonnen
Hier nog wat gemist?
Moeje afvallenquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:05 schreef aeque het volgende:
Jezus wat heb ik het warm.Ik en zomers weer zijn niet voor elkaar bestemd.
Verhuizen naar de noordpool of zuidpoolquote:
Nog wat leuks gedaan vandaag in het kader van je vakantie?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik kom ook net binnenvallen
Het zou ook al een hoop schelen als het op mijn zolder geen 28 graden zou zijn en ik daar net van alles aan het doen was.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verhuizen naar de noordpool of zuidpool
Heel weinig, haha. Nog even naar de Mediamarkt en Plaatboef geweest. Nu weer een stapel cd's/dvd'squote:Op donderdag 25 juni 2015 17:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan vandaag in het kader van je vakantie?
Wat voor buit is het geworden?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel weinig, haha. Nog even naar de Mediamarkt en Plaatboef geweest. Nu weer een stapel cd's/dvd's
Dus ik moet nog meer eten?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewicht heeft wel invloed op temperatuurperceptie.
Gewoon doen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus ik moet nog meer eten?
* Yvie_lu kijkt naar de chocolade op tafel
Van alles wat, dvd Heideroosjes, Amorphis, Ulver, Steve Wilson, en nog wat cd's oa prodidgy, Rushquote:
Dat geloof ik ook wel. Daar ging mijn reactie ook niet over.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewicht heeft wel invloed op temperatuurperceptie.
Ik heb weer netjes gegeten vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was vanochtend al gezwicht. Kreeg trek van mijn eigen UI.
Nice!quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van alles wat, dvd Heideroosjes, Amorphis, Ulver, Steve Wilson, en nog wat cd's oa prodidgy, Rush
Ik had gisteren pannenkoekenquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
Kusje op je hoofd cali
[..]
Ik heb weer netjes gegeten vandaag
vorige week 1 dag slecht gedaan
Oeh lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had gisteren pannenkoeken![]()
Van het weekend maar weer gezond(er)
Nemen ze die thee constructie ook mee? Misschien dat ik dan toch maar eens bij jullie moet gaan solliciteren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Zo presentatie nieuwe bedrijfspand gehad, zit in de "meedenkgroep".
Ziet er wel verdomde goed uit zeg, open plein met horeca, binnen Atrium met "open" dak, dakterras met tuin met eetbaar fruit etc, relaxruimtes etc etc.
Vast welquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nemen ze die thee constructie ook mee? Misschien dat ik dan toch maar eens bij jullie moet gaan solliciteren.
Ja, enorm ambitieus project, gaat het eerste volledig "duurzame" (kutterm) kantoorpand van NL worden etc, zonnepanelen, vloeren die energie opwekken door er op te lopen etc etc.quote:
Being green is not easy hè, maar wel leuk dat ze het doen ook al is het misschien alleen voor de sier..quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm ambitieus project, gaat het eerste volledig "duurzame" (kutterm) kantoorpand van NL worden etc, zonnepanelen, vloeren die energie opwekken door er op te lopen etc etc.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow mijn Fok!overbuurman heeft een vriend. Grappig en onverwacht.
Neuh, het is allemaal niet alleen voor het imagoquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Being green is not easy hè, maar wel leuk dat ze het doen ook al is het misschien alleen voor de sier..
Mijn overbuurman ziet er uit als een typische zolderkamer Fok!ker in mijn beleving. En nu zie ik hem voor het eerst op zijn balkon met iemand anders. Iemand die nog witter/nerderig isquote:
Ja, dat doet ieder bedrijf. Fair trade, etcquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Being green is not easy hè, maar wel leuk dat ze het doen ook al is het misschien alleen voor de sier..
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn overbuurman ziet er uit als een typische zolderkamer Fok!ker in mijn beleving. En nu zie ik hem voor het eerst op zijn balkon met iemand anders. Iemand die nog witter/nerderig is
Welke Fok!ker is het?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn overbuurman ziet er uit als een typische zolderkamer Fok!ker in mijn beleving. En nu zie ik hem voor het eerst op zijn balkon met iemand anders. Iemand die nog witter/nerderig is
Dat schept toch leuke mogelijkheden zou je denken..quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, het is allemaal niet alleen voor het imago.
De tuin op het dak wordt ook echt een tuin, niet 2 plantjes van de Gamma in een betonnen bak.
Oh zo haha.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog niet ieder bedrijf, niet eens doen alsof ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat doet ieder bedrijf. Fair trade, etc
Met morse code via felle zaklamp vragen of briefje in zijn bus doen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie hem nooit buiten, dus kan het hem ook niet vragen.
Nah, straks kent hij Fok! misschien toch niet en breng ik hem op ideeën. Ik wil zijn leven niet verwoesten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met morse code via felle zaklamp vragen of briefje in zijn bus doen?
Wel positief dat je denkt dat zoiets nog kanquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, straks kent hij Fok! misschien toch niet en breng ik hem op ideeën. Ik wil zijn leven niet verwoesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg ga ik echt een date hebben? Het klinkt zo serieus dichtbij ineens allemaal.
Wat moet ik nu zeggen?Ik voel mij neger
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:34 schreef pluff het volgende:
Oh en wat voor een date heb ik nu eigenlijk? Ben ik een seksdate aan het regelen die ik moet laten plaatsvinden in de bosjes ofzoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg ga ik echt een date hebben? Het klinkt zo serieus dichtbij ineens allemaal.
Wat moet ik nu zeggen?Ik voel mij neger
Ik denk dat jij het bij het juiste eind hebt. Anders is hij alleen verliefd op het uiterlijk niet op het totale pakketjequote:Op donderdag 25 juni 2015 17:36 schreef netchip het volgende:
Als ik hiermee de SC een beetje verstoor, negeer me dan maar gerust.
Een vriend van me beweerde gisteravond dat hij vindt dat je eerst verliefd moet zijn voordat je gaat daten met een meisje. Ik was het daar niet mee eens, omdat het in mijn ogen raar is om verliefd te worden op iemand die je nauwelijks kent.
Hoe denken jullie hierover?
Hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:36 schreef netchip het volgende:
Een vriend van me beweerde gisteravond dat hij vindt dat je eerst verliefd moet zijn voordat je gaat daten met een meisje. Ik was het daar niet mee eens, omdat het in mijn ogen raar is om verliefd te worden op iemand die je nauwelijks kent.
Take it easy. Probeer je niet te druk te maken/geen verwahctingen te hebben, is denk ik het beste advies.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh en wat voor een date heb ik nu eigenlijk? Ben ik een seksdate aan het regelen die ik moet laten plaatsvinden in de bosjes ofzoiets?
Dat kan toch nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:36 schreef netchip het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het bij het juiste eind hebt. Anders is hij alleen verliefd op het uiterlijk niet op het totale pakketje
Mooi. Ik begon bijna aan mezelf te twijfelen.quote:
Ja dat snapte ik ook niet helemaal maar ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan toch niet![]()
Ik vind het ook apart.
Hoe kan je nu op iemand verliefd worden als je diegene nog niet kent
Friendquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:40 schreef xFriendx het volgende:
Daters, chocoladediefjes, groene lui en ander gespuis. Een goedemiddag.
Hey.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:40 schreef xFriendx het volgende:
hey vriendjequote:Op donderdag 25 juni 2015 17:40 schreef xFriendx het volgende:
Flips! Is het einde al in zicht?quote:
Ik ben verliefd op blake livelyquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan toch niet![]()
Ik vind het ook apart.
Hoe kan je nu op iemand verliefd worden als je diegene nog niet kent
Het kan ook op een andere manier dan mijn polsen wat aan doenquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Flips! Is het einde al in zicht?(op een goede manier, waag het niet om je polsen wat aan te doen!)
Eens met wat je zegtquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:36 schreef netchip het volgende:
Blonde lokken, een goed lijf en een leuke lach!quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn die blonde lokken en dat lijf en die lach... maar verder
Good luck with thatquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:45 schreef rival het volgende:
[..]
Blonde lokken, een goed lijf en een leuke lach!
Dan hoeft ze alleen nog grappig/gezellig te zijn en ik zit goed
En eens trouwens. Om maar mee te lopen met de rest (die superharstikke gelijk hebben)quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:36 schreef netchip het volgende:
Nice! Superblij voor jou lady! Das echt goed nieuwsquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het kan ook op een andere manier dan mijn polsen wat aan doenMaarrrr ik heb het binnen 2 weken in de pocket mits er weinig mis gaat met school en planning.
![]()
Ja dat kan wel, maar echt verliefd is toch wel meer dan alleen die 1e blikquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:46 schreef rival het volgende:
Je kan ook verliefd worden op iemand waar je mee omgaat. Zonder dat je date..
Dus eigenlijk is het zo raar toch niet?
Nja ze lijkt me niet de meest makkelijke om te daten, maar het zal je vast wel lukken als je echt wiltquote:
Nou bedankt voor deze zeer waardevolle bijdrage.quote:
Klopt. Maar kan makkelijk gebeuren zonder dates...quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar echt verliefd is toch wel meer dan alleen die 1e blik
Ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nice! Superblij voor jou lady! Das echt goed nieuws
Zeker niet gezien ze een kind heeft en de vader van het kind niemand minder dan Ryan Reynolds isquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ze lijkt me niet de meest makkelijke om te daten, maar het zal je vast wel lukken als je echt wilt
Zij lijkt me dus juist wel leuk qua karakterquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ze lijkt me niet de meest makkelijke om te daten, maar het zal je vast wel lukken als je echt wilt
Ik mag Ryan hebben danquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.Dan ga ik serieus gelijk een vakantie boeken
[..]
Zeker niet gezien ze een kind heeft en de vader van het kind niemand minder dan Ryan Reynolds is
Precies. Als ze naar bier ruikt is het kat in het bakkiequote:Op donderdag 25 juni 2015 17:49 schreef MissMSX het volgende:
Maar daten IS toch juist aan elkaar snuffelen voordat je een relatie begint?
Maar hoe weet je of 't wederzijds is? Ik zie dat nooit.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:49 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt. Maar kan makkelijk gebeuren zonder dates...
Als dat dan wederzijds is en je dan pas gaat daten... Dan heeft die vriend het zo gek nog niet bekeken eigenlijk
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:49 schreef MissMSX het volgende:
Maar daten IS toch juist aan elkaar snuffelen voordat je een relatie begint?
vertel gewoon de waarheid hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou bedankt voor deze zeer waardevolle bijdrage.
Als ze terugzoent is dat wel een goede hintquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:50 schreef netchip het volgende:
[..]
Maar hoe weet je of 't wederzijds is? Ik zie dat nooit.Of ik ben gewoon raar.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]de vader van het kind niemand minder dan Ryan Reynolds is
Kaas.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:51 schreef Wingding het volgende:
hoi iedereen![]()
oh we hebben het over daten, daar heb ik geen kaas van gegeten
Je kent mij niet eens dus hoe kan dat dan voor mij de waarheid zijn?quote:
Moet je wel eerst in een setting komen waar het 'normaal' is om iemand te zoenen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ze terugzoent is dat wel een goede hint
Er zijn hier vast wel een paar die je wat meer date ervaring willen geven. Je ontvangt binnenkort DM'squote:Op donderdag 25 juni 2015 17:51 schreef Wingding het volgende:
hoi iedereen![]()
oh we hebben het over daten, daar heb ik geen kaas van gegeten
Soms is het duidelijk. Soms moet je het zelf gewoon duidelijk maken en hopen op het beste. Je praat erover. Ja euh zoiets dus.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:50 schreef netchip het volgende:
[..]
Maar hoe weet je of 't wederzijds is? Ik zie dat nooit.Of ik ben gewoon raar.
Neem een pilletjequote:Op donderdag 25 juni 2015 17:52 schreef netchip het volgende:
[..]
Moet je wel eerst in een setting komen waar het 'normaal' is om iemand te zoenen.Dan zit je toch vaak al in een date setting/uitgaan.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er zijn hier vast wel een paar die je wat meer date ervaring willen geven. Je ontvangt binnenkort DM's
Die zeker.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ze terugzoent is dat wel een goede hint
Je hebt mijn ogen al eens gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Hoewel...je hebt natuurlijk die uitdrukking op het eerste gezicht.
Wat zou kunnen betekenen dat ik direct hoteldebotel ben op MissMSX, Flippiee, Yvie etc ben alleen al de eerste keer dat mijn ogen hen zien. En dan is er nog niet gedate maar wel verliefdheid.
Om in de setting te komen. :$quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:53 schreef netchip het volgende:
[..]
Is 't zo'n rare gedachtegang? Wat bedoel je met dat pilletje?
Feiten!quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kent mij niet eens dus hoe kan dat dan voor mij de waarheid zijn?
Maak het nou niet nog moeilijker voor die jongen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die zeker.
Als ze het niet doet kan weer van alles betekenen
Wat maakt jou een ijskast?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:53 schreef Wingding het volgende:
[..]nou, als ze een ijskast kunnen ontdooien
Hoeft niet. We hingen als tieners altijd rond in parkjes of in hokjes/caravans. Jongens en meiden bij elkaar. Genoeg redenen om eens te zoenen met iemand waar je een oogje op had. Setting deed er niet echt toe.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:52 schreef netchip het volgende:
[..]
Moet je wel eerst in een setting komen waar het 'normaal' is om iemand te zoenen.Dan zit je toch vaak al in een date setting/uitgaan.
Ik zeg niks meerquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik breek graag harten. Heb jee toevallig nog een celeb crush?
Oh fijn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die zeker.
Als ze het niet doet kan weer van alles betekenen
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog immer verliefd mijn lieve Flippie, nog immer verliefd.
Wat gemeen van jequote:
Ohaiquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:53 schreef Wingding het volgende:
[..]nou, als ze een ijskast kunnen ontdooien
Jullie zaten met elkaar te praten, en op een zeker moment zoenden jullie?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoeft niet. We hingen als tieners altijd rond in parkjes of in hokjes/caravans. Jongens en meiden bij elkaar. Genoeg redenen om eens te zoenen met iemand waar je een oogje op had. Setting deed er niet echt toe.
ik heb geen behoefte aan daten, ik vind het zo'n gedoe, ik weet niet, ik zit er gewoon niet op te wachtenquote:
Ik heb dit gedeelte van mijn jeugd gemist.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoeft niet. We hingen als tieners altijd rond in parkjes of in hokjes/caravans. Jongens en meiden bij elkaar. Genoeg redenen om eens te zoenen met iemand waar je een oogje op had. Setting deed er niet echt toe.
Ja ik ook. nouja ik heb nog een paar jaarquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dit gedeelte van mijn jeugd gemist.![]()
Als ik het zou gaan doen is het alleen maar sad.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:56 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja ik ook. nouja ik heb nog een paar jaar
Als het goed is weet ik zelfs nog de kleuren van je zwemoutfit. Je bent sindsdien nooit meer vergeten.quote:
ligt aan de groep waarmee ik omga. af en toe baal ik daar wel eens van.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik het zou gaan doen is het alleen maar sad.
Dat is best wel knap! Mijn geheugen laat mij daarbij in de steekquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het goed is weet ik zelfs nog de kleuren van je zwemoutfit. Je bent sindsdien nooit meer vergeten.
Ik vind daten dat je een afspraakje hebt met iemand die je nog aan het leren kennen bent, voordat er sprake is van een relatiequote:
Goed nieuws Flippieee!quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het kan ook op een andere manier dan mijn polsen wat aan doenMaarrrr ik heb het binnen 2 weken in de pocket mits er weinig mis gaat met school en planning.
![]()
Ja idd, dan zitten we op een lijn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind daten dat je een afspraakje hebt met iemand die je nog aan het leren kennen bent, voordat er sprake is van een relatie
Wat had je graag anders gezien?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:57 schreef netchip het volgende:
[..]
ligt aan de groep waarmee ik omga. af en toe baal ik daar wel eens van.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is best wel knap! Mijn geheugen laat mij daarbij in de steek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem het daten als je beide de intentie heb om er iets meer van te maken dan slechts meetenquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind daten dat je een afspraakje hebt met iemand die je nog aan het leren kennen bent, voordat er sprake is van een relatie
Wat kinderachtig gvdquote:
Zeer zeker.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Past vast niet op mijn vadsige gezicht en met al dat zweet glijdt hij er anders zo vanaf.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je misschien een bril kopen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:59 schreef netchip het volgende:
Op de basisschool was ik wel gewoon echt die hosselaar. nu niet meer.
Ja, was er best vroeg bij ja. Niet zoenen ofzo, maar wel kusjes etc.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:00 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
op de basisschool? jij was er vroeg bij dan?
Dat zeg ik. Groep 2quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:00 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
op de basisschool? jij was er vroeg bij dan?
Verwarring door gebruik van verschillende definities dan misschien.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik noem het daten als je beide de intentie heb om er iets meer van te maken dan slechts meeten
Als je nu een beetje met de nerdjes omgaat is de kans wel kleiner dat je over een jaar of tien omringd bent door allemaal mensen met baby's.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:59 schreef netchip het volgende:
[..]
Een wat progressievere groep die wat meer yolo denkt (en doet).
Het zijn wel allemaal van die huisje-boompje-beestje types. Ben ik totaal niet, wil zoveel mogelijk zien en meemaken, en daar gaan de komende twintig jaar geen vaste woonplaats en kinderen inpassen. Terwijl ik het wel zie gebeuren dat zij op hun 28e/30e kinderen hebben...quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je nu een beetje met de nerdjes omgaat is de kans wel kleiner dat je over een jaar of tien omringd bent door allemaal mensen met baby's.
mijn vriendinnenclubje is nog steeds zonder baby's maar nerds zijn we niet, ik vrees dat we over een paar jaar allemaal tegelijk zwanger zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je nu een beetje met de nerdjes omgaat is de kans wel kleiner dat je over een jaar of tien omringd bent door allemaal mensen met baby's.
Vaak zijn het diegene die denken dat ze totaal niet zo zijn die als eerste settelen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:03 schreef netchip het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal van die huisje-boompje-beestje types. Ben ik totaal niet, wil zoveel mogelijk zien en meemaken, en daar gaan de komende twintig jaar geen vaste woonplaats en kinderen inpassen. Terwijl ik het wel zie gebeuren dat zij op hun 28e/30e kinderen hebben...
En ook nerds?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:03 schreef Wingding het volgende:
[..]
mijn vriendinnenclubje is nog steeds zonder baby's maar nerds zijn we niet, ik vrees dat we over een paar jaar allemaal tegelijk zwanger zijn
Daar hoef je bij mij niet van uit te gaan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak zijn het diegene die denken dat ze totaal niet zo zijn die als eerste settelen.
Ja dat zei een maat van mij ook. 3 maanden later hadden ze een huis gekocht en nu hebben ze een tweeling.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Daar hoef je bij mij niet van uit te gaan.
Oei een caravan. Dan weet je dat er geen hoop meer is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zei een maat van mij ook. 3 maanden later hadden ze een huis gekocht en nu hebben ze een tweeling.
En een caravan.
Hehe. Dat zie je wel vaak in vriendinnengroepjes.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:03 schreef Wingding het volgende:
[..]
mijn vriendinnenclubje is nog steeds zonder baby's maar nerds zijn we niet, ik vrees dat we over een paar jaar allemaal tegelijk zwanger zijn
Mijn ouders hebben er ook eentjequote:Op donderdag 25 juni 2015 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei een caravan. Dan weet je dat er geen hoop meer is.
Ik ben daar veel te avontuurlijk voor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zei een maat van mij ook. 3 maanden later hadden ze een huis gekocht en nu hebben ze een tweeling.
En een caravan.
Hmmm, als het zo werkt:quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En een caravan.
Hahaha.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmmm, als het zo werkt:
Ik wil zeker geen relatie en al helemaal niet met een prachtige vrouw. En daarna wil ik er zeker geen kinderen mee krijgen, samen in een mooi huis en mooie auto.
Wacht nog maar even af tot je de puberteit verlaten hebt, kun je nu nog niet zoveel over zeggen, je wordt misschien nog een volledig ander persoon.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:06 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te avontuurlijk voor.Alles gaat me na een paar jaar vervelen (is al m'n hele leven zo), en denk dat dat nog wel een tijdje zo blijft. Hoop wel dat dat overgaat.
nee eerder feestmutsen en meiden die hard werken om iets om te bouwen naast het feesten, daar passen nog geen kinderen bijquote:
Hij heeft dan weer geen prachtige vrouw.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmmm, als het zo werkt:
Ik wil zeker geen relatie en al helemaal niet met een prachtige vrouw. En daarna wil ik er zeker geen kinderen mee krijgen, samen in een mooi huis en mooie auto.
Ik zie het wel. Maar ik was ook al zo voor de puberteit.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wacht nog maar even af tot je de puberteit verlaten hebt, kun je nu nog niet zoveel over zeggen, je wordt misschien nog een volledig ander persoon.
Je liet merken dat je iemand leuk vond. Of je hoorde via via dat iemand jou leuk vond. Of het gebeurde ineens (als je al close bij elkaar zat). Of je vroeg gewoon of ze zin had om te zoenen. Is voor mij ook alweer lang geledenquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:55 schreef netchip het volgende:
[..]
Jullie zaten met elkaar te praten, en op een zeker moment zoenden jullie?
Interessant.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je liet merken dat je iemand leuk vond. Of je hoorde via via dat iemand jou leuk vond. Of het gebeurde ineens (als je al close bij elkaar zat). Of je vroeg gewoon of ze zin had om te zoenen. Is voor mij ook alweer lang geledenBen twee keer zo oud als jou. Sms was wel in, dus via sms was je vaak ook al aan het flirten.
Dat doe ik enkel zodat je je ogen kan richten op anderen en niet op verloren zaken. Je zou me juist dankbaar moeten zijnquote:
zul je zien dat je ze kwijt raakt als jij niet zwanger bent rond die tijdquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie mijn vrienden allemaal wel op tijd aan de kinderen beginnen, eigenlijk, als ik ze zo moet inschatten.
Ik zou reuzevaak op visite komen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:10 schreef Wingding het volgende:
[..]
zul je zien dat je ze kwijt raakt als jij niet zwanger bent rond die tijd
Hier was het meestal uitgaan, bier drinken en dan zoenen met een dame die ook bier op had en het ook geen moer kon schelen met wie ze stond te zoenenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:09 schreef netchip het volgende:
[..]
Interessant.Groot verschil met mijn vriendengroep.
Danquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je gossip girl aan het kijken
#struggles #thuglifequote:Op donderdag 25 juni 2015 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes gaan liggen en 4 uur later wakker worden
Oude man.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes gaan liggen en 4 uur later wakker worden
ja maar dan vind je baby's leuk en zul je echt niet langer zelf wachten met een kleintjequote:Op donderdag 25 juni 2015 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou reuzevaak op visite komen.
I didn't choose the thuglife.quote:
Kunnen we samen oud wezen. Ik pak de sherry.quote:
Er zijn allemaal minpunten aan het krijgen van baby's.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:11 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja maar dan vind je baby's leuk en zul je echt niet langer zelf wachten met een kleintje
the thuglife choose you.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I didn't choose the thuglife.
[..]
Kunnen we samen oud wezen. Ik pak de sherry.
Of die jeugddisco's/feestjes waar sommigen wel 5 op een avond scoordenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier was het meestal uitgaan, bier drinken en dan zoenen met een dame die ook bier op had en het ook geen moer kon schelen met wie ze stond te zoenen
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn allemaal minpunten aan het krijgen van baby's.
Zoals seks moeten hebben.
Daar had ik dan weer niets mee van doen. Op die leeftijd was ik maar een verlegen jochie dus de dames waren niet voor mij maar voor de stoere boy uit de klas.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of die jeugddisco's/feestjes waar sommigen wel 5 op een avond scoorden
Ik vind dat wel erg, als je kinderen hebt is het toch je verantwoordelijkheid ze kennis te laten maken met de buitenwereld.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:13 schreef MissMSX het volgende:
Waarom denken veel mensen toch dat als je huisje boompje kindje hebt, je nooit meer buiten komt ofzo.
Tuurlijk gebeurt dat, maar vaak zijn dat toch al niet de meest avontuurlijke mensen van nature.
Whut.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoorde pas laatst voor het eerst van een babyshower. Moest zelfs googlen om te lezen wat dat dan weer was
Mwah, nee. Maar weet je hoe vaak je het gemiddeld moet doen voor het raak is en er een baby van komt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:14 schreef Wingding het volgende:
[..]vind je seks zo verschrikkelijk dan?
Ja waar blijf je dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we samen oud wezen. Ik pak de sherry.
ik was een laatbloeier, niemand wilde met me zoenen omdat ik als puber vrij lang en dun wasquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of die jeugddisco's/feestjes waar sommigen wel 5 op een avond scoorden
Mooi verwoordquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik was een laatbloeier, niemand wilde met me zoenen omdat ik als puber vrij lang en dun was![]()
heb het later wel mooi ingehaald toen alles begon te groeien, inc mijn zelfvertrouwen
Ik heb de term wel eens horen vallen maar wat het betekent geen flauw ideequote:Op donderdag 25 juni 2015 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Verbaasd of wist je het zelf ook niet?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, nee. Maar weet je hoe vaak je het gemiddeld moet doen voor het raak is en er een baby van komt.
Gewoon meteen raak schieten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:17 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
verstand op nul en geiligheid voelen zonder te tellen en te rekenen wanneer je vruchtbaar bent
Nog meer groeien? Maar je was al lang...quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik was een laatbloeier, niemand wilde met me zoenen omdat ik als puber vrij lang en dun was![]()
heb het later wel mooi ingehaald toen alles begon te groeien, inc mijn zelfvertrouwen
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben vrij lang voor een vrouw ja maar nu wel in proportie, vind ik, nou ik ben tevreden met mijn lichaam, mag wel iets dikker nog wordenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog meer groeien? Maar je was al lang...
Oeh wauwquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:20 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben vrij lang voor een vrouw ja maar nu wel in proportie, vind ik, nou ik ben tevreden met mijn lichaam, mag wel iets dikker nog worden![]()
Wordt zwangerquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:20 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben vrij lang voor een vrouw ja maar nu wel in proportie, vind ik, nou ik ben tevreden met mijn lichaam, mag wel iets dikker nog worden![]()
Dat is inderdaad vrij langquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
bijna goed gegokt, 2 centimeter er af
Vrouw naar mijn hart en lengtequote:Op donderdag 25 juni 2015 18:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
bijna goed gegokt, 2 centimeter er af
quote:
Neuken?quote:
Jij hebt Straw, die is perfect voor jouquote:
Trots zijn op je lengte. Dat ben ik ook.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:24 schreef Wingding het volgende:
[..]dankje
vroeger liep ik altijd voorover gebukt om kleiner te lijken maar daar ben ik mee gestopt
quote:
Herkenbaar. Voelde me altijd een lang sulquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:24 schreef Wingding het volgende:
[..]dankje
vroeger liep ik altijd voorover gebukt om kleiner te lijken maar daar ben ik mee gestopt
Verrassende reactiequote:
Trots zijn op iets waar je niks aan kunt doenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Trots zijn op je lengte. Dat ben ik ook.
Ik ben soms trots op mijn geheugen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trots zijn op iets waar je niks aan kunt doen
toen ik ben gaan dansen hield het pas op, kunt slechts als een malloot gaan staan dansen voorovergebogen dus dat heeft me wel geholpenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Herkenbaar. Voelde me altijd een lang sul
Zou Faxie haar proberen te hosselen?quote:
Nou, terras doen dan maar?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:26 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ja maar dan ben je zelf een stuk kleiner, ik merk dat vaak aan mannen, best een leuk koppie en dan durven ze je niet aan te spreken
Dat magquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben soms trots op mijn geheugen.
Oww, nieuw vlees in het topic.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thijs de hosselbaas is weer bezig.
EDIT: En tijn.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou Faxie haar proberen te hosselen?
En?quote:
Kloptquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:26 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ja maar dan ben je zelf een stuk kleiner, ik merk dat vaak aan mannen, best een leuk koppie en dan durven ze je niet aan te spreken
Nou, ik ben niet altijd snel hoorquote:
Weet niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oww, nieuw vlees in het topic.
Praat me even bij Kaneel, wat weten we tot nu toe over haar?
Wil jou wel vasthouden :$quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, gewoon houden zo. Hou vast die onwetendheid
content is goedquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:31 schreef Dqod het volgende:
Ik ben content. Niet trots, gewoon content :$
Mooie post, doet me denken aan twiquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet.
Ik heb nog geen boeiende post van haar gelezen. Ben haar over 5 minuten waarschijnlijk helemaal vergeten.
Swsquote:
Swsquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even wachten tot je DM krijgtvolgens mij heb je al een fobo bericht
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:31 schreef Dqod het volgende:
Ik ben incontinent. Niet trots, gewoon incontinent :$
Ach als het maar yatsgezellig wordtquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:34 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
dat is de charmeur hier begrijp ik?